Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 

Trotinete

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
700 replies to this topic

#217
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Anumite zgomote este normal sa faca. Deci oricum nu va fi o trotineta perfect silentioasa. Asta se intampla la orice trotineta pliabila si cu suspensii.
La a mea acum zdrangane destul de puternic manerul daca ridic mana de pe el in timp ce merg. Nu mai este strans cum trebuie de acea clapeta si are joc. De fapt, nu imi amintesc daca s-a strans vreodata cum trebuie? La tine are joc?

#218
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
la prima avea joc si imi era teama sa mai strang, insa la asta am strans doar unul din suruburi, pt ca doar acela lasa unul din manere sa joace in acel canal, am strans cam 1/4 de tura si acum e ok, nu se mai misca nimic.

ca zici de suspensii, nu am mentionat ca din cutie a avut suspensia fata unsa, prima era uscata, fier pe fier era. am gasit sub manson vaselina transparenta.

#219
iacobs

iacobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 07.02.2006

View Post_-_, on 21 iunie 2017 - 07:44, said:


De unde se pot cumpara rulmenti compatibili? Eu nu am vazut decat roti de schimb cu tot cu rulmenti, nu roti fara rulmenti si nici rulmenti fara roti. Este bine daca se gasesc rulmenti separat.



Sa inteleg ca a scazut calitatea trotinetelor Oxelo sau ca este vorba de un lot cu probleme?
Nu ai putut alege alta noua, fara defecte?



20 Km este ceva. Am parcurs si eu uneori distante similare cu trotineta, dar in parc, doar pe asfalt bun, cu pauze si, mai ales, dupa mult antrenament. Cred ca te-ai ales cu o febra musculara pe cinste. Intinderea musculara a aparut, deoarece nu ai facut o incalzire.
Ai mers direct pe strada sau pe o pista pentru biciclisti? Este riscant sa mergi pe strada, plus ca poti sa dai nas in nas cu vreun politist care nu si-a facut planul la amenzi sau sa iti tasneasca un pietont in fata care vrea sa traverseze fara sa se asigure daca nu trec si alte vehicule decat masini (mari si zgomotoase).

Cum se comporta trotineta dupa ce ai rulat-o pana acasa? S-a redus zgomotul sau a crescut? Te declari multumita?
Toti rulmentii sunt standardizati, si aici ma refer doar la dimensiunile acestora.Diametru interior, exterior si latime.Ceea ce tine de constructia interioara, calea de rulare, camasa interioara care tine bilele si etansarea difera de la producator la producator.Top premium sunt: FAG, SKF, TIMKEN, brand mediu avem: NSK, NTN/SNR, URB iar low cost sunt ISB, KBS, ZPG.Acestea sunt branduri care se gasesc pe piata din Romania.Rulmentii buni rezista la o temperatura de la -20 de grade pana la 120 de grade.Acestia sunt cei cu etansare din metal, inscriptionati ZZ.Cei cu etansare de plastic rezista pana la 100 de grade.Nu cred ca rulmentii din trotinete ajung la aceste temperaturi.Ungerea, vaselina..difera la fel de la producator la producator si automat si pretul.Cand cumperi un rulment te intrebi de ce unii sunt mai ieftini si altii nu, ca doar au aceeasi dimensiune.Diferenta o face: vaselina, continutul de otel din componenta materialului, tipul de etansare si cum etanseaza, camasa interioara care poate fi de alama ( rezistenta la temperaturi mari) de poliamida ( specifica pentru turatii mari dar la temperaturi mici.La poliamida temperatura maxima este de 140 de grade celsius.)Nu incercati sa ungeti rulmentii singuri acasa, doar daca aveti vaselina speciala pentru rulmenti si un spatiu decontaminat ( fara praf, umezeala)Rulmentii capsulati ( cu etansare ZZ- metal RS -plastic sunt unsi in procesul de productie in mediu controlat).In cazul in care doriti sa cumparati rulmenti nu luati din piata de la OBOR.Sunt fake--uri sau expirati.Poate va intrebati cum expira un rulment?Toti rulmentii sunt unsi cu un ulei special de conservare care protejeaza metalul de rugina.Acest ulei in timp ( 4-5 ani de zile se solidifica/ gelifica) iar rulmentul trebuie reconservat, adica spalat, reuns si pusa vaselina dar bineinteles tot in mediu controlat.Si acum sa zic sa ajungem la problema rulmentilor.Trotineta fabricata in China., rulmenti China.Daca doriti sa cumparati rulmenti puteti da un search pe google si sigur gasiti un distribuitor in orasul dumeavoastra si la fel va puteti informa care sunt brandurile de top.In Bucuresti sunt vreo 4-5 dealeri pentru rulmentii enumerati mai sus si pot trimite si cu posta.Iar ca sa nu luati de la revanzatori si sa platiti un pret mai mare cautati producatorul.De exemplu rulmetii FAG sunt produsi de Schaeffler Germania si daca intrati pe site-ul lor veti gasi care sunt distribuitorii autorizati.Astfel scapati de fake-uri.Eu lucrez la unul din acesti distribuitori din Bucuresti dar nu dau nume pentru ca nu doresc sa fac reclama si nici  sa promovez un anumit brand.Deci ceea ce am povestit am povestit in cunostinta de cauza.Si apropo...am si eu un Oxelo Town 9 si sunt foarte mandru de ea.

Un link ca exemplu ce inseamna ABEC 9, rulmenti de precizie.
https://www.google.r...cbLIA-Eqvr10Q_g

#220
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View Postunderb, on 20 iunie 2017 - 20:51, said:

Rulmentii se schimba usor si sunt ieftini. Nu trebuie sa schimbi roata cu totul.
Asa am vazut si am experimentat si eu in cazul unor role pe care le-am deposedat de rulmenti, dar in cazul trotinetei , cand am desfacut-o sa-i curat roata, am dat sa trag de ei, dar nu miscau deloc, nici n-am insistat, nici n-am fortat; cred ca trebuie un dispozitiv special sau o anume miscare. Vad io mai incolo.

View PostDany_Darke, on 20 iunie 2017 - 20:58, said:

... iar ca idee, cine a desfacut rotile, au sau nu protectie rulmentii?
Am desfacut, am vazut ca au. Protejeaza de praf, dar nu stiu cat de bine. Oricum rotile mai trebuie date jos si macar curatat pe langa rulmenti. Mie mi s-a adunat praf si par.

View PostDany_Darke, on 20 iunie 2017 - 20:58, said:

ca idee, vopsirea elementelor trotinetei se face in baie de vopsea, astfel ca se vopsesc si caile de rulare a rulmentilor. de aici si problema, cum se curata vopseaua, cum apare problema, pt ca da de metal.
Adica asta se intampla in fabrica.
prin urmare cam degeaba:

View PostDany_Darke, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:

...baiatul de la service a zis ca va discuta si el cu ei vizavi de acest aspect...

View PostDany_Darke, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:

fiind in domeniul tehnic, deja am gasit mai multe imbunatatiri de tehnologie de fabricatie si de reproiectare care se pot face la ele, la nivelul ghidonului ma refer, de restul nici nu mai zic, sunt destule de imbunatatit.
Atunci ar trebui sa iei legatura cu repezentantii fabricii in mod direct si nemijlocit.

View Post_-_, on 21 iunie 2017 - 07:44, said:

De unde se pot cumpara rulmenti compatibili? Eu nu am vazut decat roti de schimb cu tot cu rulmenti, nu roti fara rulmenti si nici rulmenti fara roti. Este bine daca se gasesc rulmenti separat.

link1
link2
link3 de la dehatlon, abec7
link4
Restul sunt abec 9 dar am facut doar o cautare, nu stiu care e calitatea lor, par a avea camasi de plastic.

View PostDany_Darke, on 20 iunie 2017 - 20:58, said:

pai rulmentii sunt longevivi atat cat le permite unsoarea. problme astea in general sunt de la unsoare. daca nu sunt unsi corespunzator, atunci degeaba te chinui sa o intretii.

astfel ca pt frig, vaselinele mai slabe, tind sa se intareasca ceva mai mult decat una buna, astfel ca ai probleme la rularea rulmentului.

insa caldura e cea mai pacatoasa in cazul nostru, pt ca o incalzire din cauza temperaturii exterioare coroborate cu  temperatura degajata de la functionarea rulmentului, daca nu este aleasa corespunzator sau nu e de calitate, atunci aceasta se lichefiaza si curge. rezultatul curgerii? fier pe fier si gripare dupa huruit.
Sunt si rulmenti cu elemente din ceramica partial sau total destinati rolelor sau trotinetelor. Parca am citit, dar nu gasesc momentan informatia.

Edited by master_oz, 21 June 2017 - 18:33.


#221
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
vezi ca pt Schaeffler de fapt nu in germania se fac, ci in romania, in germania e proiectarea, dar productia e in romania. se trimit in germania ca sa ii importi iar la pret triplu, e alta poveste, dar sa dam raspunsurile corecte, nu marketing.

master_oz - ziceai de acel plastic pe 9ef, dar cu ce te ajuta acel plastic? in afara de aspect

#222
iacobs

iacobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 07.02.2006

View PostDany_Darke, on 21 iunie 2017 - 18:43, said:

vezi ca pt Schaeffler de fapt nu in germania se fac, ci in romania, in germania e proiectarea, dar productia e in romania. se trimit in germania ca sa ii importi iar la pret triplu, e alta poveste, dar sa dam raspunsurile corecte, nu marketing.master_oz - ziceai de acel plastic pe 9ef, dar cu ce te ajuta acel plastic? in afara de aspect
In Romania se fac patinele pentru ghidajele liniare si rulmentii din serii mai mari.Iar reclama nu am facut pentru am numit cel putin 3 producatori.Esti cumva de la concurenta ? :)

#223
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nici o treaba cu concurenta, stai linistit, doar am atras atentia asupra acuratetii informatiilor avand in vedere legatura mea profesionala cu aceasta firma si detinerea de informatii aproape din pole-position.

Schaeffler România produce componente de tehnică liniară pentru industria de maşini-unelte, componente pentru industria de autovehicule şi rulmenţi de mari dimensiuni pentru diferite aplicaţii industriale.

dar sa nu facem un subiect de discutie din asta pt ca topicul dezbate trotinetele, indiferent de ce face o firma sau alta.

Edited by Dany_Darke, 21 June 2017 - 21:30.


#224
iacobs

iacobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 07.02.2006

View PostDany_Darke, on 21 iunie 2017 - 21:27, said:

nici o treaba cu concurenta, stai linistit, doar am atras atentia asupra acuratetii informatiilor avand in vedere legatura mea profesionala cu aceasta firma si detinerea de informatii aproape din pole-position.

Schaeffler România produce componente de tehnică liniară pentru industria de mașini-unelte, componente pentru industria de autovehicule și rulmenți de mari dimensiuni pentru diferite aplicații industriale.

dar sa nu facem un subiect de discutie din asta pt ca topicul dezbate trotinetele, indiferent de ce face o firma sau alta.
Atunci inseamna ca esti de acord ca rulmentii pentru trotinete nu se fac in Romania.  :)

#225
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View PostDany_Darke, on 21 iunie 2017 - 18:43, said:

master_oz - ziceai de acel plastic pe 9ef, dar cu ce te ajuta acel plastic? in afara de aspect
Ziceam ca acel plastic pare a avea rol de protectie pentru roata din fata, impotriva unor elemente, obiecte care ar putea intra la rulment, sau intre rulment si furca (par, praf).
Nu stiu daca este chiar asa sau e doar o impresie. Daca au rol de protectie atunci da, sunt utile. Sa fi fost puse acolo doar cu rol estetic? Nu stiu dar in acest caz mi s-ar parea inutile.

Edited by master_oz, 22 June 2017 - 09:19.


#226
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
la cei ce folosesc frana de picior, cum se prezinta frana ca si aspect? pt ca desi am folosit-o de doar cateva ori, observ ca deja s-a format un canal pe mijlocul ei, iar aici nu ma refer musai ca s-a luat vopseaua, este efectiv un canal, e macinat aluminiul. totusi, atat de slab e materialul? chiar ma intreb, daca ajungi sa gauresti la propriu frana, se gaseste de schimbat? astea cred ca intra la consumabile, asa ca nu se mai pune problema de garantie.

#227
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Asta este unul din motivele pentru care rareori folosesc frana. Ca sa inving inertia cobor de pe trotineta si o ridic, apoi o cobor prin lateral in timp ce fac cativa pasi folosind musculatura.
Oricum, frana se utilizeaza teoretic doar pentru reducerea vitezei (de exemplu la coborarea pantelor). Pentru oprire se coboara de pe trotineta.
Presupun ca problemele legate de frana se pot rezolva in orice service. Cel mai bine ar fi sa intrebi la Decathlon ca sa stii la ce sa te astepti.

#228
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pai doar pt reducere am folosit-o si eu, in ziua cu cei 20km, pe ce pante am coborat, am folosit-o, dar nu au fost atat de multe si nu am folosit-o prea mult, de asta ma si mira acel canal, in rest ma cobor si eu de pe ea pt oprire, mai ales cand e si un pericol iminent.

#229
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Am testat ieri o trotineta chinezeasca ce este comercializata la noi sub brandul bulgaresc (cred) BYOX (nu stiu cum se citeste: biocs, vioc, vioh etc.) cu denumiri precum "Avatar", "2W Avatar" etc. si cod de produs GSS-A2-007A. Pret: 400-500 RON in functie de magazin si promotii.
Postez doua oferte din partea unor parteneri eMAG ce comercializeaza la noi acest produs:
http://www.nichiduta...w-avatar-150643
http://www.velosport...avatar/5325.htm

M-am documentat un pic mai mult despre acest produs, asa ca va voi oferi mai multe detalii.

Pagina oficiala a produsului de pe site-ul importatorului/ comerciantului pare a fi aceasta: http://byox.eu/produ...
Trotineta este de culoare neagra, are un logo propriu si are inscriptionat numele brandului in mai multe locuri (inclusiv pe roti).

Pe anumite site-uri chinezesti aceasta trotineta se numeste "Full Aluminum 200mm Luxury Scooter (GSS-A2-007A)" si se comercializeaza la pretul de $40/ buc. pentru comenzi de cel putin 300 buc.
Iata si doua link-uri unde se gasesc mai multe specificatii ale trotinetei:
http://cnnewline.en....S-A2-007A-.html
https://expo.made-in...-793787285.html

Coreenii par sa comercializeze la randul lor acest model de trotineta cu denumiri precum "D-MAX 9", "Deemax Nine" etc.
Postez un link unde apare o galerie cu mai multe fotografii ale acestui model: http://list.qoo10.sg...-BIKE/467893435

Americanii, de asemenea, sub denumirea "EXOOTER M2050 9XL" par sa aiba un oarecare succes cu acest produs chinezesc rebranduit si personalizat:
http://adultkickscoo...cooter-review/#
https://www.amazon.c...s/dp/B01MY0BZ1I

Iata cateva videoclipuri:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J0u5TSAd5w8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N35xxBnaiXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KjCxJrVQg40?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce imi place si ce nu imi place la acest model de trotineta?

Are un design reusit si aspect de trotineta pentru adulti, dar poate fi utilizata si de catre copiii pe care nu ii incomodeaza platforma mai inalta si cu o latime generoasa... Doar bulgarii au incercat sa dea trotinetei un aspect mai atractiv pentru copii, inspirat de filmul Avatar. Singura problema este ca nu prea a fost proiectata pentru copii, in ciuda faptului ca pe site-urile romanesti (care vand varianta bulgareasca) este dedicata copiilor ("baieti si fete") cu varste cuprinse intre "5 si 9+ ani".

Mecanismul de pliere este ingenios. Fata de alte trotinete pliabile nu produce niciun pic de joc sau zgomot.
Pentru plierea/ parcarea trotinetei se actioneaza o pedala aflata in partea din fata a platformei. Datorita designului este cam imposibil sa apesi aceasta pedala din greseala in timp ce calatoresti cu trotineta si nici nu este foarte usor de apasat, cu toate ca pedala poate fi impinsa inclusiv cu mana.
Pentru depliere se actioneaza un fel de tragaci care elibereaza aripa din spate (ce mentine trotineta pliata). Nu mai trebuie facut altceva decat sa fie ridicat ghidonul pana cand se aude un click ce anunta blocarea in pozitia de rulare.
La plierea trotinetei trebuie apasata usor aripa, altfel nu se fixeaza corpul superior de ea.
Agatatoarea pentru umar nu intefereaza atat de puterrnic cu mecanismul de pliere ca la trotineta Oxelo Town 9 EF.

Constructia trotinetei pare de o calitate acceptabila. Are corpul metalic, dar anumite elemente sunt din plastic: carcasa de la mecanismul de pliere, marginile laterale ale podelei etc.
Dispozitivul pentru fixarea inaltimii ghidonului are o saiba din plastic care se rupe cam de la prima utilizare. Trebuie cautata alta compatibila sau confectionata de fiecare cu mijloace aflate la indemana.

Rotile, desi sunt dotate cu rulmenti ABEC 7 nu sunt prea grozave. As zice ca nu se ridica nici macar pana la nivelul rotilor cu rulmenti ABEC 5 de la trotineta Oxelo Town 7 XL.
"Cauciucurile" sunt de calitate slaba. Nu imi dau seama ce material este acolo. In orice caz, este un material destul de moale, dar cu aderenta slaba, ceea ce implica un risc de alunecare. Grosimea cauciucului variaza usor, deci roata nu este perfect rotunda, totusi la rulare nu deranjeaza.
Cum rotile sunt consumabile...

Inaltimea ghidonului in pozitia maxima este aproape la fel de mare ca la trotineta Oxelo Town 7 XL. Platforma este, desigur, mult mai lata si cu adevarat adecvata persoanelor care poarta masura 44-45 la pantofi.

Suspensiile par excelente. Amortizeaza destul de bine socurile, in sensul ca nu prea simti zdruncinaturile nici daca circuli pe piatra cubica.

Manerele sunt si ele moi si destul de groase, ceea ce permite o priza buna inclusiv pentru adultii cu maini mai mari. In schimb, materialul din care sunt facute nu este de calitate. Mi s-a parut cam lipicios si lasa un miros neplacut pe maini.

Latimea ghidonului nu este prea mare (doar un pic mai mare decat la Town 7 XL). Fata de modelul de la Oxelo, manerele depliate se fixeaza incomparabil mai bine.

Per total as zice ca trotineta merita cumparata de catre cine are nevoie de suspensii, platforma lata si un mecanism de pliere/ depliere comod. Practic, pentru cine are nevoie de asa ceva, nu prea exista alternative, mai ales la acest pret. Nu stiu cat este de fiabila.
Am comandat si pentru mine una.

Edited by _-_, 28 June 2017 - 13:14.


#230
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009
Imi pare o combinatie intre Oxelo Town 9 EF si Oxelo Town 7 XL. De ce nu s-or fi gandit cei ce proiecteaza Oxelo la asa ceva?! Ar fi fost fain.
Dar avand in vedere ca modelul prezentat mai sus e o chinezarie, din review-ul tau deja vad cateva minusuri:
- rulmenti ABEC7 mai slabi decat ABEC5
- manere lipicioare si mirositoare
- roti care is si moi si cu aderenta scazuta
- piese de plastic care se rup la prima utilizare

Daca tot ai testa-o si are aceste minusuri nu inteleg de ce ai mai cumparat-o, in conditiile in care ai o flota de trotinete.

Edited by master_oz, 28 June 2017 - 10:20.


#231
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Am scris de ce:

View Post_-_, on 28 iunie 2017 - 09:55, said:

Per total as zice ca trotineta merita cumparata de catre cine are nevoie de suspensii, platforma lata si un mecanism de pliere/ depliere comod. Practic, pentru cine are nevoie de asa ceva, nu prea exista alternative, mai ales la acest pret. Nu stiu cat este de fiabila.
Am comandat si pentru mine una.

In plus, pretul a fost atractiv:

Attached File  Avatar.PNG   34.04K   35 downloads

Fiind chinezarie pot aparea orice surprize. Acea saiba de plastic care se rupe este inlocuibila, rotile sunt inlocuibile (daca se dovedesc a fi de proasta calitate), manerele se pot inlocui sau inveli in alt material. In rest, exista riscuri pe care mi le asum. De ce?
Imi place ca arata bine si ca se potriveste "gabaritului" meu. Din pacate, nu exista alta trotineta cu suspensii fata-spate si o platforma atat de lata (cel putin nu pe piata noastra).

Alt motiv pentru care am cumparat-o este acela ca o voi folosi ca trotineta de sacrificiu. Sunt anumite zone cu drum prost unde nu as vrea sa uzez Globber-ul sau Oxelo 9 EF. De acum inainte voi putea folosi o trotineta si in zonele respective.
Din pacate, Oxelo Town 7 XL, chiar daca este de calitate mai buna, pentru mine este extrem de incomoda din cauza platformei exagerat de inguste si a mecanismului de pliere prost gandit. In plus, este mai zgomotoasa decat Avatarul.

#232
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
La partea referitoare cu zgomotul la 7 XL iti dau dreptate, mai ales cand ruleaza pe asfalt zgrunturos sau pe dale de beton cu margini rotunjite. Ieri mi-a ajuns Town 7 XL ('Furia Neagra', am sa pun si poze cand reusesc), am testat-o printre altele pe astfel de suprafete, si e foarte incomoda pe astfel de suprafete.

Edited by Hider141, 28 June 2017 - 12:40.


#233
calinux

calinux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 19.09.2002
?+? (adica _-_ cu tastatura rom)
baftătă cu trotinetătă, vezi ca are marele avantaj ca poti pune in suportul inclus o boxa bluetooth cilindrica

master_oz
"mi pare o combinatie intre Oxelo Town 9 EF si Oxelo Town 7 XL. De ce nu s-or fi gandit cei ce proiecteaza Oxelo la asa ceva?! Ar fi fost fain."
de fapt s-au gindit si iata ce-au scos deja pe (alta) piata:

https://www.decathlo...id_8377411.html

#234
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
la mine dupa cateva drumuri pe zone nu neaparat rele, dar cu asfalt romanesc, adica mici gropite intre pietrele din asfalt, deja are un zgomot deranjant pe spate, tare imi e ca mi-a cam uzat rulmentii drumul nostru minunat.

iar cum astia sunt consumabili si neacoperiti de garantie ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate