Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

2017 Ford Kuga ST Line

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#271
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

View Postvafro, on 22 februarie 2019 - 17:59, said:

Nu-mi place automata. Am condus automata si schimba undeva pe la 1600 - 1800 de ture ceea ce nu e in regula pentru DPF.


Pe Sport, schimba foarte ok. Daca mergi incetinel prin oras, iti schimba la 2500 si nu scade sub 2000 daca mergi constant. Daca pleci mai in forta de la semafor si ii dai repejor pana la 80, iti schimba peste 3000.

#272
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014

View PostGCondruz18, on 22 februarie 2019 - 23:50, said:

Pe Sport, schimba foarte ok. Daca mergi incetinel prin oras, iti schimba la 2500 si nu scade sub 2000 daca mergi constant. Daca pleci mai in forta de la semafor si ii dai repejor pana la 80, iti schimba peste 3000.
Ce e drept am condus pe D, nu am incercat pe S. Manuala am condus 20 ani iar cel mai lung drum a fost de 2200 km fara pauza si nu mi-a obosit nici mana dreapta si nici piciorul stang. Se poate trai fara asta. Cand ajung sa am parkinson ma duc la politie si predau permisul.

#273
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Ce.i drept, daca si condus 2200 km dintr.o bucata, cred ca ai folosit mai putin schimbatorul de viteze ca atunci cand ai fi condus 100 km intr.un oras :D Ai dreptate, se poate trai si fara, dar daca ar fi sa aleg intre o manuala si automata, as alege automata. Am zile cand fac peste 100 km doar in oras, iar cat timp am avut manuala, pot spune ca te obosea tot frecusul ala.
Poza e de ieri..mai am putin si schimb prefixul. L.as fi schimbat mai demult, dar am fost plecat si masina s.a odihnit :D

Attached Files



#274
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014
Cica dureaza 3 luni comanda. Aia din Spania ori nu prea au chef de munca ori sunt prea aglomerati.

#275
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Asa ar fi durat si la mine, dar am luat o masina care era deja data in productie. In ianuarie am dat comanda si la mijlocul lui martie trebuia sa o ridic de la dealer. Doar ca am ridicat.o pe 20 aprilie, ca au facut nu stiu ce modificari pe la faruri... asta mi.a spus dealerul. Dar sincer, a meritat asteptarea, chiar si azi, la aproape 2 ani si aproape 90000 km, nu m.am plictisit de ea si inca sunt incantat de alegerea facuta :D

#276
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
uff, nu am timp.

vafro, mergi si fa un drive-test cu automata. Am avut Kuga manual, am automat. Am mers pe toate variantele de Kuga si pe manuala, si pe automata. Inclusiv cu aia pe benzina (care e torque converter), dar imi place mai mult cum DCT-ul (in particular, si in general).

Din cauza turatiei scazute in D, eu nu am mers, nici pe Edge, nici pe Kuga, decat aproape exclusiv in S. Si - in general - cam la toate automatele cauta litera aia cu sarpe! :peacefingers:

In plus: pe Kuga automata poti merge in regim manual fara probleme (padele la volan), pe manuala nu poti decat sa mesteci in fasole.

La Kuga, in S, motorul sta foarte aproape de acelasi regim in care il tineam si eu pe manuala, deci nici o diferenta. Iar frana de motor este excelent facuta de catre cutie. Si - daca tii neaparat sa ai mai mult - poti trece in frana de motor manuala printr-o simpla apasare de padela. Revii la loc in regim automat prin apasare putin mai lunga (putin sub o secunda) pe padela +.

Referitor la bucurat cu adevarat: daca vrei sa te bucuri cu adevarat de cei 180 CP, ia automata! Posted Image

Edited by Tyby, 25 February 2019 - 10:23.


#277
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
fix 2 luni a durat la mine.

#278
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Saptamana trrcuta pe 7, am prins o cifra frumoasa -88888 km- in drum spre Bucuresti. Intre timp, masina a schimbat ieri prefixul si se apropie cu pasi repezi de 100000 si de varsta de 2 ani.
Trebuie sa incep sa caut anvelope de vara, cele care au venit pe masina sunt tocite aproape de tot, iar pe cele de iarna intentionez sa le dau jos in 1-2 saptamani. M.as orienta catre niste Pirelli Scorpion Verde All-Season, Continental ContiCrossContact LX Sport, Vredestein QuaTrac 5 XL(astea 3 sunt All-Season si vor fi folosite doar vara - as alege ceva din astea, ca merg si pe drum de camp/piatra si zic eu ca ar duce putin mai mult si m.ar ajuta mai bine daca as da de vreun noroi), BFGoodrich G-Grip XL, Hankook Ventus V12 Evo K110 XL, Continental PremiumContact 6 XL(acestea 3 ar fi de vara, cu aderenta buna pe suprafata umeda si cu indice XL care duce mai bine la gropi). Din toate astea, as inclina catre Pirelli Scorpion All-Season(poate si pentru ca Land/Range Rover vine echipat cu asa ceva din fabrica). Astea mi se par cele mai ok... daca ar fi avut si indice XL, ar fi fost perfecte.

Attached Files



#279
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
La cat mai multi!

Mai tii minte asta?! :) :peacefingers:

Pirelli Scorpio Green AllSeason am avut pe Evoque din fabrica, gumele s-au comportat excelent. Schimbate pe la 80k+. Cu niste Nokiane, tot All season. Dupa care l-am trecut pe iarna (Michelin cred), ca se simteau asa si asa AllSeasonele la drum, pe zapada / gheata.

#280
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Cred ca ma deci pe Pirelli. Acum problema mea e ca ce.mi trebuie mie, 235/50R18 are indice 97V (730kg-240km/h). Ma bage gandul sa incerc un 235/55/R18 care are indice 104V (900kg-240km/h). Am vazut pe Nokianele de iarna ce inseamna indice XL si tind catre asa ceva, doar ca pe dimensiunea mea nu gasesc.

#281
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Daca urci la 55 cred că trebuie să cobori la lățime. Adică 225/55 este în marjă la 235/50

#282
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbobalex18, on 17 martie 2019 - 22:50, said:

Daca urci la 55 cred că trebuie să cobori la lățime. Adică 225/55 este Ă®n marjă la 235/50

Pe dimensiunea 225/55/R18 as avea de ales intre Michelin CrossClimate XL si Vredestein QuaTrac 5. Nu as opta pt latime 225 deoarece nu as mai avea acea "protectie pt borduri"... s.ar ingusta latimea rotii.

#283
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Dar e vb și de acea abatere recomandată...

Attached File  Screenshot_2019-03-17-23-47-13-534_net.stephenzone.tireexpert.png   546.57K   24 downloadsAttached File  Screenshot_2019-03-17-23-47-23-331_net.stephenzone.tireexpert.png   558.97K   23 downloads



#284
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Nu m.ar deranja acea abatere, deoarece ieri eram pe autostrada si la 145km/h pe pilot, viteza pe gps era 139km/h. Deci cu acel 235/55, viteza de pe bord ar fi mai apropiata de cea reala. Mai mult ca sigur voi merge tot pe 235/50/18, ca sa evit niate eventuale neplaceri in caz ca sunt oprit de domnii de la RAR si apoi sa.mi pierd timpul prin alte parti.


Edited by GCondruz18, 18 March 2019 - 10:21.


#285
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Din cauza temeperaturilor mai ridicate de la jumatatea lui martie am trecut la papucii de vara la 915xx km, desi mai aveau 2-3 mm pana la limita maxima de rulare. Am zis ca poate ma mai duc vreo 10000 km pana sa.i pun alt set de anvelope pentru vara. In ultimul timp am avut parte de niste ploi care au dus la niste acvaplanari nu prea placute si la o instabilitate a masinii pe drumuri ude, atunci cand o fortezi in curbe sau la franari agresive, aluneca putin. Poate si din motiv ca la 2 anvelope aveam deja limita maxima atinsa.
In urma acestor lucruri si a faptului ca a mea sotie mi.a facut cadou cateva zile la munte, unde vom avea temeperaturi apropiate de 0 grade pe timp de seara, am decis miercuri sa schimb anvelopele de vara la 95100 km cu un set de anvelope Pirelli Scorpion All-Season 235/50/R18 97V.
Dupa vreo 500 de km, pana acum mi se pare mai confortabile, destul de silentioase si de economice in ce priveste consumul de carburant. Pe langa asta, acum vreo doua zile cand era carosabilul umed, am tras destul de tare de masina si eram pregatit de derapaj, dar m.a surprins placut cand masina nu s.a clintit si a urmat traseul dorit.
Oricum, proba de rezistenta va fi atunci cand o voi baga pe camp prin noroaie. Avand in vedere ca nu am fost nevoit sa apelez la vreun tractor in anii trecuti(desi stateam cu emotii cand dadeam de vreun noroi mai mare), acum sper ca voi fi mai linistit in astfel de situatii.

Attached Files



#286
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Am văzut anvelope și mai tocite. Inconștienți!

Să le rulezi cu plăcere! La ce profil au, nu te vor dezamăgi pe teren accidentat.

#287
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Puteam sa le mai duc si eu cateva mii de km, dar daca de acum le simteam nesigure, ce rost are sa.mi pun viata in pericol?
Ieri masina a implinit 2 ani de cand am luat.o si am facut cu ea 95560 km. Pana acum n.am avut cine stie ce probleme cu ea si sunt destul de multumit. Sper sa ma mai tina tot asa inca pe atat!

Attached Files



#288
giximan

giximan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.01.2007
Ai reusit sa faci sa functioneze Android-ul auto? Asta daca ai android la telefon. Eu am incercat diferite variante de soft si degeaba!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate