Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

マツダ6 (Matsuda 6) aka Mazda 6 G165 MT Revolution

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#73
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
La o postare ai calculat pe la odo 13000km un cost de vreo 1.17Lei/km. ai bagat acolo si casco, rca, vigneta, impozit?   Sau doar combustibilul.
Ai adunat si revizia, spalarile?

Edited by tfmercedez, 09 May 2018 - 13:24.


#74
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Atasez fisierul care contine toate cheltuielile de pana acum si iese in Average cost per kilometer 1.06 lei. Lipsesc doar cateva spalari, dar nu sunt sume mari. Hai sa zicem un plus de 200 lei sau pe acolo.

Attached Files



#75
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update ~18100 KM

In continuare masina merge bine fara problem si sunt incantat de ea. Am facut in weekend 237 km (BUC-Targoviste- Campul Lung) cu un consum de 5.3% 4 oameni plus copil si bagaje. Consumul total e 8%.


Ieri am avut un eveniment nefericit in care am realizat ca e nasol fara roata de rezerva. Am plecat de dimineata in graba sa duc sotia la serviciu si apoi copilul la gradinita. Dupa ce am lasat sotia la Victoriei  am plecat spre gradinita. Pe la Arcul de Triumf am realizat ca mi-am uitat portofeulul acasa. Am mai mers un minut si mi s-a aprins indicatorul de avertizare sa verfic presiunea. In prima faza am crezut ca e doar o eroare de senzor si nu pot sa am atat ghinion sa fac pana chiar atunci.(mai ales ca masina mergea normal). Am ajuns la gradinita si am inspectat rotile. Roata dreapta spate avea un surub frumos (am inteles ca e de la un scut de motor) in ea si se auzea cum pierde aer. M-am intors in gradinita si am imrumutat 100 de lei de la asistenta. Am bagat aer in roata si am zis ca ajung pana la Autosoft ca erau aproape. Acolo, destul de neprietenosi oamenii. Le-am spus ca am pana, la care imi mi-au zis ca programul incepe la 9, desi mai erau 10 min si eu le-am spus ca pierde aer. Pana la urma m-am suparat si am plecat la Autozone  (erau oricum in drum spre serviciu). Aici, ghinion de nesansa, rampele erau ocupate. Pana la urma am rezolvat, dar acum vine nelamurirea mea. Acum vreo 3 ani cand am facut pana la fel, mi-au pus snur. De data asta au zis ca mai bine pun petec, ca ei la snur nu dau garantie si snurul se poate duce la o frana. Cum nu ma pricep am zis sa faca cum cred ei mai bine. Cand am ajuns la birou imi spune un coleg ca era mai bine cu snur, si ca au pus petec ca era mai scump (50 lei a fost distractia). El zicea ca daca se pune petec se subtiaza cauciucul in zona respectiva  si apoi face galme mai usor. Am vb cu alt prieten care mi-a explicat ca e mai bine cu petec avand in vedere unde a fost gaura, deorece la snur trebuia gaurit cauciucul si putea afecta structutra de rezistenta.

Acum faptul e consumat dar eram mai mult curios.

Attached Files



#76
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
eu zic că petec e mai ok, mai ales dacă gaura nu era foarte mare.
șnurul tine aer și funcționează ca un dop care poate pierde presiune.
ca să monteze petec ei nu polizează ca să afecteze „sârma”ci ca petecul să aibă aderența maximă.
oricum un petec se pune cu mai multă muncă și atenție decât un șnur.

#77
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Dar nu ai kit de pana?

#78
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Am, dar mi se pare complicat.

#79
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Snurul e o porcarie. Cedeaza in timp si e periculos. Cand largeste ala gaura ca sa intre snurul rupe structura de rezistenta. Plus ca nu are lipici asa bun ca un petec.

#80
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Perfect! Asta voiam sa aud.

Mulțumesc.

#81
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Decizia de a se folosi snur sau petec se ia in functie de situatie iar succesul reparatiei depinde in egala masura de cel care o face si solutia adoptata.
Am avut pe Avensis pe una din anvelopele de vara snur cu care am mers 2 sau 3 sezoane fara probleme (ulterior am pensionat anvelopele). S-a folosit la repararea unei gauri de holsurub care nu rasulfa (mersesem cu holsurubul ala in roata o gramada fara sa piarda aer) deci gaura era mica. S-a scos holsurubul din anvelopa cu surubelnita si in 3 secunde a bagat snurul, fara sa largeasca vreo gaura sau sa dea macar roata jos de pe masina (masina era pe rotile ei). Taiat la nivel, facut presiunea, achitat 5 lei si aia a fost.
La Ford la cele de vara iarasi am un snur montat intr-unul din ele. De data asta gasisem masina pe janta, gaura de cui. Din nou nu s-a dat anvelopa jos, nu s-a largit nimic, s-a lucrat pe reteta de mai sus. Acum daca ma uit unde a fost pus nu-mi mai pot da seama.
La nici una din masini nu am avut probleme cu pierderi de presiune.
De asemenea, snurul nu stiu sa aiba adeziv, altfel n-ar putea fi introdus (fortat) in gaura ce trebuie astupata.

Edited by closchkutza, 23 May 2018 - 23:30.


#82
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Subscriu la cele zise mai sus. Am gasit intr-o zi un holsurub, am mers la Autosoft, si mi-a pus snur. Asta se intampla acum aproape 1 an de zile.
La momentul respectiv l-am intrebat pe tipul de acolo daca sa pun petec sau snur, si a zis ca in cazul respectiv chiar nu conteaza, chiar daca e peticul mai scump.

#83
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
E ok snurul . La Discovery aveam numa intr-o roata vreo 4 snururi , pe coclauri alta solutie nu e .

#84
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Salutare,

Stiu ca nu am mai scris de mult, dar lipsa de timp si de evenimente…plus alte preocupari.

ODO 33.500KM

Masina merge bine si nu au fost probleme(doar una minora). Imi place in continuare cum arata si cum merge ("nu bate nu troncane"). Daca as fi pus iar in situatia de acum 2 ani as alege la fel.

Intre timp am facut revizia nr 2 si am schimbat oglinzile pe garantie.

Problema cu oglinzile a aparut prin noiembrie anul trecut si e cunoscuta ptr Mazda 6. Uneori una din ele, sau chiar amandoua nu se mai rabatau. Ramanea oglinda la jumatate si trebuia sa apas din nou buton sa merga pana la capat. Au facut probleme pe rand, apoi nu au mai facut cand m-am dus sa deschid dosarul si sa le schimb. O sa vad daca mai apar probleme.
Costul reviziei nr 2 a fost de aproximativ 1000 lei (cam scump) plus 120 de lei filtrele de aer si polen schimbate de mine inainte. Fata de revizia 1 care a fost facuta la Arian Militari acum am facut la Arian Nord . La revizia 1 au pus ulei 5W-30 iar acum au pus 0W-20. Acum au schimbat si lichidul de frana. Placutele au zis ca sunt la 60% si rezista probabil pana la urmatoarea revizie.

Nu am descoperit nici pana acum de ce se inchide automat cand opresc masina si ma dau jos iar uneori nu se inchide. E aiurea ca pana ajung la usa copilului se incuie si trebuie sa apas pe buton sa o deschid. Probabil e o secventa de pasi de urmat, dar nu am cercetat.

Am facut CASCO la Generali si a fost 637 Euro la o suma asigurata de 19.200 Euro, fransiza 10%/  dauna totala si 100 euro/eveniment.
RCA a fost 617 lei/6 luni din cauza ca am fost incadrat la M3 ( cam aiurea ptr 2 evenimente minore de anul trecut).

Consumul general pana acum este 8.13% iar consturile totale cu masina 30.610 lei dintre care 14.249 lei sunt benzina.

Urmeaza sa trec la anvelopele de vara in weekend si sper ca in curand sa cumpar  bare transversale si suport de biciclete.

#85
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Nu ai mai scris de ceva timp aici? Mai ai masina, ce rulaj are, cum se prezinta?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate