Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017
Last Updated: Apr 27 2024 14:06, Started by
m6d
, Dec 17 2017 00:20
·
5
#902
Posted 23 April 2019 - 16:51
figo1988, on 23 aprilie 2019 - 16:20, said:
A fost remediat efectul (tachetii uzati), cauza uzurii nu o stie nimeni. Daca era lot cu probleme, ar fi crapat mai multi. Componente subdimensionate si/sau calitate proasta. Fostului meu sef din Germania i s-a spart un piston la A6 (3.0 TDI) asta in plina depasire. |
#903
Posted 23 April 2019 - 17:01
Depinde de tipul de uzura. In opinia mea s-au infundat canalele si nu a mai ajuns ulei cat trebuie sub tachet, făcând astfel ca pozitia de atac camei să fie diferita de cea ideală.
|
#904
Posted 23 April 2019 - 17:47
MembruAnonim, on 23 aprilie 2019 - 16:46, said:
Problema arhi cunoscuta la BMW... La 100k egr face probleme. Multe bmw ajung acolo... Al meu a fost direct... Eu sunt aia 1 din 4. Colegul hex2fun a avut problema cu turbina in primele luni... Ce era sa faca? Sa arunce mașina? Probleme apar, daca se repara e ok. Nu se compara, cristi. E ca si cum ai spune ca un geam spart la casa e egal cu o crapatura mare intr-un stalp de rezistenta. EGR-uri si turbine se mai strica, dar uzura neregulata la o parte din tacheti e veste proasta. Mai ales la un motor cu putine ore de functionare. Nu trebuie aruncata masina, dar trebuie investigata uzura peste 10-20k km din nou. Altfel exista riscul sa se lase cu reparatii extrem de scumpe. Ei au ales acum varianta cea mai simpla si comoda pentru ei, sa schimbe tachetii. Probabil spera ca la urmatoarea vizita vei fi iesit din garantie si o sa poata sa taxeze bine. Poate sa fie pompa de ulei, poate sa fie vreun canal de ungere infundat sau cine stie ce. Cum erau pozitionati tachetii uzati? |
#905
Posted 23 April 2019 - 18:58
Audi ofera std 4 ani garantie si 120.000 km. Deci nu cred sa fie probleme aici. Masina a fost noua...
Deci daca se mai strica ceva o vor mai repara odata si gata. |
#906
Posted 23 April 2019 - 19:01
Iar la probleme la motor, le rezolva și dacă este ieșită din garanție. Nu sunt găinari.
Chiar daca au schimbat "efectul" nu cred că nu au inspectat "cauza". Adică totuși, nu sunt service de coltul blocului Edited by bobalex18, 23 April 2019 - 19:05. |
#907
Posted 23 April 2019 - 19:28
Au pus-o pe computer... atat. Daca le a iesit defectul au reparat si gata.
Doar nu crezi ca au stat sa masoare cu sublerul tachetii? Figo tu ce dubii ai? |
#908
Posted 23 April 2019 - 20:37
figo1988, on 23 aprilie 2019 - 17:47, said:
Nu se compara, cristi. E ca si cum ai spune ca un geam spart la casa e egal cu o crapatura mare intr-un stalp de rezistenta. EGR-uri si turbine se mai strica, dar uzura neregulata la o parte din tacheti e veste proasta. Mai ales la un motor cu putine ore de functionare. Nu trebuie aruncata masina, dar trebuie investigata uzura peste 10-20k km din nou. Altfel exista riscul sa se lase cu reparatii extrem de scumpe. Ei au ales acum varianta cea mai simpla si comoda pentru ei, sa schimbe tachetii. Probabil spera ca la urmatoarea vizita vei fi iesit din garantie si o sa poata sa taxeze bine. Poate sa fie pompa de ulei, poate sa fie vreun canal de ungere infundat sau cine stie ce. Cum erau pozitionati tachetii uzati? De regula cauza pentru uzura tacheti este teava/tevile de ungere de la axele cu cama. Eu sunt patit cu astea la motoarele de BMW de ursulet, m40-urile aveau problema asta tipica, dar cauza era schimbul de ulei facut la cine stie cati km, se infundau tevile si se stricau tachetii, dupa care evident ca se uza axa cu cama si incepea sa se auda ca motorul de Oltcit care consuma axele cu cama ca pe tigari. |
#909
Posted 24 April 2019 - 11:40
Da, daca e ungere proasta sunt vesti proaste zic eu. Ca masina are 30k km, majoritatea facuti in afara, schimburile la reprezentanta cu uleiul lor. Trebuie urmarita evolutia si poate ne lamureste m6d care tacheti erau.
|
#910
Posted 05 May 2019 - 21:45
Domnilor....sunt multe chestii adunate. In primul rând cei doi tacheti cică mai apar din când in când ....probleme de la furnizor. Cică au verificat toți tacheții și doar ăștia erau mai uzați. Sper și eu sa nu se mai repete însă cred ca garanția de 4 ani e mai mult decât suficientă ....adică oricum nu cred ca o sa stau cu ea peste 3 ani....adică peste 1 an încerc sa o schimb...poate ceva mai mic o idee....asta dacă nevoile juniorilor care mai cresc se reduc in materie de spațiu. Parca un vehicul gen Q5 benzina ar fi aproape ok....mai vedem.
Despre ulei...acum am 14000 ( aproximativ) de la revizie și am de gând săptămâna viitoare sa ii fac schimbul de ulei și filtru ....ca plec iar pana in Italia și nu am chef de surprize. Și pe mine ma deranjează ideea de defect la 40000 km....dar nu am avut nici o problema de genul “ nu e acoperită de garanție “ etc. Nu cred sa fie probleme la țevile de ungere din simplul motiv ca in 1 an și 39000 km nu avea din ce sa se înfunde ....dar o sa fiu “ cu urechile ciulite”....și se pare ca am auzul foarte fin...n-o sa ratez primele note aiurea ale motorului. Despre partea cu consumul, media de pana acum e de 8,8% (. De la achiziție) și acolo unde cactusul face 8,8-9% , pe același traseu și aglomerație , Audiul face 10%.....e o chestie. |
|
#911
Posted 10 May 2019 - 19:37
Salutare .
Azi am luat Audiul de la service, schimbat ulei, filtru, buson si garnitura buson...verificat motor etc...toata distractia : 1040 lei. Mi se pare, ca de obicei exagerat de piparat...un oloi castrol titanium ( sper ca nu e ceva butoi de cacat) de 45 ron vandut cu 100 ron/lt. Deh, dealer!!! |
#913
Posted 10 May 2019 - 19:48
m6d, on 10 mai 2019 - 19:37, said:
Salutare . Azi am luat Audiul de la service, schimbat ulei, filtru, buson si garnitura buson...verificat motor etc...toata distractia : 1040 lei. Mi se pare, ca de obicei exagerat de piparat...un oloi castrol titanium ( sper ca nu e ceva butoi de cacat) de 45 ron vandut cu 100 ron/lt. Deh, dealer!!! Castrol tu daca încerci să cumperi, garantat îl.iei din Turcia reambalat in domnești. Ce ți-au pus ție e ce trebuie.
Edited by calinkgb, 12 May 2019 - 12:22.
|
#915
Posted 10 May 2019 - 20:21
edi10000, on 10 mai 2019 - 20:08, said:
Din 10 in 10 k. Eu le fac din 30 in 30k. Daca le aduni o să îți dea cu virgulă. Deh, Toyota e marca super premium Legi, on 10 mai 2019 - 20:12, said:
La Yaris 1.5 benzina - 4 litri de ulei Toyota 0W20 + element filtrant + o ora de manopera = 480 lei. Tinand cont de faptul ca Q ul este de multe ori mai masina decat Yaris ul 1000 de lei (2xYaris) o revizie este mai mult decat ok. |
|
#916
Posted 11 May 2019 - 06:30
Legi, on 10 mai 2019 - 20:12, said:
La Yaris 1.5 benzina - 4 litri de ulei Toyota 0W20 + element filtrant + o ora de manopera = 480 lei. Tinand cont de faptul ca Q ul este de multe ori mai masina decat Yaris ul 1000 de lei (2xYaris) o revizie este mai mult decat ok. Eu vad că doar au schimbat uleiul la Q7. Dacă mai puneau și filtre cred că batea spre 2000 de lei |
#917
Posted 11 May 2019 - 07:30
figo1988, on 11 mai 2019 - 06:30, said: Eu vad că doar au schimbat uleiul la Q7. Dacă mai puneau și filtre cred că batea spre 2000 de lei La a4 filtre plus ulei 750 lei. I a pus si filtre, a si zis. Si la 30.000 km e ok. Naspa e cand schinba uleiul la cutie ca mai pun vreo 2,000 lei. Cu tot cu placute de frana in 4 ani iesi cam cu 1200 lei pe an ceea ce e ok, zic. Edited by MembruAnonim, 11 May 2019 - 07:31. |
#918
Posted 11 May 2019 - 08:05
MembruAnonim, on 11 mai 2019 - 07:30, said:
La a4 filtre plus ulei 750 lei. I a pus si filtre, a si zis. Si la 30.000 km e ok. Naspa e cand schinba uleiul la cutie ca mai pun vreo 2,000 lei. Cu tot cu placute de frana in 4 ani iesi cam cu 1200 lei pe an ceea ce e ok, zic. Ala-i doar filtrul de ulei (ca e la singular). Mai pui filtru de aer, filtru de polen si de combustibil si ajungi sigur la 2000 de lei la o masina ca asta. Pretul, per total insa, e foarte mare (ca la mai toate masinile premium in Ro). Astfel de scoruri le-am auzit in afara pentru masini mult mai scumpe (gen Porsche) la revizie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users