Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

Skyactiv X - noua generație de motoare Mazda pe benzina

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,444
  • Înscris: 02.09.2005
http://m.promotor.ro...diesel-16687205

Mazda a prezentat astăzi „Sustainable Zoom-Zoom 2030”, o nouă viziune pe termen lung în materie de dezvoltare tehnologică, care are ca țintă anul 2030. Ca parte din noua tehnologie menită să permită realizarea acestei viziuni, compania a anunțat planurile de a introduce un motor de generație viitoare, denumit  SKYACTIV-X, în 2019. SKYACTIV-X va fi primul motor comercial pe benzină care va folosi aprinderea prin compresie.



#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,837
  • Înscris: 15.12.2009
Eu n-am inteles exact cum evita auto-aprinderea inainte de PMS, in cilindru.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007
Inginerie mon cher, inginerie. Posted Image

#4
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 30.03.2005
pai nu ai inteles pentru ca in articol nu zice

#5
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017
Motoare pe benzina...? Plictisitor, sa ne anunte cand vor realiza motoare electrice mult mai economice decat cele actuale....

#6
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMemeito, on 08 august 2017 - 20:44, said:

... motoare electrice mult mai economice decat cele actuale....
Cuuuuum? Posted Image

#7
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,837
  • Înscris: 15.12.2009

View Postericmario, on 08 august 2017 - 19:31, said:

Inginerie mon cher, inginerie. Posted Image

Stiu ca inginerie, da' vreau sa stiu principiul. Benzina produce autocombustie la presiune si temperatura mai mica decat motorina, deci cum se creste eficienta?

View Postromio79, on 08 august 2017 - 20:19, said:

pai nu ai inteles pentru ca in articol nu zice

Ma gandeam ca cineva pe aici a citit mai mult ca mine si poate explica.

#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007
http://www.e-automob...motor-hcci.html

Si ar mai fi.

#9
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015

View PostAnn0nyym0us, on 08 august 2017 - 18:57, said:

Eu n-am inteles exact cum evita auto-aprinderea inainte de PMS, in cilindru.
Pai asta e avantajul injectiei directe (singurul real dpmdv, ca in rest e pamant) ca poti injecta oricand combustibilul. Nu e musai sa comprimi amestecul ci poti comprima aerul si injectia sa aiba loc  cand pistonul e la PMS, uneori un jet suplimentar chiar si dupa, cand coboara pistonul. Cauta si despre injectia stratificata (Fuel stratified injection, adica FSI Posted Image )

View PostMemeito, on 08 august 2017 - 20:44, said:

Motoare pe benzina...? Plictisitor, sa ne anunte cand vor realiza motoare electrice mult mai economice decat cele actuale....
Dar ce eficienta au cele actuale? As fi curios de raspunsul tau la o bere, fara ochii beliti in telefon.
Imi place ca cu cat unii sunt mai prosti pregatiti, cu atat sunt mai vehementi.

PS. Greseala este intentionata Posted Image

PS2. Ce ma intriga pe mine este daca nu cumva motorul asta nu va functiona mai bine cu cifra octanica mai mica. Teoretic, amestecul ar lua mai usor foc cu CO mai mica.
Pentru eco wariorsi, tree hugeri si altii asemenea, CO vine de la cifra octanica, nu de la monoxid de carbon.

PS3, cum la diesel se foloseste AdBlue pt reducerea mai eficienta a NOx, nu e exclus ca pe viitor sa avem rezervor pt aditiv pt reducerea cifrei octanice, dupa ce se maturizeaza tehnologia. Asta daca deductia mea logica nu are vreo "fisura".

Edited by underb, 08 August 2017 - 22:12.


#10
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Pai si de unde ar veni cresterea randamentului ?
Dieselul are randament mai mare pt ca autoaprinderea se realizează la presiuni duble fata de benzina.
Cu un CO mic vei obtine un randament de 2 bani.

#11
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017

View Postericmario, on 08 august 2017 - 21:09, said:

Cuuuuum? Posted Image
Cel care o sa vina cu un motor electric mai performant decat cele actuale, o sa dea lovitura. Se pot folosi componente mai usoare, lagare cu levitatie, forme optimizate, etc.

#12
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 30.03.2005
Poate vrei sa zici cel care vine cu baterie mai performanta, ca la motorul electric imbunatatirile sunt irelevante

#13
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,837
  • Înscris: 15.12.2009

View PostMemeito, on 09 august 2017 - 07:13, said:


Du-te si citeste care e randamentul unui motor electric actual, fa o trecere in revista a ce inseamna "mult mai performant", citeste despre randament supraunitar si de ce nu e posibil, si la urma vino sa mai tastezi.

#14
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017
Ideea de baza este optimizarea fluxului de curent electric pentru a reduce pierderile ce au loc datorita frecarilor si emisiilor din miezul magnetic, este mult de scris aici, n-are rost sa ma intind...

#15
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 30.03.2005
asa credem si noi :), nu are rost

#16
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,444
  • Înscris: 02.09.2005
http://jalopnik.com/...dium=socialflow

Edited by jericho, 13 August 2017 - 19:10.


#17
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,096
  • Înscris: 04.12.2015
Personal consider ca vor avea succes cu acest tip de motor, dar cred ca umpic prea tarziu, mai ales ca mergem spreelectric si hibrid. Poate ma insel...

#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007
Nu e un pic prea tarziu deloc.
Inca exista benzina pe piata.Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate