Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
403 replies to this topic

#19
minu94

minu94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.10.2008
Attached File  IMG_1533.PNG   141.58K   87 downloads
Cand am plecat de acasa si am vazut ca fac o ora si ceva pana la serviciu am zis ca nu e adevarat..plecat din Corbeanca pana undeva aproape de Phoenicia. Chiar ma gandeam cat de rau vor aglomera acei stalpisori, azi am primit raspunsul. Mare tampenie..nu era de ajuns ca faceam uneori si 50-60 mins pt un drum de max 20 min...

#20
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,523
  • Înscris: 30.10.2003
Pentru eternitate:

Gabriela Firea a precizat că primul pas pe care îl va lua în calitate de primar general al Capitalei va fi să suplimenteze bugetul RATB ca să fie reparate autobuzele stricate al regiei.
„Voi face revoluţie în materie de trafic în capitală. Am foarte multe soluţii care vor decongestiona traficul. În primul rând, investiţii masive în transportul public, voi propune acordarea de urgenţă a bugetului necesar pentru ca aceste autobuze stricate să intre în trafic. Împreună cu Poliţia Capitalei vom face în aşa fel încât să avem un sistem de semaforizare inteligent aşa cum se întâmplă în orice Capitală europeană. De asemenea, aş dori să se încheie de urgenţă lucrările la metroul din Drumul Taberei.
Lucrurile deja se mişcă. Peste două săptămâni voi merge la Bruxelles pentru a debloca proiectele cu fonduri europene care sunt acum îngheţate, De un an de zile nu s-a mai lucrat deloc pentru deblocarea acestor fonduri.
În jumătate de an se va vedea că se vor schimba lucrurile în Bucureşti. Într-o jumătate de an  se va circula mult mai uşor în Bucureşti. Sunt soluţii identificate. M-am consultat cu mulţi specialişti în domeniul traficului, transportului şi toţi mi-au spus că deşi avem un plan de mobilitate urbană multe lucruri nu se respectă”, a spus Gabriela Firea.

Eu zic sa mai aveti un pic rabdare si veti vedea rezultatele.

#21
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009

View Postminu94, on 22 mai 2017 - 11:19, said:

scuterul ar fi solutia

#22
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
ba da unul nu zice. vai ce trafic infernal si uite banda unica, hmm ia sa las masina si sa iau eu autobuzul care merge pe banda aia libera

#23
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Nu cred că în București poate fi implementat  așa numita bandă unică.
Drumurile nu sunt și nici nu pot fi modificate astfel încât să permită așa ceva.

Există în alte țări, dar acolo sunt multe variante de a te deplasa, fără a fi nevoit să intri în centrul orașului.


Ca să poată exista bandă unică +  un sistem de transport public rapid,  mai întâi trebuie descongestionat orașul de traficul inutil.
De exemplu, pentru cineva care stă în Pipera și are serviciul în Berceni,  este horor să facă acest drum, dus-întors.
Dacă ar avea o centură adevărată,  cu 3 benzi pe sens și cu acces la fiecare kilometru,   drumul la serviciu ar fi o călătorie de 15-20 minute, fără stres și fără a uza mașina inutil.
Și, totodată, fără a se aglomera centrul orașului.

În opinia mea,  soluția optimă poate fi doar construcția unor axe către centru și din centru tip autostradă îngropată.

De exemplu,  în Barcelona tot traficul intens se face prin subteran.   Au autostrăzi pe sub oraș.   La fel sunt gările și trenurile.
Asta-i soluția realizabilă, nu autostrăzi suspendate.

Centură nouă, cu trei benzi = inelul  M0.
Actuala centură, făcută pe 4 benzi = CB
Traversare subterană ( autostradă 3 benzi pe sens) pe axele   A3 - Jilava, A1-A2,

Totul poate fi realizat, nu va fi ieftin, dar va scoate jumătate din trafic de pe străduțe și îl va duce pe magistralele de viteză.

#24
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,080
  • Înscris: 07.07.2006
Banda aia acolo nu folosește la nimic, aia e problema. Pe lîngă că e prea scurtă, pe acolo autobuzele nu stăteau, se circula bine înainte.
Practic tot ce s-a făcut în ultimii ani pentru fluidizarea intrării în oraș s-a dus naibii într-o zi.

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu trebuie să fii specialist ca să-ţi dai seama că benzile unice pentru RATB trebuie desfiinţate în întregime.
Ho, nu-mi săriţi în cap, că aduc şi argumente.
1. Ce autovehicul foloseşte românul cel mai des pentru transport? Majoritatea dictează. Dacă majoritatea spune autoturismul, atunci trebuie create benzi pentru autoturisme, plus drumuri cu prioritate. Dacă spune autobuzul, atunci trebuie create benzi pentru autobuze; la fel pentru taximetre, motociclete, biciclete etc. Deci, tovarăşă Firea, care sunt rezultatele sondajului? Aaaa, nu l-aţi făcut? Deci nici nu v-aţi gândit să-l faceţi? Aha...
2. Ce se întâmplă pe benzile dedicate unor autovehicule? Se circulă cu viteză cât mai mare posibilă, limitată doar de starea vremii şi de caracteristicile tehnice ale vehiculelor. Tovarăşă Firea, care este valoarea maximă a vitezei de circulaţie la care sunt limitate autobuzele? Dar care este viteza medie de circulaţie a vehiculelor de transport în comun? Aaa, nu ştiţi? Aaa, nici n-aţi întrebat? Aha...
3. Care este distanţa dintre două staţii consecutive de autobuz, în Bucureşti? O valoare medie, aşa, puteţi da, tovarăşă Firea? Aaaa, nu ştiţi? Dar aţi întrebat? Nici nu v-aţi gândit? Aha...
4. Care este numărul de viraje la stânga de pe traseul unei semicurse a unei linii de transport pe asfalt (autobuz şi troleibuz)? Tovarăşă Firea, puteţi da o valoare medie? Aha...
5. Care este numărul punctelor de conflict de pe traseul liniilor de autobuz pe care dv., tov. Firea, le vreţi cu bandă unică în Bucureşti? Nici asta nu ştiţi? Nici măcar numărul indicatoarelor STOP şi Cedează trecerea de pe traseul fiecărei linii? Aha...

Acum mă adresez şoferilor:
Ca fiecare, aveţi propriile priorităţi atunci când plecaţi la drum şi o singură prioritate comună: să ajungeţi la destinaţie. Dacă simţiţi - după ce aţi achitat toate taxele la bugetul local - că sunteţi împiedicaţi să vă atingeţi acest scop comun şi că fiecare minut - tradus în 800-900 rotaţii ale motorului - înseamnă pierdere financiară sau, Doamne fereşte, personală (poate doriţi să ajungeţi la un medic sau la cineva aflat în dificultate), folosiţi cu încredere banda unică. Căci aceasta s-a creat fără acordul vostru, dar pe banii voştri.

#26
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,523
  • Înscris: 30.10.2003

View PostFlat, on 22 mai 2017 - 11:25, said:

ba da unul nu zice. vai ce trafic infernal si uite banda unica, hmm ia sa las masina si sa iau eu autobuzul care merge pe banda aia libera
Trebuie sa ai autobuze care sa vina din 10 in 10 min. maxim.
Si nimeni nu merge numai cu un autobuz. Daca nu ai legaturi cum trebuie degeaba folosesti linia respectiva.

#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Referitor la punctul 1: nu mă luaţi cu argumente de genul "trebuie să educăm populaţia să folosească autobuzul"!
Da, trebuie s-o educăm, dar numai atunci când putem spune: bă populaţie proastă care eşti tu, lasă cazanul tău Euro 4 la intrarea în Bucureşti şi plimbă-te cu autobuzul nou-nouţ, sau aproape nou, Euro 6, sclipitor de curat, lingi pe jos de curat ce e, autobuz în care niciun aurolac şi niciun blatist nu are acces.
Să mai menţionez în ce hal sunt tramvaiele?
Cine nu crede, să întrebe la RATB ce eforturi se fac pentru ca tramvaiele să nu sară de pe şine şi câţi bani dau şoferii din buzunar ca să rezolve deficienţele tehnice la autobuze.
Despre ce vorbim aici? Despre benzi dedicate unor focare de infecţie pe roţi?

Edited by PSC, 22 May 2017 - 11:38.


#28
hobbysat

hobbysat

    #ilegalist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,540
  • Înscris: 19.12.2006
Cel mai probabil esta ca s-a incercat (banda unica), nu a reusit, se va renunta.

Pana nu vezi, nu crezi ( desi pentru unii nici asta nu-i deajuns )

#29
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,502
  • Înscris: 22.12.2015

View Postalekz31, on 22 mai 2017 - 10:58, said:

Benzi speciale pentru autobuze pui atunci cand ai si autobuze sa vina la 2 minute, curate, cu aer conditionat, fara rromi care nu platesc bilete, fara boschetari, fara manele, cu statii in care incap mai mult de 5 oameni in caz ca ploua... Daca nu ai conditiile astea, dar tot te incapatanezi sa faci benzi speciale, inseamna ca esti un idiot, sau in cazul Bucurestiului - idioata. Altfel nu e nimeni bou sa renunte la confortul masinii personale pentru a merge cu transportul in comun. Prefer sa stau blocat in trafic, decat sa miros subratul cuiva.
Astia suntem, nu putem mai mult. Intr-adevar, madame Firea s-a dovedit a fi o calamitate de primar general, Sorinacio Oprescu era piesa de piesa in comparatie cu dansa, conform zicalei ca intotdeauna e loc de mai rau. Toti care o criticati pe aici aveti dreptate 100 %  si chiar sunteti indreptatiti sa aveti aceasta atitudine, no comment ! Cuvintele sunt efectiv de prisos.

Edited by doxan, 22 May 2017 - 12:01.


#30
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,529
  • Înscris: 30.01.2008

View Posthobbysat, on 22 mai 2017 - 11:41, said:

Cel mai probabil esta ca s-a incercat (banda unica), nu a reusit, se va renunta.

Pana nu vezi, nu crezi ( desi pentru unii nici asta nu-i deajuns )


Si eu inclin spre varianta asta .

Probabil de acum nimeni nu o sa mai ceara banda unica pentru autobuze Posted Image

#31
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

View PostBursul, on 22 mai 2017 - 11:35, said:

Trebuie sa ai autobuze care sa vina din 10 in 10 min. maxim.
Si nimeni nu merge numai cu un autobuz. Daca nu ai legaturi cum trebuie degeaba folosesti linia respectiva.

335 vine la 4-5 minute
legaturi ai 41 la pta presei
si metrou la Aviatorilor sau Stefan cel Mare

#32
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Ca sa adaug inca o piesa la edificiul prostiei: de saptamana trecuta s-au modificat timpii de semaforizare la intersectie Sos. Bucuresti-Ploiesti - Aerogarii - Ionescu de la Brad. Sos. Bucuresti-Ploiesti a capatat un timp de verde mai lung, in timp ce pe relatia Aerogarii - Ionescu de la Brad timpul de verde a fost redus la vreo 5 secunde. Asta inseamna ca inca de saptamana trecuta s-a format o lunga coada pe aceste doua artere. Acum vad ca a fost o completare la tampenia cu banda unica.

Evident ca banda unica trebuie desfiintata peste tot. La tot ce au spus colegii de mai sus, adaug si o perspectiva filozofica:
- transportul in comun este transport de rangul 2, nu exista niciun motiv rational de a-l favoriza sau, mai rau, de a-l fetisiza si prezenta drept unica solutie salvatoare; e doar o solutie in lipsa alteia mai buna
- resursele trebuie directionate spre cei ce platesc, nu spre cei care nu platesc; cum transportul in comun este subventionat, rezulta ca trebuie corelata importanta sa pe sosea cu modul de plata.

#33
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,874
  • Înscris: 27.06.2006

View Posthobbysat, on 22 mai 2017 - 11:41, said:

Cel mai probabil esta ca s-a incercat (banda unica), nu a reusit, se va renunta.


Firea putea sa faca incercari in zona  Voluntari-Colentina (pe unde presupun ca vine la munca, la primarie) si nu in Bucuresti.
De ce a trebuit sa gaureasca asfaltul si sa infiga tarusi in loc sa deseneze cu bidineaua o linie continua?
La fel a facut si in zona Spital Universitar.



#34
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Daca tot aveti banda pentru bus, de ce nu mergeti cu bus-ul? Nu ar fi mai rapid? Am uitat ca in bucuresti se practica coloana de 3-4 km de masini si in fiecare masina un singur om comod.

Edited by Serafim606, 22 May 2017 - 12:10.


#35
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,861
  • Înscris: 06.10.2003
Ideea nu e rea DAAAAR ... are niste preconditii pentru a avea efectul pozitiv dorit. Preconditii care nu-s indeplinite ca viziunea primarilor nu depaseste perioada lor de furat mandat.

#36
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostFlat, on 22 mai 2017 - 12:08, said:

335 vine la 4-5 minute
legaturi ai 41 la pta presei
si metrou la Aviatorilor sau Stefan cel Mare
Unii pur si simplu nu pricep si nu doresc sa priceapa: plecat pe traseu din Corbeanca sau Otopeni, nu sta nimeni sa-si lase masina la Baneasca, sa ia un autobuz, apoi sa ia un tramvai si apoi sa ia un metrou. Pur si simplu e irational sa crezi ca plecat cu mijlocul de transport de rang 1, in schimbi (pierzand vremea copios la transbordare) cu cel de rang 2. Ai plecat cu masina, cu aceea ajungi la destinatie.

View PostSerafim606, on 22 mai 2017 - 12:10, said:

Daca tot aveti banda pentru bus, de ce nu mergeti cu bus-ul? Nu ar fi mai rapid? Am uitat ca in bucuresti se practica coloana de 3-4 km de masini si in fiecare masina un singur om comod.
Probabil ai imaginea creata de articole de presa; nu e o vina a ta, ci e pictata o imagine deformata. Indiferent de aglomeratie, transbordarea NU MERITA timpul pierdut in statii si pierderea de confort.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate