Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factura gresita Digi Energy
#19
Posted 18 September 2017 - 14:30
Ți-a plăcut să treci la ăi mai scumpi, privirea în jos și scoate banul.
Nu e nicio eroare. Așa se întâmplă mereu când achiziționezi un serviciu nou pe bază de consum lunar. Următoarea factură îți va dicta prețul corect. |
#20
Posted 18 September 2017 - 14:33
#21
Posted 18 September 2017 - 14:41
morarumd, on 18 septembrie 2017 - 14:24, said:
Daca e o problema intre Enel si Digi, e normal sa o transfere catre mine? Ce e asa complicat sa arunce un ochi peste factura, sa o rectifice sau sa emita alta pe minus astfel incat sa nu ma chinuie pe mine? Sunt ei buni la altele dar cand trebuie sa-ti rezolve vreo problema, mai bine pleci la altii decat sa faci sesizare la ei. Asta e cea mai usoara rezolvare. Iar cu energia chiar n-ai nimerit-o. Trebuie sa te plimbi prin POP-uri cu hartii dupa tine pentru ca ei n-au auzit de servicii online. Nici tariful nu mai reprezinta un avantaj... |
#22
Posted 18 September 2017 - 14:58
Eu din ce ai postat inteleg ca e regularizare si ca din aia 300+ kW deja 200 sunt platiti in lunile anterioare.
Acum ca ma uit mai atent la sirul ala postat de tine tu ai o problema si cu faptul ca initial ai pornit cu indexul de la 18... si in regularizare apare ca porneste de la 17.. Edited by samebo, 18 September 2017 - 15:02. |
#23
Posted 18 September 2017 - 14:59
18279, index autocitit nu e trimis de tine? aia e greseala si nu cred ca e la ei.
Plateste linistit si poti trimite acelasi index si pe urmatoarele luni si asta e. Atentie la taste pe viitor! Edited by boringboy, 18 September 2017 - 14:59. |
#24
Posted 18 September 2017 - 15:04
RDS imi emite 7 facturi lunar pentru servicii in patru locatii distincte. Le platesc mai bine de 400 lei lunar. Cred ca ar putea fi putin mai receptivi, mai ales ca e greseala lor. Sa imi ceara sa platesc 170 lei pentru ca nu au chef sa constate mai repede eroarea mi se pare aberant.
Oare e de competenta OPC? boringboy, on 18 septembrie 2017 - 14:59, said:
18279, index autocitit nu e trimis de tine? aia e greseala si nu cred ca e la ei. Plateste linistit si poti trimite acelasi index si pe urmatoarele luni si asta e. Atentie la taste pe viitor! Luna Iulie am platit curent pana la indexul 18278 De ce in luna august trebuie sa platesc din nou 17908 - 18279? Problema nu e ca au facturat un index mai mare, au facturat intervalul 17908 - 18278 de doua ori. |
#25
Posted 18 September 2017 - 15:05
Pune screenshot cu facturile.
Sa vedem exact ce e acolo. |
#26
Posted 18 September 2017 - 15:07
#27
Posted 18 September 2017 - 15:09
#28
Posted 18 September 2017 - 15:11
Pana cand nu vor fi introduse contoarele inteligente care sa transmita in timp real indexul catre furnizor, tot vor fi astfel de erori. Obisnuieste-te. Mai avem putin si intram pe cele inteligente, deci adio umflari de consum, regularizari si furt de curent.
|
|
#29
Posted 18 September 2017 - 15:17
althea, on 18 septembrie 2017 - 15:07, said:
Dacă e așa cum zici, fă întâi o sesizare scrisă la ei. Dacă nu-ți răspund sau dacă nu rezolvă intervalul ăla te poți gândi la reclamație la ANPC. |
#30
Posted 18 September 2017 - 15:18
daca spui ca nu e gresit ce ai transmis tu, cate zile spuneai ca au intarziat cu raspunsul ?
Termenul de răspuns la plângerea CF privind factura de energie electrică 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere https://lege5.ro/Gra...rgiei-electrice Edited by boringboy, 18 September 2017 - 15:18. |
#31
Posted 18 September 2017 - 15:22
boringboy, on 18 septembrie 2017 - 15:18, said:
Termenul de răspuns la plângerea CF privind factura de energie electrică 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere https://lege5.ro/Gra...rgiei-electrice Art. 8. - (1) În cazul în care CF contestă valoarea unei facturi și comunică acest fapt furnizorului în termen de 30 de zile de la data emiterii acesteia, furnizorul este obligat să analizeze temeinicia plângerii și să comunice CF rezultatul analizei în termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea acesteia, indiferent dacă factura a fost sau nu a fost plătită de către CF. În cazul în care soluționarea plângerii implică verificarea datelor măsurate, termenul de 5 zile lucrătoare se prelungește cu intervalul de timp dintre ziua în care furnizorul comunică OM solicitarea de verificare a datelor contestate și ziua în care furnizorul transmite CF răspunsul primit de la OM; OM este obligat să răspundă la o astfel de solicitare în termenul prevăzut în standardul de performanță pentru serviciul de rețea, în vigoare, cu condiția înștiințării CF prin intermediul furnizorului, în scris, asupra acestui aspect, în termenul inițial de 5 zile lucrătoare. Furnizorul comunică OM solicitarea de verificare a datelor contestate conform prevederilor art. 13 alin. (4), iar rezultatul analizei este comunicat CF prin intermediul furnizorului în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii acestuia de la OM. (2) În situația în care furnizorul constată, în urma analizării plângerii/primirii răspunsului de la OM, că respectiva plângere nu este întemeiată, comunică CF acest lucru, în termenele prevăzute la alin. (1), iar CF este obligat să efectueze plata facturii. (3) În situația în care furnizorul constată, în urma analizării plângerii/primirii răspunsului de la OM, că respectiva plângere este întemeiată, anulează factura respectivă și emite o nouă factură, cu decalarea corespunzătoare a termenului de plată. Furnizorul comunică CF rezultatul final în termenele prevăzute la alin. (1). (4) În situația prevăzută la alin. (2), dacă CF achită factura, dar se dovedește ulterior efectuării plății că suma facturată a fost mai mare decât cea corect calculată, plângerea fiind întemeiată, furnizorul restituie CF sau, după caz, compensează în contul facturilor următoare diferența dintre suma încasată și cea corect calculată, inclusiv dobânzi penalizatoare calculate pentru suma încasată necuvenit, egale cu nivelul dobânzilor penalizatoare prevăzute în contract pentru neplata la termen de către CF a facturilor de energie electrică, conform prevederilor legale în vigoare. Inițiator, ar fi bine să poți proba data sesizării. |
#32
Posted 18 September 2017 - 15:31
morarumd, on 18 septembrie 2017 - 13:33, said:
Voi ce ma sfatuiti sa fac? Stau la curte, anul trecut in iarna cand au fost vijeliile si frigul ala au cazut niste cabluri de curent pe strada de la stalpul electric la consola casei ... au venit cei de la Electrica si i-au rebransat NUMAi pe cei abonati la Electrica... iar pe cei de la Digienergy i-au lasat cu ochii in soare sa sune la interventie Digi... CARE NU EXISTA... s-au suit in masinile lor de la electrica si s-au carat. Abia la vreo 4 zile au venit o echipa de electricieni de la o firma privata de prin Galati (stau in Braila) care i-au bransat si pe amaratii aia la curent. CONCLIZIA.... aveti grija cu cine va bransati la curent, cu toate ca legea spune ca X la % din valoarea unui kilowatt inseamna taxa intervetie in reteaua Electrica... cei de la Electrica Distributie sunt STAPANII pe reteaua de curent si CULMEA.... NUMAI ei au dreptul sa intervina in retea... restul firmelor o vor face NUMAi cu plata taxelor aferente de intervetie la reteaua Electrica... adica asta inseamna cel putin o zi INTARZIERE de remediere a defectiunii Edited by aurel100680, 18 September 2017 - 15:52. |
#33
Posted 18 September 2017 - 15:41
|
#34
Posted 18 September 2017 - 15:47
morarumd, on 18 septembrie 2017 - 15:41, said:
Nu, nu am facut schimbarea doar pentru 5-7 lei pe luna. Preferam sa am toate facturile in acelasi loc. Edited by aurel100680, 18 September 2017 - 15:48. |
#35
Posted 18 September 2017 - 15:51
Așa mi s-a propus și mie să trec de la Enel la RDS, dar am preferat Enel cu bune și rele și mai nou trec la 0,205 lei/1 kWh.
Am un prieten care are Digi.Energy, dar lui îi vin două facturi: una cu internet și restul și alta cu energia electrică. Edited by KyKyKyKy, 18 September 2017 - 15:52. |
#36
Posted 18 September 2017 - 16:09
KyKyKyKy, on 18 septembrie 2017 - 15:51, said:
Așa mi s-a propus și mie să trec de la Enel la RDS, dar am preferat Enel cu bune și rele și mai nou trec la 0,205 lei/1 kWh. Am un prieten care are Digi.Energy, dar lui îi vin două facturi: una cu internet și restul și alta cu energia electrică. Da, energia electrica este facturata separat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users