Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Kia Sportage 1.6 T-GDI
Last Updated: Feb 10 2020 19:47, Started by
relu_24
, May 24 2017 13:41
·
0
#55
Posted 26 May 2017 - 21:21
ionut_ionut, on 26 mai 2017 - 12:19, said: Nici eu nu as da 23k euro pe o masina noua fara cutie automata si nici nu as lua suv fara awd, dar fiecare cu piticii lui. |
#56
Posted 26 May 2017 - 21:48
andrew1980, on 26 mai 2017 - 21:21, said: Tu stii cat valoreaza confortul pt tine, in cazul de fata intre un fwd manual si un awd automat diferenta este de 3000e, bani pe care ii recuperezi in mare parte la revanzare (gandeste-te cum priveau romanii cutiile automate acum 10 ani si cum in prezent). Oricum nu vad sensul de suv fara awd, pe carosabil alunecos masina se va comporta mai prost decat o compacta din cauza greutatii, a centrului de greutate ridicat si a anvelopelor mai late. Si da, pt mine cutia automata reprezinta confortul suprem, iar o cutie moderna (nu stiu cum este dct-ul de pe Kia) va scoate tot timpul din masina ce este mai bun, atat la capitolul performante cat si la consum, confort sau siguranta. Edited by ionutMembruAnonimut, 26 May 2017 - 21:56. |
#57
Posted 26 May 2017 - 22:02
Ma cam indoiesc ca 3000 de euro ii recuperezi la revanzare. Cel putin nu in Romania, o tara foarte sensibila la pret.
|
#58
Posted 26 May 2017 - 22:18
#59
Posted 26 May 2017 - 23:53
ionut_ionut, on 26 mai 2017 - 21:48, said:
Tu stii cat valoreaza confortul pt tine, in cazul de fata intre un fwd manual si un awd automat diferenta este de 3000e, bani pe care ii recuperezi in mare parte la revanzare (gandeste-te cum priveau romanii cutiile automate acum 10 ani si cum in prezent). Oricum nu vad sensul de suv fara awd, pe carosabil alunecos masina se va comporta mai prost decat o compacta din cauza greutatii, a centrului de greutate ridicat si a anvelopelor mai late. . In rest consider ca initiatorul topicului a facut bine ca nu a pus botul pe produsele VAG si a ales ceva probabil mai fiabil si la fel de bun (spun asta eu care de 8 ani numai produse VAG am avut) . Kia chiar sta bine la fiabilitate. Motorul unul iarasi potent Edited by andrew1980, 26 May 2017 - 23:54. |
#60
Posted 29 May 2017 - 09:57
Vineri am facut si eu un drum mai lung in Bucuresti, Pipera - Jilava, am plecat pe la 3:10 din Pipera, masina a aratat un consum de 9,8 pe cei 18 km facuti in 50min. Stilul de condus a fost mediu, nu am mers ca mosul dar nici nu am mers blana. La intoarcere pana pe la piata 1Mai consumul a scazut pana la 9.1, a fost mai liber si am avut si o bucata de centura. Per total ma declar multumit de consum, chiar ma asteptam la mai mult.
andrew1980, on 26 mai 2017 - 23:53, said:
Aici suntem de acord, nici eu nu as cumpara o masina de genul fara AWD ca efectiv nu ii vad rostul (Cx de caramida si portbagaj mai mic ca la un combi veritabil)fara 4X4 simt ca pierde exact esenta pentru care se face in asa fel acest tip de caroserie, dar cum am zis nu ma mai repet... iarasi la masini mari cutia automata este bun simt . |
#61
Posted 29 May 2017 - 10:15
după 10k-20k consumul o să mai scadă puțin.
în vest cred că nu e cerut awd pentru că la ei se și curăți carosabilul și au drumuri peste tot. nu se cere nici măcar xenon (mercedes c și BMW seria 3 vin cu halogen de serie) pentru că mare parte din drumuri sunt iluminate noaptea (ex: belgia). |
#62
Posted 29 May 2017 - 10:35
relu_24, on 29 mai 2017 - 09:57, said:
Vineri am facut si eu un drum mai lung in Bucuresti, Pipera - Jilava, am plecat pe la 3:10 din Pipera, masina a aratat un consum de 9,8 pe cei 18 km facuti in 50min. Foarte bun consumul ,ca idee cam atat scot eu la Renault Clio 1.2 benzina. Are start&stop? Ce e foarte enervant e ca ajungi sa faci doar 19-20 kmph in Bucuresti inainte de ora de varf! |
#64
Posted 29 May 2017 - 12:07
eu am gasit ca are 0.35 dupa unii si am mai gasit si cu 0.33.
Uite ce zic americanii: The 2017 Sportage is also more aerodynamic, with a coefficient of drag that’s been reduced from .37 cd to .35 cd alti americani zic asa: The fourth-generation Sportage has an all-new look and is slightly longer than today’s model, though width remains the same. Improved aerodynamics are a result of the fresh styling and new proportions, bringing the drag coefficient from 0.35 to 0.33 Cd, while passengers also benefit thanks to more legroom and headroom. Cu 0.33 am gasit mai multe site-uri, Tiguanul nou are 0.31. |
|
#65
Posted 29 May 2017 - 12:27
fightClub25, on 29 mai 2017 - 10:35, said:
nu are start-stop. Si da, cam asta e media de viteza in Bucuresti, in jur de 20. Cu masina veche, laguna 2 1.9 DCI, aveam consum mediu intre 9 si 10 tot la o viteza medie de 20-22 km/h. Diferenta ca vechea masina avea 120cp si trageam mai mult de ea la un condus mai alert de asta si consumul destul de mare pentru un diesel. Edited by relu_24, 29 May 2017 - 12:27. |
#66
Posted 29 May 2017 - 13:58
#68
Posted 30 May 2017 - 12:38
#71
Posted 30 May 2017 - 14:30
ionut_ionut, on 26 mai 2017 - 21:48, said:
Si da, pt mine cutia automata reprezinta confortul suprem, iar o cutie moderna (nu stiu cum este dct-ul de pe Kia) va scoate tot timpul din masina ce este mai bun, atat la capitolul performante cat si la consum, confort sau siguranta. Interesant. Poţi să detaliezi, te rog, cum scoţi consum mai bun la cutia automată decât la cea în trepte? Şi de ce te simţi mai în siguranţă cu o cutie automată? Mulţumesc! |
#72
Posted 30 May 2017 - 16:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users