Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 

Trotinete

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
700 replies to this topic

#199
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View PostDany_Darke, on 19 iunie 2017 - 16:16, said:

insa din ce imi aduc aminte, colegul zicea ca nu e o prea mare diferenta la distanta parcursa ca si comparatie intre cele 2.

Oxelo Town 9EF compenseaza prin rulmentii mai buni, ABEC 7, vs ABEC 5 la Town 7 XL, dar depinde si de caracterisitice drumului.
Esti sigura ca rotile pe care le-ai vazut tu la 50 RON/buc. au rulmenti ABEC 7?

#200
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nu m-am uitat atent la acest aspect, insa scria pe ambalaj ca sunt pt 9ef, iar apoi am aruncat un ochi la trotineta, se pare ca erau identice rotile.

acum sa zic de oxelo a mea, pai din cate se pare nu i-a trecut boala. asa ca maine voi suna mai intai sa discut cu cineva de pe acolo, deja am obtinut un nr de tel al unui sef de atelier, sa-i intreb de sanatate. dar daca ma duc cu ea inca o data, ori o face pe loc, ori iese scandal. nu se poate ca dupa o vizita in service sa vina cu acelasi defect.

cand am luat-o, mi-a zis ca se aude putin pana se intinde bine unsoarea, fiind si galagie nu am mai auzit-o asa tare. insa in seara asta am scos-o ca sa dau o tura si surpriza, e la fel de zgomotoasa. culmea e ca atunci cand am trecut pe la ei, am probat-o pe cea expusa, pic de zgomot nu are. asa ca eu ma simt inselata si nu accept sa umblu cu ea la 2 zile ca sa o desfaca.

iar cand ma gandesc ca iar trebuie sa traversez orasul cu ea dupa mine si sa tarai de ea ....  Posted Image

Edited by Dany_Darke, 19 June 2017 - 20:44.


#201
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Eu as insista pentru inlocuirea trotinetei, de aceasta data sub forma unui ultimatum: "ori imi inlocuiti trotineta, ori ma adresez la ANPC". Este clar ca e vorba de un defect de fabricatie, mai ales ca s-a manifestat la trotineta de noua si a iesit din service tot nerezolvata. Nu a fost deloc profesional din partea celor de la Decathlon sa iti returneze din service trotineta netestata (ca sa nu mai zic de apelarea la garantie in cazul unei trotinete noi).

Acum adresez o intrebare posesorilor de trotinete care au mai multa experienta cu rotile de trotineta:
Dupa cum spuneam, la trotineta mea Globber au fost inlocuite rotile. Din pacate, inca nu am avut conditiile potrivite pentru a o putea testa cum trebuie. Am testat-o doar timp de cateva minute intr-o zona unde nu erau balti de la ploile din ultima perioada. Zgomotul nu a reaparut, dar imi amintesc ca nici prima oara nu s-a manifestat imediat, ci abia la doua iesire, accentuandu-se la a treia iesire (cand zgomotul a devenit totodata continuu). Sper sa imi pot face timp azi (daca nu ploua) sa ies pentru cateva ore in parc. In cateva ore cred ca voi avea ocazia sa dau suficiente ture (cu pauzele de rigoare - ca nu ies in parc exclusiv ca sa ma dau cu trotineta) ca sa ma lamuresc daca sufera de aceeasi hiba sau nu.
In schimb, ma confrunt cu alta problema. Rotile noi nu se mai invart la fel de bine ca celelalte. Ba roata din fata chiar se opreste brusc dupa numai cateva rotiri in gol, cu toate ca nu atinge nimic. Dupa rularea trotinetei timp de cateva minute nu "si-au dat drumul", dar nici nu pot sa afirm ca nu ajunge trotineta destul de departe cu un singur kick (totusi nu am avut prilejul sa fac o comparatie directa cu celelalte trotinete ale mele).
Care ar putea fi cauza? Amandoua rotile inlocuite au rulmenti ABEC 7 (asa scrie pe rulmenti) si, daca am inteles eu bine, provin dintr-un lot de rulmenti care se ofera pentru schimb (rotile fiind considerate consumabile). Posibil sa fie vechi. Nu stiu in ce conditii de temperatura si umiditate au fost depozitati.
Oare ar putea fi prea puternic stranse rotile? O strangere mai puternica a rotilor ar putea produce frecare in rulment? (Inca nu mi-am cumparat o cheie imbus buna ca sa pot umbla la roti).
Sa fie o problema legata de ungere? Oare as putea sa ung eu rulmentii? Nu am facut aceasta niciodata (nu a fost cazul).
Este posibil ca dupa mai multa rulare sa inceapa sa se invarta cum trebuie? (La trotinetele noi se spune ca rulmentii ori se invart bine din start ori daca nu se invart bine de la inceput, atunci nici in viitor nu o vor face.)
Se gasesc pe undeva roti cu diametrul de 18 cm (compatibile cu rotile de la Globber) pentru a le putea inlocui la nevoie pe ale mele? Ca eu vad oferte la noi cam pentru orice diametru de roti, mai putin de 180 mm. Avand in vedere ca trotineta nu are suspensii chiar as incerca si roti pneumatice. Ati vazut pe undeva asa ceva?

#202
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Revin cu întrebarea: câți rulmenți are o trotineta? 1 sau 2 pe o roata?

#203
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Relevanta intrebarii fiind?
(daca tot zici ca ai mai insistat cu aceasta intrebare)

#204
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
pe cati rulmenti se sprijina greutatea trotinistului?

la role sunt 8 rulmenti si nu sunt probleme(plus ca stai direct pe roti). daca pui 100Kg cam la 1/2 metri pe 2 rulmenti rezulta un moment destul de naspa pe rulmentii aia cat verigheta...
plus ca sunt pliabile, adica stau intr-un surub de m6 pe la articulatii. nu ma mir ca sunt atatea probleme cu trotinetele pentru adulti...

#205
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Eu detin mai multe trotinete pentru adulti si cu una singura am avut probleme la roti, dar nu la rulmenti. Evident ca toate sunt trotinete cu doua roti. Deci rulmentii rezista fara probleme la greutatea mea de peste 80 Kg.

#206
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Eu am întrebat câți rulmenți sunt la o roata.

#207
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Adica nu ai vazut niciodata o roata de trotineta si sa deduci singur raspunsul la intrebare?

Edited by _-_, 20 June 2017 - 15:30.


#208
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Exact!
Sau am vãzut, dar trotineta pentru copii. Care evident cã n-a avut probleme.

#209
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View Post_-_, on 19 iunie 2017 - 11:35, said:

Rotile de la 9EF sunt mai late (au suprafata de contact mai mare), au aderenta mai ridicata, de unde rezulta o frecare mai mare, dar si o stabilitate mai buna. Depinde ce alegi...
Adica sunt mai late in zona suprafetei de contact, dar in centru, in zona rulmentilor sunt identice cu cele pentru 7XL. Altfel nu vad de unde rezulta:

View PostDany_Darke, on 17 iunie 2017 - 20:17, said:

...ca sunt interschimbabile cu cele de town7.

View PostDany_Darke, on 19 iunie 2017 - 16:16, said:

rotile se vand la bucata, 50 de lei bucata, asa ca poti lua linistit doar una, insa vine doar roata, fara aparatoarea de care spui. dar asa cum zice si colegul, sunt mai stabile, insa si frecarea e mai mare si rezulta o mica diferenta fata de cele originale dpdv al fortei de impingere si chiar distanta rulata. insa din ce imi aduc aminte, colegul zicea ca nu e o prea mare diferenta la distanta parcursa ca si comparatie intre cele 2.

Daca sunt fara aparatoare nu-mi trebuie. De fapt nu-mi mai trebuie deloc model de roti de 9EF, m-am suparat, prea multe compromisuri: ba-i mai moale, ba vine fara aparatori, ba merg mai incet (aici e nasol cand merg cu fiu-meu pe trotineta la deal, e greu).

View Post_-_, on 19 iunie 2017 - 11:35, said:

Nu stiu de ce au facut manerele atat de scurte.

Pana la urma voi gasi un model de sonerie care sa incapa intre mansoane si partea care preseaza teava ghidonului. Trebuie.
Iar mainile imi incap destul de bine chiar daca suntem 2 pe trotineta respectiv 4 maini pe ghidon. Posted Image

View PostDany_Darke, on 19 iunie 2017 - 20:43, said:

.... nu se poate ca dupa o vizita in service sa vina cu acelasi defect.
Ba se poate (din pacate).

View PostDany_Darke, on 19 iunie 2017 - 20:43, said:

cand am luat-o, mi-a zis ca se aude putin pana se intinde bine unsoarea, fiind si galagie nu am mai auzit-o asa tare. insa in seara asta am scos-o ca sa dau o tura si surpriza, e la fel de zgomotoasa. culmea e ca atunci cand am trecut pe la ei, am probat-o pe cea expusa, pic de zgomot nu are.
Asa mi-au zis si mie intr-un service auto, ca "trebuie sa se inmoaie metalu" si de atunci nu mai dau pe acolo.
Proba in magazin nu e totuna cu proba pe tern real. In auchan am probat pe distanta unei lungimi de raft 3 trotinete, pareau perfecte toate dar: distanta era scurta, ma dadeam pe gresie, care este fina dar nu o regasesti prin oras. In dechatlon au pe jos un fel de linoleum, daca retin, dar e posibil sa gresesc: inn orice caz trotineta am probat-o tot asa pe o lungime de raft, a fost totul ok.

View Post_-_, on 20 iunie 2017 - 08:58, said:

Ba roata din fata chiar se opreste brusc dupa numai cateva rotiri in gol,
Parca tot tu ai zis in alta postare ca daca rotile se opresc brusc, sigur e o problema la rulmenti. Ce standard or fi nu conteaza, ceva ii impiedica sa ruleze, degaba ai incerca sa-i ungi, daca, depozitati necorespunzator au atras umezeala in interior si asta le afecteaza functionarea.

View Post_-_, on 20 iunie 2017 - 08:58, said:

O strangere mai puternica a rotilor ar putea produce frecare in rulment?
N-ar trebui. am vazut ca suruburile imbus au lungimile necesare imbinarii fara a strange in mod exagerat roata.

View PostQuickSpeed, on 20 iunie 2017 - 15:28, said:

Eu am întrebat câți rulmenți sunt la o roata.
2 pe roata.


Azi iar am avut plimbare cu copilul pe trotineta, l-am mai lasat si singur: merge foarte sinusoidal, ca sa zic asa. Am montat camera de actiune, din pacate calitatea este execrabila, dar l-am lasat singur si ulterior m-am uitat la filmare si radeam cu mama-sa de cum se da: razant pe langa oameni, pe langa borduri. Dar asa merge si cu trotineta lui mai mica sau cu bicicleta, pe care inca are montate rotile ajutatoare. Nu i le pot da jos ca daca se loveste nu va mai vrea deloc sa se dea, stiu cum reactioneaza.

Nasol e ca intre timp am lovit suspensia spate. Nu cred ca e grav, dar nu-mi place cum arata zgariata. S-a speriat si copilul si a zis ca nu se mai da cu mine ca rupem trotineta cand am trecut penste un sambure de cireasa. Parca, pret de o secunda m-a sagetat si pe mine durerea ca o stric, dar am realizat peste ce-am trecut.
Parca si de la suspensia fata se aude un pocnet, Iar acum daca merg pe langa trotineta suna mai zgomotos decat daca merg pe ea.


In alta ordine de idei, as vrea sa solicit informatii in legatura cu acest gen de vehicule (se gasesc cu denumirea de motociclete electrice in romania)daca este topic dedicat pe softpedia sau, daca v-ati plimbat cu asa ceva, ce impresie v-au facut:

[ https://ecomento.tv/wp-content/uploads/2016/05/Scrooser-Elektroroller-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Adica as avea mai multe link-uri, cel mai de incredere pentru mine ar fi emag, dar nu vad sa aiba toate specificatiile.

De asemenea, presupunand ca aceste motociclete electrice se fac in China, de pe alibababa e acest model care pare a avea specificatii cam prea de top, ma rog, l-am luat la nimereala.

alte modele de pe site-uri romanesti ar fi:

link x
link y
link z tot aia, dar alta firma

Aici m-ar interesa un vehicul care sa poata sa parcurga o distanta de 55-60km garantat, asa cum scrie in specificatiile lor (la unele), fara grija ca pe final de drum va trebui sa imping de el.

Edited by master_oz, 20 June 2017 - 16:51.


#210
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Poti sa strangi cat vrei rulmentii. Intre ei au un distantier care preia toata forta de strangere. Probleme e sa nu strici surubul.

#211
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View PostQuickSpeed, on 20 iunie 2017 - 16:27, said:

Sau am văzut, dar trotineta pentru copii. Care evident că n-a avut probleme.

Nici la trotinetele pentru adulti nu sunt sau nu ar trebui sa fie probleme. De regula sunt proiectate sa suporte o greutate de pana la 100 Kg. Asta teoretic, deoarece practic duc mai mult.

View Postmaster_oz, on 20 iunie 2017 - 16:48, said:

Pana la urma voi gasi un model de sonerie care sa incapa intre mansoane si partea care preseaza teava ghidonului. Trebuie.

Daca gasesti ceva mai subtire (gen soneria de la Town 9 EF) sa mi zici si mie!

View Postmaster_oz, on 20 iunie 2017 - 16:48, said:

Parca tot tu ai zis in alta postare ca daca rotile se opresc brusc, sigur e o problema la rulmenti. Ce standard or fi nu conteaza, ceva ii impiedica sa ruleze, degaba ai incerca sa-i ungi, daca, depozitati necorespunzator au atras umezeala in interior si asta le afecteaza functionarea.

Da. Eu asa stiu.
Nu cunosc ce efect ar putea avea expunerea indelungata la frig excesiv, umezeala sau, dimpotriva, la caldura excesiva, uscaciune, praf etc. Presupun ca nu unul bun. Nu stiu nici daca se poate remedia.
Oricum, deocamdata mai important pentru mine este sa nu mai faca acel zgomot. Rotile planuiesc sa le inlocuiesc in viitor cu ceva compatibil de calitate mai buna, eventual cu roti pneumatice. Doar ca inca nu am gasit nicio oferta de roti compatibile de 180 mm...


View Postmaster_oz, on 20 iunie 2017 - 16:48, said:

N-ar trebui. am vazut ca suruburile imbus au lungimile necesare imbinarii fara a strange in mod exagerat roata.

View Postunderb, on 20 iunie 2017 - 17:51, said:

Poti sa strangi cat vrei rulmentii. Intre ei au un distantier care preia toata forta de strangere. Probleme e sa nu strici surubul.

Inseamna ca trebuie sa ma impac cu ideea ca nu mai am rulmenti la fel de buni...

View Postmaster_oz, on 20 iunie 2017 - 16:48, said:

Nasol e ca intre timp am lovit suspensia spate. Nu cred ca e grav, dar nu-mi place cum arata zgariata. S-a speriat si copilul si a zis ca nu se mai da cu mine ca rupem trotineta cand am trecut penste un sambure de cireasa. Parca, pret de o secunda m-a sagetat si pe mine durerea ca o stric, dar am realizat peste ce-am trecut.
Parca si de la suspensia fata se aude un pocnet, Iar acum daca merg pe langa trotineta suna mai zgomotos decat daca merg pe ea.

Am patit si eu la fel. Totusi suspensia face fata, desi dupa lovire parca nu se mai comporta la fel de bine, plus ca emite in anumite situatii un zgomot destul de puternic. Asta a si fost unul ditre motive pentru care am optat ulterior pentru o trotineta fara suspensie pe spate.

#212
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Rulmentii se schimba usor si sunt ieftini. Nu trebuie sa schimbi roata cu totul.

#213
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View Post_-_, on 20 iunie 2017 - 18:17, said:

Da. Eu asa stiu.
Nu cunosc ce efect ar putea avea expunerea indelungata la frig excesiv, umezeala sau, dimpotriva, la caldura excesiva, uscaciune, praf etc. Presupun ca nu unul bun. Nu stiu nici daca se poate remedia.
Oricum, deocamdata mai important pentru mine este sa nu mai faca acel zgomot. Rotile planuiesc sa le inlocuiesc in viitor cu ceva compatibil de calitate mai buna, eventual cu roti pneumatice. Doar ca inca nu am gasit nicio oferta de roti compatibile de 180 mm...

pai rulmentii sunt longevivi atat cat le permite unsoarea. problme astea in general sunt de la unsoare. daca nu sunt unsi corespunzator, atunci degeaba te chinui sa o intretii.

astfel ca pt frig, vaselinele mai slabe, tind sa se intareasca ceva mai mult decat una buna, astfel ca ai probleme la rularea rulmentului.

insa caldura e cea mai pacatoasa in cazul nostru, pt ca o incalzire din cauza temperaturii exterioare coroborate cu  temperatura degajata de la functionarea rulmentului, daca nu este aleasa corespunzator sau nu e de calitate, atunci aceasta se lichefiaza si curge. rezultatul curgerii? fier pe fier si gripare dupa huruit.

praful este iar un inamic pt rulmenti, pt ca este abraziv, se comporta exact ca si un smirghel daca ulmentul nu are si protectie impotriva prafului. iar ca idee, cine a desfacut rotile, au sau nu protectie rulmentii?


sa revenim la incursiunea mea de azi cu don'soara oxelo. inainte de toate tin sa zic ca am vb azi la magazin, prin telefon, persoana cu care am discutat a fost foarte receptiva, idem si cand am ajuns in magazin pt a discuta pe viu despre problema.

aceasta a fost inlocuita cu o alta noua ... defecta si ea. asa ca s-a procedat la desfacerea gatului ghidonului, am vazut coronitele, aveau un ulei pe ele, care evident ca fce treaba fix 0 barat, s-a curatat bine suprafata, s-a dat cu vaselina ca la carte, uns bine peste tot, strans la loc si plecat cu ea. se mai auzea putin zgomotul, insa chiar nu avea ce sa-i mai faca. cu ochii mei am vazut operatiunea si chiar pot zice ca nu mai are ce face in plus.

ca idee, vopsirea elementelor trotinetei se face in baie de vopsea, astfel ca se vopsesc si caile de rulare a rulmentilor. de aici si problema, cum se curata vopseaua, cum apare problema, pt ca da de metal.

dupa ce am plecat, evident ca eram cu trotineta "la picior", asa ca am bagat mare. astfel ca pot zice in felul urmator: am strabatut cel putin 20km de la magazin si pana acasa. am ocolit prin oras si am mers cam in zigzag putin, dar azi oxelo a facut un drum pe cinste. iar ca sa fie si treaba buna la mine, cand am zis sa imi dau avant si cu piciorul stang, asta dupa vreo cativa km cand am tot alternat picioarele, am facut si o intindere frumusica. nu m-am lasat si am continuat pe trotineta pana acasa, acum suportand durerea.

partea interesanta si buna pt mine, este ca am invatat sa folosesc frana. am bagat si ceva drumuri la vale, iar acolo chiar am prins si ceva asfalt mai bun, am mers pe strada evident, unde am tatonat si frana.

cam asta este experienta mea cu oxelo de pana acum, cam asta e rezultatul drumurilor la magazin pt vindecarea ei.

#214
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
calea de rulare a rulmentului este vopsita?adica vopsesc partile metalice cu rulmentii montati???
neam de neamul meu, de la maimuta la robot, n-a auzit asa ceva!


camasile metalice sunt capsulate (la abecii astia de role, trotinete etc.), asa ca au protectie la praf.

#215
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View Postunderb, on 20 iunie 2017 - 20:51, said:

Rulmentii se schimba usor si sunt ieftini. Nu trebuie sa schimbi roata cu totul.

De unde se pot cumpara rulmenti compatibili? Eu nu am vazut decat roti de schimb cu tot cu rulmenti, nu roti fara rulmenti si nici rulmenti fara roti. Este bine daca se gasesc rulmenti separat.

View PostDany_Darke, on 20 iunie 2017 - 20:58, said:

sa revenim la incursiunea mea de azi cu don'soara oxelo. inainte de toate tin sa zic ca am vb azi la magazin, prin telefon, persoana cu care am discutat a fost foarte receptiva, idem si cand am ajuns in magazin pt a discuta pe viu despre problema.

aceasta a fost inlocuita cu o alta noua ... defecta si ea. asa ca s-a procedat la desfacerea gatului ghidonului, am vazut coronitele, aveau un ulei pe ele, care evident ca fce treaba fix 0 barat, s-a curatat bine suprafata, s-a dat cu vaselina ca la carte, uns bine peste tot, strans la loc si plecat cu ea. se mai auzea putin zgomotul, insa chiar nu avea ce sa-i mai faca. cu ochii mei am vazut operatiunea si chiar pot zice ca nu mai are ce face in plus.

ca idee, vopsirea elementelor trotinetei se face in baie de vopsea, astfel ca se vopsesc si caile de rulare a rulmentilor. de aici si problema, cum se curata vopseaua, cum apare problema, pt ca da de metal.

Sa inteleg ca a scazut calitatea trotinetelor Oxelo sau ca este vorba de un lot cu probleme?
Nu ai putut alege alta noua, fara defecte?

View PostDany_Darke, on 20 iunie 2017 - 20:58, said:

dupa ce am plecat, evident ca eram cu trotineta "la picior", asa ca am bagat mare. astfel ca pot zice in felul urmator: am strabatut cel putin 20km de la magazin si pana acasa. am ocolit prin oras si am mers cam in zigzag putin, dar azi oxelo a facut un drum pe cinste. iar ca sa fie si treaba buna la mine, cand am zis sa imi dau avant si cu piciorul stang, asta dupa vreo cativa km cand am tot alternat picioarele, am facut si o intindere frumusica. nu m-am lasat si am continuat pe trotineta pana acasa, acum suportand durerea.

partea interesanta si buna pt mine, este ca am invatat sa folosesc frana. am bagat si ceva drumuri la vale, iar acolo chiar am prins si ceva asfalt mai bun, am mers pe strada evident, unde am tatonat si frana.

cam asta este experienta mea cu oxelo de pana acum, cam asta e rezultatul drumurilor la magazin pt vindecarea ei.

20 Km este ceva. Am parcurs si eu uneori distante similare cu trotineta, dar in parc, doar pe asfalt bun, cu pauze si, mai ales, dupa mult antrenament. Cred ca te-ai ales cu o febra musculara pe cinste. Intinderea musculara a aparut, deoarece nu ai facut o incalzire.
Ai mers direct pe strada sau pe o pista pentru biciclisti? Este riscant sa mergi pe strada, plus ca poti sa dai nas in nas cu vreun politist care nu si-a facut planul la amenzi sau sa iti tasneasca un pietont in fata care vrea sa traverseze fara sa se asigure daca nu trec si alte vehicule decat masini (mari si zgomotoase).

Cum se comporta trotineta dupa ce ai rulat-o pana acasa? S-a redus zgomotul sau a crescut? Te declari multumita?

#216
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nu stiu cum erau inainte pt a zice ca ascazut sau nu, insa asta e clar o problema la ele, partea cu vopsirea interioara a ghidonului fara protejarea caii de rulare rulment. am inteles ca asta e procedura lor si evident trebuie sa o schimbe. din anumite discutii cu baiatul de la service a zis ca va discuta si el cu ei vizavi de acest aspect. ungerea cu ulei e preferata lor din cate zicea, e mai ieftin asa decat vaselina.

nu mai aveau prea multe, insa daca de noua are probleme de tehnologie, puteam sa aleg din oricare de acolo si ma loveam de aceeasi treaba. asa ca am preferat sa o desfaca si sa rezolve pe loc. macar acum stiu si ce s-a facut la ea si daca s-ar mai putea face sau nu ceva.

fiind in domeniul tehnic, deja am gasit mai multe imbunatatiri de tehnologie de fabricatie si de reproiectare care se pot face la ele, la nivelul ghidonului ma refer, de restul nici nu mai zic, sunt destule de imbunatatit.


febra musculara? nope, chiar deloc. pt ca am obiceiul de a merge si pe jos ceva distanta si sunt obisnuita cu exercitiul fizic. intinderea musculara am facut-o pt ca am fost cu piciorul intr-o pozitie ceva mai naspa cand mi-am facut avant, cred. altfel nu-mi explic.

cat despre mersul pe strada, am utilizat pista de biciclisti, iar unde era mai naspa, adica stilul romanesc de a face canalizarile si apoi spart si refacut asfaltul in mod taraneste si tasat pamantul pe urma, formand astfel praguri naspa de abordat cu trotineta, am profitat ca fiind drum cu 2 benzi, cei care ma vedea pe pista de biciclisti, au mers mai spre banda 2, iar cand era mai liber, am bagat si eu direct pe banda 1 unde era asfaltul mai bun. m-am intalnit si cu politia pe la treceri, dar cum trec regulamentar, nu mi-am facut griji.

zgomotul, pai e mai putin proeminent decat inainte, se mai aude, dar nu mai e asa deranjant. dupa incursiunea de ieri, parca am senzatia ca ar merge parca cu zgomot pe roata din spate, parca ar fi in hopuri. insa am verificat in gol rotile si se misca foarte bine, adica merg cursiv totusi, se rotesc destul chiar si cu un mic impuls, ambele roti tind sa se stabilizeze intr-o anume pozitie, dar destul de greu, adica se opresc incet si abia revin in pozitia lor. posibil sa fie ceva de densitate de material, o diferenta de 2-3 grame cred.

le-am probat pe gresie, in scara blocului, acolo nu par a avea nimic suspect, desi fiind rosturile dintre placi, se simt in trotineta si ma poate foarte usor insela aspectul, insa ruleaza cursiv pe suprafata neteda. intr-o noapte, o sa ies pe asfalt in zona la mine, sa rulez pe asfalt neted si sa ascult zgomotul, mai ales ca am si o referinta de la prima. fiind si liniste, o sa se auda mai bine eventualele probleme. dar sper eu sa nu fie.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate