Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...
 Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 

Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
295 replies to this topic

#55
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Si eu sper sa treaca pentru ca e o lege buna si pentru Romania in general dar si pentru mine in special.

#56
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostQuoriah, on 06 decembrie 2017 - 12:30, said:

Ignorand stilul imbecil al autorului - https://www.4tuning....u-nu-36950.html

Stirea se regaseste si pe site-ul Antena3 totusi - https://www.antena3....ile-445304.html

Am gasit sursa pe Avocat.net: https://www.avocatne...ite-cazuri.html

"În esență, propunerea legislativă ar modifica modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, și anume impozitul s-ar calcula prin înmulțirea numărului de centrimetri cubi ai autovehiculului cu o valoare specifică fiecărei limite a capacității cilindrice (până la 2.000 cm3, peste 2.001 cm3 etc)."

Impozitul scade cu 90%???

Dar creste impozitul la masinile care merg cu perfuzii Posted Image Mai exact impozitele de 40-60 RON risca sa creasca ceea ce va aduce un surplus de bani incasati de primarii care va suplini pierderea din scaderea impozitelor pt masini cu cilindree de +2,000 cc.

O fi bine? O fi rau? Eu personal ma bucur ca prea era japca de prost gust si fara noima. Ca exemplu, California (parca) avea cel mai mare impozit auto din USA si era plafonat la 1,000 USD pentru masini extrem de scumpe. In Romania, 800 RON pt motor de 2,179, adica de 5 ori mai mult de cat o masina cu motor de 2L, doar din cauza unei cesti de cafea diferenta.

Postati si ce v-ati lua daca s-ar adeveri.

Incep eu cu:
- Pajero (vine cu motor de 3.2L)
- Ford Ranger Wildtrack (motor de 3.2L)


PS: multam pt teleport in sectiunea corecta Posted Image
Si ce te opreste sa iei Rangerul acum? In afara de pretul de achizitie. Ca impozitul sigur nu, fiind utilitara.

#57
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
E nasol cu utilitarele. Taxa de drum mare, asigurare mare, ITP anual. Nu merita. E mult mai bine sa inscrii masina ca autoturism si nu ca utilitara.

#58
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Sa nu exageram. Era vb de motor de 3.2.
Alea de care zici tu palesc in fata impozitului pt un autoturism de 3.2 si sunt acceptabile pt o utilitara tinand cont de diferenta de impozit.
E 100% mai rentabila inmatricularea ca utilitara la masini cu astfel de motoare.

Edited by underb, 06 December 2017 - 21:08.


#59
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 07.08.2008
https://forum.softpe...u-motoare-mici/

#60
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostAndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:02, said:

Ce parere aveti?
Am vazut multe pareri impartite in principal care blamau faptul ca va creste impoztul pana-n 1.6 cu fabuloasa suma de 30 lei/an (2.5lei/luna pe care oricum il lasa la casierie pe tejgea prin maruntis.)

Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit.   Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament.

#61
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Titlul topicului ar trebui sa fie: reaseazarea impozitului auto pe baze echitabile.

#62
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

View Posttigerheart, on 06 decembrie 2017 - 21:08, said:

Merci, am pur report sa fie sters.

#63
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postrosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said:

cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit. eu nu am masina cu motor ceva mai mare si-i invidiez pe cei care au.
Cred ca erai putin cu gandul in alta parte cand ai postat si te-am ajutat eu cu o corectura.

Pentru putin!

#64
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Totul se invarte in jurul banilor, nu are nici o legatura cu binele romanului de rand. Cum numarul de masini cu motoare mici este in crestere iar cele cu motoare mari se presupune ca or sa scada mai ales ca probabil or sa fie taxate mai mult de noua taxa de mediu ce se pregateste ar scadea incasarile la buget de aici si calculul noului impozit, in crestere pentru motorizarile mici care se presupune ca or sa fie in procent majoritar.

#65
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,834
  • Înscris: 15.08.2014
De acord cu aceasta propunere, cu ambele miini.


#66
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

View Postrosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said:

Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit.   Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament.
Asta este gandita fix cu ochiu maro!
Exista masini de 10k euro cu motoare de peste 3000cmc, asa cum exista si Jaguar F-Pace de 60.000 euro cu motor de 2.0. Asta nu inseamna ca ala care va plati de 25 ori mai mult impozit decat pe Jaguarul de 60k euro este mai bogat.
Mai bine recunoaste ca-ti saliveaza gura ca la un pitbull cand vezi o masina cu motor V8 si ti-ai dori sa vezi macar simti cum este intr-una, ce sa mai zic de condus? Posted Image

Si in plus daca are... mai ales ca din afara de-aia din parlament, de obicei lumea le au din munca cinstita, parerea ta e ca tre casapiti, nu? Ai dracu.... cum indraznesc sa munceasca pe salariu mai mare decat minimul pe economie?

Edited by AndyM, 06 December 2017 - 21:20.


#67
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,834
  • Înscris: 15.08.2014
O masina cu motoe mare nu e neaparatuna scumpa sau de lux
Si daca ar fi, care e pb? Calul moare de drum lung si prostul de grija altuia.
Per total, statul pierd infinit mai multi bani prin inmatricularile in Bg decit incaseza din aceste impozite aberante.

#68
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostAndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:18, said:

Si in plus daca are... mai ales ca din afara de-aia din parlament, de obicei lumea le au din munca cinstita, parerea ta e ca tre casapiti, nu? Ai dracu.... cum indraznesc sa munceasca pe salariu mai mare decat minimul pe economie?

Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul....
Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica...

Aceasta lege oricum nu va trece de Parlament pentru ca conducerea social-democrata are cu totul alte interese, respectiv sa ia de la bogati, sa dea la saraci. Nu-si va taia singura craca de sub picioare.

Edited by rosix, 06 December 2017 - 21:25.


#69
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

View Postrosix, on 06 decembrie 2017 - 21:22, said:

Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul....
Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica...

Nu sunt chiabur iar banii ii am din munca cinstita in IT (Salariu de ITist + Proiecte personale ce functioneaza). Pentru faptul ca sunt un pic mai inteligent decat tine si castig mai mult tre sa fiu casapit? Asta era problema Romaniei. Fraierii ce castiga peste salariul minim trebuie impuscati, a?

BTW, daca n-o sa-mi mai permit impozitul, o sa pot foarte simplu sa trec masina pe BG sau sa o scot de la impozit cu toate ca nu o voi mai vinde vreodata. Uite, o pastrez ca sa-ti fac tie-n ciuda.

Edited by Dany_Darke, 07 December 2017 - 02:31.
mai usor cu flame-ul


#70
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,279
  • Înscris: 06.07.2007

View Postrosix, on 06 decembrie 2017 - 21:22, said:

Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul....
Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica...


chiar si la ARO? Ca in rest pe un chiabur care conduce o masina cu motor de 3000, pe care a dat 100 000 de euro, il doare fix in putza de un impozit de 1 000 de euro/an.

Edited by dan1980_25, 06 December 2017 - 21:29.


#71
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postloock, on 06 decembrie 2017 - 21:21, said:

Eu sunt de acord cu conditia sa existe echipaje in trafic care fac atat teste si prin sondaj random cat si teste pe afumatori vizibile, si cei care nu au catalizator in stare buna sau polueaza peste euro 5 sa primeasca o amenda de un milion de euro + blocarea conturilor + inchisoare pt genocid din culpa si in faza agravanta si costul incarcerarii sa fie platit tot din banii lor, iar daca nu au bani sa plateasca atunci munca silnica, iar daca nu pot sa plateasca sa le fie prelevate organele, si daca organele nu sunt bune sau au HIV/etc. atunci sa primeasca 1000 de bice ude date motorizat de un ax vertical cu bice prinse perimetral.
Si cei care au masini sub euro 5 sa fie impuscati fara somatie, in parcare, inainte de a baga cheia in contact...

View PostAndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:26, said:

Uite, eu am un 3.8 ...
Apropos, mai exista pe piata oferte de masini noi cu motoare peste 3.6-4.0, la preturi de bun-simt ?
(benzinare, of course)

Sau vom ajunge sa importam direct din State...

View Postdan1980_25, on 06 decembrie 2017 - 21:27, said:

chiar si la ARO?
ARO va fi masina clasica, daca nu este deja.

#72
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postrosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said:

Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit.   Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament.

Din contra judeci gresit, ca om care nu prea are habar despre masini. Actuala legislatie daca vrei ceva mai vioi te forteaza sa cumperi mizerii de motoare 2.0 turbo, masini noi dar in general foarte putin fiabile, capabile de ~300 cp, mai nou se aproapie de 400 cp.
Pe de alta parte un 5.0 litri american de 200 de cai putere merge la fel de bine din 1970 incoace fara nevoie de reparatii, lucreaza la presiune mica.
In principiu cu cat iei un motor mai mic cu putere mai multa, mai ales unul turbo cu atat sfarsesti prin a arunca banii prin service.
Acum insa nu stiu cum e cu impozitele de poluare, dar legislatia actuala e de cacao si limiteaza dreptul cetateanului de rand de a detine o masina cu motor de peste 3 litri. Sunt destule masini cu motoare mari fara prea multa putere.
Iar legislatia e chiar un pic nedreapta, ia de exemplu BMW M4 sau Audi RS5, ~450 de cai cu motor de 3 litri.
Sau Mercedes A45 AMG, Audi RS3, ~360 cai putere cu 2 litri.  Astea is masini noi de peste 40.000 de euro.
Sunt o groaza de masini mai vechi, super fiabile care sunt absolut inacesibile romanilor din cauza taxarii. De exemplu la americani e clasicul Ford Crown Victoria, masina de taxi si de politie, trece milioane de kilometri fara interventii la motor, motor de 5 litri si 200 de cai. In timp ce la un cotet de 1.4 turbo pana la 200k km deja te imprietenesti ca fratii cu aia de la service. Legislatia actuala e menita sa de faca sa cumparam fie masinile moderne lipsite de fiabilitate umplute de electronica avantajandui doar pe cei cu bani multi sa detina o masina puternica.
Cu o impozitare mai ok si-ar permite si omul de rand o masina mai buna.
Momentan pt 3 litri dai bani la bulgar si la 3 litri ce economisesti avand o masina fiabila care nu te lasa pe marginea drumului dai partial la stat. Raman la parerea ca intretinerea unui 2.0 turbo poate fi mai costisitoare decat impozitul pt un 3 litri natural aspirat.
Impozitarea corecta a masinilor ar trebui sa se faca dupa preturi de catalog, si aici ar mai fi ceva metode de fentare dar in esenta un impozit anual de 0,5% din valoarea masinii ar fi ok. Dar asta chit s-ar zice ca descurajeaza vanzarea de masini noi.

Edited by SpeedDemon, 06 December 2017 - 21:32.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate