Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Constructorul japonez Nissan propune un nou tip de motor pe benzină despre care spune că ar putea face diesel-urile moderne să pară depășite.
#37
Posted 14 November 2017 - 10:43
#38
Posted 14 November 2017 - 12:39
rosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:
Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte. In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel. Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina. ! |
#39
Posted 14 November 2017 - 13:00
rosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:
Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte. In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel. Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina. Cu parere de rau iti spun, dar trebuie sa te mai informezi: https://flowcharts.l...ited-States.png https://28oa9i1t0803...-compressor.jpg https://waitbutwhy.c...-your-life.html Edited by inuendo0, 14 November 2017 - 13:04. |
#40
Posted 14 November 2017 - 13:51
Well, nothing to see.
Curios cat e eficienta termica a motorului. Un Prius 2016 are eficienta termica in ciclu Atkinson 40%, foarte aproape de eficienta termica a unor turbo-diesele de cilindree similara, doar ca eficienta e valabila din motiv de hibrid pe o plaja mult mai larga http://forums.tdiclu...2&postcount=235 Un Camry aspirat 2017-2018 are eficienta 41% http://newsroom.toyo...ertrain/engine/ Cam par depasite diesel-urile si fara a recurge la benzinare turbo... |
#41
Posted 14 November 2017 - 16:43
Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient...
|
#43
Posted 14 November 2017 - 17:34
Nissan nu face decat sa copieze ideea celor de la Mazda, care s-a discutat aici https://forum.softpe...zda-pe-benzina/
Eu le urez succes. rosix, on 14 noiembrie 2017 - 16:43, said:
Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient... Edited by ericmario, 14 November 2017 - 17:33. |
#44
Posted 14 November 2017 - 18:10
#45
Posted 14 November 2017 - 20:31
utopium, on 13 noiembrie 2017 - 23:34, said:
Da' ce-s? Renault-Nissan e doar o alianta, Nissan are sediul central tot in Japonia. Au vreo 15 tipuri de masini de oras, SUV, van, camionete si sport iar divizia Infinity vreo 7-8 modele, la mare distanta de ascutitorile europene (exceptie Micra sau Juke, putine pe strazi). S-au intins insa cam mult cu CVT ul la aproape toate masinile cu sigla Nissan. E marca solida, vinde bine, eu nu cumpar. Am vrut odata un EX35 dar portbagajul mic... Motorul acesta nou prezinta complicatii suplimentare. Orice complicatie inseamna cel putin un motiv de probleme si defect. Acestea se rezolva in timp. Daca de 20 ani se tot bibileste la acest tip de motor si numai acum, la spartul targului i se da drumul porobabil ca au avut niste probleme. Apoi, productia de serie este altceva. Costul suplimentar al motorului cat inseamna in litri benzina? Cat inseamna repararea acestui motor, sau nu se repara ci se inlocuieste complet sau partial? Totul e problema de costuri, pentru producator si client in timp. Infinity e marca scumpa, nu stiu model sub 35-40.000, dar ca si la Mercedes sau alte marci de lux, o buna parte din pret e doar numele marcii nu ceea ce ofera acel pret suplimentar. Edited by Rosebud09, 14 November 2017 - 20:33. |
#46
Posted 14 November 2017 - 20:46
rosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:
Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte. In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel. Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina. |
|
#47
Posted 14 November 2017 - 22:14
rosix, on 14 noiembrie 2017 - 16:43, said:
Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient... MicroEdge, on 14 noiembrie 2017 - 18:10, said:
Poate ar trebuii sa încerci motoarele de generație noua �� Edited by andreic, 14 November 2017 - 22:15. |
#48
Posted 14 November 2017 - 22:46
Conduc turbo si benzina si diesel. Prefer motorul turbo pe benzina pentru ca personal imi place mai mult. Ca si consum stau cam asa:
1. In afara orasului, mers legal, consumul este apropiat: diesel 5.3 litri / 100 km; benzina 5.8 litri / 100 km - 50% din drum este autostrada 2. In oras: diesel 5.8 - 6.5 litri / 100 km; benzina 8.2 - 8.8 litri / 100 km. Masini de generatie noua, 2016 respectiv 2017. Depinde de preferinte, diesel sau benzina, insa cam toti producatorii vor renunta la dieseluri, in viitorul apropiat (5-7 ani max.). Drumuri bune ! Edited by lucian2008, 14 November 2017 - 22:47. |
#49
Posted 15 November 2017 - 07:00
Zvarcolirile finale ale motoarelor pe benzina si motorina....viitorul motoarelor electrice se apropie.
|
#50
Posted 15 November 2017 - 08:25
closchkutza, on 14 noiembrie 2017 - 00:11, said:
Doar pe hartie dragule, doar pe hartie. Altfel, inca astept un consum mixt pe vreo 20.000km (parte cu trafic in oras aglomerat la ore de varf) din partea ta. Pana atunci ma multumesc cu un foarte cinstit 6.6l/100km mixt din partea unui motor care a fost proiectat acum 15 ani. Stiu, a ta ar fi consumat 4, insa numai in anumite zile si pe anumite tronsoane, dar putem extrapola, nu? Edited by utopium, 15 November 2017 - 08:30. |
#51
Posted 15 November 2017 - 22:06
Punctul tau de vedere e cumva irelevant.
Cât timp dieselul are cea mai mare eficiență și abia acum benzinarele l au ajuns din urmă sacrificând însă fiabilitatea nu are rost discuția. Electricele sunt inca doar o gluma. In timp,da,se vor schimba lucrurile,pe termen de 20 de ani,sa fim serioși. |
|
#52
Posted 16 November 2017 - 10:15
#53
Posted 16 November 2017 - 13:28
YOUR_GOD, on 13 noiembrie 2017 - 22:05, said: Au inceput sa ma sperie motoarele Diesel. Vine iarna acum, sa vedeti la accelerare cum iese fumul din ele. Pe cuvant, poate erau bune acum 50 ani. Cu plouarea actuala la care tot ele au ajutat, motoarele Diesel sunt moarte curata. Legat de motorul pe benzina al celor de la Nisan, sper sa fie bun, desi vad ca se merge pe din ce in ce mai putin fiabil. Oricum, trebuie sa fim optimisti. |
#54
Posted 16 November 2017 - 13:39
tfmercedez, on 16 noiembrie 2017 - 13:28, said:
Iti doresc multe TICO cu carburator in fata la semafor. Viata curata! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users