Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Factura gresita Digi Energy

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#1
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Salutare,

Pe la inceputul anului, in urma achzitionarii unui apartament, am schimbat furnizorul de energie electrica. Pentru simplitate si pret am ales Digi Energy. Toate bune si frumoase pana luna aceasta. Ma trezesc cu 371KW facturari din burta, aproximativ 170 lei.

Sun la ei, ii explic domnisoarei, facem o sesizare dupa care astept. Si astept... 10 zile. Si nimic. Sun din nou... nimic. Se lucreaza la ea. Intreb: Bun, dar vine data scadenta, ce fac cu aceasta factura? Mi se explica ca trebuie sa o platesc.

Voi ce parere aveti? Mie imi pare hotie la drumul mare. Daca nu o platesc, banuies ca imi taie toate serviciile, in 4 locatii la care am contract cu ei. Ce dureaza asa mult sa constate o eroare?

Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Edited by morarumd, 18 September 2017 - 13:33.


#2
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Să schimbi furnizorul

#3
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009
Să plătești în ultima zi dacă nu se rezolvă, că se va regulariza.

#4
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,835
  • Înscris: 05.10.2007
Si care e eroarea  ca n-am inteles ?

#5
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
O să vină apoi regularizare negativă, însă între timp ei îţi folosesc banii.

#6
Afrikaner76

Afrikaner76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 25.02.2016

 morarumd, on 18 septembrie 2017 - 13:33, said:

Ce dureaza asa mult sa constate o eroare?



Nu e nicio eroare. Primele doua luni consumul este estimat, in a treia se face regularizarea. La Electrica nu e la fel?

Edited by Afrikaner76, 18 September 2017 - 13:46.


#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
De ce nu ne arati si noua care este eroarea ?

#8
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Adaug detalii cu indexul facturilor:

Ultima factura Enel:
Perioadă consum energie electrica 07.03.17-01.05.17
Index vechi mod citire 17730/ website
Index nou mod citire 18072/ regularizare
Cantitate (kWh) 342

Factura Digi luna mai:
Serie Contor Perioada
8927307 01.05.2017 - 31.05.2017 Activa Activa
Energie
Descriere
Estimare
Total facturabil energie activa
Index Vechi Index Nou
18.072,000 (E) 18.172,000 (E)
Diferenta
100,000
Constanta
1,0000
Cantitate
100,000 100,000

Factura Digi luna iunie:
Serie Contor Perioada
8927307 01.06.2017 - 30.06.2017 Activa Activa
Energie
Descriere
Estimare
Total facturabil energie activa
Index Vechi Index Nou
18.172,000 (E) 18.272,000 (E)
Diferenta
100,000
Constanta
1,0000
Cantitate
100,000 100,000

Factura Digi luna Iulie:
Serie Contor Perioada
8927307 01.07.2017 - 31.07.2017 Activa Activa
Energie
Descriere
Autocitire
Total facturabil energie activa
Index Vechi Index Nou
18.272,000 (E) 18.278,000 (A)
Diferenta
6,000
Constanta
1,0000
Cantitate
6,000 6,000

Factura Digi luna August:
Serie Contor
8927307 8927307
Perioada
Regularizare 31.07.2017 01.08.2017 - 31.08.2017
Energie
Descriere
Regularizare
Autocitire
Total facturabil energie activa
Index Vechi Index Nou
18.278,000 (A) 18.277,000 © 17.908,000 © 18.279,000 (A)
Diferenta
-1,000 371,000
Constanta
1,0000 1,0000
Cantitate
-1,000 371,000 370,000
   Activa Activa Activa

As adauga si poze cu facturile dar nu reusesc. Ma puteti ajuta?

#9
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Attached File  Softpedia_attach.jpg   44.17K   139 downloads



Ultima factura (august)  pare una de regularizare.

Edited by pasilla, 18 September 2017 - 13:56.


#10
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Multumesc pasilla

Eu cred ca este doar o greseala. In ultima factura:
Index vechi 17908 - Index nou 18279
nu are ce cauta... A fost deja platita aceasta cantitate.

Attached Files



#11
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,907
  • Înscris: 07.11.2006

 pasilla, on 18 septembrie 2017 - 13:55, said:

Softpedia_attach.jpg



Ultima factura (august)  pare una de regularizare.

Nu pare,chiar este de regularizare


 morarumd, on 18 septembrie 2017 - 13:53, said:


Factura Digi luna August:
Serie Contor
8927307 8927307
Perioada
Regularizare 31.07.2017 01.08.2017 - 31.08.2017
Energie
Descriere
Regularizare
Autocitire
Total facturabil energie activa
Index Vechi Index Nou
18.278,000 (A) 18.277,000 © 17.908,000 © 18.279,000 (A)
Diferenta
-1,000 371,000
Constanta
1,0000 1,0000
Cantitate
-1,000 371,000 370,000
   Activa Activa Activa

As adauga si poze cu facturile dar nu reusesc. Ma puteti ajuta?

Ajutorul consta in sfatul de a citi altadata cu atentie facturile.
Si ceva facultativ,verifica si tu consumurile si indexurile,ca sa stai linistit.

#12
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Ultima factura Enel: Index nou 18072
Mai - iulie  Digi factureaza 18072 - 18278
August Digi factureaza: 17908 - 18279

Cum nu e greseala? de unde 17908?

Edited by morarumd, 18 September 2017 - 14:09.


#13
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009
chiar daca a fost platita factura pe care apare indexul de 18279, acum se face regularizarea , intre indexul de acum 2-3 luni si ultimul - august, pentru ca pe langa consumul de kw, mai platesti si certificate verzi, cogenerare si alte minunatii.
probabil esti pe tipul de abonament/plan tarifar cu rezervare sau cum s-o numi la digi, intra pe site-ul lor si citeste cu atentie detaliile pentru fiecare tip de abonament uz casnic.
la cele cu rezervare, chiar daca dai autocitirea luna de luna, tot ti se face regularizare la 2-3 luni. se achita diferentele intre rezervat si efectiv consumat, daca este cazul, plus diferentele pentru certificate verzi, cogenerare. spun asta la modul general, nu stiu exact ce apare pe factura de la digi, la electrica furnizare asa se procedeaza.

ca sa raspund si la intrebarea cu greseala, probabil ai transmis gresit indexul in iulie sau au gresit ei cand l-au introdus in sistem cand s-a facut citirea pe teren din partea celor de la digi ?

#14
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pare ca e totusi o greseala.
Ar trebui sa verifici in contractul cu digi, daca este mentionat acolo indexul de start ca fiind 18072.

Sa nu fie vreo "reglare de conturi" intre enel si digi.

Sesizarea este bine sa o faci in scris si sa atasezi si copii de pe contract (sau unde scrie indexul initial) si facturile aferenta.

Edited by pasilla, 18 September 2017 - 14:17.


#15
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Indexul a fost trimis atat la sfarsitul lunii iunie cat si la sfarsitul lunii iunlie. Ultimul index trimis de mine a fost 18279.
Pentru mine este foarte clar ca 17908 - 18279 a fost facturara de 2 ori. A doua linie din tabelul aferent ultimei facturi (august) nu are ce cauta.

#16
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 morarumd, on 18 septembrie 2017 - 14:17, said:

Indexul a fost trimis atat la sfarsitul lunii iunie cat si la sfarsitul lunii iunlie. Ultimul index trimis de mine a fost 18279.
Pentru mine este foarte clar ca 17908 - 18279 a fost facturara de 2 ori. A doua linie din tabelul aferent ultimei facturi (august) nu are ce cauta.
Nu e problema cu ultimul index, e problema cu indexul cu care ai inceput colaborarea cu digi.

#17
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008

 zzhunt, on 18 septembrie 2017 - 13:37, said:

Să schimbi furnizorul

+1
Și scump și păcătos, văd

#18
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

 pasilla, on 18 septembrie 2017 - 14:19, said:

Nu e problema cu ultimul index, e problema cu indexul cu care ai inceput colaborarea cu digi.

Daca ultima facura cu Enel a fost pana la 18072 iar prima factura emisa de Digi a fost de la 18072 ce problema poate fi?
Ultima factura cu enel a fost de asemenea de regularizare.

Daca e o problema intre Enel si Digi, e normal sa o transfere catre mine?
Ce e asa complicat sa arunce un ochi peste factura, sa o rectifice sau sa emita alta pe minus astfel incat sa nu ma chinuie pe mine?

Edited by morarumd, 18 September 2017 - 14:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate