Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Factura gresita Digi Energy

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#55
eminemix

eminemix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.01.2007
Problema mea, in fapt, este ca ambii furnizori (DIGI si ENEL) ma considera clientul lor.

Enel se foloseste, smechereste, de o reglementare ANRE. ANRE zice ca pentru schimbarea furnizorului, furnizorul precedent trebuie sa imi citeasca pentru ultima oara contorul, si sa trimita la noul furnizor. Uite ca ENEL de 9 luni nu mi-a mai citit contorul :-) - pur si simplu au uitat. na. asa ca imi trimit facturi pe estimat. cred ca nu il vor mai citi niciodata.

DIGI zice ca am contract semnat cu ei din luna mai, si ca ei sunt furnizorul meu.

Nici nu stiu ce sa trec in primul camp la petitie ANRE, primul camp e furnizorul :-)

Edited by eminemix, 25 November 2017 - 10:57.


#56
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 06.09.2017
De ANPC ai auzit ?

#57
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Nu ii mai suport. Atata bataie dejoc fata de clienti nu am mai vazut. Bineiteles ca se apropie data scadenta a facturii, bineinteles ca nu am primit nici o reactie din partea lor. Numai raspunsuri goale, fara nici un continut real.

ANPC sau ANRE? Care este institutia abilitata pentru asfel de reclamatii?

#58
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 09.01.2008
ANRE. Am incercat eu la ANPC si m-au sfatuit sa merg la ANRE.
"Stimate client,

Va anuntam faptul ca, veti primi o compensatie in valoare de 130 lei, ca urmare a nerespectarii indicatorilor prevazuti in Standardul de Performanta pentru serviciul de distributie a energiei electrice, Ord. ANRE nr. 11/19.04.2016.

Compensatia se acorda ca urmare a executarii cu intarziere a ordinului de inlocuire a contorului cu numarul xxxxxxxxxx emis in data de xx.xx.2017.

Plata compensatiei se poate face prin cont bancar sau mandat postal, drept urmare va rugam sa ne transmiteti:
·   pentru virament bancar:
o    codul IBAN (al titularului contractului de funizare) si banca la care este deschis contul;"

Asta e a doua compensatie pe care o primesc. Trebuie sa mentionezi in reclamatie si sumele platite aiurea pana la data inregistrarii.

#59
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

 camsonat, on 28 noiembrie 2017 - 15:47, said:

ANRE. Am incercat eu la ANPC si m-au sfatuit sa merg la ANRE.
"Stimate client,

Va anuntam faptul ca, veti primi o compensatie in valoare de 130 lei, ca urmare a nerespectarii indicatorilor prevazuti in Standardul de Performanta pentru serviciul de distributie a energiei electrice, Ord. ANRE nr. 11/19.04.2016.

Compensatia se acorda ca urmare a executarii cu intarziere a ordinului de inlocuire a contorului cu numarul xxxxxxxxxx emis in data de xx.xx.2017.

Plata compensatiei se poate face prin cont bancar sau mandat postal, drept urmare va rugam sa ne transmiteti:
·   pentru virament bancar:
o codul IBAN (al titularului contractului de funizare) si banca la care este deschis contul;"

Asta e a doua compensatie pe care o primesc. Trebuie sa mentionezi in reclamatie si sumele platite aiurea pana la data inregistrarii.

Cum ai depus reclamatia la ANRE? Ai fost la ei sau online?


Epopeea continua.
M-au sunat azi de la RDS sa imi spuna ca nu pot aduce indexul la zi pentru ca indexul declarat de mine anterior e mai mare decat cel de acum. I-am explicat domnisoarei ca acel index este mai mare pentru ca siteul lor nu permite adaugarea unui index mai mic decat cel facturat (index facturat estimat, nu real, citit) insa degeaba. Nu se poate si sanatate. Mai interesant este ca ieri, in cursul unei discutii telefonice cu operatorul RDS, ma invita sa fac fix asta. Sa sun si sa comunic indexul real, telefonic pentru ca aceasta limitare nu exista "la telefon".
Altfel spus, daca ti-am taiat factura, ti-am luat banii, teapa. Nu conteaza ca e vina noastra, inapoi nu ii mai vezi.

Edited by morarumd, 29 November 2017 - 18:12.


#60
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 09.01.2008
Am depus pe hartie cu nr de inregistrare. E undeva pe la Rosetti.

#61
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

 camsonat, on 30 noiembrie 2017 - 14:34, said:

Am depus pe hartie cu nr de inregistrare. E undeva pe la Rosetti.

Multumesc. Luni ma duc sa le fac o vizita.

#62
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Din nou, mi-au emis o factura cu aproximatic 100 de KW mai mult. Am incercat sa le trimit indexul prin digicare si prin telverde insa fara succes. I-am sunat, mi-au cerut sa le trimit prin email o poza cu indexul si m-au asigurat ca urmatoarea factura va fi corect emisa. Surpriza, nu s-a intamplat.

In data de 11 decembrie ANRE le trimite o adresa prin care le solicita sa dea un raspuns in termen de 5 zile insa, nimic.

#63
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Si inca astept. Ieri am vorbit din nou cu ei, mi-au spus ca prima reclamatie, cea in care contestam faccturarea dubla a unui interval, a fost rezolvata si inchisa. Desigur, nu au emis factura in care sa regularizeze povestea desi reclamatia a fost solutionata cu aceasta promisiune.

Fratilor, ce mai e de facut? Am incercat tot. Din septembrie ma rog de ei si nu se intampla nimic. Nici macar ANRE nu pare sa conteze in aceasta poveste. Ce altceva pot face?

#64
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Nici in noua factura nu returneaza intervalul taxat dublu desi luna trecuta m-au asigurat telefonic ca acest lucru se va intampla. Azi depun din nou o petitie la ANRE.

#65
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 09.01.2008
Nu pot sa cred, ce cretini! Sper sa inchida pravalia repede pe energie ca nu ii ajuta capul sa gestioneze si asta.

#66
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Daca ar raspunde si RCS&RDS la fel de repede precum ANRE....

Ce ziceti? A doua petitie la ANRE va fi cu noroc?

Attached Files



#67
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,020
  • Înscris: 01.05.2004
In ce perioada de timp ti-a raspuns ANRE? Te intreb asta deoarece se pare ca sunt in aceeasi situatie cu tine numai ca sunt mai pe la inceput Posted Image Iar problema nu este (inca) de la Digi ci de la Enel.

In luna 10.2017 am semnat contract pentru trecerea la DigiEnergy, data de inceput a contractului find 01.01.2018. A trecut timpul si statusul meu nu se schimba din " In curs de instalare". Am facut si o sesizare catre DigiHelper si el mi-a spus ca e in curs de instalare Posted Image

Dupa data de 15.02.2018 ar fi trebuit sa-mi apara prima factura, lucru ce nu s-a intamplat si l-am rugat pe catalinman daca poate sa ma ajute. mi-a zis ca din nu stiu ce motive migrarea mea la DigiEnergy o sa se faca incepand cu data de 01.02.2018. OK, am zis, sa asteptam.

Si acum incep problemele Posted Image

Enel mi-a mai emis o factura cu o regularizare?! la data de 01.02.2018 precum si una cu avans consum pana pe 15.02.2018. N-ar fi fost o problema daca indexul, presupus citit, la data de 01.02.2018 n-ar fi mult mai mare decat cel real.

Am zis presupus citit pentru ca nu a venit nimeni sa citeasca efectiv contorul iar la regularizare cred ca ar fi trebuit sa o faca. Nici acum, in 09.03.2018, indexul real nu este macar cat cel din 01.02.2018, este mult mai mic deci nu stiu ce index ar trebui sa comunice catre DigiEnergy pentru a incepe efectiv facturarea si, mai ales, cand?

Apropo, cum se numeste firma care citeste contoarele in sect 6?

Iar daca DigiEnergy isi doreste sa devenim clientii lor face ceva in sensul sa se miste lucrurile sau ne lasa doar pe noi sa le rezolvam? Eu am facut sesizare telefonica, acum mai bine de o saptamana, la Enel, ieri reclamatie la ANRE si azi sesizare scrisa la Enel iar statusul meu la DigiEnergy este tot "In curs de instalare" Posted Image

L. Edit
Am vazut in adresa de la ANRE, ai depus cererea pe 07.02 si ai primit raspuns pe 13.02. Deci mai am de asteptat.:(

Edited by dcr, 09 March 2018 - 18:24.


#68
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
La a doua petitie ANRE a raspuns pe data de 14 februarie. RDS a raspus doar dupa ce m-am certat cu ei la telefon, in ultima zi conform somatiei ANRE, pe data de 27 februarie. Raspunsul era incomplet, nu explica de unde aparea diferenta. Pe data de 28 mi-au trimis alt raspuns.

Sfatul meu este sa nu ezitati sa faceti reclamatie la ANRE/Protectia consumatorului. RDS are mari probleme in ceea ce priveste interactiunea cu clientii si nu pare sa faca nimic pentru a ameliora situatia in afara de a-i pune pe operatorii telefonici sa fie amabili in timp ce nu iti spun nimic utill.

In cazul meu problemele continua. Din nou nu pot introduce indexul pentru o locatie de consum. Deschid sesizari telefonice dar nu primesc raspuns. Macar actualizeaza indexul si emit factura corect.

#69
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,020
  • Înscris: 01.05.2004

 morarumd, on 26 mai 2018 - 20:34, said:

In cazul meu problemele continua. Din nou nu pot introduce indexul pentru o locatie de consum. Deschid sesizari telefonice dar nu primesc raspuns. Macar actualizeaza indexul si emit factura corect.

Uite, vezi, aici greșești :)

Sesizările trebuie sa fie scrise, ai șanse mult mai mari să se rezolve. După ce am făcut vreo 2 sesizări la telefon despre problema mea, nu m-a mai cautat nimeni. Imediat ce am făcut în scris am primit răspuns și chiar s-a rezolvat problema rapid..

#70
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010
Am facut si eu in scris, au trecut mai bine de 30 zile, niciun raspuns.

#71
mihaitza83

mihaitza83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.08.2005
hai sa va spun si eu patania mea cu cei de la digi...

au inceput sa apara facturile incarcate intr-un final. tot am tarife pe care nu le-am vazut in facturile de CEZ inainte si o sa schimb furnizorul. 3 luni am incercat sa transmit indexul atat online cat si telefonic. nu reuseam deloc. am sunat la ei, sa ne dati indexul, sa vedem de unde e eroarea. intre timp, facturile veneau. le-am facut sesizare ca de obicei, le-am spus ca si la mine se inregistreaza convorbirile telefonice nu numai la ei (chiar mi s-a spus ca nu sunt de acord cu asta si mi-au inchis telefonul o data) si dupa ce le-am facut doua sesizari, am facut plangere la ANPC si ANRE. ANPC mi-a raspuns dupa fix 3 zile ca sesizarea mea a fost receptionata si transmisa mai departe. la o saptamana mi s-a emis factura pe minus!

Indexul din sistem al Digi era cu mult mai mare decat citeam eu in momentul ala iar indexul care mi s-a comunicat ca a fost citit de un angajat al adrem invest era mai mare decat ce citeam eu in momentul ala. pe scurt, indexurile sunt puse din burta, nu le citeste nimeni la 3 luni e furt pe fata, tarifele nu sunt asa cum spun ei. comparat, aveam facturi mult mai mici la CEZ inainte.  clar schimb furnizorul. Digi e de kkt, fura la factura si cand este vorba de returnat banii, pana nu faci plangeri la ANPC si ANRE nu primesti un raspuns..

e hotie la ei.  m-am mutat la ei ca sa scap de o factura in plus, un cont online in plus, etc..
nu faceti prostia asta. la sesizari nu se raspunde, faci sesizare azi si peste o saptamana afli ca tre sa faci iar aceeasi sesizare.

Attached Files


Edited by mihaitza83, 28 October 2018 - 12:30.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate