Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intrat automat pe roaming, cost suplimentar MARE
Last Updated: May 11 2017 21:54, Started by
AddRien
, May 07 2017 14:27
·
0
#1
Posted 07 May 2017 - 14:27
Salutare tuturor. Am o problemă cu RDS-ul. De Paște am fost la bunica, e undeva la granița cu Moldova.
Semnalul RDS e foarte slab sau lipsește de cele mai multe ori. În mod normal, telefonul se conectează automat la o rețea alternativă (Vodafone cel mai frecvent). Ultima dată s-a conectat fără să știu la rețeaua din R. Moldova. Pentru 290 de mb trebuie să plătesc acum 300 de lei. De 2 ani și jumătate de când sunt la RDS nu am avut problema asta. Am sunat la relații clienți și mi s-a spus că telefonul preia automat semnalul mai puternic. Totuși, eu eram în România, nu în Moldova, iar telefonul nu a mai trecut automat pe o rețea românească cum se întâmpla în mod normal. Ceea ce înseamnă că RDS a schimbat ceva între timp la ei și nu am fost avertizați. Aș vrea să știu dacă există o cale de combatere a costului respectiv. Nu mi se pare corect, mulțumesc. Edited by AddRien, 07 May 2017 - 14:34. |
#2
Posted 07 May 2017 - 14:35
#3
Posted 07 May 2017 - 14:45
Din cite situ eu, cel putin la Android, optiunea Mobile data in Roaming trebuie activata manual.
In mod implicit, optiunea este dezactivata. Deci, trebuia sa-ti verifici optiunile. Apoi, in roaming este afisata o iconita diferita linga semnal, de obicei R. Deci, din nou, aveai un fel de avertizare. Apoi, pe linga granita oricum trebuie sa ai grija cu Roaming. Deci, trebuia sa ai grija. Adica, concluzia este ca trebuie sa platesti, RDS nu are absolut nici o vina aici. In cel mai bun caz, aranjeaza cu ei sa platesti in rate. |
#4
Posted 07 May 2017 - 14:50
Da, am activat opțiunea manual. De fapt, așa o am setată, nu e prima dată când merg la bunica. Rețeaua pe Moldova nu mi-a intrat niciodată, tot timpul intra una românească. Mergeau datele ok (300mb în roaming național).
Nu am fost avertizat că nu mai au contract cu Vodafone, de asemenea, nu mi se pare normal ca eu să fiu în România și să-mi intre rețeaua din R.Moldova! Asta pune în discuție serviciile pe care le oferă RDS România. |
#5
Posted 07 May 2017 - 14:52
Da, e o conspirație ca sa câștige operatorul din Moldova.
Serios acum, dacă ai opțiunea de roaming activata, telefonul se poate conecta la alta rețea. Nu contează unde ești, unda radio nu cunoaște unde este granița. Interesul operatorului moldovean este sa emită puternic sa prindă ceva clienți de roaming. Toate acestea nu se întâmplau dacă era opțiunea de roaming dezactivata. Și eu am pățit-o, dar m-am oprit la 2Mb, mi-am dat seama și am dezactivat opțiunea, inclusiv vocea. Știu ca era și o informare pe site la un moment dat către clienți pe aceasta tema, tocmai sa reducă eventualele costuri la clienți. |
#6
Posted 07 May 2017 - 14:58
N-am înțeles partea cu conspirația, însă pot să înțeleg că pe RDS nu-i interesează să ofere servicii, doar să aibă clienți mai mulți și mai neinformați, și „nesemnalizați”.
|
#7
Posted 07 May 2017 - 14:59
Problema nu e specifica RDS, ci e prezenta la toti operatorii. Poate e mai accentuata la RDS, fiindca nu au si o retea dezvoltata multi ani de zile pe 2G in benzi de frecventa joasa. Uite aici <http://www.ancom.org...la-granita_5712> ce zice ANCOM. Spre sfarsitul acelei pagini este un link spre un PDF cu detalierea localitatilor cu risc de roaming involuntar, lista fiind bazata pe masuratori facute de ANCOM in noiembrie 2016.
Edited by sags, 07 May 2017 - 15:11. |
#8
Posted 07 May 2017 - 14:59
AddRien, on 07 mai 2017 - 14:27, said:
Aș vrea să știu dacă există o cale de combatere a costului respectiv. Nu mi se pare corect, mulțumesc. Depinde de bunavointa lor sa achite factura in locul tau operatorului din Moldova. La ei pe site scrie sa dezactivezi roaming-ul sau cautarea automata a retelei in apropierea granitelor, astfel impiedici telefonul sa intre pe o retea straina. http://www.rcs-rds.r...tionale/roaming Attached FilesEdited by alexa32, 07 May 2017 - 15:01. |
#9
Posted 07 May 2017 - 15:05
Înțeleg, însă până acum nu am mai avut problema asta niciodată. Din ce a spus Nimcid2 mai sus, contractul cu Vodafone a expirat. Prin urmare, telefonul nu a mai intrat automat pe rețeaua Vodafone Ro, ci pe o rețea din R.Moldova. De unde să știu treaba asta, de unde să știe telefonul meu?!
|
#10
Posted 07 May 2017 - 15:08
Pentru ai fi sigur ca nu intrii in roaming selectezi MANUAL reteaua Digi. Scrie si pe siteul RDS asta.Eu asa fac tot timpul cand merg in sate/orase apropiate de granita.
Data viitoare sa fi mai atent. |
|
#11
Posted 07 May 2017 - 15:09
Nu conteza, undele pot fi afectate si de vreme, nu pot fi trimise informatii in timp util.
Regula e sa dezactivezi cautarea manuala sau chiar si roaming-ul intrenational daca n-ai de gand sa iesi din tara. |
#13
Posted 07 May 2017 - 15:10
Se intampla si la retelele mari, nu doar la RDS.
Aici tine de operator, poate sa iti compenseze sau nu costul supl facut involuntar. Dar asa cum ziceau si colegii de mai sus RDS nu are nicio vina in toata situatia asta. |
#14
Posted 07 May 2017 - 15:15
Cum nu are nicio vină? Nu are semnal și nu mai are contract cu Vodafone pt zonele limitrofe (și nici nu avertizează în prealabil).
Am să vorbesc cu ei să vedem ce au de spus. |
#15
Posted 07 May 2017 - 15:16
Pai si daca nu mai au contract de roaming national cu vodafone cum fac cu acoperirea? Sau lasa clientii in plop?
|
|
#16
Posted 07 May 2017 - 15:22
RDS a uitat ca tu ai drum la bunica și au uitat sa te avertizeze, da, sunt vinovați. Fii tare când ii suni.
|
#17
Posted 07 May 2017 - 15:24
AddRien, on 07 mai 2017 - 14:27, said:
Ultima dată s-a conectat fără să știu la rețeaua din R. Moldova. Pekiasan, on 07 mai 2017 - 15:16, said:
Pai si daca nu mai au contract de roaming national cu vodafone cum fac cu acoperirea? Sau lasa clientii in plop? Edited by lucifer76, 07 May 2017 - 15:26. |
#18
Posted 07 May 2017 - 15:24
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users