Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT
Last Updated: Oct 04 2019 18:14, Started by
tatalor51
, Jun 14 2017 21:45
·
0
#127
Posted 02 July 2017 - 16:27
tatalor51, on 01 iulie 2017 - 22:15, said: In alta ordine de idei, intors in Bucuresti prin Alexandria, oarecum la pas si spre noapte, consum 6.7 (camioane incete in directia mea de mers si coloana din fata), totalul pe trip A a scazut la 8.4 pentru 315km cu viteza medie 71km/h. Nu vreau sa fac niciun versus, nici nu vreau sa aud remarci de genul prețului. Dar mașina asta merită toți banii. Este exact cum am spus, o jucărie de oameni mari. Bravo ! Mulți km fara probleme. Și nu-ți mai face griji cu turația, că doar n-o s-o tii in 6500 rpm tot timpul... |
#128
Posted 02 July 2017 - 16:46
tatalor51, on 14 iunie 2017 - 21:45, said:
Salutare, Incepusem sa compun un post mai lung in care descriam cum am ajuns la Honda Civic dupa ce, in prima faza, inclinam si am testat in general Crossovers (Kia Sportage mi-a placut cel mai mult, daca mai conteaza). Din pacate Chrome a binevoit sa crape inainte sa postez, asa ca o sa rezum. Am fost la test drive numai cu versiunea de 1l/127hp si mi s-a parut ca se misca mai mult decat OK prin oras, inclusiv cutia de viteze, care e destul de urata prin reviews si mai pe forumuri. Am permis numai de un an si vreo 3 luni, desi am sarit de 38 de ani, si majoritatea timpului am condus un Logan 1.6MPI de prin 2005 care era nefolosit in familie si ocazional un Peugeot 308 din 2015 (1.6HDI/120hp), asa ca e posibil sa fiu usor impresionabil. Oricum, comparat cu un Megane 1.5dci/EDC (dublu ambreiaj), mi s-a parut mai bun din toate punctele de vedere. Cu ocazia asta, reprezentantul de vanzari de la Asko (Andrei Beta), mi-a facut de asemenea o impresie buna: test drive-ul a durat peste 45 de minute (majoritatea celorlalti pareau foarte grabiti sa se intoarca, uneori dupa 10-20 de minute), apoi a insistat sa testez si un CR-V, desi am mentionat clar ca nu este in bugetul meu. Deasemenea, parea ca are idee despre ceea ce vinde, ceea ce, in mod surprinzator, este un lucru rar intalnit de mine la oamenii de vanzari auto. E drept ca si experienta mea era mai mult teoretica (3 luni de citit intens reviews, comentarii, documentatie tehnica etc), dar oricum. In final, dupa ceva aventuri cu data de livrare pentru versiunea de 1l (eu voiam relativ repede), tocmai cand imi gasise o masina cu livrare in maxim o luna, m-am razgandit si am decis sa merg pe 1.5l/182hp, desi era cu 2000E mai scump si nici nu se incadra la rabla, ceea ce a dus diferenta la vreo 3000E. Motivele? Civicuri cu motorul respectiv s-au vandut in state timp de 1 an si jumatate, n-au fost probleme majore si oamenii pareau in general foarte multumiti. Deasemenea, m-am gandit ca nu strica o rezerva de puteri si ca oricum este o investitie pe termen lung. In final am platit avansul pe 30 mai iar masina am ridicat-o pe 10 iunie (o surpriza foarte placuta, data de livrare estimata era in saptamana 19-23 iunie). Motivele pentru care am ales Civic? Avea absolut toate chestiile pe care le voiam incluse intr-o echipare accesibila. Printre cele mai rar intalnite pe echipari medii: (specificatiile complete aici, a mea e echiparea Sport: http://asko.ro/wp-co...ri/Civic_5D.pdf ) - frana electrica cu auto-hold (foarte folositoare in oras, nu trebuie sa tii piciorul pe frana cand masina se opreste in trafic); - pilot automat adaptiv; - sistem automat de franare cu detectie pietoni; - Android auto; - senzori de parcare fata/spate; - camera marsarier; - navigatie; Si nu in ultimul rand, imi place enorm de mult cum arata. Stiu, trei sferturi din reviews si din comentarii spun ca e urata cu spume, inteleg oarecum motivele, obiectiv vorbind. Subiectiv insa, eu nu ma mai satur sa ma uit la ea De duminica pana astazi am facut deja 700 de km si mi se pare ca am facut cea mai buna alegere posibila, sunt mai ales super incantat ca am luat motorul de 1.5l. In general am circulat pe drumuri judetene, am facut de 2 ori drumul dus intors intre Bucuresti si Suhaia (am parinti acolo), plus ceva drumuri relativ scurte pe acolo. Impresii random: - n-am absolut nici cea mai mica dificultate in depasiri, foarte rar mi se pare ca e cazul sa trec in modul Sport sau sa folosesc padelele de pe volan. Am incercat sa nu sar de 3500 de turatii sau sa kick-down prea des din cauza de rodaj, dar din cand in cand nu m-am putut abtine - CVT-ul mi se pare extraordinar de smooth in oras si foarte responsive in afara, vezi punctul de mai sus cu depasirile. N-am idee de ce e asa demonizat; sau poate standardele mele sunt mult prea joase, n-am condus alte automate decat la test drives si cele conduse acolo aveau motoare mai mici. Oricum combinatia CVT+motor e mult peste ce ma asteptam eu, si posibil mult peste ceea ce pot folosi in mod real, daca vreau acceleratie. - ca tinuta de drum si stat in curbe e mult peste Peugeot-ul 308 pe care l-am condus ocazional; - de cateva ori mi s-a intamplat sa ma trezesc la peste 130km/h oarecum pe neasteptate, sta atat de fixa pe drum incat viteza pare semnificativ mai mica decat este in realitate (am ajuns la un maxim de 160km/h pentru cateva secunde pe o portiune de drum sigura si complet pustie, e mult peste ce ma asteptam eu); - atrage foarte tare atentia in trafic, mi s-a intamplat foarte des sa vad oameni cu ochii lipiti de ea, mie mi se parea ca admirativ, desi e posibil sa fie si dezgustati, dupa ce am citit in reviews - pozitia la volan este extrem potrivita, esti foarte aproape de sosea; scaunul soferului este reglabil inclusiv pe verticala si are suport lombar, mie mi se pare foarte comod. E drept ca am stat in ea maxim 2 ore jumatate, mai vedem la drum lung; - autonomous braking mi se pare foarte folositor si cred ca m-a salvat o data: e un pod la intrarea in Alexandria unde se circula pe o singura linie, ca e in reparatii, cu semafoare la capete. Abia trecusem podul cand, printre 2 masini din coloana care astepta in stanga mea, a tasnit un retard care iesea dintr-o benzinarie sau supermarket, fara sa ezite sau sa se opreasca macar o secunda sa se asigure, undeva cam la 25 de metri in fata mea. Nu mai stiu cat am fost eu si cat frana automata, cert e ca m-am oprit la vreo 3 metri de el; - spatiul pentru picioare pe bancheta din spate este suficient pentru oricine, iar portbagajul are 420l (fara roata de rezerva, doar kit de reparatii) si mi se pare mai mult decat suficient; cele 2 tevi de esapament mananca 60l, versiunile cu motor mai mic au 480, cu spatiul extra in locul unde la mine e kitul, poti pune acolo o roata de rezerva mica; - consumul a fost so-so: intre 6.7 si 7.7 afara din localitate, pe traseul Bucuresti-Suhaia, trecand prin Alexandria, calculat de computerul de bord. Am mers destul de agresiv, cred eu, multe depasiri si, in general, destul de repede (125-130km/h afara din localitati, in jur de 80 in localitati). In Bucuresti, in bara la bara si pe distante f scurte (1-3km), trip computer imi arata 18-20l/100km. N-am idee cat de relevant e. Nu intentionez sa fac testari de la plin la plin, sa merg 100 de km cu maxim 90km/h pentru a afla consumul minim sau sa pastrez chitante si sa fac calcule, planuiesc sa alimentez cand am ocazia si cand mi se pare ca e nevoie. Oricum, nu cred ca are un consum remarcabil de mic, dar e mai mult decat OK pentru mine. Si cateva chestii sa zicem negative, dar care pe mine nu ma deranjeaza sau pot sa le trec usor cu vederea, dat fiind impresia generala excelenta si multimea de plusuri: - tapiteria scaunelor e mediocra; - displayul nu este cel mai rapid din lume si, probabil din cauza unui bug, nu inregistreaza consumul la previous 3 trips; - boxele sunt mediocre, pe Sportage erau mai bune, posibil sa le schimb la un moment dat. Atasez cateva poze de la dealer, in ziua cand am ridicat-o. O sa mai fac cateva dupa ce o spal (m-a prins o ploaie puternica duminica si e destul de stropita de noroi, plus ca, dintr-un motiv sau altul, are o gramada de insecte moarte pe bot) si unele cu bordul, zilele urmatoare. Si apropo de dealer, eu sunt extrem de multumit de Asko (si in special Andrei Beta), cel putin pana acum. Pe langa faptul ca au adus masina mai devreme, au stat mai mult de 2 ore peste program sambata ca sa o astepte si sa o pregateasca de livrare si, in general erau foarte amabili si mi-au facut o impresie buna. Sper ca e OK sa mentionez asta aici. Mai postez pe masura ce imi mai amintesc una alta, daca aveti intrebari, nu va sfiiti, incerc sa raspund. De duminica pana sambata viitoare voi fi in Bulgaria, din pacate cu Peugeotul 308, Honda n-o pot scoate din tara cu numere rosii. Si evident, nu sunt prea incantat de idee m-ar rupt in 2 cand am vazut-o, primul meu "hondoi" a fost un cbr1100xx. s-ar putea sa vreau un R type dar n-am decat 2 rinichi:) |
#129
Posted 02 July 2017 - 20:44
curentelectric, on 02 iulie 2017 - 16:27, said: Și când te gandesti că un Logan cu motor de 0.9/90 cp consuma tot pe acolo. Ce înseamnă diferența de tehnologie... Nu vreau sa fac niciun versus, nici nu vreau sa aud remarci de genul prețului. Dar mașina asta merită toți banii. Este exact cum am spus, o jucărie de oameni mari. Bravo ! Mulți km fara probleme. Și nu-ți mai face griji cu turația, că doar n-o s-o tii in 6500 rpm tot timpul... Nu cred ca e cine stie ce remarcabila la consum, am scos intre 6.2 si 9.1 la suta extra urban in functie de trafic si de cum am mers. Din ce vad pe aici, nu e in niciun caz un consum mic. Dar imi e destul de indiferent, n-am ales masina pentru consum mic ci pentru ca imi place la culme cum arata si cum se conduce. Si mai e si motorul, felul cum se aude cand urca turatia la peste 6000 ma da pe spate. Un fel de jucarie de oameni mari, da foxbat, on 02 iulie 2017 - 16:46, said: fix masina asta o s-o vreau si eu.daca ai timp 1 ora..te-a invita la o cafea s-o "vad" prin prisma unui posesor. m-ar rupt in 2 cand am vazut-o, primul meu "hondoi" a fost un cbr1100xx. s-ar putea sa vreau un R type dar n-am decat 2 rinichi:) |
#131
Posted 02 July 2017 - 21:07
tatalor51, on 02 iulie 2017 - 20:44, said:
Din punctul meu de vedere clar isi face banii. Si ceva le deasupra. Si multumesc Nu cred ca e cine stie ce remarcabila la consum, am scos intre 6.2 si 9.1 la suta extra urban in functie de trafic si de cum am mers. Din ce vad pe aici, nu e in niciun caz un consum mic. Dar imi e destul de indiferent, n-am ales masina pentru consum mic ci pentru ca imi place la culme cum arata si cum se conduce. Si mai e si motorul, felul cum se aude cand urca turatia la peste 6000 ma da pe spate. Un fel de jucarie de oameni mari, da Eu ma invart prin zona AFI/Plaza. Da-mi un PM cu un numar de telefon si facem cumva. am dat si la Honda mail pt drive test pt varinata manuala. ( de fapt recunosc - am citit la sfarsit ca tu ai CVT-ul, eu vreau manuala). astept raspuns:) de la clinica au zic ca inca nu am nevoie de rinichi asa ca maine sun la banca. sufletul nu are cautare, cica la barbatii divoratati de 40+ e cam uzat deci nici pe asta nu l pot vinde. daca mai ai vreme, mai posteaza ce crezi tu ca e de interes. te urmaresc cu atentie. urari de bine nu ti fac.deja ai masina asta. deci..ce imi doresc, iti doresc! |
#132
Posted 03 July 2017 - 08:50
@tatalor51 legat de sunet, cam așa vin toate mașinile din gama middle-premium. vin cu un sistem de fabrică care este acceptabil ca și calitate iar dacă vrei ceva mai mult există B&O la 1500-2000 de euro (6000-8000 pentru a8-seria 7 etc). Poți să îmbunătățești calitatea sunetului dar trebuie să studiezi foarte bine opțiunile și rezultatele. Spre exemplu, un user de pe audiworld a încercat 4 variante complete de sunet până când a fost mulțumit. Ultima variantă aleasă a costat 1000 de euro iar celelalte au avut prețuri de 900-1300 de euro.
Comparațiile honda-dacia nu îți au rostul pentru că vorbim produse total diferite care se adresează unor clienți total diferiți. Așa o compar și cu a4-ul meu și am mai mulți cai, am 4*4 și consum mai bun. @foxbat așa cum și @tatalor51 este la prima cutie automată, închide ochii și alege automată. Nu vorbim de cutia automată/robotizată care a fost montată pe generația a 8-a (care era praștie) ci de o cutie modernă care îți conferă tot confortul de care ai nevoie. |
#133
Posted 03 July 2017 - 09:38
bobalex18, on 03 iulie 2017 - 08:50, said: @foxbat așa cum și @tatalor51 este la prima cutie automată, închide ochii și alege automată. Nu vorbim de cutia automată/robotizată care a fost montată pe generația a 8-a (care era praștie) ci de o cutie modernă care îți conferă tot confortul de care ai nevoie. la varsa mea si tabieturile mele o sa iau ce ma lasa inima:) |
#136
Posted 03 July 2017 - 09:55
foxbat, on 03 iulie 2017 - 09:40, said:
nu stiu. le-am cerut pe site si oferte si drive test. pana acum nici un raspuns |
|
#139
Posted 03 July 2017 - 19:25
In Marea Britanie Honda este cea mai fiabila masina, chiar inaintea Toyota.
http://www.telegraph...ity-survey.html Spune-le celor care nu le place cum arata ca nu o sa va intalniti prea des prin service-uri ca sa ii deranjezi. |
#140
Posted 03 July 2017 - 19:48
gata, am decis ce iau. curand drive-testul
f..i pe asta cu bancile.credeam ca s-a terminat cu samsareala. au niste "adaosuri" de numa numa. si zic de alea care finanteaza direct masina asta.. hm.. |
#141
Posted 03 July 2017 - 19:53
Ford3, on 03 iulie 2017 - 19:25, said:
In Marea Britanie Honda este cea mai fiabila masina, chiar inaintea Toyota. http://www.telegraph...ity-survey.html Spune-le celor care nu le place cum arata ca nu o sa va intalniti prea des prin service-uri ca sa ii deranjezi. foxbat, on 03 iulie 2017 - 19:48, said:
gata, am decis ce iau. curand drive-testul f..i pe asta cu bancile.credeam ca s-a terminat cu samsareala. au niste "adaosuri" de numa numa. si zic de alea care finanteaza direct masina asta.. hm.. |
|
#142
Posted 03 July 2017 - 20:42
#143
Posted 03 July 2017 - 21:20
#144
Posted 03 July 2017 - 22:05
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users