Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
マツダ6 (Matsuda 6) aka Mazda 6 G165 MT Revolution
Last Updated: Oct 02 2022 08:30, Started by
stiinta82
, Apr 18 2017 13:02
·
0
#1
Posted 18 April 2017 - 13:02
Salutare și bine v-am găsit,
Aici vom vorbi despre Mazda 6 G165 MT în varianta de echipare Revolution. Înainte sa discutam de Mazda 6 o sa povestesc cum am ajuns ea. Mașina dinainte a fost Toyota Avensis. Dacă nu se întâmpla un eveniment nefericit acum probabil vb de altă mașină sau deloc Partea 1Prolog (se poate sari peste el dar ptr unii poate fi de folos)
Spoiler
Partea a 2-a-->Decizia În urma cu un an și ceva când vb cu soția care va fi următoarea mașină amândoi am fost de acord ca aceasta va fi Mazda 6. Dar acum când am adus în discuție Mazda 6 soția s-a răzgândit și a zis ca vrea SUV. Asta din cauza ca în grupul nostru mai sunt 2 Kuga, un Kadjar și un CR-V. Eu nu eram convins ca avem nevoie de un SUV dar am zis sa facem ca ea de data asta (e o vb “happy wife, happy life”) . M-a întrebat dacă Mazda are SUV în gamă iar când a văzut CX-5 -ul a fost dragoste la prima vedere. Așa că m-am apucat sa citesc tot ce se poate despre model și sa vad toate review-urile pe YouTube. Am aflat ca s-a anunțat un nou model care urma da apară în iunie si m-am gândit ca poate prind ceva reduceri mai consistente la modelul actual. M-am uitat la preturi și dotări și am ajuns la concluzia că ne încadram la a 2-a varianta echipare (Chalange) care avea strictul necesar. Prețul de lista ptr CX-5 G165 era de 25000. Ma gândeam ca mai obțin un discount de 2-3000 euro și ajung la 22-23000 euro. Primul pas a fost sa trimit un mail către toți dealerii Mazda din țară și sa le spun ce vreau. Din păcate ce vroiam eu nu era nicăieri pe stoc sau comandată deja de dealeri. Pentru modelul actual nu se mai făceau comenzi, dar nici ptr cel nou nu se puteau face încă. Din ce am înțeles de la dealeri, dacă vreau noul model trebuie sa aștept pana în iunie sau chiar în septembrie. Din păcate nu puteam sa stau asa mult fără mașină . În cazul asta am zis ca ori mărim bugetul alocat, ori ne orientam spre alta marcă. M-am uitat la Peugeot 3008 care mi-a plăcut și de care am citit numai de bine,dar și ptr acesta trebuia sa aștept destul de mult. O alta variantă era Tucson, dar ieșea bine din buget. KYA Sportage nu ne-a plăcut cum arată la exterior. Pasul următor a fost sa vb cu cei de la Arian Nord (aici aveam un prieten care stia pe cineva) să-i întreb ce au pe stoc la CX-5. Am găsit una pe benzină 4x4 in varianta de echipare Takumi (avea aproape de toate, mai putin piele, pe care oricum nu o voiam). Prețul era însă 26.600 EUR redus de la 29.500 euro . Putin mai mult față de bugetul alocat dar nu mai conta ptr ca aveam nevoie de mașină și sotiei i se pusese pata pe ea. Am decis sa mergem sa vedem mașina live în showroom ptr ca de condus nu puteam. Am ajuns în showroom și acolo când am văzut Mazda 6, a fost dragoste la prima vedere ptr mine. Soției ii plăcea în continuare mai mult CX-5. După ce ne-am urcat în ele am ajuns la concluzia, evidență de altfel, ca Mazda 6 e mai calitativă și este mai spațioasă. Când am întrebat dacă la M6 are ceva pe stoc sau deja comandată, am aflat că este un G165 MT în echiparea Revolution culoare albastră pe care oricum o vroiam la CX-5; deja mi s-a părut semn divin. Prețul era de 25.000 euro redus de la 27.500 euro .Mai rămânea sa conving soția ca M6 e mai bună(ptr nevoile noastre) decât CX-5. I-am spus ca e mai mare, este puțin mai rapidă, mai silențioasa, calitate puțin mai buna la interior, consum mai mic. Dar principalul avantaj al CX-5 era ca este SUV, deși la bază este o compactă înălțată și puțin mai lungă . După câteva zile a fost și ea de acord ca nu are rost sa platim 1.600 euro în plus pe o mașină care e mai slaba și la care urma sa apară un nou model (i-am zis ca o vindem mai slab când o vom schimba). Termenul de livrare era sfârșitul lunii martie, dar era ok ptr ca oricum nu puteam sa o conduc pana în 10 aprilie. Partea a 3-a-->Mașina In data de 1 aprilie am profitat de faptul ca părinții meu veneau în București și am decis sa ma duc sa ridic mașina de la dealer cu tatal meu. Bineînțeles am achitat-o în ultima săptămână din martie si i-am făcut RCA și CASCO la Groupama. De la ei am primit cea mai buna oferta și știam ca sunt serioși; sper sa nu aflu dacă sunt sau nu. Am dus mașină acasă în garaj și atât; nici măcar nu am dat toate foliile jos de pe ea. Cum tot nu aveam ce face, m-am apucat sa citesc manualul, sa conectez telefoanele la sistemul mașinii și sa învăț comenziile. În data de 10 aprilie, când au trecut ccele 90 de zile, am fost la Parchet sa depun cererea de prelungire a dovezii de circulație. Miercuri am zis sa trec pe la Udriste în speranța că poate e gata dovada. Și spre surprinderea mea a fost. M-am întors la serviciu și am stat ca pe ghimpi până seara când urma să o conduc prima dată. Seara m-am dus la ea am dat toate foliile jos, am aranjat scaunul, oglinzile head up display- ul și am plecat să-mi iau soția de la serviciu. Aveam emoții cu jantele de 19’ ca nu vor fi confortabile (la Toyota aveam de 16) dar sunt chiar confortabile. Farurile led luminează super, fata de Toyo care e cunoscut ptr lumini slabe... mi s-a părut ca merg ziua. Nu am avut mult timp sa o conduc prea mult dar prima impresie mi-a plăcut. Urma weekend-l cu Paștele în care urma sa fac 400 km. Sambata am plecat la Pitesti, dar din cauza unui accident pe A1, Waze-ul m-a bagat pe Sabareni-Joita-Ciorogarla-Bolintin-A1. Nu m-a deranjat ca am zis ca ma acomodez si eu cu masina. Pana la Pitesti am facut 1H si 45 min si am avut un consum de 6.4%. Am mers normal cu maxim 140 fara excese. Am inteles ca primii 1000 de KM trebuie sa o menajez. Masina mi s-a parut foarte confortabila si silentioasa. Accelereaza destul de frumos si liniar. Am mai facut cateva drumuri prin Pitesti si a inceput sa-mi placa din ce in mai mult. Head-up display-ul e ok, desi daca era proiectat direct pe parbriz era si mai bine. Luni am mai facut un drum pe traseul Pitesti-Campul Lung-Targoviste- Bucuresti in total 188 KM cu un consum de 5.8 %. Am avut ocazia sa merg pe drumuri mai proaste dar si pe drumuri virajate, si pot spune ca masina sta foarte bine pe sosea. Jantele de 19 m-am convins din nou ca sunt confortabile, iar suportul scaunelor este foarte bun. Masina este foarte mare si a trecut testul bagajelor. Portbagajul este mai mic fata de Avensis si nu stiam cum se va descurca. In spate am fost nevoit sa merg cu 2 persoane plus scaunul copilului si s-a stat mai bine fata de Avensis. Indicatia treptelor de viteza, iar mi se pare ciudat. Adica deja de la 60 Km/h imi indica sa trec in tr 6. Dar probabil ajuta la consum, desi mi se pare ca e subturata daca schimb cum imi indica. Dar am observat ca atunci cand accelerez eu mai tare, nu imi mai indica sa schimb, ma lasa sa fac ce vreau. Sistemul start-stop functioneaza bine si nici nu se simte. Am mers recent cu o Kuga si nu mi-a placut, zguduia putin si era galagios. Acum, inainte sa trec la poze, o sa postez si partile mai putin bune. Probabil sunt mai multe, dar inca nu le-am descoperit inca: -masina nu arata viteza medie; mi se pare aiurea ca o masina in 2017 sa nu afiseze viteza medie de deplasare. -sistemul Isofix e ciudat; m-am chinuit 40 de min sa montez scaunul copilului. La Avensis era treaba de 2-3 min, iar la Octavia II dura maxim 5 min. -tapiseria, pare mai slaba calitativ fata de Avensis. Asta mai vedem in timp cum se va pastra. Desi scaunele si bancheta sunt mai moi si mai confortabile. -in portbagaj nu exista nici un sistem de prinderi; la banii astia sa nu pui niste carlige ceva in portbagaj…. -masina vine fara roata de rezeva, doar kit de reparatie si; optional puteam sa achizitionez de la reprezentanta contra sumei de 500 Euro. E adevarat ca in 9 ani nu am facut pana, dar nu se stie. Exista totusi un card cu Mazda Asistenta si trimit platforma sau ceva. Sper sa nu am nevoie. -mi s-a partut foarte complicat sa-mi conectez un telefon cu Windows 10; nici acum nu stiu exact cum am reusit. S7 in schimb l-a conectat instant. Per total pana acum imi place foarte mult si sunt multumit de alegerea facuta. rps20170417_223508.jpg 1.84MB 447 downloads 20170415_202243.jpg 298.53K 423 downloads 20170415_202216.jpg 324.5K 427 downloads 20170415_134640.jpg 533.13K 416 downloads 20170416_103740.jpg 370.83K 404 downloads 20170415_202146.jpg 271.24K 400 downloads 20170415_134654.jpg 523.78K 374 downloads 20170415_202124.jpg 243.88K 371 downloads 20170416_103803.jpg 382K 357 downloads 20170415_202309.jpg 320.47K 358 downloads rps20170417_223057.jpg 227.75K 360 downloads rps20170417_223255.jpg 306.37K 402 downloads Attached FilesEdited by stiinta82, 18 April 2017 - 13:04. |
#2
Posted 18 April 2017 - 13:10
Da, misto masina! Drumuri bune sa ai!
Dar nu am cum sa nu observ o chestie a la masina de 12000 de euro, uitandu-ma la batul care tine capota motorului. Au japonezii astia un stil sa se faca de kko la lucruri atat de simple! Oare era chiar atat de scump sa puna un telescop la o masina de peste 20 000 de euro?! |
#4
Posted 18 April 2017 - 13:16
Daca ii apar erori in computerul de bord precum cea din titlul topicului tau de la subiecte noi de sus e clar.
マツ&#... Nu inteleg, ce fel de caractere folositi la denumirea threadurilor. Sper sa fie remediate erorile astea ca, deja, de cateva zile au devenit prea deranjante vizual. |
#7
Posted 18 April 2017 - 15:57
In sfarsit, a aparut si fratele mai mare pe forumul asta.
Sa o stapanesti sanatos! |
#8
Posted 18 April 2017 - 20:27
S-o stapanesti fara probleme si sa te serveasca macar atat de bine cum a facut-o Avensis-ul (care esxeotand partea de siguranta pasiva, sa stii ca a fost si este o masina foarte solida) dpdv siguranta. Despre bat, macar sa fie asta singura problema a masinii, batul ala si dupa 10-12 ani tot va functiona ca in prima zi .
Cum ti se pare dpdv antifonare comparativ cu Avensis-ul? Eu am mers cu un 2.5 2016 si pe la 120 km/h aparea un fasait ciudat din zona oglinzilor. Edited by closchkutza, 18 April 2017 - 20:32. |
#9
Posted 18 April 2017 - 21:01
@closchkutza multumesc,
Este mult mai silentios ca Avensisul, dar si Toyota cand a fost noua era mai silentioasa. Stiu ca Toyota este o masina sigura, din pacate am verificat asta. Daca este sa compar Mazda cu Mondeo, in Ford este clar mai multa liniste, dar acesta mi s-a parut prea barca pe curbe. Probabil Pasat-ul este si mai silentios, dar nu arata la fel de bine (cel putin din punctul meu de vedere). Alt minus la Mazda este ca nu au Android Auto. |
#13
Posted 18 April 2017 - 21:48
Dacă e și fiabila măcar pe jumătate pe cât e de frumoasă eu sunt fericit.
|
#15
Posted 20 April 2017 - 13:09
Am fost azi și am declarat-o la DITL sector 1. Totul a mers surprinzător de repede. La 8:20 am ajuns, la 8:30 am întrat și am luat bon de ordine, iar la 8:45 am terminat. Urmeaza să mă duc pe 6 iunie la poliție. Sper sa meargă si acolo la fel de repede.
Am mai băgat 60 km doar în oraș cu un consum de 8.5%. Am ajuns la 500 km, iar după weekend-ul asta sper sa trec de 1000. Si mai adaug o poză 20170419_212100-3024x1701.jpg 299.31K 151 downloads |
|
#16
Posted 20 April 2017 - 15:20
Felicitari si sa te bucuri de ea!
Ma mira ca fata de modelul pre-facelift, au scos tableta deasupra bordului, ca la Mazda 3. Nu te incurca? Eu cand m-am urcat in ea sau in 3 tot timpul ma gandeam numai ce bine ar fi sa o pot plia in bord si sa merg o vreme fara sa o vad. |
#17
Posted 20 April 2017 - 15:47
Mulțumesc.
Nu ma deranjează. Cred ca era ok se putea plia când nu e folosita. Dar e bine ca este poziționată mai sus, ptr ca e mai ușor de urmărit. Nu trebuie sa te uiți în jos. |
#18
Posted 20 April 2017 - 21:36
Te uiti foarte usor peste ea, nu obtureaza deloc campul vizual, fiind ceva mai scunda decat cochilia bordului.
Edited by closchkutza, 20 April 2017 - 21:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users