Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 

opel astra g / logan ph 1

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#55
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,398
  • Înscris: 06.02.2008
La întreținere Astra G e printre cele mai ieftine. Probabil comparabil cu Logan. La fiabilitate nu avem încă o statistică așa că e relativ. Am auzit și de unele și de altele cu sute de mii de kilometri, nu are nicio relevanță. Garda la sol e mai mare la Logan, dar inițiatorul nu menționează că se va da pe câmp cu ea. Poate vrea pe șosea și atunci garda mai mică a Astrei e avantaj, nu invers.

#56
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,672
  • Înscris: 24.11.2015
Da, e ieftina la intretinere fata de Logan daca o intreti din dezmembrari Posted Image Vorba aia: gunoiul unora, comoara altora Posted Image

#57
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
intre cele doua, aia pe care o gasesti in stare mai buna. Altfel sunt cam aceeasi marie. Astra G e conceptie 98, Logan Mk1 e 2005, diferenta intre cele doua e infima. Amandoua sunt la fel de prost antifonate, ruginesc daca nu ai grija de ele, majoritatea Astrelor G pe care le gasesti la vanzare acum sunt varianta Classic, cand aparuse deja H-ul si au luat G-ul si l-au facut mai ieftin.

Asta cu dezmembrarile e pe bune. Un amic a mers fara apa la un Astra 1.7 DTI, senzorul era ars. Motorul a murit pe langa Focsani. Cu 2500 RON a schimbat tot motorul, mai putin acilarele, si a plecat mai departe.

Edited by danX, 08 August 2017 - 16:14.


#58
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012
Ahhh.De cand nu a mai fost un topic asa aprins despre auto...!Ce dor imi era de scandal.
Ce pot sa confirm este ca am mers luna trecuta prin tara undeva la 1500-1600km cu 350lei cu un Logan 1.5dCi/86cp berlina.Spatiu mare,confort bun.Masina saracului cum este vorba aia.Daca iti pute i-a tata Opel din primul razboi mondial doar ca sa ai masina straina.Eu zic ca toti vrem o masina cat mai noua si ieftina la intretinere
Va fac un calcul repede si vedem daca la Opel iesiti asa ieftin:Distributie ContiTech,pompa de apa INA,antigel,bujii,ulei,toate filtrele,bascule fata,capete bara,bielete antiruliu,bucsi bara stabilizatoare,discuri frana originale Renault si placute.Total-1520lei.
Asa ca mai bun un Logan 2007 minim decat Opel maxim 2004

#59
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Pt cei care nu stiu masina recent adusa condusa de o femeie nefumatoare doar la cumparaturi este cea mai raspandita fraza a samsarilor de masini.
Daca nu sunteti cumva masochisti nu cumparati niciodata o masina de la samsar in defavoarea unei masini cumparate de noua in tara care prezinta carte service.
Ai putea avea norocul sa cumperi o masina cu 100 k km pe roata cum are 5 roti...
Am Logan din 2007 si 360 000 km ambreiajul l-am schimbat la 225 000 km in rest consumabile bucse pivoti etc fara nici o problema la motor nu mananca gram de ulei motorul trage nu bine ci foarte bine la km sai

#60
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,873
  • Înscris: 25.01.2007
Ai senzatia ca masinile din tara nu au sute de mii in bord? Ca propitaru' roman nu cunoaste mecanici priceputi la kilometraje? Ca majoritatea nu abia asteapta sa treaca garantia sa nu mai fie legati de reprezentanta? Si mai vrei carte service?
Io cred prea putin in masinile rulate 10 ani in gropile bravei noastre patrii, servisate mai complet cand ia propitaru prima de paste...

#61
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Vechea disputa intre Opel-isti si Logan-isti....ambele masini sunt de cacat ....sunt masini de sarantoci sau de oameni pe care nu-I pasioneaza masinile sau nu-s dispusi sa cheltuie mult pe o rabla doar ca sa-i duca din punctul A in punctul B.
Eu am Astra G Caravan de 1,4 .(motor z14xep, distributie pe lant)...nu as schimba-o nici pe 5 Loganuri....nu mananca deloc ulei cum mint unii pe aici cu nerusinare ....motorul nu e varza e excelent...are 11 ani si nu am schimbat decat alternatorul (dupa 10 ani), telescoapele spate, si alte consumabile.....Tabla impecabila...e galvanizata ...fara un punct de rugina....
Eu zic sa o lasati mai moale cu prafurile astea de Logan.....Varza sunt si Logan si Astra....dar Loganul parca e varza refiarta....

Edited by Clovis, 08 August 2017 - 17:09.


#62
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,672
  • Înscris: 24.11.2015
@Clovis: esti sigur ca ai distributia pe lant ? Din cate stiu singurul motor pe benzina de la Astra G este 1.2 care are distributie pe lant si 2.0dti (sper sa nu dezinformez, insa asa imi amintesc).
Si aici e vorba de 1.6 benzina, care e mare consumator de ulei (doar cel de vreo 82-85cp nu consuma asa mult) restul consuma.

#63
Cojocel

Cojocel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 18.03.2009

 C63AMG, on 08 august 2017 - 16:14, said:

am mers luna trecuta prin tara undeva la 1500-1600km cu 350lei cu un Logan 1.5dCi/86cp berlina.Spatiu mare,confort bun.Masina saracului cum este vorba aia.Daca iti pute i-a tata Opel din primul razboi mondial doar ca sa ai masina straina.Eu zic ca toti vrem o masina cat mai noua si ieftina la intretinere
Eu, cu Astra G Caravan 1.7 CDTI, fac 800-820 km cu un plin, cu masina incarcata. Vorba aia, "spatiu mare, confort bun". Daca amortesc la drum lung, dau scaunul un pic pe spate si reglez volanul, ca deh, e reglabil. Iar daca nu ajung la cd-player din pozitia aia de gretos cu ceafa lata, am comenzi pe volan. La fel, daca vreau sa deschid geamurile, nu trebuie sa ma aplec spre consola centrala, ca am toate butoanele pe usa soferului. Cand fumez la volan, nu trebuie sa fiu atent sa nu ard cu tigara mansonul de la schimbator (care e si mai scurt, apropo), fiindca scrumiera e pozitionata ca lumea (si nici nu a costat 100 euro cand s-a configurat masina). Iar cand vreun pasager vrea sa stie cat e ceasul, nu trebuie sa intrebe soferul, pentru ca are display central, cu mai multe linii, care ii indica ora, data, temperatura, postul de radio, si care poate fi vazut din orice pozitie. Iar cand vreau sa reglez gurile de ventilatie, le misc simplu stanga-dreapta, sus-jos, nu e nevoie sa fac piruete. Plus ca pe astea pot prinde si un suport de telefon.

 C63AMG, on 08 august 2017 - 16:14, said:

Va fac un calcul repede si vedem daca la Opel iesiti asa ieftin:Distributie ContiTech,pompa de apa INA,antigel,bujii,ulei,toate filtrele,bascule fata,capete bara,bielete antiruliu,bucsi bara stabilizatoare,discuri frana originale Renault si placute.Total-1520lei.
Asa ca mai bun un Logan 2007 minim decat Opel maxim 2004
1259 lei toate astea la Epiesa, motor 1.6 16v. 1776 la 1.7 CDTI, dar am pus discuri frana fata-spate.

 TruculMagic, on 08 august 2017 - 18:01, said:

@Clovis: esti sigur ca ai distributia pe lant ? Din cate stiu singurul motor pe benzina de la Astra G este 1.2 care are distributie pe lant si 2.0dti (sper sa nu dezinformez, insa asa imi amintesc).
Z14XEP e pe lant, Z14XE e pe curea.

Edited by Cojocel, 08 August 2017 - 18:20.


#64
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,398
  • Înscris: 06.02.2008
Eu nu laud Opel, am mai avut și alte mașini între timp, mai scumpe, mai bune etc. Nu sunt fan al mărcii. Dar nu poți compara Astra G cu primul Logan decât prin prisma prețului de achiziție. Vorbesc de mașini ok, ca să fie clar. Ca așa și un Logan e mai bun decât un Porsche praf care nu pleacă de pe loc. Vorbim de mașini funcționale unde Logan pierde în față Astrei la orice aspect. Ce naiba fraților, până și la materiale se observă diferența chiar dacă nu e niciuna vreun moft de mașină.

#65
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,236
  • Înscris: 19.03.2007

 TruculMagic, on 08 august 2017 - 15:56, said:


WOW, te-ai trezit cu prima postare, insa cam neinspirata.
Motoarele de pe Logan sunt de origine Renault, iar Renault a pus motorizarile alea inclusiv pe Clio, Megane, Laguna. Sunt motorizari foarte fiabile, mai reusite ca cele de Opel si VW, iar 1.4mpi, 1.6mpi sau 1.6 16v nu au moarte. Dacia = Renault, mai are doar emblema care apartine de ea.

Iar cei care spun ca e diferenta enorma si ca nu se poate compara G cu Logan 1, nu aveti nici o treaba cu masinile, atunci daca il comparam cu o masina premium ar trebui sa primim cativa ani de inchisoare ? Posted Image

O masina nu inseamna doar motorul si sa pui egal intre Dacia si Renault mi se pare deplasat. Se pare ca ai o fixatie pur subiectiva daca afirmi ca un Logan e mai fiabil ca Astra, ca garda la sol e un avantaj in favoarea Loganului, ca tabla de pe Astra e cam la fel cu cea de pe Logan, ca ofera acelasi confort si restul balariilor pe care le debitezi.
Sau ma rog, daca Loganul e unica masina pe care ai condus-o....iti dau dreptate.

#66
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,760
  • Înscris: 17.04.2007
Daca comparam masini cu dotari echivalente, ambele 1.6 benzina castiga loganul (in opinia mea) pentru ca: motorul de pe Logan e indestructibil, nu se compara ca fiabilitate cu cel de pe astra. Loganul va fi mai nou, km mai putini si sanse mari sa fie mai bine intretinut la aceeasi suma cu astra. Poate un plus pentru Logan ar fi si garda la sol. Ca si confort nu e asa mare diferenta sa zici ca astra e din alt film... da, e putin mai calitativ interiorul dar nu cu mult, si ca design sunt la fel de banale ambele ca deh, masini ieftine. As lua astra doar daca as gasi una absolut impecabila la pret de Logan...

#67
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 06.07.2005

 Drag0n_X, on 08 august 2017 - 18:51, said:

Ca si confort nu e asa mare diferenta sa zici ca astra e din alt film...
Loganul castiga detasat la tot mai putin confort. Scaunele alea sunt un cosmar si o bataie de joc la adresa coloanei vertebrale.

#68
nuamnumedefamilie

nuamnumedefamilie

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 01.08.2017
Bugetul meu disponibil este de maxim 2500 euro. Si vreo 500 de euro pusi deoparte pentru schimb de consumabile si ce mai e nevoie + inscriere,etc Posted Image

#69
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,236
  • Înscris: 19.03.2007

 Drag0n_X, on 08 august 2017 - 18:51, said:

Daca comparam masini cu dotari echivalente, ambele 1.6 benzina castiga loganul (in opinia mea) pentru ca: motorul de pe Logan e indestructibil, nu se compara ca fiabilitate cu cel de pe astra. Loganul va fi mai nou, km mai putini si sanse mari sa fie mai bine intretinut la aceeasi suma cu astra. Poate un plus pentru Logan ar fi si garda la sol. Ca si confort nu e asa mare diferenta sa zici ca astra e din alt film... da, e putin mai calitativ interiorul dar nu cu mult, si ca design sunt la fel de banale ambele ca deh, masini ieftine. As lua astra doar daca as gasi una absolut impecabila la pret de Logan...
Care dotari echivalente ca Loganul nu are dotarile Astrei, sunt mentionate in postarea #63 de catre alt coleg. Vad ca o tineti cu avantajul garzii la sol superioare la Logan....a scris initiatorul ca vrea sa o ia pentru a care marfa de la camp cu masina de faceti astfel de  afirmatii !? Asta cu intretinutul la o masina SH e loterie. O Astra mai veche cu 4-5 ani ca un Logan se tine mult mai bine, atat in privinta caroseriei cat si in privinta sistemului de rulare, bucseraie, amortizoare,pivoti si restul, singurul plus e motorizarea pentru Logan (motor foarte fiabil).

#70
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Nu-ti lua Logan SH. Si da, am Logan in familie pe care nu o sa-l dam vreodata, de care sunt super multumit dar e luat de nou. Dar SH nu m-as risca. Da , ca si costuri de intretinere Loganul e cel mai cel.

#71
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Vezi ca la 3000 gasesti Astra Classic (varianta mai saraca in dotari dar mai noua a G-ului) de la proprietar care a luat-o de noua. Daca nu te grabesti f tare gasesti masina cu uzura minima care va merge mult timo de acum inainte cu cheltuieli minime.
Din fericire nu vei gasi fanatici Opel care, neavand ce sa laude, incearca sa discrediteze concurenta (desi ar fi f usor in cazul Loganului) pt a-si hrani putin orgoliul. Asa ca filtreaza bine informatiile primite.  ;)

#72
robert8197

robert8197

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,017
  • Înscris: 20.04.2011
Cumperi un e46, pui kit M si stopuri led.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate