Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Factura gresita Digi Energy

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#37
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Am sunat din nou, aceeași poveste. I-am explicat domnului ca trebuia sa primesc un raspuns in 5 zile lucrătoare însă nu a parut deloc impresionat. O tine sus si tare ca ma anunță când au un răspuns. Când... nu știm.

Am cerut sa merg in audienta. Am (sper) o programare luni la ora 9. Va tin la curent.

#38
boringboy

boringboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 06.05.2010
trimite omule o sesizare scrisa, cu un numar de inregistrare.
vorbaria la telefon o inregistreaza doar ei, tu esti "in asteptare".

#39
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View Postboringboy, on 19 septembrie 2017 - 10:26, said:

trimite omule o sesizare scrisa, cu un numar de inregistrare.
vorbaria la telefon o inregistreaza doar ei, tu esti "in asteptare".

Am doua numere de inregistrare, unul pentru factura si unul pentru audienta.

Edited by morarumd, 19 September 2017 - 10:36.


#40
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 09.01.2008

View PostKyKyKyKy, on 18 septembrie 2017 - 14:30, said:

Ți-a plăcut să treci la ăi mai scumpi, privirea în jos și scoate banul.
Nu e nicio eroare. Așa se întâmplă mereu când achiziționezi un serviciu nou pe bază de consum lunar.

Următoarea factură îți va dicta prețul corect.
Si care ar fi aia mai ieftini? Vorbesti de momentul actual sau de ce se va intampla de la 01.01.2018 cand CPC va fi 100%?

#41
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 09.01.2008
Vedeti daca nu ne cunoastem drepturile. Orice reclamatie, in cazul in care nu e solutionata la termen se trimite la forul superior. In cazul acesta ANRE. Asa am facut eu cu ENEL si a functionat rapid si cu plata de despagubiri.
In legatura cu tarifele eu am facut 3 comparatii. Primele 2 sunt de la ENEL si al treiea de la Digi.

Attached Files


Edited by camsonat, 19 September 2017 - 11:59.


#42
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008

View Postcamsonat, on 19 septembrie 2017 - 11:02, said:

Si care ar fi aia mai ieftini? Vorbesti de momentul actual sau de ce se va intampla de la 01.01.2018 cand CPC va fi 100%?

De actual.
http://www.anre.ro/r...rator-de-tarife

#43
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

View Postmorarumd, on 19 septembrie 2017 - 10:36, said:

Am doua numere de inregistrare, unul pentru factura si unul pentru audienta.

Salut. Comunica-mi unul dintre numerele de inregistrare sau numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei.

#44
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 09.01.2008
Da, e mai "scump" cu 0,0014 lei pe Kw la Digi conform comparatorului ANRE. La 1000 Kwh consumati inseamna 1,4 lei.

Sintagma magica "ANRE" a avut efect. Nu pot decat sa ma bucur.

Edited by camsonat, 19 September 2017 - 14:05.


#45
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View PostDIGI_Helper, on 19 septembrie 2017 - 13:56, said:


Salut. Comunica-mi unul dintre numerele de inregistrare sau numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei.

Salut. Am trimis un mesaj privat cu datele solicitate.

#46
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Multumesc DIGI_Helper pentru informatiile furnizare in privat.

Din cate inteleg, pare a fi o problema de comunicare intre RDS si Enel.

In continuare nu inteleg de ce trebuie sa fac eu plati in avans pentru aceste erori, mai ales ca sunt evidente.

#47
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009
probabil dupa ce se va lamuri si rezolva eroarea, banii pe care ii platesti acum in plus vor ramane pe contul tau de abonat sub forma unui credit, din care se va plati, partial sau integral, urmatoarea factura de curent electric. asadar, banii nu-i pierzi.

#48
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View Postcorinadaniela, on 20 septembrie 2017 - 09:56, said:

probabil dupa ce se va lamuri si rezolva eroarea, banii pe care ii platesti acum in plus vor ramane pe contul tau de abonat sub forma unui credit, din care se va plati, partial sau integral, urmatoarea factura de curent electric. asadar, banii nu-i pierzi.

De acord, dar tot nu mi se pare corect. Ar trebui inghetata plata facturii pana cand se lamureste povestea.

#49
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009
ar trebui "multe" sa se intample in Romania...
vezi si partea plina a paharului : bine ca la schimbarea furnizorului, n-a fost nevoie si de schimbarea contorului, sa fi ramas cateva zile fara contor, fara curent electric, samd.
probabil in timp intamplarile de genul acesta se vor rari, pe masura ca vor intra intr-o rutina procedurile de transfer de la un furnizor la altul.

#50
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Problema inca nu este rezolvata. Cica inca asteapta raspuns de la Enel. In plus, RDS a emis o noua factura, din burta, cu 100 de KW, ignorand indexul trimis online de mine. I-am sunat din nou, le-am explicat, insa degeaba. Sunt satul pana in gat. RDS-RCS, DIGI Helper, chiar atat de greu este de rezolvat o problema atat de simpla? Chiar nu puteti mai mult? Chiar faceti tot posibilul sa va tarati un client ce are la voi 4 contracte de Internet/cablu + 3 de curent electric in aceasta mizerie? Nu vi se pare incredibil si inadmisibil?

#51
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

View Postmorarumd, on 23 noiembrie 2017 - 11:28, said:

Problema inca nu este rezolvata. Cica inca asteapta raspuns de la Enel. In plus, RDS a emis o noua factura, din burta, cu 100 de KW, ignorand indexul trimis online de mine. I-am sunat din nou, le-am explicat, insa degeaba. Sunt satul pana in gat. RDS-RCS, DIGI Helper, chiar atat de greu este de rezolvat o problema atat de simpla? Chiar nu puteti mai mult? Chiar faceti tot posibilul sa va tarati un client ce are la voi 4 contracte de Internet/cablu + 3 de curent electric in aceasta mizerie? Nu vi se pare incredibil si inadmisibil?

Buna ziua. V-am lasat in mesaj privat mai multe detalii cu privire la situatia dvs.

#52
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 09.01.2008
Este jenant sa dureze atat rezolvarea unei situatii de care nu clientul e responsabil. Am o oferta de la Digi Energy si ma gandeam sa fac un singur pachet de servicii. Dupa aventura asta mi-a trecut.

#53
eminemix

eminemix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.01.2007
"Orice reclamatie, in cazul in care nu e solutionata la termen se trimite la forul superior. In cazul acesta ANRE."

Mă faci să râd. Cei de la digi îmi răspund de 6 luni la mesaje. Răspunsurile lor nu sunt bune de nimic.

Am făcut în luna mai (acum 6 luni!!!!) cerere de mutare de la enel la digi energy. Telefoane după telefoane, digi mi-a spus ca încă nu s-a finalizat cererea (timp de 6 luni!!!) și la cei de la enel nu mă mai facturau. Mai mult de atat, orice plata o fac la ei - o fac degeaba - soldul crește. Apoi m-am gandit sa incep sa documentez raspunsuri scrise.

Ieri a venit o factură cu tot cu penalizări la enel. Eu în momentul ăsta chiar nu știu ce să fac în continuare. Digi îmi răspunde în termenul legal dar cu mesaje scrise de roboti (un exemplu: https://imgur.com/a/H1szx ); enel nu imi mai inregistreaza plata daca o fac, deci platesc de pomana.

Nu recomand nimanui sa isi schimbe furnizorul. Prea multa bataie de cap.

#54
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 09.01.2008
Eu ziceam de solutionare si nu de raspunsuri seci. Am avut o problema asemanatoare si am rezolvat cu ANRE si am primit si despagubiri substantiale. Recent, alta problema taraganata de Enel s-a finalizat tot cu plata unei despagubiri pt intarziere. De data asta au decis din proprie initiativa sa se penalizeze.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate