Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Constructorul japonez Nissan propune un nou tip de motor pe benzină despre care spune că ar putea face diesel-urile moderne să pară depășite.

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:



Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina.
Am avut si condus destul dar totusi prefer benzinarul ( aspirat ) :) . As vrea totusi una electrica cu autonomie peste 500 km !

#38
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:

Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte.

In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel.

Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina.


Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image !

#39
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:

Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte.

In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel.

Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina.

Cu parere de rau iti spun, dar trebuie sa te mai informezi:
https://flowcharts.l...ited-States.png

https://28oa9i1t0803...-compressor.jpg

https://waitbutwhy.c...-your-life.html

Edited by inuendo0, 14 November 2017 - 13:04.


#40
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Well, nothing to see.
Curios cat e eficienta termica a motorului.
Un Prius 2016 are eficienta termica in ciclu Atkinson 40%, foarte aproape de eficienta termica a unor turbo-diesele de cilindree similara, doar ca eficienta e valabila din motiv de hibrid pe o plaja mult mai larga http://forums.tdiclu...2&postcount=235
Un Camry aspirat 2017-2018 are eficienta 41% http://newsroom.toyo...ertrain/engine/
Cam par depasite diesel-urile si fara a recurge la benzinare turbo...

#41
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient...

#42
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Bine ca sunt tractoarele tale silentioase.

#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nissan nu face decat sa copieze ideea celor de la Mazda, care s-a discutat aici https://forum.softpe...zda-pe-benzina/
Eu le urez succes.

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 16:43, said:

Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient...
Eu conduc un diesel, japonez, dar nu vorbi fara sa stii, nu hali mereu ce auzi de la altii...

Edited by ericmario, 14 November 2017 - 17:33.


#44
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 16:43, said:

Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient...
Poate ar trebuii sa încerci motoarele de generație noua 😁

#45
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,637
  • Înscris: 02.10.2009

View Postutopium, on 13 noiembrie 2017 - 23:34, said:

Da' ce-s? Renault-Nissan e doar o alianta, Nissan are sediul central tot in Japonia.
In America Nisan e Nissan japonez, nu exista neam de masina Renault.
Au vreo 15 tipuri de masini de oras, SUV, van, camionete si sport iar divizia Infinity vreo 7-8 modele, la mare distanta de ascutitorile europene (exceptie Micra sau Juke, putine pe strazi).
S-au intins insa cam mult cu CVT ul la aproape toate masinile cu sigla Nissan.
E marca solida, vinde bine, eu nu cumpar. Am vrut odata un EX35 dar portbagajul mic... Posted Image

Motorul acesta nou prezinta complicatii suplimentare. Orice complicatie inseamna cel putin un motiv de probleme si defect. Acestea se rezolva in timp. Daca de 20 ani se tot bibileste la acest tip de motor si numai acum, la spartul targului i se da drumul porobabil ca au avut niste probleme. Apoi, productia de serie este altceva. Costul suplimentar al motorului  cat inseamna in litri benzina? Cat inseamna repararea acestui motor, sau nu se repara ci se inlocuieste complet sau partial? Totul e problema de costuri, pentru producator si client in timp.

Infinity e marca scumpa, nu stiu model sub 35-40.000, dar ca si la Mercedes sau alte marci de lux, o buna parte din pret e doar numele marcii nu ceea ce ofera acel pret suplimentar.

Edited by Rosebud09, 14 November 2017 - 20:33.


#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 10:34, said:

Adevarat va spun: Turbo-dieselul e una dintre cele mai importante inventii ale omenirii si, deocamdata, nu are moarte.

In afara de ofticosii care se kk pe ei cu poluarea... Ei nu vad ca termocentralele si corporatiile polueaza masiv si sunt responsabile pentru 90% din incalzirea globala, nu masinile diesel.

Conduceti un turbo-diesel si veti renunta imediat la orice alta improvizatie de masina.
Stim coane, stim, insa ce te faci cu guvernantii care ne baga taxe la tedeiuri, ne sperie cu altele sa ne oblige sa luam benzinare?

#47
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postrosix, on 14 noiembrie 2017 - 16:43, said:

Benzinarele sunt acele masini care, la apasarea pedalei de acceleratie, fac mult zgomot, fara sa inainteze suficient...
Aiurea... sunt alea care nu fac zgomot de tractor Posted Image

View PostMicroEdge, on 14 noiembrie 2017 - 18:10, said:

Poate ar trebuii sa încerci motoarele de generație noua ��
Glumeste si el, e fan fum si particule in aer... cu slow start iarna :)

Edited by andreic, 14 November 2017 - 22:15.


#48
lucian2008

lucian2008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 29.01.2008
Conduc turbo si benzina si diesel. Prefer motorul turbo pe benzina pentru ca personal imi place mai mult. Ca si consum stau cam asa:

1. In afara orasului, mers legal, consumul este apropiat: diesel 5.3 litri / 100 km; benzina 5.8 litri / 100 km  - 50% din drum este autostrada
2. In oras: diesel 5.8 - 6.5 litri / 100 km; benzina 8.2 - 8.8 litri / 100 km.

Masini de generatie noua, 2016 respectiv 2017. Depinde de preferinte, diesel sau benzina, insa cam toti producatorii vor renunta la dieseluri, in viitorul apropiat (5-7 ani max.).

Drumuri bune !

Edited by lucian2008, 14 November 2017 - 22:47.


#49
DIVX2006

DIVX2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,598
  • Înscris: 15.07.2007
Zvarcolirile finale ale motoarelor pe benzina si motorina....viitorul motoarelor electrice se apropie.

#50
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcloschkutza, on 14 noiembrie 2017 - 00:11, said:

Doar pe hartie dragule, doar pe hartie. Altfel, inca astept un consum mixt pe vreo 20.000km (parte cu trafic in oras aglomerat la ore de varf) din partea ta. Pana atunci ma multumesc cu un foarte cinstit 6.6l/100km mixt din partea unui motor care a fost proiectat acum 15 ani. Stiu, a ta ar fi consumat 4, insa numai in anumite zile si pe anumite tronsoane, dar putem extrapola, nu?
Am mai spus-o, pentru cei care nu stiu calcula mental s-au inventat calculatoare ... cred ca nu e asa mare filozofie sa calculezi un consum mediu daca stii cat consuma masina in medie in afara (4.5) si cat consuma in oras (8), nu? Cel putin pentru un mixt 50-50 iti poate spune si un copil de clasa a patra cat ar fi media (si am si aratat-o pe computerul de bord pentru distante de peste 1000 de km de mai multe ori). Iarna pot obtine si consumul tau mediu pe un mixt 50-50, vara e pe la 6.2. Dieselul e mort si ingropat din punctul meu de vedere, iar in curand va urma si benzina.

Edited by utopium, 15 November 2017 - 08:30.


#51
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Punctul tau de vedere e cumva irelevant.
Cât timp dieselul are cea mai mare eficiență și abia acum benzinarele l au ajuns din urmă sacrificând însă fiabilitatea nu are rost discuția.
Electricele sunt inca doar o gluma. In timp,da,se vor schimba lucrurile,pe termen de 20 de ani,sa fim serioși.

#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View PostRdaneel, on 15 noiembrie 2017 - 22:06, said:

Cât timp dieselul are cea mai mare eficiență și abia acum benzinarele l au ajuns din urmă sacrificând însă fiabilitatea nu are rost discuția.

Ce fiabilitate au sacrificat, ca eu vad cele mai multe diesele cu probleme nu benzinare ?

#53
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View PostYOUR_GOD, on 13 noiembrie 2017 - 22:05, said:

Au inceput sa ma sperie motoarele Diesel. Vine iarna acum, sa vedeti la accelerare cum iese fumul din ele. Pe cuvant, poate erau bune acum 50 ani. Cu plouarea actuala la care tot ele au ajutat, motoarele Diesel sunt moarte curata.

Legat de motorul pe benzina al celor de la Nisan, sper sa fie bun, desi vad ca se merge pe din ce in ce mai putin fiabil. Oricum, trebuie sa fim optimisti.
Iti doresc multe TICO cu carburator in fata la semafor. Viata curata!

#54
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View Posttfmercedez, on 16 noiembrie 2017 - 13:28, said:

Iti doresc multe TICO cu carburator in fata la semafor. Viata curata!
Nici Tico ăla, cu motor la 2 milioane Km, nu va scoate fum ca un Diesel. Stai în garaj cu ușa deschisă și Diesel pornit. Era motoarelor pe motorină a apus. Trebuie să ne gândim la mediu, măcar puțin.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate