Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti
#37
Posted 22 May 2017 - 12:14
Atunci spor la stat in coloana si la inecat Bucurestiul in gaz de esapament. Cand am venit in mizeria asta de oras mi-a luat 3 saptamani doar sa pot sa respir. Atat de poluat este. Fumul din tigara era mai curat ca mirosul de motorina arsa inhalat pe strazi.
Edited by Serafim606, 22 May 2017 - 12:14. |
#38
Posted 22 May 2017 - 12:15
esti incapatanat. solutia ta nu se poate. nu e loc sa ajungi "la destinatie" daca destinatia este un loc fizic limitat unde nu incap atatea masini cate ar vrea sa ajunga
nu e vorba de rang 1 sau 2, e vorba de eficienta si organizare. cand o sa pierzi mai putin timp la transbordare decat in trafic cu masina, o sa reevaluezi optiunile. sau na, esti masochist n-ai decat sa stai 5 ore in trafic |
#39
Posted 22 May 2017 - 12:15
singurele mijloace de transport in comun oarecum functionale sunt metroul, tramvaiele 41 si 21, in rest e loterie.
|
#40
Posted 22 May 2017 - 12:16
bladhaund, on 22 mai 2017 - 12:12, said:
Probabil ai imaginea creata de articole de presa; nu e o vina a ta, ci e pictata o imagine deformata. Indiferent de aglomeratie, transbordarea NU MERITA timpul pierdut in statii si pierderea de confort. fudulia si domnia se platesc. in bani sau timp. sper ca ai sticla de pipi in masina |
#41
Posted 22 May 2017 - 12:16
bladhaund, on 22 mai 2017 - 12:12, said:
Unii pur si simplu nu pricep si nu doresc sa priceapa: plecat pe traseu din Corbeanca sau Otopeni, nu sta nimeni sa-si lase masina la Baneasca, sa ia un autobuz, apoi sa ia un tramvai si apoi sa ia un metrou. Pur si simplu e irational sa crezi ca plecat cu mijlocul de transport de rang 1, in schimbi (pierzand vremea copios la transbordare) cu cel de rang 2. Ai plecat cu masina, cu aceea ajungi la destinatie. Probabil ai imaginea creata de articole de presa; nu e o vina a ta, ci e pictata o imagine deformata. Indiferent de aglomeratie, transbordarea NU MERITA timpul pierdut in statii si pierderea de confort. Dimineata merge cu masina, insa pierd mult timp dupa masa. Cu metroul stiu ca fac 40 de minute dus, 40 de minute intors 99% din an. Cu masina 25 minute dus, intors Doamne ajuta. Cand e ploaie am o regula: nu merg cu masina pana lucru. Ceea ce s-a facut acum in Bucuresti nu e indeajuns. Trebuiesc multe alte chestii facute si asta urgent. |
#42
Posted 22 May 2017 - 12:19
In toate studiile oficiale (PMUD si cele legate), in toate articolele de presa, in toate cuvantarile am observat niste afirmatii cu caracter religios. "Solutia la ambuteiaj: benzile unice pt. transport in comun" Afirmatia a devenit cu caracter religios pentru ca nimeni nu o mai punea la indoiala. Desi e evidenta eroarea cognitiva: nu poate fi o "dezaglomerare" prin reducerea capacitatii drumului cu 33-50%.
Acum avem dovada ca unii nu doresc sa renunte la religia aceasta si tot vor sa ne convinga ca ingustarea soselei reduce aglomeratia, in ciuda evidentei. Flat, on 22 mai 2017 - 12:16, said: fudulia si domnia se platesc. in bani sau timp. sper ca ai sticla de pipi in masina Adica, vrei banda unica? Perfect, compania privata de autobuze concesioneaza la pretul pietei o banda, apoi iti pune pretul biletului in consecinta. Edited by bladhaund, 22 May 2017 - 12:22. |
#43
Posted 22 May 2017 - 12:27
Bursul, on 22 mai 2017 - 12:16, said:
Prin alte parti functioneaza. Eu imi las masina la metrou. Dimineata merge cu masina, insa pierd mult timp dupa masa. Cu metroul stiu ca fac 40 de minute dus, 40 de minute intors 99% din an. Cu masina 25 minute dus, intors Doamne ajuta. Cand e ploaie am o regula: nu merg cu masina pana lucru. Ceea ce s-a facut acum in Bucuresti nu e indeajuns. Trebuiesc multe alte chestii facute si asta urgent. |
#44
Posted 22 May 2017 - 12:28
Serafim606, on 22 mai 2017 - 12:10, said:
Daca tot aveti banda pentru bus, de ce nu mergeti cu bus-ul? Nu ar fi mai rapid? Am uitat ca in bucuresti se practica coloana de 3-4 km de masini si in fiecare masina un singur om comod. Nu trebuie sa fie creata banda speciala pentru autobuz. Este suficient ca romanul ala care sta singur intr-o masina de 2-4m din comoditate sa foloseasca autobuzul. Pentru multi e simplu: Nu folosesc RATB pentru ca nu vine la timp. Pai de ce nu vine la timp? Nu cumva e din cauza alora care stau 1 in masina ? Pentru cei care sustin curatenia in RATB de "lingi pe jos", stati voi linistiti ca nici in alte tari nu e mai curat. Acolo se respecta benzile de circulatie si lumea prefera transportul in comun tocmai sa elibereze traficul si sa fluidizeze circulatia la comun. PS: Toti ne cramponam ca nu avem benzi de circulatie suficiente da ne place sa ne lasam masina parcata cu orele pe prima banda... Macar bulevardele de-ar fi libere pe prima banda si tot ar fi ceva mai bine. Sunt bulevarde/strazi cu 2-3 benzi pe sens. Prima e intotdeauna pentru parcatul alora care lucreaza fix acolo. Ca de-aia sunt bo$$i. Edited by paso87, 22 May 2017 - 12:30. |
#45
Posted 22 May 2017 - 12:30
paso87, on 22 mai 2017 - 12:28, said:
Nu trebuie sa fie creata banda speciala pentru autobuz. Este suficient ca romanul ala care sta singur intr-o masina de 2-4m din comoditate sa foloseasca autobuzul. Pentru multi e simplu: Nu folosesc RATB pentru ca nu vine la timp. Pai de ce nu vine la timp? Nu cumva e din cauza alora care stau 1 in masina ? Pentru cei care sustin curatenia in RATB de "lingi pe jos", stati voi linistiti ca nici in alte tari nu e mai curat. Acolo se respecta benzile de circulatie si lumea prefera transportul in comun tocmai sa elibereze traficul si sa fluidizeze circulatia la comun. daca trebuie sa traversezi bucuresti-ul cu ratb-ul la ora de varf mai bine o iei pe jos, 15km Edited by arg, 22 May 2017 - 12:31. |
#46
Posted 22 May 2017 - 12:32
|
#47
Posted 22 May 2017 - 12:33
catalina1, on 22 mai 2017 - 12:27, said:
Pentru ca ai unde la metrou sa iti lasi masina. Mie nici acum nu imi vine sa cred ca la capatul metroului din Dr Taberei nu au facut o amarata de parcare. paso87, on 22 mai 2017 - 12:28, said:
Pentru multi e simplu: Nu folosesc RATB pentru ca nu vine la timp. Pai de ce nu vine la timp? Nu cumva e din cauza alora care stau 1 in masina ? |
#48
Posted 22 May 2017 - 12:33
De cele mai multe ori asta fac. Prefer sa las masina acasa. De ce sa consum si sa pierd 40 de minute in trafic cand pot merge pe jos fix acelasi timp si fara costuri?
In Bucuresti fac pe o distanta de 9km 25 de minute cu masina cand e liber. Cand e aglomerat fac de 2 ori mai mult. Daca vin de la tara, fac 45 de minute si distanta e de 5 ori mai mare... Lasa ca ne si place sa fim comozi. Ia sa iasa 2-3 zile la rand doar RATB-ul pe strazi sa vedem daca ajungem la timp si daca ne convine. |
#49
Posted 22 May 2017 - 12:34
Flat, on 22 mai 2017 - 12:15, said:
esti incapatanat. solutia ta nu se poate. nu e loc sa ajungi "la destinatie" daca destinatia este un loc fizic limitat unde nu incap atatea masini cate ar vrea sa ajunga nu e vorba de rang 1 sau 2, e vorba de eficienta si organizare. cand o sa pierzi mai putin timp la transbordare decat in trafic cu masina, o sa reevaluezi optiunile. sau na, esti masochist n-ai decat sa stai 5 ore in trafic |
#50
Posted 22 May 2017 - 12:35
don_dannielo, on 22 mai 2017 - 12:32, said:
Nu, multi nu folosesc RATB pentru ca nu ai loc inauntru. Ai dreptate. Aici mai trebuie lucrat putin si la numarul masinilor dar mi se pare ca e un lucru care se poate face. Doar sa vrea primaria... Bursul, on 22 mai 2017 - 12:33, said:
E un cerc vicios. De undeva trebuie pornit. Gandeste-te ca pui la punct tot transportul public, sa mearga ata (teoretic). Insa cum reusesti sa convingi soferii sa foloseasca mijloacele de transport in comun, cand ei nu au nici o farama de incredere in ele? Nu prea ai cum. Comoditatea primeaza. |
#51
Posted 22 May 2017 - 12:35
|
#52
Posted 22 May 2017 - 12:36
sunt de acord. pretul biletului trebuie crescut si conditiile imbunatatie
in rest, tot ce ai spus e doar justificare circulara a lenei "nu renuntam la masina pentru ca autobuzele vin neregulat la intervale proaste din cauza masinilor la care nu renuntam" orice om normal ar trebui sa viseze un oras cu mai putine masini, inseamna calitate a vietii sporita, poluare mai putina, aer mai curat, zgomot mai mic masinile sunt utilaje ineficiente de transport. stii matematica? compara cat spatiu ocupa si cati oameni pot tranzita acelasi spatiu intr-un interval definit de timp hai nu mai compara, au facut-o altii: https://www.theurban...f-street-space/ si un grafic, daca ti-e lene sa lasi masina o sa-ti fie si lene sa citesti Attached Files |
#53
Posted 22 May 2017 - 12:37
#54
Posted 22 May 2017 - 12:37
Bursul, on 22 mai 2017 - 12:16, said: Prin alte parti functioneaza. Eu imi las masina la metrou. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users