Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...
 Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...
 Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 

2017 Ford Kuga ST Line

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#253
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Probabil lumea fuge de intretinere.. o revizie de 60000 km te duce inspre 2500 de lei si daca masina nu face multi km pe an, considera ca nu merita.

#254
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Adevarul e ca daca iti iei o masina cu pret de lista spre 31200 euro (plus optionale) o sa te si gandesti ca odata la 5 ani ai o revizie care e 500 euro... Ce naiba. Daca iei ceva second, 1000 bagi la prima strigare in distributie sau revizie ca sa dormi cat de cat linistit.
In alta ordine de idei, cam la cat se poate negocia la un Kuga Titanium Powershift (ala cu 31200 pret de lista). Si ce optiuni merita pe ea? Care e diferenta intre active city stop si pilotul automat adaptiv cu sistem de avertizare anticoloziune? Primul de franeaza in oras la viteze  mici, al doilea cum evita coloziunile?

#255
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

 aandrei_24, on 20 februarie 2019 - 21:44, said:

Adevarul e ca daca iti iei o masina cu pret de lista spre 31200 euro (plus optionale) o sa te si gandesti ca odata la 5 ani ai o revizie care e 500 euro... Ce naiba. Daca iei ceva second, 1000 bagi la prima strigare in distributie sau revizie ca sa dormi cat de cat linistit.
In alta ordine de idei, cam la cat se poate negocia la un Kuga Titanium Powershift (ala cu 31200 pret de lista). Si ce optiuni merita pe ea? Care e diferenta intre active city stop si pilotul automat adaptiv cu sistem de avertizare anticoloziune? Primul de franeaza in oras la viteze  mici, al doilea cum evita coloziunile?

Procentul pe care il poti obtine in urma unei negocieri cred ca variaza intre 20-25%. Aici ma refer la persoana juridica, la persoana fizica nu am idee.
Referitor la acele optiuni, pe Kuga nu am pus Driver Assistant, dar pe Edge este pachetul si se comporta in felul urmator: ii poti seta distanta la care sa te atentioneze ca te.ai apropiat prea mult de cel din fata, dar te avertizeaza in prima faza doar acustic si vizual. Am patit de cateva ori ca dupa semnalele acustice si vizuale sa imi franeze singura masina, cand ma apropiam de semafor, era rosu si aveam masina oprita in fata si alta data cand mergeam destul de repede pe o straduta cu masini parcate cand pe stanga, cand pe dreapta. La un moment dat, a inceput sa bipaie si a franat singura in timp ce faceam stanga-dreapta pe la 50-60 kph. A fost putin aiurea, dar sistemul si.a facut treaba.
Iar la pilotul automat adaptiv, e ok cand franeaza, cand e de acceleeat, parca e cam lenes si lasa spatiu cam mare pana la masina din fata.

Edited by GCondruz18, 20 February 2019 - 23:37.


#256
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Eu am luat Mk2cu 33.500 in final, cu pret de lista de ~42.000. In banii astia am avut si garantie extinsa. Persoana juridica, nu eram la primul Ford, am o relatie decenta cu dealer-ul. Masina dotata cu toate pachetele (full fara ... trapa! :) :w00t: - ca nu am vrut! ;) ) De aici incolo ... tine de fiecare, ce-si doreste, etc.

Referitor ACC / Active City Stop: rolul ACC (radar, unde radio, etc) este complementar Active City Stop (care functioneaza pe baza unor camere si senzori din spatele oglinzii). Sunt Kuga care au doar Active City Stop, si altele care le au pe ambele.

Nici la Edge, nici la Mk2 nu te lasa sa activezi ACC sub 30 km/h, insa la Kuga se dezactiveaza la sub 30 km/h, pe cand la Edge la 20 km/h. La Edge franeaza pana la capat (zero sau foarte aproape, in functie de trafic), la Kuga franeaza pana la 30 km/h, urmand - la nevoie - sa franeze din Active City Stop.

La Mk2 sistemul vede doar obiecte in miscare (masini, carute, biciclete, pietoni, etc) in acelasi sens. Cel de pe Edge vede cam tot, inclusiv cross-traffic pietoni.

Atentie, Mk2-ul meu e din 2014, e modelul cu Sync 1, nu facelift-ul de la sfarsitul lui 2016 (parca). Posibil ca la modelele mai noi sa fi implementat sistem similar cu Edge.

Ca nota separata: am asteptat 2 luni sa imi vina Kuga pentru lipsa pachetului Driver Assistant, si NU as mai cumpara masina fara ACC, BLISS, LDS in 2019. Sau fara faruri Xenon / Led, automate. Toate sistemele astea electronice, oricat de blamate sunt, au un rol vital: iti salveaza viata ta sau pe a altora, si este suficient sa o faca o data.

Tot ca nota separata: la Edge sistemul "simte" cross-traffic autovehicule de toate felurile (ma rog, si pietoni, dar despre masini e vorba acum) la viteze mici, si te anunta vizual si auditiv ca vine masina fata / spate, stanga / dreapta! La iesiri din parcari sau drumuri extrem de inguste / blocate este extraordinar. Camera fata cu 180 grade este iarasi excelenta.

Nu se poate trai fara astea? Evident ca da, insa pretul platit pentru ele este infim fata de avantajele si siguranta oferite!

#257
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 vafro, on 20 februarie 2019 - 17:32, said:


Consum declarat dupa noile norme (euro 6.2) 10% in oras. Sa zicem ca conduci numai la ore de varf si-ti ia 12%, nu cred ca ajungi la 15%, atat ii ia unui amic de-al meu cu un GLE motor de 4.7 benzina.

Gle 4.7 benzina nu Consuma sub 18 decat daca e noapte. Un consum realist urban pt asa ceva este in functie de trafic intre 18 23.
Consuma un diesel de 3.0 pe un Gle circa 15 18 in urban aglomerat, asa ca da-ti seama.
Am mai scris si pe alt topic, benzinar pe un suv e anti teza, decat daca nu te intereseaza consumul si vorbim de masini ca Macan, Cayenne, x-uri m, amg.

Edited by cavaliere, 21 February 2019 - 09:23.


#258
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Mersi de info cu reducerile obtinute si lamuririle cu dotarile. Voi intra zilele astea la Carbenta si dau niste mailuri prin tara sa vad ce pot obtine si in ce bani, daca nu probabil voi merge pe Suzuki SCross, ca masina noua. Preturile la masini mi se pare ca au luat-o foarte tare in sus in ultimii ani.

Eu nu inteleg avantajele acestea pe PJ fata de PF, dealerul nu tot bani incaseaza? Avantajul ar fi la cumparator ca poate deconta o parte din TVA, dar in rest nu inteleg politica asta de a oferi reduceri mai mari la firme fata de persoana fizica.

#259
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Sunt asa zisele discount-uri "de flota".

Intre Kuga si Sx Cross as merge cu ochii inchisi pe Kuga.

#260
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Cred ca un Kuga Titanium il poti lua cu 25000. Un SCross, nu am idee pe la cati bani ajunge, dar cred ca unul este sub Kuga..

#261
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Tyby, am lucrat la firma mare, inteleg termenul de flota, desi acolo se mergea pe operational nu pe cumparat, ca era complet deductibil.
Nu inteleg de ce daca vine nea' X sa ia o masina e alta oferta fata de X srl care e firma lui nea X, butic de marginea strazii, adica ia tot o masina, nu o flota.
Daca pretul unui Kuga Titanium dupa oferta lor graviteaza in jur la 25000 cu dotarile cu care le vreau eu, fara discutie il iau. Altfel, la 24000 pret de lista SCross cu tot ce poti pune pe el, culoare metal, roti de iarna, automat si allgrip si 3+7 ani garantie e cam bestbuy, presupun ca se scoate pe la 21-22, nu am intrebat inca.
Masina m-a surprins placut la partea dinamica,in mod S, pentru un motor de 1.4 140CP. Iar la test am bagat-o si prin niste zapada flescaita pe un camp dezghetat, nici nu a trebuit sa pun pe snow sau lock, a iesit instant.
Mai vedem, nu ma grabesc, deocamdata stau  cu Passatul la vanzare dar cred ca trece la tata, nu vreau sa il dau la acelasi pret cu una acum adusa din Germania, practic am schimbat tot ce era de schimbat.
Ce stiu sigur e ca vreau mai inalta (deh, varsa, prefer sa cobor nu sa urc cand ma dau jos din ea), garda mare si preferabil 4x4, la ce strazi avem in oras, la cum (nu) au deszapezit iarna asta.  Si noua, gata cu secondul, prea multi bani de bagat, in Passat am bagat cam 3000 E in trei ani (distributie, revizii, roti, egr, ceva la cutie, frane, suspensii).
Frica de diesel nu am, mai ales daca e E6.

Edited by aandrei_24, 22 February 2019 - 00:29.


#262
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
"Discountul de flota" de care spune Tyby, se refera la faptul ca dealerul iti mai aplica un discount in plus, chiar daca nu ai cumparat 20 de masini de la el. Dar nu toti iti ofera lucrul acesta. Eu cand am luat masina, aveam oferte de la 4 dealeri (pe aceeasi configuratie) si 4 preturi diferite, intre cea mai buna oferta si cea mai proasta fiind o diferenta de 3000 si ceva euro.

Edited by GCondruz18, 22 February 2019 - 08:00.


#263
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014
Gata, am ales. Titanium 2.0, 180 cai, manuala, ceva optionale gen pachet Titanium, iarna, xenon led, 25.500

Edited by vafro, 22 February 2019 - 08:13.


#264
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
vafro: daca poti, fa un efort si mergi pe PowerShift, e pacat de motorul ala sa-l chinui cu manuala! Posted Image Posted Image

PS: Si NU renunta la ACC  si pachetul Driver Assistant CU LDS / BLISS etc, NU o sa-ti para rau! Mai bine renunti la haionul electric (care inteleg ca e separat acum, si o gramada de bani) decat la ACC. Chestie de siguranta fara de care nu as mai cumpara nici o masina.

aandrei: nu iti pot explica eu politica Ford referitoare discount flota. Sau, ma rog, nu este rolul meu sa o prezint, pot da oarece explicatii, pana la o limita. Pe scurt este un fel de bonus de fidelitate, combinat cu un bonus de marketing, ca nu stiu sa-i spun altfel.

Ce mai pot compila insa este ca o firma foloseste masina / masinile alea la produs, ceea ce va genera mai multi km, revizii mai dese, castiguri din service / interventii / piese, si va avea si disponibilitatea mai mare de a schimba masina fata de o persoana fizica.

Personal am tot schimbat masinile (cu unele noi) la 3-4 ani, si probabil la fel se va intampla si pe viitor, daca merge plugul bine. Un privat nu va schimba masina mai devreme de 5-7 ani, probabil mai mult. Pe langa asta am facut minim 2 revizii pe an (insa, de multe ori, trei). Deci este oarecum normal sa stimuleze firmele intr-un fel sau altul. Este vorba de bani, si nimic altceva!

Pe de alta parte auzeam zilele trecute pe la radio / am citit prin presa ca modelul Kuga este cel mai bine vandut SUV in Europa.

Referitor la SX Cross - nu am mers nici un metru cu el, insa am urcat pe toate partile, si mi se pare cam inghesuit (cred ca e mai mic decat Kuga). Dar cele mai rele puncte au fost tabla (aceeasi de pe Vitara, cu senzatie de ieftin) si designul - personal nu imi place. AWD-ul cred ca este acelasi ca si pe Vitara, si para destul de ok (au ceva gene in fier pe partea asta).

Mergi cu ambele, faci bugetul si vezi ce iti place si ce iti permiti.

Ca de obicei, sustin achizitia celei mai sigure, dotate si confortabile masini pe care bugetul o permite. In ordinea asta! Posted Image

Edited by Tyby, 22 February 2019 - 08:59.


#265
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 Tyby, on 22 februarie 2019 - 08:56, said:

vafro: daca poti, fa un efort si mergi pe PowerShift, e pacat de motorul ala sa-l chinui cu manuala! Posted Image Posted Image
Sa-l chinuie cu manuala? Da' cu ce se chinuie?
Un alt punct de vedere poate fi si ca e pacat sa nu se bucure cu adevarat de aia 180 de cai si 400nm din cauza automatei, nu? :)
Daca nu o freaca toata ziua printr-un oras super aglomerat eu nu vad de ce sa ia automata, dar ma rog. Fiecare cu preferintele lui.

#266
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014
Nu-mi place automata. Am condus automata si schimba undeva pe la 1600 - 1800 de ture ceea ce nu e in regula pentru DPF.

#267
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,117
  • Înscris: 09.01.2007
Dai pe sport.

#268
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
La automata pe care am condus-o eu nici treapta sport nu era suficienta. Caz concret: o sosea in rampa destul de inclinata, pe care am facut-o de zeci de ori, automata ma tinea la 1400RPM. Urca masina fara probleme, dar motorul facea ca toti dracii. Cu a mea (aceeasi masina, dar manuala) urc pe acolo la 2000-2500RPM si se simte foarte bine.
Degeaba e in modul sport, daca ea simte ca nu tragi de ea o sa mearga (aproape) la fel de putin turat ca in modul normal. O sa tina mai mult treptele doar cand incepi sa conduci mai sportiv.

#269
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014
In plus am observat ca la 80 km la ora consuma mai mult in treapta a 5-a cu 1800 RPM decat in treapta a 4-a cu 2300 RPM. Si da motorul se aude mult mai bine la peste 2300 RPM.

#270
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 AstroNut98, on 22 februarie 2019 - 12:32, said:

Sa-l chinuie cu manuala? Da' cu ce se chinuie?
Un alt punct de vedere poate fi si ca e pacat sa nu se bucure cu adevarat de aia 180 de cai si 400nm din cauza automatei, nu? Posted Image
Daca nu o freaca toata ziua printr-un oras super aglomerat eu nu vad de ce sa ia automata, dar ma rog. Fiecare cu preferintele lui.

Si ma rog de ce nu s-ar bucura de cei 180 de cai si 400 nm din cauza automatei? Ma rog, vorba vine sa se bucure, totusi 180 de cai pe un suv nu inseamna masina sport, e la limita decentei ca dinamica.
Dar automata merita din orice punct de vedere, avantajul confortului oferit este decisiv orice ar spune pana si cei mai impatimiti ai manualei. A, ca vorbim de un rwd cu minim 300 de cai, atunci poate as dezbate, dar altfel nu are argumente.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate