Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Taxele, birurile si obligatiile introduse de guvernarea PSD 2017 - 2020
#55
Posted 20 April 2017 - 20:05
lil debul, on 20 aprilie 2017 - 19:59, said:
La taxi la cit sa fie , la saptamina ? Romania, o tara rupta de foame de cu beshini de Spania, ce mijto. In timp ce avem milioane care deja s-au mutat "afara" si alte multe milioane care mor de foame prin judete iaca ca tot se gasesc unii sa sprijine idei cretine care au ca finalitate practica jaful si ca efect final saracirea in si mai mare masura a Taraii. Mi-e scirba. |
#56
Posted 20 April 2017 - 20:17
carens, on 20 aprilie 2017 - 20:05, said: O tara rupta de foame nu are treaba cu frecventa reviziilor. Eu prefer sa-mi duc masinile la o revizie completa atunci cand schimb si uleiul dar majoritatea sunt complet dezinteresati de starea masinii. Mai ales dupa ani de uzura nu strica o revizie in plus. La taxi sa ramana ca si pana acum. Apropos, la taxi la cit zici ca se face ITP da' fara sa suni un prieten. Romania este din pacate locuita de catre unele persoane care este rupte de realitate si care crede ca daca ceva zboara atunci se poate si minca. E visatori. Confunzi revizia cu ITP-ul ??? |
#57
Posted 20 April 2017 - 20:20
El e patron, intotdeauna i-a placut sa plateasca impozit la stat.
|
#58
Posted 20 April 2017 - 20:24
cristian_sen, on 20 aprilie 2017 - 17:50, said:
Daca tot au ajuns la concluzia ca timpul are influente negative poate ar trebui sa-i oblige si pe pensionari la o verificare la mansarda ca ar cam fi cazul, la halul cum au adus tara asta prin vot in ultimii 25 ani sigur vor avea interzis sa iasa pe strada. |
#59
Posted 20 April 2017 - 20:24
#60
Posted 20 April 2017 - 20:25
rosix, on 20 aprilie 2017 - 18:11, said:
Domnul (Dragnea) a dat, Domnul (Dragnea) a luat, fie numele Domnului Dragnea laudat.... Ce drama pentru aceasta tara de prosti ca, la 30 de ani de la lovitura de stat, sa se balacareasca tot intr-o balta rosie, neo-comunista. Ce popor de idiotzi... |
#61
Posted 20 April 2017 - 20:28
Hopa, era vorba de taxe noi si 90% din subiect e pe tema ITP ului.
Ar fi trebuit observat un lucru, asa cum s-a spus la inceput: daca taxa de ITP este de 100-150 lei din care service-ul retine 17, restul de bani unde se duc? E practic taxa. De ce 100-150 atunci, adica de la pana la, cata vreme 17 e fix? Asta e scopul, sa intre bani la stat, nu grija fata de siguranta circulatiei. Adica aici la mine nu exista obligativitatea ITP, poti merge cu masina de 25 ani fara sa fi vazut vreodata ITP ul iar accidente din cauza "starii tehnice a masinii" sunt o raritate extrema. De fapt masina e un motiv de a baga taxe cat se poate, incepand de la benzina, din asigurari, poluare, etc, etc. La fel se poate cu orice bun de folosinta indelungata, care se stie ca e prezent in toate casele romanilor (TV, frigider, mai stiu eu ce) si se poate pune taxa de "verificare periodica". Dar hai sa lasam ce se poate, revenind la ceea ce este (sa nu le dam idei. ) Edited by Rosebud09, 20 April 2017 - 20:34. |
#63
Posted 20 April 2017 - 21:05
@ionutzitaly
2 ani,la fel ca la toate pana acum. Nu prea vad rostul exploziei de indignare dupa topicul asta. Mai nervosilor,dupa 12 ani imbatraneste dracului cauciucul de la toate furtunurile de la masina. Ce relevanta are ca faci putini kilometri cu ea ? Creste riscul datorita vechimii. Si soferii,de la o anumita varsta fac vizita medicala mai des. Chiar e un lucru normal,care e faza ? |
#64
Posted 20 April 2017 - 21:10
adrianmc1912, on 20 aprilie 2017 - 21:05, said:
@ionutzitaly 2 ani,la fel ca la toate pana acum. Nu prea vad rostul exploziei de indignare dupa topicul asta. Mai nervosilor,dupa 12 ani imbatraneste dracului cauciucul de la toate furtunurile de la masina. Ce relevanta are ca faci putini kilometri cu ea ? Creste riscul datorita vechimii. Si soferii,de la o anumita varsta fac vizita medicala mai des. Chiar e un lucru normal,care e faza ? |
|
#65
Posted 20 April 2017 - 21:22
adrianmc1912, on 20 aprilie 2017 - 21:05, said:
Nu prea vad rostul exploziei de indignare dupa topicul asta. Dar e simplu bladhaund, on 20 aprilie 2017 - 14:36, said:
Deschid acest topic pentru ca practic in fiecare zi apare ceva. Nu e doar asta cu ITP ci de un pahar care se umple rapid. Adauga si de taxa de mostenire, impozitul pe gospodarie si tot restul care se vantura zilnic. |
#66
Posted 20 April 2017 - 22:39
Aaaa,pt asta e topic separat.
Strict pe asta,dupa 12 ani vechime a masinii ITP anual nu mi se pare nimic deplasat,imi pare rau. O consider o măsura buna indiferent ce guvernare ar fi adoptat o. Sunt masini de epoca in stare mai buna decât masini de 5 ani vechime. Exceptiile sunt irelevante,media contează. |
#67
Posted 20 April 2017 - 22:56
adrianmc1912, on 20 aprilie 2017 - 22:39, said:
Strict pe asta,dupa 12 ani vechime a masinii ITP anual Treaba e ca oricum se face pe nasoale si nu conteaza ca e anual sau la 3-4 ani decat la spaga care se scoate din el si la taxele care se colecteaza. Ar fi mai important sa il inaspreasca si sa-l faca mai greu de trecut pe spaga. Sau, cum aud la taximetristi, cu piese pe care le pui pe masina cat sa-l iei si dupa le dai inapoi proprietarului |
#68
Posted 20 April 2017 - 23:49
carens, on 20 aprilie 2017 - 20:05, said: O tara rupta de foame nu are treaba cu frecventa reviziilor. Eu prefer sa-mi duc masinile la o revizie completa atunci cand schimb si uleiul dar majoritatea sunt complet dezinteresati de starea masinii. Mai ales dupa ani de uzura nu strica o revizie in plus. ionutzitaly, on 20 aprilie 2017 - 20:28, said: Cati ani nu se face itp-ul la masina noua in Romania? adrianmc1912, on 20 aprilie 2017 - 21:05, said: Mai nervosilor,dupa 12 ani imbatraneste dracului cauciucul de la toate furtunurile de la masina. Rosebud09, on 20 aprilie 2017 - 20:28, said: Hopa, era vorba de taxe noi si 90% din subiect e pe tema ITP ului. Rosebud09, on 20 aprilie 2017 - 20:28, said: Ar fi trebuit observat un lucru, asa cum s-a spus la inceput: daca taxa de ITP este de 100-150 lei din care service-ul retine 17, restul de bani unde se duc? Rosebud09, on 20 aprilie 2017 - 20:28, said: Adica aici la mine nu exista obligativitatea ITP, poti merge cu masina de 25 ani fara sa fi vazut vreodata ITP ul iar accidente din cauza "starii tehnice a masinii" sunt o raritate extrema. |
#69
Posted 21 April 2017 - 00:06
adrianmc1912, on 20 aprilie 2017 - 21:05, said:
@ionutzitaly 2 ani,la fel ca la toate pana acum. Nu prea vad rostul exploziei de indignare dupa topicul asta. Mai nervosilor,dupa 12 ani imbatraneste dracului cauciucul de la toate furtunurile de la masina. Ce relevanta are ca faci putini kilometri cu ea ? Creste riscul datorita vechimii. Si soferii,de la o anumita varsta fac vizita medicala mai des. Chiar e un lucru normal,care e faza ? Daca treceai măcar odată cu o masina pe la itp ai fi aflat ca nu verifica nimeni furtunele. Verifica (la mișto, cu sonda afara din eșapament) noxele, seria de motor(in caz ca o gaseste), seria de caroserie, frânele si cam atat. Practic daca masina are frâne e ca si trecută. Nu este normal sau fii obligat sa faci itp, fiecare este responsabil in fata legii de ceea ce face. Nu-mi spune ca daca ai itp valabil dar circuli fara frâne sau cu alte defecțiuni si faci accident nu esti vinovat. De fapt, este posibil ca unii dintre voi asta sa credeți, caz in care va meritați soarta. |
|
#70
Posted 21 April 2017 - 00:07
Ce tot vb ma prostii sa te afli in treaba si sa ti demonstrezi pozitia ?
Ce ITP faci la masina noua ? Cine cacat te considera infractor ? Si cine ai vrea sa verifice masinile daca nu statul ? Firma ta ? Ti ar sticli ochii in cap de bucurie,nu ? |
#71
Posted 21 April 2017 - 00:09
In realitate nu statul verifica mașinile ci niște firme, care de fapt, nu verifica mai nimic. Votant pesede, asa-i!
|
#72
Posted 21 April 2017 - 02:33
Epdm, on 21 aprilie 2017 - 00:06, said:
Daca treceai măcar odată cu o masina pe la itp ai fi aflat ca nu verifica nimeni furtunele. Verifica (la mișto, cu sonda afara din eșapament) noxele, seria de motor(in caz ca o gaseste), seria de caroserie, frânele si cam atat. Practic daca masina are frâne e ca si trecută. Nu este normal sau fii obligat sa faci itp, fiecare este responsabil in fata legii de ceea ce face. Nu-mi spune ca daca ai itp valabil dar circuli fara frâne sau cu alte defecțiuni si faci accident nu esti vinovat. De fapt, este posibil ca unii dintre voi asta sa credeți, caz in care va meritați soarta. Per total este normal sa ceara ITP-ul anual dar doar daca si rezolva problema trecerii pe naspa in sensul in care sa inaspreasca pedepsele drastic pentru inginerii de la service. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users