Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1201 replies to this topic

#883
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Creste timpul la sarma sa iei curent. Nu vor fi niciodata destule. Aici sa te tii nenicule.

#884
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobalex18, on 14 februarie 2019 - 09:33, said:

cu avantajul că se integrează mult mai bine cu sitemele deja existente
Salutare.
Eu când am întrebat la Audi mi s-a spus ca pornire di telecomanda se poate doar cu Viper....așa ca am și efectuat operațiunea și in prezent pot sa ii dau “ foc” din casa și sa ma urc in mașina calda și dezghețată. Vara o sa se răcească....asta cred ca va fi mai de folos. De pornit o poți porni de la o distanță de pana la 1500 mt in câmp deschis sau 200-400 între clădiri...aici mai trebuie sa explorez.
  De integrat, s-a integrat absolut perfect, nu s-au demontat chestii mari ( bord,panouri etc) totul fiind in serie cu circuitele mașinii. Poți arma/dezarma sistemul atât cu telecomanda viper cât și cu cheia mașinii. Foarte fain.
  In rest...mai putini km și aștept sa mai vina ceva vacante cu drumuri mai lungi.

#885
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Scurt update.
De când mi-am ridicat Q7 le după montarea alarmei....nu știu de ce...dar nu m-am mai putut dezlipi de mașina...am lăsat Cactusul in parcare și am frecat zilnic Audi-ul. Hmmmm răsfăț curat.
  Alarma e foarte cool dar are ( pana acum) doua mari minusuri. 1. Nu bate așa de departe pe cât se lauda...poate 100-150 mt....maxim. Poate in câmp deschis sa bată mai multicel....dar acolo nu ma ajuta.
  2. Butoanele de comanda nu pot fi blocate așa ca mi s-a întâmplat sa pornesc mașina din greșeală, întorcând chestii prin buzunarul unde erau cheile.
   Consumul mediu de la achiziție pana acum 9%.
   Consumul in utilizarea pe traseul zilnic variază funcție de pedala între 9,5% și 11%.

#886
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 m6d, on 07 martie 2019 - 22:31, said:

.am lăsat Cactusul in parcare și am frecat zilnic Audi-ul. Hmmmm răsfăț curat.

de ce ai merge cu cactusul? eu n-as face niciodata rabat la calitate, pt mine ce-i mai bun la banii mei.
daca as avea bani de bentley bentayaga numai cu el m-as da!

:D

#887
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
Se pare ca și săptămâna asta am rămas lipit de Q7.....la naiba!!! ....nu reușesc sa ĂŽnțeleg de ce ?!?!������
Ma rog, are 36700 km,  consumul mediu pana in prezent e de 9%.
Acum ca s-a mai ĂŽncălzit, media in oraș la un mers finuț e de 10%. Asta e chiar ok la un oraș cu o viteza medie sub 20 km/h.

Attached Files


Edited by m6d, 27 March 2019 - 22:42.


#888
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
In ultimul timp am reușit sa mai fac ceva km prin afara orașului in we ul care a trecut și sa schimb anvelopele de iarna cu cele de vara.
  Pana aici totul plictisitor de bine , dacă nu ar fi apărut un zgomot mai ciudățel de la motor , doar la cald și care mi s-a părut a fi de tacheți ....motiv pentru care am mers la service unde , pus pe banc , au confirmat ca se aude ceva și ca peste câteva zile vor “opera pacientul” sa vadă de unde vine. Se pare ca am urechea formată ( deși nu sunt nici pe departe antrenat in mecanica) ca băieții au trecut imediat la programare. Vedem săptămâna viitoare ce iese. Între timp mașina merge exemplar și nu da nici un alt semn ca ceva n-ar fi ok. Sa speram ca e o “apendicita “ banala!!!

Edited by m6d, 09 April 2019 - 21:22.


#889
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
După o mică intervenție chirurgicală mi-am primit mașinuța înapoi , cu doi tacheti schimbați și un sunet de diesel perfect, ca in prima zi. Se pare ca cei doi inculpați se uzasera prematur așa ca au fost schimbați pe garanție fără nici o problema. In rest , totul ok. Ma uimește in continuare faptul ca un  motorash de 1200 cmc pe benzina agățat de 1000 kg consuma 8,9% și un monstru de 3000 V6 pus pe 2000+ kg face in oraș 9,5-10,5%.....e un spectacol tehnologic in sine.

#890
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Și un Lexus similar hibrid vreo 12-13 sau 15-17.

#891
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Sa fim cinstiti, v6 le face consumul ala in oras in trafic lejer, unde probabil si motorasul pe benzina ar face 7 . Au scazut consumurile putin la motoarele mari, dar tot mult consuma in trafic aglomerat. Unde motorasul de cactus face 9, in fix aceleasi conditii nu scoti sub 15 cu v6 le. Tehnologia a ajuns la niste limitari la motoarele termice.

#892
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Io cu x4 le m-am stabilizat la 8.5-9.5% in functie de viteza de deplasare prin bucale. Dar e plăcut sa vad ca mai nou fac 800 km in loc de 600-650 dupa ce mi-a schimbat ceva la egr.

Ce nu imi place deloc e ca pleaca cam greu de pe loc cand vrei sa pleci ca o baba de 75 ani... E din cutie. Aici asa vrea o electrică hibrid ceva sa zbarnaie la plaecare.

#893
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 19 aprilie 2019 - 22:13, said:

Și un Lexus similar hibrid vreo 12-13 sau 15-17.
Ai uitat un zeroPosted Image . Medie 12-13l/100km , 80% in Bucuresti in +15k km cu un rx 450h. Oricum, consumul cu q7 este foarte bun, indiferent de cum/pe unde este condus

Edited by cata, 20 April 2019 - 07:27.


#894
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Exact cum bănuiam, spui mașina germana și tragi apa. Dacă după atâția ani de când este motorul pe piața nu au reușit sa rezolve problema lubrifierii, te gândești cât de mult "respecta" clientul. Și cică este premium...PS Un prieten dintr-un județ limitrof Bucureștiului are noul A8, cumpărat de nou în 2018. Vine după un Panamera, urmat de GLE, X6 și ultimul 7-ar. Dintre toate A8 spune ca este cel mai potrivit pt el, dar are o problema: vine din 2 în 2 luni în București pt ca se mai defectează cate ceva. Și are tot 3.0 TDI. Încă mai este cu zambetul pe buze, dar vad ca s-a cam saturat de probleme. Mai ales când time is money.

Edited by edi10000, 20 April 2019 - 07:42.


#895
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postm6d, on 19 aprilie 2019 - 21:31, said:

Salutare.
După o mică intervenție chirurgicală mi-am primit mașinuța înapoi , cu doi tacheti schimbați și un sunet de diesel perfect, ca in prima zi. Se pare ca cei doi inculpați se uzasera prematur

Si nu ti-au dat nici o explicatie?! Eu as marita-o inainte sa se termine garantia, mai ales ca s-au uzat la un numar relativ redus de ore de functionare ale motorului.

#896
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 23 aprilie 2019 - 15:20, said:



Si nu ti-au dat nici o explicatie?! Eu as marita-o inainte sa se termine garantia, mai ales ca s-au uzat la un numar relativ redus de ore de functionare ale motorului.
Nu e o problemă generală. 1 la 1000 poate avea probleme. Cine știe, un lot cu probleme

#897
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Pai si cu ce te incalzeste daca fix la el s-a nimerit aia cu probleme? Ca nu pe statistici si rapoarte de fiabilitate se cheltuie zeci de mii de euro.

#898
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 23 aprilie 2019 - 16:08, said:

Pai si cu ce te incalzeste daca fix la el s-a nimerit aia cu probleme? Ca nu pe statistici si rapoarte de fiabilitate se cheltuie zeci de mii de euro.
Daca problemă a fost remediată, crezi că mai apare? Eu nu cred. Mai ales că este un motor arhidezvoltat

#899
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
A fost remediat efectul (tachetii uzati), cauza uzurii nu o stie nimeni. Daca era lot cu probleme, ar fi crapat mai multi.

#900
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postfigo1988, on 23 aprilie 2019 - 16:20, said:

A fost remediat efectul (tachetii uzati), cauza uzurii nu o stie nimeni. Daca era lot cu probleme, ar fi crapat mai multi.
Daca la o masina de 70k euro cu un motor care nu e la prima generatie , ai baiuri de astea  Posted Image nici nu ma mir ca un SH din grupul vag e un sac fara fund !
Sunbscriu la ce zice @edi10000 .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate