Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1201 replies to this topic

#919
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La 30k se schimba toate filtrele alea. Eu asa le am schimbat in 7x0 lei. Cred ca si el le a schimbat. Chiar nu mi se par asa nesimțiti audi.

Dar aici BMW rupe... E totul moka pana la 100.000 km. O sa am revizie la 99.600 km :)

#920
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Tie nu ti-au luat ceva gen 1400 de lei pe placute de frana? Nu mai stiu, erau fata si spate macar? Nu zic ca da cineva faliment din preturile astea, dar e un pic nesimtire. Sunt placute de frana la o masina normala, nu AMG-uri sau RS-uri.

Si m-am uitat acum, preturile nu sunt de la dealer, ci de la Audi. Sunt cam cu 50% mai scumpe decat la BMW si Mercedes (m-am uitat acum), varianta OE.

Stii si tu ca si la BMW se plateste intretinerea, doar ca ti-o baga in pachetul ala de service. Nimic nu e gratis. :)

Edited by figo1988, 11 May 2019 - 08:28.


#921
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
7-800 revizia full cu filtre, 1700 placute fata si spate si tot vreo 1700 uleiul de cutie. Cam nașpa... Ceva de genul.

La BMW e bsi si de obicei se livreaza in pretul mașinii. E mai ok... Mi se pare ok asa


#922
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Ceea ce mi se pare nașpa e faptul ca iti pun un ulei normal  ( același din metro) dar la preț dublu, filtru la preț dublu și manopera la vreo 240 RON plus TVA pentru un ulei.....toată chestia asta este artificiala și nesimțita. Frizează camăta. E normal sa-mi ia o manopera dubla și ceva fata de un schimbător de ulei de pe strada/ sau un service micuț.....dar restul???? Ma rog, întrebări retorice.
   Sincer sa fiu, deși dintr-un motiv oarecare nu-mi plac deloc BMW urile , modalitatea lor de vânzare cu service all inclusive este absolut cea mai buna de pe piața premium....și asta la același preț final al mașinii ca și concurenta . Am văzut ca se bagă și Jeep la mentenanța asta. E deșteaptă faza.
   Începe tot mai mult sa ma tenteze un VW Multivan ....sau un Merc clasa V ....am văzut un Vag absolut bestial, 4motion, automat, full full.....o bijuterie pentru drumuri lungi....in oraș oricum merg cu ascuțitoarele.

#923
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Mercedes V este fabulos in echipare de top. Dar este foarte scump cu toate acareturile pe el. Personal mi se pare mult mai misto decat Multivan.

#924
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si eu vreau un Mercedes V, asta de jos!

I am scris acum... Nu am mai mult de 20k si nici nu ii dau mai mult.

https://www.olx.ro/o...dk-IDb7VZd.html

:)


#925
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Mai e și defuncta clasa r. Am.mers într-un trip cu una. efectiv fara cuvinte..genial realizată

#926
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
Ieri am ajuns in Italia - zona  Genova. Am făcut un drum dintr-o bucata de aproape 1600 km...in circa 17 ore și câteva zeci de minute . A fost destul de greu..mai ales ca am plecat joi seara din Cluj și am condus toată noaptea. Deh....tinerețea. Acum 20 de ani la sosire ma apucam de plimbare...acum am căzut intr-un somn comatos vreo 2 ore după care am început sa caut marea.
   Consumul a fost 7,8% la o medie de 97 km/h. Am apreciat foarte mult ( a câta oară ???) poziția buna la volan....asta pentru ca am plecat cu coloana in pioneze - o hernie mai veche- dar am reușit sa ajung funcțional. Muuulte ajustări posibile ca sa iti găsești o poziție buna.
   O alta chestie de impact la volan mi s-a părut a fi setarea dynamic a mașinii, când cutia e pe sport și suspensia coboară la nivelul minim și devine foarte țeapănă...gen BMW. Dacă in porțiunile drepte de autostrada ( gen Ungaria) simți doar o diminuare a tangajului mașinii...in porțiunile de autostrada montana din Italia, cu foarte multe viraje strânse ....e magie curată.  Am încercat și pe confort și pe dynamic și e mega diferența. Parca sunt doua chestii total diferite: o barca pe valuri agitate și o mașina pe o pista....bravo lor.


#927
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Salut!
As vrea sa imi iau si eu un Touareg cu acelasi motor ca si Q7-le tau. Avand in vedere ca sunt masini de dimensiuni si greutati foarte apropiate banuiesc ca e relevant sa te intreb: Ai simtit in vreun moment de cand o ai ca ar fi mers un motor mai puternic? Sau ca e submotorizata? De asta mi-e cel mai teama, sincer. As avea posibilitatea sa iau si 3.0 V6 TSI de 340 cai / 450Nm, dar nu stiu daca nu o sa imi consume de ma indoaie.
Ca daca imi iau diesel-ul si scot consumuri chiar si cu 1l mai mari ca alte tale as fi mega multumit. Mi se pare SF consumul pentru asa masina, sincer. Benzinarul mi-e teama ca ar consuma cam dublu. Posted Image
Mersi!

Edited by AstroNut98, 30 May 2019 - 13:33.


#928
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 AstroNut98, on 30 mai 2019 - 13:32, said:

Salut!
As vrea sa imi iau si eu un Touareg cu acelasi motor ca si Q7-le tau. Avand in vedere ca sunt masini de dimensiuni si greutati foarte apropiate banuiesc ca e relevant sa te intreb: Ai simtit in vreun moment de cand o ai ca ar fi mers un motor mai puternic? Sau ca e submotorizata? De asta mi-e cel mai teama, sincer. As avea posibilitatea sa iau si 3.0 V6 TSI de 340 cai / 450Nm, dar nu stiu daca nu o sa imi consume de ma indoaie.
Ca daca imi iau diesel-ul si scot consumuri chiar si cu 1l mai mari ca alte tale as fi mega multumit. Mi se pare SF consumul pentru asa masina, sincer. Benzinarul mi-e teama ca ar consuma cam dublu. Posted Image
Mersi!
Sincer sa fiu nu a existat nici o secunda sa dea un semnal ca “nu mai poate” ....indiferent de situația întâlnită. Dacă chiar ești turbat o pui pe dynamic și prăjești tot ce vrei. Nu se simte nici o diferența între panta sau rampa ....doar sa te poți tine bine pe propriul fund.
   Iti pot garanta ca motorul pe benzina o sa iti lase uneori senzația ca ....nu e acolo unde trebuie atunci când trebuie...e din cauza cuplului mult mai mic. Și consumul e imens la benzinar fata de diesel.
   Despre consum, numai de bine. Tocmai m-am întors din Italia și media de la achiziție e 8,4%. Absolut excelent.
    In plus, Touaregul asta nou arată și merge de zile mari. Poți merge pe mâna lui cu ochii închiși.
     Stai ca uitam ceva. S-a mai întâmplat pe autostrada , cu mașina plină ochi , sa ma mai iau in clonț cu câte un posesor de BMW ...fără supărare....și când ma luam de pe la 130 sa bag pedala la podea când asta îmi dădea flash-uri venind cu 160 ....mda, as fi dorit sa aibă încă vreo 100 de căluți....dar stai liniștit ...ca dacă eram bot la bot....făcea fata fără probleme. Acum, e normal ca un seria 5 de 3000 benzina sau diesel care vine din start cu viteza mai mare, e doar cu șoferul și cântărește cu vreo 400 kg mai puțin....te papa...dar pentru un suv, dacă iei la linie un X5, un GLE 350, un Q7 și un Touareg....toate sunt cam pe acolo. Adică absolut suficiente ca resurse pentru un om normal....ca doar nu iei suv sa faci formula 1.

#929
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Scurt update ( si plictisitor):
  Am depasit 45000 km dupa intoarcerea din Italia.
  Consum mediu general : 8,4%
   Probleme actuale : 0.
    Pe caldurile astea teribile se confirma doua chestii: nu e ok acoperisul panoramic - e ingrozitor de cald sub el....si scaunele ventilate ar fi un must have ...mai ales pe piele neagra.
     In rest , toate  bune si apreciez din plin pornirea din alarma viper de la distanta...pana ajung la masina e deja mai suportabila atmosfera.

#930
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 10.10.2011
@m6d tocmai asta imi spuneam in minte saptmana asta la cum a fost vremea in cluj. cum am lasat masina in soare, este "minunat" sa te sui in ea la costum si camasa. atat doar ca in secunda 2 blana ventilatia in scaune si clima. credeam ca e o optiune de figuri dar daca stai in tari de astea e cam musai :D

#931
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Cam cabd ti-ai luat cu Q-ul mi-am lua si eu una, prima cu piele si trapa ca asa s-a nimerit(adica erau dotari de baza). La scaune am incalzire(sibin spate) si ventilatie (doar fata) iar sub trapa gliseaza la nevoie un plafon ee panza. In combinatia asta este ok si ca remarca personala, n-as renunta acum la piele insa nici nu as lua-o fara ventilatie si incalzire. Trapa e misto ca da lumina multa in interior insa e de fite. Pielea e ceva practic, mai ales daca ai copii.

#932
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 zile_san, on 15 iunie 2019 - 19:07, said:

@m6d tocmai asta imi spuneam in minte saptmana asta la cum a fost vremea in cluj. cum am lasat masina in soare, este "minunat" sa te sui in ea la costum si camasa. atat doar ca in secunda 2 blana ventilatia in scaune si clima. credeam ca e o optiune de figuri dar daca stai in tari de astea e cam musai :D
Da , chestia cu viperul are , din punctul meu de vedere, aceasta singura și mare valoare- iti răcește interiorul in zilele astea teribile de vara. Au fost câteva in care puteai prăji oua pe capota...și ma întreb ce naiba fac cei cu mașini negre.  Aici am fost mereu pragmatic și nu m-am lăsat furat de negrese....

 teRRa, on 16 iunie 2019 - 11:47, said:

Cam cabd ti-ai luat cu Q-ul mi-am lua si eu una, prima cu piele si trapa ca asa s-a nimerit(adica erau dotari de baza). La scaune am incalzire(sibin spate) si ventilatie (doar fata) iar sub trapa gliseaza la nevoie un plafon ee panza. In combinatia asta este ok si ca remarca personala, n-as renunta acum la piele insa nici nu as lua-o fara ventilatie si incalzire. Trapa e misto ca da lumina multa in interior insa e de fite. Pielea e ceva practic, mai ales daca ai copii.
Ei , asta regret și eu ca nu are a mea, scaune ventilate fata și încălzite spate....ce-i drept, doar o luna pe an și de când am pus remote start...parca nu mai contează . Panoramica e de mare efect dar nu as pune-o din nou....prea multă caldura se pierde.

#933
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
   Km :46600
   Consum mediu :8,4%.
   Probleme: aici a aparut una mai serioasa. Eram pe drum spre Cluj, prin Oradea, cand mi-a aparut un bec galben de baterie pe bord....pe care din cauza ca era duminica l-am ignorat, sperand ca nu e decat un glitch....dar nu a fost asa.
  Pe masura ce ma apropiam de Cluj mi-au tot aparut alarme succesive : de start-stop, suspensie pneumatica etc...pana cand , dupa ce becul galbende baterie s-a facut rosu, m-a lasat in pana , fara a mai putea face absolut nimic. Adica nimic !!! In mijlocul unui sens girator!!! Ma rog, m-a ajutat un taximetrist clujean de mare angajament care a oprit si mi-a dat curent cateva minute, dupa care masina a merf perfect pana la service , unde a si ramas pentru rezolvarea problemei.
  Masina asteapta in cateva zile un alternator nou, care se pare ca a produs problema.

#934
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Nasol moment, bine că nu erai in camp, undeva in pustietate.
Se rezolva pe garanție,nu?

#935
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Da era sa fie nasol.
Din fericire e totul in garantie. Pe de alta parte....daca ma opream la semnul galben...era ok. Oricum, fara incarcare a mai facut 200km cu toti consumatorii on.

Da era sa fie nasol.
Din fericire e totul in garantie. Pe de alta parte....daca ma opream la semnul galben...era ok. Oricum, fara incarcare a mai facut 200km cu toti consumatorii on.

#936
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Garanție ca garanție dar cam a doua problema majora la tine, nu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate