Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factura gresita Digi Energy
Last Updated: Oct 28 2018 12:29, Started by
morarumd
, Sep 18 2017 13:31
·
0
#37
Posted 19 September 2017 - 10:07
Am sunat din nou, aceeași poveste. I-am explicat domnului ca trebuia sa primesc un raspuns in 5 zile lucrătoare însă nu a parut deloc impresionat. O tine sus si tare ca ma anunță când au un răspuns. Când... nu știm.
Am cerut sa merg in audienta. Am (sper) o programare luni la ora 9. Va tin la curent. |
#38
Posted 19 September 2017 - 10:26
trimite omule o sesizare scrisa, cu un numar de inregistrare.
vorbaria la telefon o inregistreaza doar ei, tu esti "in asteptare". |
#39
Posted 19 September 2017 - 10:36
boringboy, on 19 septembrie 2017 - 10:26, said:
trimite omule o sesizare scrisa, cu un numar de inregistrare. vorbaria la telefon o inregistreaza doar ei, tu esti "in asteptare". Am doua numere de inregistrare, unul pentru factura si unul pentru audienta. Edited by morarumd, 19 September 2017 - 10:36. |
#40
Posted 19 September 2017 - 11:02
KyKyKyKy, on 18 septembrie 2017 - 14:30, said:
Ți-a plăcut să treci la ăi mai scumpi, privirea în jos și scoate banul. Nu e nicio eroare. Așa se întâmplă mereu când achiziționezi un serviciu nou pe bază de consum lunar. Următoarea factură îți va dicta prețul corect. |
#41
Posted 19 September 2017 - 11:59
Vedeti daca nu ne cunoastem drepturile. Orice reclamatie, in cazul in care nu e solutionata la termen se trimite la forul superior. In cazul acesta ANRE. Asa am facut eu cu ENEL si a functionat rapid si cu plata de despagubiri.
In legatura cu tarifele eu am facut 3 comparatii. Primele 2 sunt de la ENEL si al treiea de la Digi. Attached FilesEdited by camsonat, 19 September 2017 - 11:59. |
#42
Posted 19 September 2017 - 12:41
camsonat, on 19 septembrie 2017 - 11:02, said:
Si care ar fi aia mai ieftini? Vorbesti de momentul actual sau de ce se va intampla de la 01.01.2018 cand CPC va fi 100%? De actual. http://www.anre.ro/r...rator-de-tarife |
#43
Posted 19 September 2017 - 13:56
#44
Posted 19 September 2017 - 14:03
Da, e mai "scump" cu 0,0014 lei pe Kw la Digi conform comparatorului ANRE. La 1000 Kwh consumati inseamna 1,4 lei.
Sintagma magica "ANRE" a avut efect. Nu pot decat sa ma bucur. Edited by camsonat, 19 September 2017 - 14:05. |
#45
Posted 19 September 2017 - 14:13
#46
Posted 20 September 2017 - 09:20
Multumesc DIGI_Helper pentru informatiile furnizare in privat.
Din cate inteleg, pare a fi o problema de comunicare intre RDS si Enel. In continuare nu inteleg de ce trebuie sa fac eu plati in avans pentru aceste erori, mai ales ca sunt evidente. |
|
#47
Posted 20 September 2017 - 09:56
probabil dupa ce se va lamuri si rezolva eroarea, banii pe care ii platesti acum in plus vor ramane pe contul tau de abonat sub forma unui credit, din care se va plati, partial sau integral, urmatoarea factura de curent electric. asadar, banii nu-i pierzi.
|
#48
Posted 20 September 2017 - 10:13
corinadaniela, on 20 septembrie 2017 - 09:56, said:
probabil dupa ce se va lamuri si rezolva eroarea, banii pe care ii platesti acum in plus vor ramane pe contul tau de abonat sub forma unui credit, din care se va plati, partial sau integral, urmatoarea factura de curent electric. asadar, banii nu-i pierzi. De acord, dar tot nu mi se pare corect. Ar trebui inghetata plata facturii pana cand se lamureste povestea. |
#49
Posted 20 September 2017 - 10:33
ar trebui "multe" sa se intample in Romania...
vezi si partea plina a paharului : bine ca la schimbarea furnizorului, n-a fost nevoie si de schimbarea contorului, sa fi ramas cateva zile fara contor, fara curent electric, samd. probabil in timp intamplarile de genul acesta se vor rari, pe masura ca vor intra intr-o rutina procedurile de transfer de la un furnizor la altul. |
#50
Posted 23 November 2017 - 11:28
Problema inca nu este rezolvata. Cica inca asteapta raspuns de la Enel. In plus, RDS a emis o noua factura, din burta, cu 100 de KW, ignorand indexul trimis online de mine. I-am sunat din nou, le-am explicat, insa degeaba. Sunt satul pana in gat. RDS-RCS, DIGI Helper, chiar atat de greu este de rezolvat o problema atat de simpla? Chiar nu puteti mai mult? Chiar faceti tot posibilul sa va tarati un client ce are la voi 4 contracte de Internet/cablu + 3 de curent electric in aceasta mizerie? Nu vi se pare incredibil si inadmisibil?
|
#51
Posted 23 November 2017 - 15:36
morarumd, on 23 noiembrie 2017 - 11:28, said:
Problema inca nu este rezolvata. Cica inca asteapta raspuns de la Enel. In plus, RDS a emis o noua factura, din burta, cu 100 de KW, ignorand indexul trimis online de mine. I-am sunat din nou, le-am explicat, insa degeaba. Sunt satul pana in gat. RDS-RCS, DIGI Helper, chiar atat de greu este de rezolvat o problema atat de simpla? Chiar nu puteti mai mult? Chiar faceti tot posibilul sa va tarati un client ce are la voi 4 contracte de Internet/cablu + 3 de curent electric in aceasta mizerie? Nu vi se pare incredibil si inadmisibil? Buna ziua. V-am lasat in mesaj privat mai multe detalii cu privire la situatia dvs. |
|
#52
Posted 23 November 2017 - 16:06
Este jenant sa dureze atat rezolvarea unei situatii de care nu clientul e responsabil. Am o oferta de la Digi Energy si ma gandeam sa fac un singur pachet de servicii. Dupa aventura asta mi-a trecut.
|
#53
Posted 23 November 2017 - 23:17
"Orice reclamatie, in cazul in care nu e solutionata la termen se trimite la forul superior. In cazul acesta ANRE."
Mă faci să râd. Cei de la digi îmi răspund de 6 luni la mesaje. Răspunsurile lor nu sunt bune de nimic. Am făcut în luna mai (acum 6 luni!!!!) cerere de mutare de la enel la digi energy. Telefoane după telefoane, digi mi-a spus ca încă nu s-a finalizat cererea (timp de 6 luni!!!) și la cei de la enel nu mă mai facturau. Mai mult de atat, orice plata o fac la ei - o fac degeaba - soldul crește. Apoi m-am gandit sa incep sa documentez raspunsuri scrise. Ieri a venit o factură cu tot cu penalizări la enel. Eu în momentul ăsta chiar nu știu ce să fac în continuare. Digi îmi răspunde în termenul legal dar cu mesaje scrise de roboti (un exemplu: https://imgur.com/a/H1szx ); enel nu imi mai inregistreaza plata daca o fac, deci platesc de pomana. Nu recomand nimanui sa isi schimbe furnizorul. Prea multa bataie de cap. |
#54
Posted 24 November 2017 - 10:03
Eu ziceam de solutionare si nu de raspunsuri seci. Am avut o problema asemanatoare si am rezolvat cu ANRE si am primit si despagubiri substantiale. Recent, alta problema taraganata de Enel s-a finalizat tot cu plata unei despagubiri pt intarziere. De data asta au decis din proprie initiativa sa se penalizeze.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users