Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pod peste Dunăre, la Brăila
#73
Posted 06 May 2017 - 19:33
christig, on 06 mai 2017 - 19:19, said:
si nu mai aveam ce face cu banii din nou, "nu sunt bani" e o tema absolut falsa. Quote
Muncă şi protecţie socială: ◦79,7 miliarde de lei – 9,8% din PIB, mai mult cu 6,36 miliarde decât în 2016 Principalele obiective finanţate: ◦Creşterea salariului minim la 1.450 lei, de la 1 februarie ◦Creşterea pensiei minime la 520 de lei, de la 1 martie ◦Majorarea valorii punctului de pensie la 1.000 de lei, de la 1 iulie ◦Programul ”Prima Chirie” (18 mil. lei) ◦Programul ”Primul Salariu” sunt >17 miliarde de euro de aruncat pe aberatii? Sunt. Atunci sunt si bani de pod. Ia taie de mai sus 1/3, vezi cate autostrazi faci. 5,7 miliarde de coco, multe autostrazi. Pe an. Nu mai zic ca suntem paradisul evaziunii fiscale, zeci de miliarde de euro pe an. Da' dupa urla lumea, ca aoleo cum economie cashless, bubulii, globalistii, nwo. In cazul particular al acestui pod nici macar nu dam noi majoritatea banilor. Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 19:39. |
#74
Posted 06 May 2017 - 19:38
Kersim, on 06 mai 2017 - 19:30, said:
Ok, bun, si preferi sa nu faca absolut nimic din banii aia? pierdem si exercitiul asta financiar, dar in viitorul vom intra cu motoarele turate maxim. am urmarit cu placere cum construiesc vecinii HU reteaua lor de autostrazi. s-a plecat din centru spre periferie..an de an lungindu-se reteaua cu mici bucatele. daca va uitati..azi mai au mici cioate pe langa granita. la noi banii sunt cheltuiti ma scuzati..deamsulea. faci poduri pe la periferie fara sa ai autostrazi. s-a facut podul la calafat..se face asta aici..in rest tara e pulbere, mancata de gropi si de hoti. mergi cu caruta pana la picioru podului..te dai jos..te faci la costum, iei limuzina si treci podu..dupa care dezbracat si hop iar in caruta. o porcarie de asta am mai vazut la greci, acum cativa an. mergeai 5 km pe autostrada..3 cu caruta..10 pe autostrada 5 cu caruta. socilizmu si la ei in floare..cu statu sa le faca si sa le deie. ca e moca. Edited by christig, 06 May 2017 - 19:50. |
#75
Posted 06 May 2017 - 19:41
christig, on 06 mai 2017 - 19:38, said:
s-a plecat din centru spre periferie..an de an lungindu-se reteaua cu mici bucatele remember "comarnic-brasov e ca sa mearga bucurestenii la munte in weekend" ? Cat timp nu vom pune bocancu pe cap alora care gasesc mereu ca ceva nu-i bine si oricum nimic nu-i bine so you cannot win no matter what, nu se va face nimic coerent Fara ceva mana de fier viteza de dezvoltare va fi vesnic asta. Sa nu ne mintim ca la noi s-a facut ceva orice in timp util fara frica. Si nici nu se va face. Ever. De la prima cale ferata din tara pana la metrou, tot ce s-a facut serios si repede s-a facut pentru ca toata lumea stia ca daca nu se face la timp, cineva beleste ... In cacatu asta de loc de pe planeta asa merg lucrurile. Turcii s-au dezvoltat masiv ca erdogan e dement autoritar. Grecii s-au dezvoltat pentru ca dictatura militara. P-aici prin batatura ce s-a facut s-a facut pentru ca dictatura. La sarbi la fel. La bulgari la fel. Orban nu-i nici el prea democrat in viziuni. Nu va merge niciodata altfel oricat s-ar amagi tocilarii aia de la Bruxelles care dau bani fara sa stea si cu biciu pregatit. Podu asta al lu' papuc e lucrare de maxim 2 ani, aia daca te lalai nitel. De ce presimt ca va dura minim 6. Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 19:50. |
#76
Posted 06 May 2017 - 20:21
in 2 ani abia daca niveleaza terenul.
hai sa-ti spun in alte localitati cum e, ca a durat peste 1 an de zile un pod "mare" din oras. ai sa intrebi cat de mare, pai de vreo 7-8m, da metri, nu kilometri. pe centura au facut un pod la care s-a lucrat tot cam 1 an. dar pod maret, au construit la el o gramada, adica doar au facut fundatia, ca in rest era sectiune metalica gata sudata si au pus bucatile pe fundatie si au vopsit fieru. ca au facut sub pod chipurile un fel de intersectie cu spatiu verde in mijloc, un fel de sens giratoriu, dar care l-au facut atat de prost, ca dupa ce au dat drumul la circulatie, cand au intrat tirurile (ca doar vb de centura orasului respectiv), ca sa poata trece trebuiau sa se urce pe acel spatiu verde, iar toate dalele cae inconjurau spatiul au ajuns sfamate si pamantul efectiv a ajuns pe sosea si s-a distrus? iar asta in doar nici o saptamana. pt ca au venit sa relucreze zona, au distrus afaltul si au decopertat de 2-3 ori ca sa refaca asfaltul. ca dupa iarna asta deja sunt niste gropi acolo de parca strada e de 10 ani in folosinta? au facut scurgerile la podul de sus direct in intersectia de jos. ca stropeste masina de jos cand curge de pe pod mai e cum e, dar iarna? pai ce polei se face acolo. dar ce sa le zici? au lucrat de s-au rupt. presimt ca si aici va fi un esec rasunator. iar daca vor gandi asa cum scria cineva mai sus, pai oricum nu sunt banii nostri, e clara treaba, o sa le pese exact cum imi pasa mie de cate frunze are copacul de langa bloc. |
#77
Posted 06 May 2017 - 20:26
Sa ma scuze brailenii: lamuriti-ma si pe mine, ce este Braila, ca eu nu am priceput, in 40+ ani in Ro, ce oras este. Mi s-a parut neinsemnat, un zero absolut, comparativ cu alte orase zise "mari". S-a trezit, dezvoltat, etc, sau imaginea mea a fost falsa de la inceput?
|
#78
Posted 06 May 2017 - 20:41
Ideea e ca se va face SF-ul in 2-3 ani, dupa care vor incepe lucrul la racordul de pe malul brailean (in cel mai optimist scenariu) si ce sa vezi...vin iar alegerile ocazie cu care se vor lauda ce investitie mare au pornit ei, dar mai au nevoie de inca 2 mandate sa o termine. Naivii vor vota tot rosu, in timp ce copii si nepotii lor iau calea altor orase sau a strainatatii.
Chiar daca costa asa mult, macar de s-ar face sa vedem si noi o finalitate la un proiect - principala buba a Romaniei post-decembriste. Cu atat mai mult ca in zona nu s-a investit deloc in infrastructura rutiera, facandu-se doar carpeli pe ici pe colo. |
#79
Posted 06 May 2017 - 21:02
Exceptand faptul ca vor avea de lucru niste oameni si niste firme, poate sa explice cineva mai informat, la ce mama naibii e util podul ala ?!
Ca nu deserveste niciun culoar paneuropean, nu leaga Romania de alta tara, nu scurteaza niciun traseu supraaglomerat .... Edited by argonaut, 06 May 2017 - 21:04. |
#80
Posted 06 May 2017 - 21:17
elimina ideea trecerii cu bacul. asta e singurul beneficiu. insa de asta il vedeam mai util sa fie facut la galati un asemenea pod, nu la braila.
studiul de fezabilitate nu stiu pe ce baza l-au facut. dar cum de obicei un studiu la noi se face din birou, stand pe facebuci, indiferent ca e la bucuresti si proiectul e la oradea, ce sa mai cerem? studii facute pe genunchi, bani cheltuiti, iar cand e gata treaba, vedem ca n-am realizat nimic, doar s-au furat niste bani de catre cine trebuie. |
#81
Posted 06 May 2017 - 21:19
Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 21:16, said:
elimina ideea trecerii cu bacul. asta e singurul beneficiu. insa de asta il vedeam mai util sa fie facut la galati un asemenea pod, nu la braila. probabil intr-o tara fara excedent de specialisti care sa conteste utilitatea oricarui proiect, exista un pod la galati si unul la braila, ambele vechi de peste 20 de ani in prezent. Sa multumim lu dumnezeu ca n-avem capitala facuta pe dunare, avem doar garla aia penibila, ca altfel sigur aveam maxim 2 poduri, ambele facute acum 40+ ani. A, si probabil 15 firme de bac controlate te t.igani/mafioti locali. As zice "Romanistan" dar in ultima vreme unele din -stan uri chiar fac chestii impresionate cu banii din exploatarea resurselor naturale. Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 21:24. |
#82
Posted 06 May 2017 - 21:24
Din ce am inteles, voiau sa-l faca la Galati dar zona de langa dig este inundabila, si e mai complicat, plus ca Dunarea este mai lata si Galati e mai departe de Macin.
Nu cred ca podul va avea prea mult trafic de naveta, asta daca nu ii duce capul sa faca un fel de abonamente gratuite pentru cei care locuiesc pe celalalt mal al Dunarii dar sunt angajati in Galati / Braila. Atunci da, vei avea. Cel mai important este ca scurteaza drumul din Constanta catre nordul tarii si conecteaza Tulcea mai bine. Cand s-au construit primele poduri peste Dunare la Fetesti si Cernavoda, Dobrogea era poate ca mai subdezvoltata pentru vremea respectiva decat este zona Tulcea. Nu ne vom dezvolta niciodata daca vom astepta nevoia de a construi ceva (nu ca nu ar fi nevoie). Statistica este o chestie complicata. shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 21:19, said:
Sa multumim lu dumnezeu ca n-avem capitala facuta pe dunare, avem doar garla aia penibila, ca altfel sigur aveam maxim 2 poduri, ambele facute acum 40+ ani. A, si probabil 15 firme de bac controlate te t.igani/mafioti locali. Edited by Kersim, 06 May 2017 - 21:24. |
|
#83
Posted 06 May 2017 - 21:29
de ce crezi ca am scris mai sus ca era un proiect inainte de 89 pt o constructie de genul la gl? pt ca trebuia sa se faca, asa cum s-a studiat si atunci problema, la gl e de facut un pod de genul, nu la braila.
totusi podul ala cere bani si munca, dar sa-l faci doar ca sa fie, e de prisos. hai ca deja faci comentarii fara rost, 15 firme cu bacul. dar ce crezi ca se facea acolo? tot digul devenea port sau faceau drumuri pt fiecare trecere de bac? deja iti bati joc de noi cu astfel de comentarii. |
#84
Posted 06 May 2017 - 21:30
Kersim, on 06 mai 2017 - 21:24, said:
Vezi ca vin acum baietii din USR sa-ti faca reclamatie la politie ca i-ai ofensat pe rromi. Deja s-a intamplat cu alti useri. pls detaliaza, macar pe pm, ca habar n-am despre ce vorbesti Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 21:29, said:
hai ca deja faci comentarii fara rost, 15 firme cu bacul Daca aveam capitala pe dunare ca budapesta si eram prea prosti sa facem poduri? Chestie care e ceva complet plauzibil? Acum suntem incapabili sa facem transport public suburban si avem cazane maxi bangladesh-level. Daca era cu fluviu, da, erau firme de bac detinute de smenarii locali. Vezi taxi. Vezi microbuze. Vezi navrombac. Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 21:34. |
#85
Posted 06 May 2017 - 21:33
Inainte de 89 aia iti aduceau barje cu pamant de la PdF numai sa-i faca carmaciului pe plac si sa faca acolo unde a zis el. Probabil ca a fost luata in calcul si varianta Galati, dar este mai scumpa pentru putine beneficii.
Ar fi frumos sa faca si o bucata de autostrada (asa, 10km) care sa lege Galati de Braila si implicit de pod. Drumul de pe dig este utilizat intensiv si s-a degradat. shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 21:30, said:
pls detaliaza, macar pe pm, ca habar n-am despre ce vorbesti A fost o gluma, oricum. Cred ca oricine normal la cap utilizeaza cuvantul in viata de zi cu zi in loc sa spuna "rrom". |
#86
Posted 06 May 2017 - 21:54
argonaut, on 06 mai 2017 - 21:02, said:
Exceptand faptul ca vor avea de lucru niste oameni si niste firme, poate sa explice cineva mai informat, la ce mama naibii e util podul ala ?! Ca nu deserveste niciun culoar paneuropean, nu leaga Romania de alta tara, nu scurteaza niciun traseu supraaglomerat .... fluidizeaza traficul rutier in zona, si contribuie la premisele dezvoltarii economice regionale. daca ar fi sa scalam logica ta la nivelul intregii Romanii ar suna cam asa: la ce mama naibii ne trebuie autostrazi si cale ferata moderna in romania? ca nu are industrie, densitatea de populatie este cea mai mica din europa, deci nu deserveste niciun traseu supraaglomerat. Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 21:17, said:
elimina ideea trecerii cu bacul. asta e singurul beneficiu. insa de asta il vedeam mai util sa fie facut la galati un asemenea pod, nu la braila. studiul de fezabilitate nu stiu pe ce baza l-au facut. dar cum de obicei un studiu la noi se face din birou, stand pe facebuci, indiferent ca e la bucuresti si proiectul e la oradea, ce sa mai cerem? studii facute pe genunchi, bani cheltuiti, iar cand e gata treaba, vedem ca n-am realizat nimic, doar s-au furat niste bani de catre cine trebuie. ce consultanta a facut studiul asta? se poate afla pe undeva? |
#87
Posted 06 May 2017 - 22:00
Pollux, on 06 mai 2017 - 21:54, said:
fluidizeaza traficul rutier in zona, si contribuie la premisele dezvoltarii economice regionale. daca ar fi sa scalam logica ta la nivelul intregii Romanii ar suna cam asa: Dar, daca ar fi sa ne referim la prioritati la investitiile in infrastructura, tot la scalarea aia ramai ?! Ca sa nu ma apuc sa scot acu texte a la active, cu piscine, sali de sport si celelalte ... |
|
#88
Posted 06 May 2017 - 22:06
shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 21:30, said:
Vezi taxi. Vezi microbuze. Vezi navrombac. daca locuiesti in galati, stii ca de vreun an si ceva s-au scos maxi taxi, nu? dar daca zici de ele, banuiesc ca nu locuiesti in zona, lucru rau vizavi de cele comentate. la cele scrise de tine as completa chiar autogara, care a fost inchisa multa vreme. ghici de ce. |
#89
Posted 06 May 2017 - 22:08
acum vad ca esti din bucuresti. deci degeaba vb de galati daca nu cunosti situatia din zona.
|
#90
Posted 06 May 2017 - 22:08
argonaut, on 06 mai 2017 - 22:00, said:
Dar, daca ar fi sa ne referim la prioritati la investitiile in infrastructura, tot la scalarea aia ramai ?! daca se face pe fonduri europene, asa cum am citit in presa, sunt bani suficienti pentru toate infrastructurile. in romania nu se face infrastructura nu din lipsa de bani ci din motive politice: guvernul nu este in stare sa negocieze cu bruxelles-ul programul cadru de monitorizare pe exercitiul asta bugetar, autoritatile centrale sunt puse pe furat nu pe gestionat contracte mari, autoritatile locale asteapta de la PNDL-ul lui Shaideh ca de acolo se fura mai usor decat din fondurile structurale, contractele se castiga la pret de dumping de firme de casa ale partidelor iar apoi se executa doar de form... si altele. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users