Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT
Last Updated: Oct 04 2019 18:14, Started by
tatalor51
, Jun 14 2017 21:45
·
0
#109
Posted 28 June 2017 - 17:28
#111
Posted 28 June 2017 - 18:09
Mai bine nu. El face consumul de când iese din parcare pana la primul semafor. Apoi îl reseteaza și tot așa )
|
#113
Posted 29 June 2017 - 09:44
Invartit cu treburi prin oras intre 8 si 10 dimineata, ora de varf si aglomeratie, am uitat sa ma uit la consum cand am coborat din masina, banuiesc ca semnificativ peste 10.
CVT-ul si auto-hold fac mersul prin oras super comod (ma rog, cat de comod se poate la ora aia) iar camera de marsarier (combinata cu senzori fata/spate) e deasemenea mult mai folositoare decat m-as fi asteptat eu. Face majoritatea parcarilor floare la ureche si vezi cat de cat in ea si in lateral cand vrei sa iesi cu spatele de undeva. |
#114
Posted 01 July 2017 - 13:05
Bucuresti-Suhaia (prin Giurgiu si Zimnicea), 82km/h medie (peste 100km/h pana in Giurgiu, dar dupa soseaua a fost ingusta si nu prea buna. Mers cat de repede era posibil in conditii de siguranta, depasit cam tot ce misca si practic numai accelerari bruste pana spre 140 si incetiniri la cateva sute de metri mai tarziu cam continuu intre Giurgiu si Suhaia. 2 persoane cu bagaje putine in masina, aer conditionat pe auto si mergand spre maxim. Consum: 9.1l/100km. Nu e putin, dar am mers cam in cel mai neeconomicos mod posibil, am sarit de 1000km si voiam sa ma distrez si sa imping masina cat mai mult. Viteza medie nu e mare fiindca nu depasesc aiurea si nu imi asum riscuri inutile, prefer sa incetinesc si sa accelerez repede dupa decat sa depasesc la limita sau sa intru cu viteze prea mari in curbe din sate sau locuri unde poate aparea cineva.
Mers cu 180km/h niste bucati intre Bucuresti si Giurgiu, masina sta practic lipita de sosea si are o senzatie de stabilitate fantastica, Peugeotul era deja shaky la 140-150. In curbe, acelasi lucru, si am intrat cu viteza semnificativ mai mare decat cu Peugeotul. CVTul, cel putin combinat cu motorul asta, se misca excelent, pe Sport deja mi se pare ca n-ai ce sa-i ceri mai mult. A se retine ca am mers doar cu Sportage 1.7/140cp si Megane 1.2/130cp, ambele cu dublu ambreiaj, deci nu prea am repere echivalente. Din ce am vazut in teste, acceleratia e comparabila cu un DSG. La aceiasi cai, un VAG e putin mai rapid atat pe manual cat si pe DSG fata de CVT, dar diferenta e tot cam aia ceea ce ma face sa cred ca e mai mult chestie de perceptie decat de performanta la CVT. Poate faptul ca nu conduc de mult timp ma face mai adaptabil la cum se comporta, dar mie mi se pare perfecta si mereu are o rezerva de putere si acceleratie peste ce am eu nevoie. Se aude ceva zgomot de rulare pe sosele mai proaste sau la viteze mari, dar nu e mai zgomotoasa decat Peugeotul si are jante de 17 si anvelope 235/45. Sistemul de sunet nu e grozav dar isi face treaba. Una peste alta, sunt chiar mai incantat de masina decat eram azi dimineata si abia astept drumul inapoi. Sotia deja ridica o spranceana cand ma aude vorbind despre ea, aparent imi place mai mult decat ar fi cazul Daca cineva vrea sa cumpere o compacta mare sau un Crossover, eu zic ca merita macar un drive test. Mai revin cu niste poze la sfarsitul saptamanii, joi o duc la Ovidiu H pentru detailing si o sa fie prezentabila. Edited by tatalor51, 01 July 2017 - 13:31. |
#115
Posted 01 July 2017 - 14:55
Sa o stapanesti sanatos !
Caii suficienti, iar aspectul ... eu intru la categoria "love it ". |
#116
Posted 01 July 2017 - 20:28
@tatalor51 drumul l-ai facut presupun in modul Sport la CVT nu?
|
#117
Posted 01 July 2017 - 21:47
#118
Posted 01 July 2017 - 22:15
mufasa, on 01 iulie 2017 - 14:55, said:
Sa o stapanesti sanatos ! Caii suficienti, iar aspectul ... eu intru la categoria "love it ". In alta ordine de idei, intors in Bucuresti prin Alexandria, oarecum la pas si spre noapte, consum 6.7 (camioane incete in directia mea de mers si coloana din fata), totalul pe trip A a scazut la 8.4 pentru 315km cu viteza medie 71km/h. M-am mai invartit vreo 60-70km cu niste drumuri de cumparaturi pana la Zimnicea, cat eram la ai mei si a mai chinuit-o si frate-meu putin in Sport mode Edited by tatalor51, 01 July 2017 - 22:18. |
|
#119
Posted 02 July 2017 - 07:12
Usurel cu viteza man....
Nu cumva este inca in rodaj ??? |
#120
Posted 02 July 2017 - 07:58
Nu conteaza viteza, cel mult turatia ... dar o benzinara cred ca merge pana-n 4000 ture fara sa-i pese.
Chiar @tatalor51, ce zice la carte despre rodaj. |
#121
Posted 02 July 2017 - 08:10
mufasa, on 02 iulie 2017 - 07:58, said:
Nu conteaza viteza, cel mult turatia ... dar o benzinara cred ca merge pana-n 4000 ture fara sa-i pese. Chiar @tatalor51, ce zice la carte despre rodaj. Edited by tatalor51, 02 July 2017 - 08:11. |
#122
Posted 02 July 2017 - 08:16
tatalor51, on 02 iulie 2017 - 08:10, said:
Zice sa "avoid sudden acceleration or full throttle operation for the first 1000km... Avoid hard braking for the first 300km". Dar sarisem de 1000km inainte sa plec, ma apropii de 1400 acum. Consideram un ex.: un motor care are cuplu maxim la 4000rpm: -primii 500km este indicat de schimbat vitezele accelerand foarte usor si schimband la 2750rpm -pana la 1000km de urcat usurel pana la 3250rpm -pana la 1500km de urcat la 3750rpm -pana la 2000km de urcat la 4250rpm -pana la 2500km de urcat la 4500rpm -pana la 5000km pe cat posibil sa nu se treaca de 5000rpm Edited by Benderbut, 02 July 2017 - 08:20. |
#123
Posted 02 July 2017 - 08:17
tatalor51, on 02 iulie 2017 - 08:10, said:
Zice sa "avoid sudden acceleration or full throttle operation for the first 1000km... Avoid hard braking for the first 300km". Dar sarisem de 1000km inainte sa plec, ma apropii de 1400 acum. |
|
#124
Posted 02 July 2017 - 08:28
Benderbut, on 02 iulie 2017 - 08:16, said: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Tl3euCXhpaQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Consideram un ex.: un motor care are cuplu maxim la 4000rpm: -primii 500km este indicat de schimbat vitezele accelerand foarte usor si schimband la 2750rpm -pana la 1000km de urcat usurel pana la 3250rpm -pana la 1500km de urcat la 3750rpm -pana la 2000km de urcat la 4250rpm -pana la 2500km de urcat la 4500rpm -pana la 5000km pe cat posibil sa nu se treaca de 5000rpm |
#126
Posted 02 July 2017 - 14:41
holow21, on 02 iulie 2017 - 13:48, said:
Ai luat o cash sau pe credit, leasing cat a costat Edited by tatalor51, 02 July 2017 - 14:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users