Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Kia Sportage 1.6 T-GDI

- - - - -
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#37
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
23k nu e mult deloc, sunt bani de compacta accesorizata gen Octavia 3.
Daca nu foloseste awd nu are rost sa plateasca optiunea, la fel daca nu merge mult nu-l deranjeaza manuala. Ambele i-ar fi ridicat pretul cu cca 3k.

#38
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 overseas, on 26 mai 2017 - 12:24, said:

23k nu e mult deloc, sunt bani de compacta accesorizata gen Octavia 3.
Daca nu foloseste awd nu are rost sa plateasca optiunea, la fel daca nu merge mult nu-l deranjeaza manuala. Ambele i-ar fi ridicat pretul cu cca 3k.
23 k nu e mult dar nici putin. Normal ca tine de preferinte, dar omul a spus singur ca daca nu era vorba de bani, ar fi luat cu awd si automat.
Parerile astea pro manuala sunt a celor care nu au condus automata buna niciodata. Altfel cine s-a urcat in automata cateva zile, nu o sa mai vrea in veci manuala, nici pt oras, nici pt extraurban nici pt nimic in lume.
Sportage e o masina cinstita, am vrut si eu sa iau anul trecut 2.0 diesel automat 184 de cai parca, insa pe mine nu m-a convins motorizarea aia diesel si nici automata clasica de pe diesel. Poate ca benzinara o merge mai bine, insa ca spatiu interior si finisaje e super ok masina. Totusi 2.0 diesel automat cu optiuni multe se ducea in 32 de mii, ceea ce deja e nobrainer, mai pui 3 mii iei Tiguan care e mai bun.  
la 23 de mii totusi ar fi meritat sa aiba macar awd. Culmea e ca nu pt extraurban ai nevoie neaparat, cat mai ales pentru oras, cand itntri pe cate o straduta intre blocuri sau zone cu zapada mai multa.
Sa mai postezi niste consumuri ca sunt tare curios. Varianta diesel sarea in 10 11 12 in aglomeratie, iar extern intre 7-9 in functie de talpa. Oricum consumurile date de producator sunt optimiste rau de tot. E meteahna generala asta.

#39
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

 cavaliere, on 26 mai 2017 - 12:57, said:

Sportage e o masina cinstita, am vrut si eu sa iau anul trecut 2.0 diesel automat 184 de cai parca, insa pe mine nu m-a convins motorizarea aia diesel si nici automata clasica de pe diesel.

Fara sa discutam de bani, motorizarea aia e beton, track recordul pe fiabilitate e excelent, motorizarea R a fost revizuita la noul model, cu puterea si cuplul sta bine de tot. Sincer, nu inteleg ce anume nu te-a convins dar depinde de pe ce masina vii. S-au mai pacalit multi din cauza insonorizarii, li s-a parut ca motorizarea nu trage :) Automata e foarte rafinata, dupa ce am condus DSG6 timp de 9 ani mi se pare ca automata de la Kia face 90% acelasi lucru. Am condus destul de mult modelul si in clasa lui zic ca e in top 3 linistit si cam la cel mic pret (pe la 26k scoti un Style).
Apropo, Robert Adam (Turatii.ro) si-a luat Sportage fix 2.0 DSL HP 4x4 6AT.

Edited by overseas, 26 May 2017 - 13:07.


#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Bravo.
De prin 2004-2005 ma tot uit la Sportage. Întotdeauna mi-a placut masina asta pe afara si la tinuta de drum. Dar interiorul tot timpul mi s-a părut cam aiurea... Erau culorile alese aiurea si butoanele si ceasurile alea cam plasticoase.

Odata am vazut una super aranjata si scaunele erau mai misto si pe bune ca imi plăcea muuuult de tot.
E o masina care eu mi-as lua-o dar 4x4 si ceva diesele cel mai puternic.

Felicitari

#41
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cum se vede pe display cand bate soarele ?

#42
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005

 ionut_ionut, on 26 mai 2017 - 12:19, said:


Nici eu nu as da 23k euro pe o masina noua fara cutie automata si nici nu as lua suv fara awd, dar fiecare cu piticii lui.
ok, o sa urmaresc jurnalul tau de bord cu masina de 23k euro cu automata si awd. Am cautat dar nu am gasit poti sa imi trimiti si mie linkul?
Eram sigur ca o sa primesc comentarii din astea, si inca il mai astept pe ala cu audi/bmw din germania ca nou de 3 ani si 100k km.

Pentru cei care vor informatii despre masini din astea inferioare, fara automata si fara awd, o sa mai adaug cate ceva pe aici. Sper sa nu ii supar pe ceilalti. :D

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Fa-o linistit , doar e topicul tau ce naiba !
Si eu prefer manuala ( sa mestec pana fac febra musculara si la mana dreapta si la piciorul stang .. ) decat sa platesc inca 3 k euro ( de banii aia bag combustibil ) .

#44
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005

 Baxon, on 26 mai 2017 - 13:13, said:

Cum se vede pe display cand bate soarele ?
Display-ul se vede bine, la cum e el asezat nu imi dau seama cum sa vina soarele sa bata fix in el. Din ce am vazut este legat si la senzorul de lumina trece automat in mod noapte si cred ca isi modifica luminozitatea in functie de cat soare e.

Am in plan in vacanta de 1 iunie sa o rasfat putin, asa ca am achizitionat o ceara lichida de la Meguiers (NXT GENERATION TECH WAX 2). ei o marcheteaza ca si ceara, dar este mai mult un sealant. Vedem ce iese, o sa fac poze.

LE: am uitat sa mentionez ca cred ca franrea de urgenta si-a scos bani. In pasaj la baneasa s-au busit unii, iar eu ma uitam pe campii. noroc ca ma avertizat si am pus frana, daca mai cascam gura juma de secunda trebuia sa ma duc la casco.

Edited by relu_24, 26 May 2017 - 13:26.


#45
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Displayul e orientat 7 grade catre sofer :)

#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
baxon are dreptate, e topicul tău. dacă vrei să pui poze cu cât praf se adună pe cauciucuri la un drum pe anumită stradă și să compari cu praful de pe o altă stradă este strict plăcerea ta iar dacă nouă o să ni se pară interesant o să intrăm și o să comentăm.
Deși nici eu nu aș cumpăra mașină fără cutie automată, bugetul este al tău și decizia ți-a aparținut.

acum că vorbim de combinații de culori că ne plac sau nu, sunt chestii strict subiective, important este să ne informezi cu privire la diferite costuri de întreținere, consumul de combustibil pe care îl vei înregistra în diferite condiții și plăcerea de a o conduce.

Edited by bobalex18, 26 May 2017 - 13:30.


#47
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 overseas, on 26 mai 2017 - 13:05, said:

Fara sa discutam de bani, motorizarea aia e beton, track recordul pe fiabilitate e excelent, motorizarea R a fost revizuita la noul model, cu puterea si cuplul sta bine de tot. Sincer, nu inteleg ce anume nu te-a convins dar depinde de pe ce masina vii. S-au mai pacalit multi din cauza insonorizarii, li s-a parut ca motorizarea nu trage Posted Image Automata e foarte rafinata, dupa ce am condus DSG6 timp de 9 ani mi se pare ca automata de la Kia face 90% acelasi lucru. Am condus destul de mult modelul si in clasa lui zic ca e in top 3 linistit si cam la cel mic pret (pe la 26k scoti un Style).
Apropo, Robert Adam (Turatii.ro) si-a luat Sportage fix 2.0 DSL HP 4x4 6AT.


Nu are legatura de pe ce masina vin, conduc Tesla zilnic, ideea e ca mi s-a parut letargica versiunea aia diesel mai ales la retrogradari, cutia e lenta, la deal parea destul de lesinata. Am comparat atunci cu masini din gama respectiva, mai exact BMW x1 x3, q3 toate de cca 180 de cai si greutate similara. Un 2.0 diesel automat are circa 1650 1700 kg, deci nu e tocmai usor. Pana la urma am luat bmw, mi s-a parut mai legata si feeling mai bun la pedala si cu o cutie mult mai buna.  
Sunt convins ca motorizarea benzina o fi mai fasneata. Mai ales ca e mult mai usoara.
Culoarea aia rosu este traznet, cea mai frumoasa pe sportage. Si tine si la mizerie.

Edited by cavaliere, 26 May 2017 - 13:32.


#48
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Cutia aia are si modul Sport. Fix la deal, cuplul ala de 400 zbarnaie. Acuma, fiecare cu talpa lui.

Motorizarea si culoarea corespund:
http://www.turatii.r...ct-4x4-gt-line/

 cavaliere, on 26 mai 2017 - 13:31, said:

Pana la urma am luat bmw, mi s-a parut mai legata si feeling mai bun la pedala si cu o cutie mult mai buna.  

Ai dreptate, nu conteaza de pe ce masina vii, ci spre ce masina te indrepti :) Dealerul de la Kia mi-a spus ca piata e clar segmentata, sunt foarte multi care nici nu se uita la Kia, chiar daca ar  fi poleita cu aur.

Aici poate continua discutia despre motorizarea diesel sau alte echipari, sa nu poluam subiectul colegului:
https://forum.softpe.../page__st__1044

#49
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
2 neadevaruri spuse aici legate de  motorul diesel de 185 CP: a) cutia este cu convertizor- fals, este cu dublu ambreiaj; B) cutia are treapta S (Sport)- fals, nu are. Am condus Hyundai Tucson AT 2.0 CRDI 185 CP 4x4, este acelasi motor si cutie cu Kia.Intre cele 2 marci, Hyundai este pozitionata oclasa peste.

#50
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 edi10000, on 26 mai 2017 - 15:19, said:

2 neadevaruri spuse aici legate de  motorul diesel de 185 CP: a) cutia este cu convertizor- fals, este cu dublu ambreiaj; Posted Image cutia are treapta S (Sport)- fals, nu are. Am condus Hyundai Tucson AT 2.0 CRDI 185 CP 4x4, este acelasi motor si cutie cu Kia.Intre cele 2 marci, Hyundai este pozitionata oclasa peste.

1. Diesel de 184 de cai automat e cu convertizor - deci fals nu stii bine
2. Are treapta sport, insa eu cand am facut cele 3 drivetesturi, chiar si in sport, masina parea lenta la deal.
Cat despre Tucson, este aproape aceeasi masina, deci nu vad cum ar fi o clasa peste. Intr-adevar nu am mers cu Tucson, insa interiorul mie unul mi se pare mai dragut la kia. Si parca Tucson e si mai scump cu cateva mii. Deja e obraznic de scump, se apropie de un Tiguan.

#51
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

 cavaliere, on 26 mai 2017 - 12:57, said:

23 k nu e mult dar nici putin. Normal ca tine de preferinte, dar omul a spus singur ca daca nu era vorba de bani, ar fi luat cu awd si automat.
Parerile astea pro manuala sunt a celor care nu au condus automata buna niciodata. Altfel cine s-a urcat in automata cateva zile, nu o sa mai vrea in veci manuala, nici pt oras, nici pt extraurban nici pt nimic in lume.
Sportage e o masina cinstita, am vrut si eu sa iau anul trecut 2.0 diesel automat 184 de cai parca, insa pe mine nu m-a convins motorizarea aia diesel si nici automata clasica de pe diesel. Poate ca benzinara o merge mai bine, insa ca spatiu interior si finisaje e super ok masina. Totusi 2.0 diesel automat cu optiuni multe se ducea in 32 de mii, ceea ce deja e nobrainer, mai pui 3 mii iei Tiguan care e mai bun.  
la 23 de mii totusi ar fi meritat sa aiba macar awd. Culmea e ca nu pt extraurban ai nevoie neaparat, cat mai ales pentru oras, cand itntri pe cate o straduta intre blocuri sau zone cu zapada mai multa.
Sa mai postezi niste consumuri ca sunt tare curios. Varianta diesel sarea in 10 11 12 in aglomeratie, iar extern intre 7-9 in functie de talpa. Oricum consumurile date de producator sunt optimiste rau de tot. E meteahna generala asta.

Tin sa te contrazic , am condus a6 3.0 automata , o masina superba intr-adevar , cutia impecabila , am condus cam 1 luna masina asta , si crede-ma ca tot la o manuala m-as intoarce si nu pentru ca nu e mai stralucita automata , da sunt cutii bune , unora pur si simplu le plac manualele , eu personal daca as vrea automata , obligatoriu padele la volan .


Kia Sportage o alegere foarte buna , imi place culoarea , in timp sa vedem cum se comporta :D , sunt dornic de un cee'd 1.6 , dar am inteles ca se schimba motorizarile acum in octombrie si ajunge turbo de 1.4 pe masina aia
sa o stapanesti sanatos si fara accidente

#52
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Sportage 2016-2017 la motorizarea 2.0 DSL are cutia doar cu convertizor. Aceasta superba cutie vine cu buton S (pana prin februarie 2017 venea cu 2 moduri: Eco si S, de atunci doar S).
Dublu ambreiaj uscat e la 1.7 DSL.

#53
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 fightClub25, on 26 mai 2017 - 10:22, said:

  2) Este mult mai relaxant pentru sofer. Eu recunosc, desi conduc binisor si am avut 5 masini manuale, toate puterile si carburantii, sunt momente ,10-15% din ele, cand fac greseli. Spre exemplu imi calculez gresit intrarea in depasire in viteza nepotrivita, sau vb la telefon si nu sunt atent iar la un plecat rapid din cedeaza trecerea nu potrivesc bine momentul de cuplu si ma trezesc ca plec mult prea incet fata de cat ar trebui ,fortand masina care vine de pe drumul cu prioritate sa incetineasca fiindca eu nu am plecat suficient de repede. Imi moare motorul de vreo 5-10 ori pe an, si daca conduc automata neveste-mi un weekend saptamana care urmeaza se mai intampla de cateva ori Posted Image. Si am mana dreapta libera.


Indiferent de cutie, cred ca lumea ar trebui sa dedice atentia pe cat posibil 100% sofatului si nu telefonului / muzicii / catelului / conversatiei etc. De aia se intampla atatea nazdravanii in trafic. Daca din 10 manevre de genul, una o sfeclesti (10-15%) si tu "conduci binisor", de aia care nu conduc binisor ce sa mai zicem?..
Totusi sunt vieti in joc, se incetateneste ideea ca viteza mica te fereste. Nu, atentia te fereste cel mai sigur.

Pt initiator: felicitari, masina arata splendid din interior si de acolo va fi perspectiva ta asupra ei in 90% din timp, imi place foarte mult combinatia cu bej. Designul extern e discutabil, nu e chiar preferatul meu, dar culoarea o mai imbunatateste Posted Image , iar motorul cu raportul asta de putere/greutate o sa te miste mai mult decat bine. Drumuri bune!

Edited by Mihai_mb, 26 May 2017 - 16:21.


#54
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Designul arata mult mai bine in realitate decat in poza, in special botul. A desenat-o fostul designer sef de la Porsche.

Diferenta cu Tiguan la motorizare si dotari superioare este de 10k la preturi de vanzare, nu de lista. Banuiesc ca si la alte echipari se pastreaza diferenta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate