Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

マツダ6 (Matsuda 6) aka Mazda 6 G165 MT Revolution

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#55
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
La AVG speed din aplicații mai poate ține cont și de viteza văzută prin gps care este mai mică decât cea afișată de vitezometru. Consumul este foarte bun ținând cont de orele de deplasare și gabaritul mașinii

#56
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Am facut calcule și in cazul aplicației Speedometer,  Avg Speed e calculata la timpul de deplasare și nu tine cont de idle time.

Oricum nu ma stresez de consum, știam de la început la ce sa ma aștept.

La Avensis am avut 8.6% pe 138000 de km.

Edited by stiinta82, 18 January 2018 - 10:25.


#57
MisterSoSo

MisterSoSo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.01.2018
Salut! Eu vrea sa imi cumpar in primavara asta o masina la fel ca a ta, dar varianta Combi (avem copii mai multi si avem nevoie de o deschidere mai mare a portbagajului) :)

(Am de ales intre Atraction cutie automanta si Revolution cutie manuala -  am ales Revolution)

Am făcut săptămana trecută un test drive la BDT de pe Splaiul Unirii, Buc. 2.2 diesel, 175 Cp, cutie automata, Revolution Top. Superba mașina! Demaraj foarte bun, reacție prompta a motorului după ce apeși accelerația, mașina asta de 5 lungime se simte foarte ușoară si foarte ușor de condus. Am testat si G Vectoring...am ramas impresionat. Plus ca au pornit toate sistemele de avertizare - unghi mort, schimbarea benzii, frânare automata daca te apropii prea mult si brusc de cel din fata. Etc.

Am intalnit insa si pareri contra achizitiei, mai ales de la un domn care detine 2.2 revolution top,175 Hp,cutie automata,culoare gri Machine, an 2017 (Club Mazda 6 Romania de pe FB), si anume:

- vopseaua praf
- baraie plasticele din portiere la câtuși de puțin bass
- discurile se ovalizeaza in maxim 15000 km (Citez : ''eu când m am dus sa reclam problemele pe garanție mi s-a spus ca “ce vrei dom-le ca toate face asa) si ca sa ma conving mi au arătat pe masina de test-drive si chiar asa era' . Când am Zis ca imi baraie fetele de portiere si macaraua la geamuri si joisticku ala de reglat oglinzile am primit ca răspuns ca nu au ce face, ca e din construcția mașinii, ca am dat 33000€ pe masina si ca alta marca cu aceleași dotări e 60000€, asa ca sa accept asa cum este masina. Si aroganta dar iti da jos fata de portiera si iti arata ca efectiv nu au ce face ca e proiectata prost...M am întâlnit la prima revizie acum 1 săptămana cu un om de la BOtosani tot cu un 6 ca al meu, ce crezi? Aceleași probleme le avea si omul - majoritatea fără rezolvare'' - incheiat citat

- după 130 km/h vibrează ca dracu oglinda de la șofer de nu vezi nimic in ea(de la pasager nu are nimic,in schimb aia de la pasager are momente când nu se deschide la maxim atunci cand deblochezi masina),cand am fost la revizie înghețase oglinda ca am spălat seara masina si nu mai vibra...au zis sa vin in primăvara si o schimba ca e caz cunoscut asta.oglinda din dreapta trebuie sa pice de tot motorasul de rabatate ca sa o poată schimba pe garanție...altfel daca azi face si mâine nu nu pot face nimic daca nu e data defecțiunea pe tester.

Pe mine, in afara de ovalizarea discurilor si nefunctionarea oglinzii, nu ma deranjeaza foarte tare celelelate defectiuni. Vezi ca daca o antifonezi in perioada garantiei, iti pierzi garantie. Deci trebuie sa astepti pana expira.

Poti sa imi dai un feedback fata de cele de mai sus? A fost domunul ghinionist si  a nimerit o masina din 1000 mai nashpa sau chiar exista problemele astea?

Multumesc!

#58
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Știu și eu de topicul respectiv. Eu încă nu am avut problemele respective. Problema cu oglinzile au pățit-o mai mulți. Ale mele merg perfect și sunt setate sa se plieze când închid mașina. Nu vibrează nimic în uși și nici oglinda la viteza. Cel mai mult am avut 175km/h pe GPS și nu vibra oglinda.
E posibil ca un anumit lot sa fi avut probleme cu discurile. Eu abia sunt 11000 km, mai vedem.
Ai putea sa aștepți sa vina și la noi varianta 2018. Au îmbunătățit interiorul destul de mult, sau cel puțin asa zice lumea.

#59
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Mă bag și eu în seama, problema discurilor poate să apară la orice producător. Nu ei le produc. Chiar și furnizorul se poate confrunta cu un lot de materie prima neconforma sau mai știu eu ce. E trist daca dealerul are o atitudine de rahat.
Vibrația oglinzii retrovizoare știu că e de la unghi de fuga, cauciucuri cu probleme, geometrie etc. Trebuie verificate astea.
Daca ii faci o antifonare (costă cam 1000 de lei) nu se mai aude nimic de afara.
Restul sunetelor cred că se rezolva pe garanție. Eventual schimba dealer-ul la care mergi, pt alții clienții contează. Sa nu generalizăm daca un client are probleme (vezi băiatul cu Audi a7, vezi site-ul dedicat nuskoda etc etc).

Toate mașinile asiatice sunt praf la vopsea. Parca Mazda o are cea mai buna dintre ele.

#60
MisterSoSo

MisterSoSo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.01.2018
Si eu ma gândeam ca trebuie sa fi nimerit o mașina cu niște piese neconforme, nu am mai auzit pana acum sa se ovalizeze discurile pana in 15000 km! Dar si asta ridica o problema: selecția furnizorilor de către Mazda!

Per total, sunt hotărât sa cumpăr Mazda 6, imi place mașina, sper sa am noroc de un lot “Zeiss”!:)

#61
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
La Forduri se mai intampla sa se ovalizeze discurile destul de rapid. La fiesta sotiei s-au ovalizat la 20.000 km si cand am cautat infirmatii, mi-am dat seama ca nu e caz izolat.  In cazul oglinzii miscatoare, este posibil sa nu fie stransa cat trebuie prinderea de pe usa. Aceeasi problema o aveam la Fiesta dar pe dreapta, vibra de la 100km/h de nu vedeai in ea. S-a rezolvat in cateva minute cu o cheie tubulara. Nu era perfect stransa aparent (insa nici nu se misca daca trageai cu mana de ea). Oricum, mare porcarie oglinzile astea montate pe usi.
Despre vopsea, este intr-adevar sensibila. Dintre asiatice, la Toyota este ceva mai buna decat la restul.

Edited by closchkutza, 24 January 2018 - 16:18.


#62
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Updae ODO ~13600 KM

Masina merge bine si nu am alte plangeri la adresa ei. Consumul  mediu a ajuns la 7.79 %.

Iata ca la nici un an de cand am luat masina am comis-o din nou si am avut un mic accident. Se intampla in parcarea de la serviciu. Asteptam frumos la bariera si am sunat pe cineva sa-mi deschida (nu aveam baterie la telefonul care deschidea bariera). In timp ce sunam, am vazut ca se ridica bariera si atunci m-am uitat in oglinda sa vad daca am pe cineva in spate care a deschis. Am plecat de pe loc fara sa mai ma uit in fata. Acolo ma astepta dupa colt o alta masina (care deschisese bariera) si care a vazut farurile mele si a oprit. E adevarat ca era e banda mea si taia putin curba, dar asa facem toti acolo. Am considerat ca e vina mea, iar miercuri ne ducem la constatare si facem amiabila. Masina s-a ales cu bara fata sparta, ornamentul de la radiator zgariat, numar plus suport si niste scuturi de plastic rupte . Asta la prima vedere, vedem la constatare.

Ma gandeam sa deschid un dosar si ptr o zgarietura pe capota , dar nu stiu daca are sens sa vopsesc toata capota.

Revin cu detalii dupa constatare.

Attached Files



#63
momentsuk

momentsuk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 24.03.2018
Sa o stapanesti sanatos. Avem si noi o M6 in familie. Din 2013 deci fara facelift. Are in jur de 150.000 km. No problems, whatsoever. Proprietarul a dat BMW seria 3 pe m6 si acum se gandeste sa schimbe m6 cu Volvo sau Mercedes. Pentru mai mult confort :) Masina e resoftata si e mai agresiva acum. Din spusele proprietarului - consumul a mai scazut, dupa resoftare.

#64
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update ODO 15150

Am facut constatarea la Autoklass Pipera. M-am gandit ca daca tot umblu la CASCO , sa schimb si 2 jante. Totul a descurs OK pana cand am vrut sa plec. Era 1 martie cand cand a nins ceva mai mult in Bucuresti. Senzorii au inceput sa bipaie aiurea de la zapada asa ca i-am dezactivat; camera era foarta murdara si nu vedeam mare lucru in ea. Cand am dat cu spatele am lovit stalpul de la bariera si am spart stopul stanga spate. Mai naspa a fost ca am distrus si stalpul si a trebuit sa mai fac proces verbal de distrugere proprietate, dar le-am dat RCA-ul. Alt timp pierdut cu inca un dosar plus proces verbal…. Am fost tot atunci la Arian Pipera cu dosarele sa comandam piesele. Oamenii au zis ca ei comanda ce a dat asiguratorul, dar sigur mai sunt chestii de comandat care nu se vad si trebuie sa ajung cu masina la Arian Militari sa dea bar jos si sa faca o reconstatare. Din lipsa de timp am ajuns abia in 21.03 la reconstatare si intradevar mai sunt plastice de comandat. Intre timp am mai deschis 2 dosare, unul ptr alta janta si unul ptr zgarietura de pe capota. Am vb la service si urmeaza sa duc masina dupa Paste cand vor fi venit venit toate piesele si vor avea si masina de schimb. Din ce am inteles, OK-ul pe reconstatre l-au obtinut de la Groupama.


Consumul general a ajuns la 7.92 %, deoarece masina a mers mai mult in Bucuresti unde traficul este din ce in ce mai prost( seara e mai rau ca dimineata si nu prea inteleg de ce).Am atasat si 2 poze ( e acelsai traseu cu cel mai mare consum pe care l-am obtinut pana acum in Bucuresti....cred.
Dupa Paste cand voi baga masina in service o sa profit de ocazie si voi trece la anvelopele de vara daca tot schimb 3 jante. Sunt curios cum le voi simti dupa astea de iarna. Din ce imi amintesc erau mai zgomotoase.
Am spalat aseara masina la Tunel Car Wash Aviatorilor, ca trebuia sa fac azi inspectia de risc ptr Casco si peste tot era aglomerat. Nu recomand, (cel putin nu programul Eco) , a ramas destul de multa mizerie pe masina si nici nu o usuca prea bine.
Am facut RCA la Euroins si am dat 736 lei ptr B1. Inca nu s-a actualizat clasa de risc se pare.
CASCO am ales Generali, intrucat mi s-au parut cei mai OK si ca bani si ca valoarea asigurata.
Pretul e 706 euro in 4 cu plata in rate, 100 euro fransiza si valoarea asigurta 22773 Euro.
Cei de la Groupama nici macar nu au returnat oferta intrucat am mai mult de 3 dosare.

Sper sa nu mai am evenimente neplacute.
Revin cu alte info dupa ce scot masina din service.

Paste fericit!

Attached Files



#65
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update 16700 KM

Am reusit intr-un final sa ajung cu masina la service ptr reparatii. Am profitat de ocazie si am facut si revizia de 1 an, am schimbat si anvelopele cu cele de vara. Operatiunile au fost efectuate la Radacini Militari.
Am dus masina marti dimineta, iar vineri dupa amiaza am luat-o. Pe timpul reparatiei am avut un C3 de schimb 60 cp din 2012 cu 116K km. Foarte dezamagit am fost de el. Pai Avensisul meu de 9 ani care avea 140K km cand l-am vandut mergea mult mai bine si arata foarte bine in interior. C3-ul scartia din toate cele, la deniveleri credeam ca se rupe. Motorul facea niste zgomote ciudate, volanul era cojit...am primit masina foarte murdara in interior.

Am avut 5 dosare deschise pe CASCO, si anume 3 jante de schimbat, capota de vopsit, bara fata inlocuit si stopurile spate stanga de schimbat. Toata distractia a fost 15000 Ron! Un pret aberant de mare dupa pararea mea. Cum e posibil sa coste lampile spate 4000 de RON? Vorbim totusi de o masina de volum, nu premium. Oare la Mercedes sau BMW cat costa?

Revizia a fost 767 lei, si a constat in schimb ulei, filtru ulei, filtru aer. Cel de polen il schimbasem eu (Corteco 86 lei). Am primit din partea lor gratis schimbul unei anvelope.

Reparatia a iesit OK mai putin capota care are o zona care se vede ciudat (inca nu stiu exact ce are, daca isi da cineva seama din poze…astept pareri). Eu am crezut ca e ceva unsuros si am incercat o degresare cu un degresant de la Ma Fra. Prima data am incercat cu apa si sapun lichid, ca aia aveam la indemana, dar se vedea la fel. Dupa ca am dat cu degresant parca nu mai este ca la inceput, dar tot nu e perfect. Sper sa ajung azi la o spalatorie sa aflu ce s-a intamplat si ce pot face. Din pacate cand am ridicat masina nu am observat. Se vede doar dintru-un anumit unghi si in soare. Am sunat la service sa-i anunt si mi-au zis sa ma duc cu masina sa vada si ei. Din pacate nu prea am timp sa ajung din Baneasa/Pipera pana in Militari. Daca nu rezolv la spalatorie ma duc la ei dupa minivacanta de 1 mai.

Attached Files



#66
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu are nimic un afara de faptul ca au zgariat capota proaspat vopsita. Sau polish prost facut dupa revopsire (acelasi lucru, vopsea zgariata).
Neingrijit lucrat, din pacate.

Edited by closchkutza, 25 April 2018 - 12:08.


#67
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Nu este zgarietura. Pai si daca e polish prost făcut, ce se mai poate face? Ca nu cred ca vor fi de acord sa o vopsească din nou pe cheltuiala lor.Daca vedeam de la început nu ridicam masina, dar asa nu prea am cum sa mai dovedesc ca e vina lor. O sa vad ce zic si cei de la spălătorie si apoi imi fac timp sa ajung la service.

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Pai polish facut prost rezulta tot in zgarieturi. Vor iesi cel mai probabil la inca un polish, banui ca este superficiala treaba, avand in vedere ca se vede doar in soare.

P.S: baietii din spalatorii NU sunt specialisti in detailing (desi majoritatea sunt foarte dornici sa faca polish-uri si alte operatii asociate cu detailing-ul).

Edited by closchkutza, 25 April 2018 - 12:49.


#69
frantic

frantic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 31.07.2006
Par a fi holograme, rezultate in urma unui polish prost facut. Se pot remedia cu un nou polish, dar facut de cineva care chiar se pricepe.

#70
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Am gasit o firma care este in drumul meu spre casa si o sa-i intreb daca pot rezolva ei problema. Este vb de https://autokult.ro/ si sunt la Decathlon Baneasa.

Multumesc de informatii.

 frantic, on 25 aprilie 2018 - 12:53, said:

Par a fi holograme, rezultate in urma unui polish prost facut. Se pot remedia cu un nou polish, dar facut de cineva care chiar se pricepe.


Exact asa se vad, ca niste holograme in soare. Daca nu e soare are aspect de matuire.

#71
frantic

frantic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 31.07.2006
Hologramele se pot scoate, n-ar fi mare problema. Dar daca zici ca vopseaua are aspect mat atunci cand nu e in soare, e posibil sa fie ars lacul. De regula asta se-ntampla cand cel ce face polishul foloseste o masina rotativa si insista prea mult intr-un loc.
Du-o intr-un centru de detailing profesionist si-o sa-ti spuna daca sunt holograme sau lac ars.

#72
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Am ajuns într-un final la Autokult si într-adevăr erau holograme. Băiatul de acolo mi-a spus ca masina a fost vopsită prost. Cica ar fi curs vopseaua mai mult in partea aia si apoi au insistat mai mult la polishare. M-a întrebat unde am vopsit-o si a fost foarte surprins cand i-am spus ca la Rădăcini Militari.
Acum au mai ramas ceva zgarieturi fine care se vad in "neon de polish" si ca nu are rost sa incerc sa le scot. Cel putin nu acum, ca nu e lacul uscat perfect.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate