Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Factura gresita Digi Energy

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#19
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Ți-a plăcut să treci la ăi mai scumpi, privirea în jos și scoate banul.
Nu e nicio eroare. Așa se întâmplă mereu când achiziționezi un serviciu nou pe bază de consum lunar.

Următoarea factură îți va dicta prețul corect.

#20
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,627
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmorarumd, on 18 septembrie 2017 - 13:33, said:

Pentru simplitate si pret am ales Digi Energy.
Ai ales simplitatea... acum intrebi ce sa faci :)

#21
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postmorarumd, on 18 septembrie 2017 - 14:24, said:

Daca e o problema intre Enel si Digi, e normal sa o transfere catre mine?
Ce e asa complicat sa arunce un ochi peste factura, sa o rectifice sau sa emita alta pe minus astfel incat sa nu ma chinuie pe mine?
Pentru ca e Digi si la ei totul e complicat.
Sunt ei buni la altele dar cand trebuie sa-ti rezolve vreo problema, mai bine pleci la altii decat sa faci sesizare la ei.
Asta e cea mai usoara rezolvare.

Iar cu energia chiar n-ai nimerit-o.
Trebuie sa te plimbi prin POP-uri cu hartii dupa tine pentru ca ei n-au auzit de servicii online.
Nici tariful nu mai reprezinta un avantaj...

#22
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Eu din ce ai postat inteleg ca e regularizare si ca din aia 300+ kW deja 200 sunt platiti in lunile anterioare.
Acum ca ma uit mai atent la sirul ala postat de tine tu ai o problema si cu faptul ca initial ai pornit cu indexul de la 18... si in regularizare apare ca porneste de la 17..

Edited by samebo, 18 September 2017 - 15:02.


#23
boringboy

boringboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 06.05.2010
18279, index autocitit nu e trimis de tine? aia e greseala si nu cred ca e la ei.
Plateste linistit si poti trimite acelasi index si pe urmatoarele luni si asta e.
Atentie la taste pe viitor!

Edited by boringboy, 18 September 2017 - 14:59.


#24
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
RDS imi emite 7 facturi lunar pentru servicii in patru locatii distincte. Le platesc mai bine de 400 lei lunar. Cred ca ar putea fi putin mai receptivi, mai ales ca e greseala lor. Sa imi ceara sa platesc 170 lei pentru ca nu au chef sa constate mai repede eroarea mi se pare aberant.

Oare e de competenta OPC?

View Postboringboy, on 18 septembrie 2017 - 14:59, said:

18279, index autocitit nu e trimis de tine? aia e greseala si nu cred ca e la ei.
Plateste linistit si poti trimite acelasi index si pe urmatoarele luni si asta e.
Atentie la taste pe viitor!

Luna Iulie am platit curent pana la indexul 18278
De ce in luna august trebuie sa platesc din nou 17908 - 18279?

Problema nu e ca au facturat un index mai mare, au facturat intervalul 17908 - 18278 de doua ori.

#25
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Pune screenshot cu facturile.
Sa vedem exact ce e acolo.

#26
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postmorarumd, on 18 septembrie 2017 - 15:04, said:

Problema nu e ca au facturat un index mai mare, au facturat intervalul 17908 - 18278 de doua ori.
Dacă e așa cum zici, fă întâi o sesizare scrisă la ei. Dacă nu-ți răspund sau dacă nu rezolvă intervalul ăla te poți gândi la reclamație la ANPC.

#27
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008

View Postdanutz1, on 18 septembrie 2017 - 14:41, said:

Nici tariful nu mai reprezinta un avantaj...
Care tarif?
Mi se pare mare. :|

#28
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Pana cand nu vor fi introduse contoarele inteligente care sa transmita in timp real indexul catre furnizor, tot vor fi astfel de erori. Obisnuieste-te. Mai avem putin si intram pe cele inteligente, deci adio umflari de consum, regularizari si furt de curent.

#29
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View Postalthea, on 18 septembrie 2017 - 15:07, said:

Dacă e așa cum zici, fă întâi o sesizare scrisă la ei. Dacă nu-ți răspund sau dacă nu rezolvă intervalul ăla te poți gândi la reclamație la ANPC.
I-am sunat, am facut o sesizare insa dureaza. Nu mi se pare normal sa platesc 170 lei in avans pana cand se hotarasc ei sa raspunda. Pur si simplu nu vreau sa platesc eu pentru greseala lor.

#30
boringboy

boringboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 06.05.2010
daca spui ca nu e gresit ce ai transmis tu, cate zile spuneai ca au intarziat cu raspunsul Posted Image?

Termenul de răspuns la plângerea CF privind factura de energie electrică 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere
https://lege5.ro/Gra...rgiei-electrice

Edited by boringboy, 18 September 2017 - 15:18.


#31
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postboringboy, on 18 septembrie 2017 - 15:18, said:

Termenul de răspuns la plângerea CF privind factura de energie electrică 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere
https://lege5.ro/Gra...rgiei-electrice
Nu știam de ordinul ăsta, e folositor art. 8.
Art. 8. -
(1) În cazul în care CF contestă valoarea unei facturi și comunică acest fapt furnizorului în termen de 30 de zile de la data emiterii acesteia, furnizorul este obligat să analizeze temeinicia plângerii și să comunice CF rezultatul analizei în termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea acesteia, indiferent dacă factura a fost sau nu a fost plătită de către CF. În cazul în care soluționarea plângerii implică verificarea datelor măsurate, termenul de 5 zile lucrătoare se prelungește cu intervalul de timp dintre ziua în care furnizorul comunică OM solicitarea de verificare a datelor contestate și ziua în care furnizorul transmite CF răspunsul primit de la OM; OM este obligat să răspundă la o astfel de solicitare în termenul prevăzut în standardul de performanță pentru serviciul de rețea, în vigoare, cu condiția înștiințării CF prin intermediul furnizorului, în scris, asupra acestui aspect, în termenul inițial de 5 zile lucrătoare. Furnizorul comunică OM solicitarea de verificare a datelor contestate conform prevederilor art. 13 alin. (4), iar rezultatul analizei este comunicat CF prin intermediul furnizorului în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii acestuia de la OM.

(2) În situația în care furnizorul constată, în urma analizării plângerii/primirii răspunsului de la OM, că respectiva plângere nu este întemeiată, comunică CF acest lucru, în termenele prevăzute la alin. (1), iar CF este obligat să efectueze plata facturii.

(3) În situația în care furnizorul constată, în urma analizării plângerii/primirii răspunsului de la OM, că respectiva plângere este întemeiată, anulează factura respectivă și emite o nouă factură, cu decalarea corespunzătoare a termenului de plată. Furnizorul comunică CF rezultatul final în termenele prevăzute la alin. (1).

(4) În situația prevăzută la alin. (2), dacă CF achită factura, dar se dovedește ulterior efectuării plății că suma facturată a fost mai mare decât cea corect calculată, plângerea fiind întemeiată, furnizorul restituie CF sau, după caz, compensează în contul facturilor următoare diferența dintre suma încasată și cea corect calculată, inclusiv dobânzi penalizatoare calculate pentru suma încasată necuvenit, egale cu nivelul dobânzilor penalizatoare prevăzute în contract pentru neplata la termen de către CF a facturilor de energie electrică, conform prevederilor legale în vigoare.

Inițiator, ar fi bine să poți proba data sesizării.

#32
aurel100680

aurel100680

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 26.08.2017

View Postmorarumd, on 18 septembrie 2017 - 13:33, said:

Voi ce ma sfatuiti sa fac?
Pentru 5-7 lei pe luna in minus la factura NU ERA mai bine sa ramai la Electrica? Bine ca n-ai defectiune la reteaua de curent sa vezi CUM o sa vina Electrica Distributie(INTERVENTIE) sa-ti repare defectiunea ta ca  abonat fiind la digienergy... iar vrajeala ca interventia intra in pretul per kilowatt nu tine...

Stau la curte, anul trecut in iarna cand au fost vijeliile si frigul ala au cazut niste cabluri de curent pe strada de la stalpul electric la consola casei ... au venit cei de la Electrica si i-au rebransat  NUMAi pe cei abonati la Electrica... iar pe cei de la Digienergy i-au lasat cu ochii in soare sa sune la interventie Digi... CARE NU EXISTA... s-au suit in masinile lor de la electrica si s-au carat. Abia la vreo 4 zile au venit o echipa de electricieni de la o firma privata de prin Galati (stau in Braila) care i-au bransat si pe amaratii aia la curent.
CONCLIZIA.... aveti grija cu cine va bransati la curent, cu toate ca legea spune ca X la % din valoarea unui kilowatt inseamna taxa intervetie in reteaua Electrica... cei de la Electrica Distributie sunt STAPANII pe reteaua de curent si CULMEA.... NUMAI ei au dreptul sa intervina in retea... restul firmelor o vor face NUMAi cu plata taxelor aferente de intervetie la reteaua Electrica... adica asta inseamna cel putin o zi INTARZIERE de remediere a defectiunii

Edited by aurel100680, 18 September 2017 - 15:52.


#33
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View Postaurel100680, on 18 septembrie 2017 - 15:31, said:

Pentru 5-7 lei pe luna in minus la factura NU ERA mai bine sa ramai la Electrica?

Nu, nu am facut schimbarea doar pentru 5-7 lei pe luna. Preferam sa am toate facturile in acelasi loc.

Edited by morarumd, 18 September 2017 - 15:42.


#34
aurel100680

aurel100680

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 26.08.2017

View Postmorarumd, on 18 septembrie 2017 - 15:41, said:

Nu, nu am facut schimbarea doar pentru 5-7 lei pe luna. Preferam sa am toate facturile in acelasi loc.
Atunci roaga-te de ei sa-ti recalculeze factura/facturile.... bine ca sunt in "acelasi loc". Roaga-te sa n-ai defectiune in retea deoarece greseala la calculu' facturii sunt o NIMICA TOATA.

Edited by aurel100680, 18 September 2017 - 15:48.


#35
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Așa mi s-a propus și mie să trec de la Enel la RDS, dar am preferat Enel cu bune și rele și mai nou trec la 0,205 lei/1 kWh. Posted Image
Am un prieten care are Digi.Energy, dar lui îi vin două facturi: una cu internet și restul și alta cu energia electrică.

Edited by KyKyKyKy, 18 September 2017 - 15:52.


#36
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View PostKyKyKyKy, on 18 septembrie 2017 - 15:51, said:

Așa mi s-a propus și mie să trec de la Enel la RDS, dar am preferat Enel cu bune și rele și mai nou trec la 0,205 lei/1 kWh. Posted Image
Am un prieten care are Digi.Energy, dar lui îi vin două facturi: una cu internet și restul și alta cu energia electrică.

Da, energia electrica este facturata separat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate