Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"Omorul rutier" - cand va fi introdus si in Romania?
Last Updated: Jul 29 2017 07:01, Started by
HAL9000
, Jun 21 2017 19:01
·
0
#55
Posted 21 June 2017 - 20:44
http://www.stirileka...ietoni-16999854
Un martor aflat la fata locului a declarat ca soferul nu a observat victima pe care tocmai a prins-o sub roti si i-a facut semn sa se opreasca. Roger? |
#56
Posted 21 June 2017 - 21:12
Un prieten tirist mi-a relatat ca intr-o situatie in care a fost obligat sa apese greu pe frana, epava de bascula pe care o conducea a tras pe stanga si a intrat pe contrasens.
Deci si starea tehnica a camionului trebuie luata in considerare, daca sunt supraincarcate si vai si amar de ele la frane si cauciucuri trebuie pedepsiti aspru si pe titularii firmelor respective Concurs in omucidere stradala Edited by HAL9000, 21 June 2017 - 21:14. |
#57
Posted 21 June 2017 - 21:16
MarianG, on 21 iunie 2017 - 20:44, said:
http://www.stirileka...ietoni-16999854 Un martor aflat la fata locului a declarat ca soferul nu a observat victima pe care tocmai a prins-o sub roti si i-a facut semn sa se opreasca. Roger? |
#58
Posted 21 June 2017 - 21:18
Nu am citit toate postările.
Spune cineva ceva despre varianta unei sinucideri ?! Eu asta vad. |
#59
Posted 21 June 2017 - 21:18
I-a facut semn sa opreasca, observi ca sunt doua stiri diferite?
|
#60
Posted 21 June 2017 - 21:19
Din filmare eu am vazut cum femeia alearga sa ajunga sub rotile camionului.
Soferul a virat stanga ca sa o evite, dar ea a insistat. Dpmdv e sinucidere toata ziua. |
#61
Posted 21 June 2017 - 21:20
HAL9000, on 21 iunie 2017 - 21:12, said:
trebuie pedepsiti aspru si pe titularii firmelor respective El este obligat sa nu porneasca camionul, daca ceva cat de mic este in neregula . Sefii stau si incaseaza banii, iar soferii baga, baga, pana mor . Ei sau altii nevinovati . |
#62
Posted 21 June 2017 - 21:21
#63
Posted 21 June 2017 - 21:40
un amanunt extrem de important in stabilirea vinovatiei este acela ca femeia inca de la primul pas pe care l-a facut pe trecere a fost in fuga. Daca traversa normal si apoi la un moment dat incepea sa fuga - ca realiza pericolul - era altceva. Dar faptul ca a luat-o la fuga inca de la inceput este un indiciu ca a realizat pericolul dinainte sa inceapa traversarea, dar cu toate astea a ales sa treaca in loc sa se intoarca.
Inca o data spun, soferul ar fi avut parte de o sentinta mult mai grea daca nu erau filmarile. cu filmarile astea eu zic ca aproape sigur scapa cu o pedeapsa cu suspendare, fara filmare nu cred ca ar fi avut vreo sansa sa nu ia cu executare. In ultimii ani a inceput sa se dea cu executare si la accidentele auto - dar evident depinde de circumstante. Edited by bossake, 21 June 2017 - 21:40. |
#65
Posted 21 June 2017 - 21:58
O masina mica de la 50 km/h la 0 franeaza in 15 m adica 1200-1300 kg
Soferul acela a oprit 40 tone in 35-40m mai mult de 35-40 km/h nu avea Deci a cui poate fi vina daca nu a pietonului ca nu s-a asigurat/oprit I-a vedeti camionul acela are 13,6 m remorca plus cap tractor undeva la 15 m totali din bara in bara Trecerea de pietoni vreo 5 m latime. Toata faza a durat vreo 3 secunde Edited by Nytro84, 21 June 2017 - 22:01. |
#66
Posted 21 June 2017 - 22:00
Din ce se vede acolo eu vad o femeie care vrea sa se sinucida, nicidecum accident. Poate din alt unghi se vede altceva...
Oare in fata trenului tot asa traverseaza? Am vazut o gramada de idioti care se arunca in fata masinii fara sa si arunce privirea macar o sec in stanga si dreapta, ei au impresia ca daca au pus piciorul pe trecere masinile ingheata instantaneu, chiar si alea care se afla la mai putin de 5m de ei...mai ales un tir de zeci de tone... Edited by alin62, 21 June 2017 - 22:01. |
#67
Posted 21 June 2017 - 22:01
Dacă în locul camionului era un tren, initiatorul ar fi spus la fel?
Mecanicul ar fi fost acuzat de omucidere? Că e cam același lucru. A fugit in fata camionului. |
#68
Posted 21 June 2017 - 22:08
HAL9000, on 21 iunie 2017 - 19:01, said:
Oare nu ar fi cazul sa se introduca asa ceva si pe la noi? "aceasta l a observat pe soferul care nu s a oprit deloc si a incercat sa se fereasca"...Multi idioti si in televiziune...unde naiba a incercat sa se fereasca sub rotile tirului??? Cica "aceasta l a observat"...da si eu cand observ un tren venind spre mine eu incerc sa ma feresc de el aruncandu ma sub rotile lui... |
#69
Posted 21 June 2017 - 22:11
Imi fac mea culpa.
M-am uitat din nou la imagini. Nu aveai cum sa anticipezi realist situatia. |
|
#70
Posted 21 June 2017 - 22:25
super8, on 21 iunie 2017 - 19:19, said:
Dupa mine si soferul si victima sunt vinovate soferul ca nu a respectat viteza regulamentara Eu cred ca abea cu o masina mica puteai sa eviti la limita situatia asta, da cu un camion de zeci de tone... Robiacs, on 21 iunie 2017 - 19:22, said:
Scrie clar in legislatie ca inainte sa traversezi, te asiguri si treci doar daca nu pui in pericol si ceilalti participanti la trafic. Digynykraf, on 21 iunie 2017 - 19:29, said:
Putea fi un copil speriat. HAL9000, on 21 iunie 2017 - 19:39, said:
Deci ia spuneti-mi voi toti care ii luati apararea soferului vitezoman: de ce nu se conduce asa prost prin strainatate? Zebra e sfanta! cand o vezi de la indepartare trebuie sa incetinesti chiar daca e libera, punct! asa am invatat la scoala de soferi in Italia, si am D-ul Si acolo lumea este educata sa nu se arunce in fata masinii ca sunt ei miezu si chiar daca e un tir la 10 m de ei, sa inghete tiru ce naiba...Zebra NU iti da dreptul sa stai cu capu in fb si sa te arunci tu de pe trotuar... |
#71
Posted 21 June 2017 - 22:34
Din pacate vina e comuna.
Limita maxima la treceri in orase e de 30km/h. Camionul parea sa aiba putin peste, din ochi, asa un 40-45. Femeia, saraca, nu s-a asigurat, s-a speriat, a gresit, a platit pretul suprem ptr greseala ei. Desi strica masinile noastre, niste limitari de viteza ar fi ajutat, dar acolo pare o zona circulata, nu zona de cartier, si limitarile fizice nu-si au locul.😞 Recunosc, si eu trec mai tare la unele treceri in oras, 60/ora, iar dc sunt pietoni aproape de trecere, incetinesc cat pot si stau cu ochii pe ei. E complicat si usor sa dai vina. Sa ne fereasca soarta de situatii ca aceasta. Nu stiu cati din noi scapam usor chiar cu auto mici. Cu camioane incarcate, nici o sansa. E complicat. Imi pare rau ptr situatie... Sa avem intelepciune si noroc in viata si trafic. Prieteni, in strainatate oamenii sunt mai cu minte, pietonii nu sar pe treceri, iar soferii aproape te invita sa treci, dc esti langa trecere, incetinesc si te urmaresc cand te apropii de treceri, dc vrei sa treci sau nu, deci se urmaresc si se ajuta reciproc. Alta civilizație, de frica sau nu, dar e altfel.😊 |
#72
Posted 21 June 2017 - 22:34
xcit, on 21 iunie 2017 - 20:31, said:
(...) te duci la trecere, te asiguri ca esti vazut, ca masinile opresc si apoi treci. (...) Sunt și șofer, dar și pieton uneori. Nu trec niciodată fără să fiu sigur că mașina ce se apropie are intenția CLARĂ de a opri, chiar și atunci sînt cu ochii pe ea, dacă am apreciat greșit să mă pot opri EU în siguranță! Partea proastă e că, în cazul de față, șoferul trebuie să răspundă PENAL din cauza inconștienței/ignoranței unei femei. Nu spun că șoferul camionului este complet nevinovat, poate a crezut că are în față o persoană cu capu' pe umeri. Uite că nu a fost așa... Edited by crislacor, 21 June 2017 - 22:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users