Digi Mobil apel 4G, prin tehnologia VoLTE
Last Updated: May 13 2024 08:42, Started by
vince085
, Jun 27 2017 09:53
·
238
#7993
Posted 05 July 2018 - 08:55
Cu siguranță Digi nu blochează accesul catre serverele de vowifi din roaming. Am incercat pana acum in bg, gr, fr si be si a mers fara probleme.
|
#7994
Posted 05 July 2018 - 09:37
easy90rider, on 05 iulie 2018 - 06:37, said:
În românia am testat cu hotspot făcut de pe un SIM EE.uk și s-a conectat. Acum că e in roaming nu mai vrea. Mai tii minte, cand ai facut respectivul test, aveai semnal 4G, aici in Romania? Mi-e sa nu fie si la tine profilul de IMS busit. Daca e asa, o rezolvi elegant cu DIGI_Helper. |
#7995
Posted 05 July 2018 - 09:55
SethNY, on 05 iulie 2018 - 08:46, said:
Intai verifica utilizand o retea WiFi normala de acolo, asta ca sa stii o treaba. Cu hotspoturile astea o fi mai dificil, sunt fragmentari, intarzieri care pot cauza probleme. Digi a taiat pingul catre serverele lui de VoWiFi hehe . Oricum din telefon poti incerca un traceroute la epdg.epc.mnc005.mcc226.pub.3gppnetwork.org, vezi macar daca pleaca din 3. Presupun ca pot incerca si de pe laptop, nu? Din reteaua Digi, ar trebui sa arate ceva de gen: tracert epdg.epc.mnc005.mcc226.pub.3gppnetwork.org Tracing route to epdg.epc.mnc005.mcc226.pub.3gppnetwork.org [82.137.15.212] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms 1 ms 10.0.10.1 2 1 ms <1 ms <1 ms 5.2.177.33 3 29 ms 8 ms 8 ms static-10-220-128-181.rdsnet.ro [10.220.128.181] 4 * * * 30 * * * Si de pe un VPS aruba.it - ceva de gen ar trebui sa vad si din 3.at ? traceroute epdg.epc.mnc005.mcc226.pub.3gppnetwork.org traceroute to epdg.epc.mnc005.mcc226.pub.3gppnetwork.org (82.137.11.252), 30 hops max, 60 byte packets 1 [privat] 27.374 ms 2 62.149.185.129 (62.149.185.129) 0.673 ms 62.149.185.130 (62.149.185.130) 30.616 ms 0.693 ms 3 151.14.96.13 (151.14.96.13) 1.876 ms 151.14.36.37 (151.14.36.37) 2.064 ms 151.14.96.13 (151.14.96.13) 1.826 ms 4 151.7.32.108 (151.7.32.108) 1.813 ms 151.6.64.58 (151.6.64.58) 1.723 ms 151.7.32.108 (151.7.32.108) 1.820 ms 5 151.6.68.26 (151.6.68.26) 1.895 ms 151.7.32.74 (151.7.32.74) 3.458 ms 151.7.32.94 (151.7.32.94) 2.153 ms 6 151.6.2.5 (151.6.2.5) 7.474 ms 151.6.2.76 (151.6.2.76) 8.607 ms 151.6.0.91 (151.6.0.91) 7.780 ms 7 151.6.1.235 (151.6.1.235) 7.644 ms 151.6.1.233 (151.6.1.233) 6.162 ms 151.6.1.237 (151.6.1.237) 8.002 ms 8 xr01.london.rdsnet.ro (195.66.224.46) 29.290 ms 28.872 ms 28.851 ms 9 * * * 30 * * * @mikeciprian, chiar nu mai tin minte. Poate era mai bine daca fortam telefonul in 2/3G... Stiu doar ca nu mergea in mod avion... Dar asta poate fi si de la telefon. SIM-ul a fost "activat" intr-un J5. Am sa incerc sa vad daca merge tracert-ul catre acel server si daca da, depun sesizare sa reseteze profilul IMS. La APN-uri nu apare/aparea apn-ul IMS. Edited by easy90rider, 05 July 2018 - 09:57. |
#7996
Posted 05 July 2018 - 09:58
Daca nu mergea din mod avion ai sanse mari sa ai problema specificata de @mikeciprian. Speram ca nu e de la telefon , nu or fi atat de praf aia de la Motorola. Deschide ticket la Digi.
Edited by SethNY, 05 July 2018 - 10:00. |
#7997
Posted 05 July 2018 - 10:31
Daca mai e cineva cu Moto G6 play, v-as ruga sa testati daca merge VoWiFi in mod avion...
|
#7998
Posted 05 July 2018 - 10:33
mikeciprian, on 05 iulie 2018 - 09:37, said: Mai tii minte, cand ai facut respectivul test, aveai semnal 4G, aici in Romania? Mi-e sa nu fie si la tine profilul de IMS busit. Daca e asa, o rezolvi elegant cu DIGI_Helper. Nu se prea rezolva... Am doua saptamani de la sesizare.... Nu se conecteaza daca esti in 3g, mod avion ... Am vorbit cu @DIGI_Helper.... degeaba. |
#7999
Posted 05 July 2018 - 10:42
Nu exista. Vorbeste iarasi cu el sa-ti urgenteze sesizarea si se va rezolva. Ce telefon ai declarat ca ai ?
|
#8000
Posted 05 July 2018 - 10:53
Se rezolva, un coleg pe care l-am ajutat cu un S7/Oreo a facut sesizare, chiar le-a zis ca are S8 si l-au rezolvat intr-o zi cu problema VoWiFi.
|
#8001
Posted 05 July 2018 - 10:53
Samsung S9 plus... Initial nu mi-am dat seama despre ce e vorba, in Bucuresti mergea fiind 4g. Am avut probleme cand am ajuns intro zona cu semnal 3g slab sau inexistent, fiind Wifi am zis ca nu e problema, dar nu s-a conectat. Am incercat dupa aceea si in Bucuresti, l-am trecut in 3g si pa nu se mai conecteaza la VoWiFi.
Edited by cata23, 05 July 2018 - 10:53. |
#8002
Posted 05 July 2018 - 11:26
Trebuie sa se rezolve, si la mine a durat vreo 2 saptamani. Scrie mesaj la Digi_Helper, sa transmita mai departe la sesizare sa se faca resetarea profilului IMS.
Edited by katti, 05 July 2018 - 11:26. |
|
#8003
Posted 05 July 2018 - 13:47
Mie mi-au taiat-o direct ca am alt model si mi-au verificat imei-ul si chiar daca am activ voLTE in digicare , nu au cum sa ma ajute sa fie permanent(activ,ceva) voLTE pe telefonul meu (P10 Plus) desi la Orange am voLTE/voWiFi activ.Din pacate sunt dezamagit dar din ce mi-au spus ieri de la suport e "Majoritatea telefoanelor care au voLTE in reteaua noastra sunt cele pe care le avem la vanzare".
Multumesc @Digi_Helper pentru sesizare,dar cred ca e ultima mea postare in privinta asta.O zi buna tuturor,nu va bateti capul cu voLTE,sunt lucruri mult mai importante... |
#8004
Posted 05 July 2018 - 13:51
Ai depus sesizare online? Daca nu, depune unul online. La telefon dai de ...
|
#8005
Posted 05 July 2018 - 13:54
easy90rider, on 05 iulie 2018 - 13:51, said:
Ai depus sesizare online? Daca nu, depune unul online. La telefon dai de ... |
#8006
Posted 05 July 2018 - 14:09
Pai tu ai facut ce ai putut, Digi ti-a activat cartela. Digi nu are treaba cu P10 Plus, chinezii au, cu ei trebuie sa vorbesti ca ei baga setarile in telefon printr-un update.
|
#8007
Posted 05 July 2018 - 14:11
SethNY, on 05 iulie 2018 - 14:09, said:
Pai tu ai facut ce ai putut, Digi ti-a activat cartela. Digi nu are treaba cu P10 Plus, chinezii au, cu ei trebuie sa vorbesti ca ei baga setarile in telefon printr-un update. Edited by Romaryho, 05 July 2018 - 14:11. |
|
#8008
Posted 05 July 2018 - 14:17
Aia cu care ai vorbit bat campii cu gratie. Au mai fost discutii similare pe aici, ei se spala pe maini repede . Digi le-a dat setarile ptr ca sunt modele chinezesti activate deja.
Mate 10 Lite de exemplu are setarile si nu e vandut de Digi. Mai sunt exemple de genul asta si la Digi si la ORO. |
#8009
Posted 05 July 2018 - 14:18
Degeaba faci sesizare la ei. Tu ai SIM-ul proviozionat acum, exact cum spune si colegul @SethNY. Cam totul tine de producator, evident in stransa colaborare cu operatorul, dar pentru P10 Plus nu cred ca vor fi sanse, pentru ca Digi nu l-a avut niciodata in oferta Dar pe viitor, cu putina insistenta, poate va fi cu noroc !
Edited by mikeciprian, 05 July 2018 - 14:20. |
#8010
Posted 05 July 2018 - 14:31
@SethNY
Da,inteleg.Mate 10 Lite are iubita mea si are voLTE activ pe el,dar voWiFi nu,probabil ca o sa primeasca cu Oreo,am verificat in FF aseara si era aprobat acum sa vedem. @mikeciprian Nu imi mai bat capul pentru asta.Va multumesc frumos tuturor care a incercat sa ma ajute,ma gandeam ca merge tinand cont ca anul trecut a fost flagship.Asta e!Mai am 2 garantie si nu am de gand sa il schimb doar pentru asta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 8 user(s) are reading this topic
3 members, 4 guests, 1 anonymous users
polar006140, gestt, yblu