Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

マツダ6 (Matsuda 6) aka Mazda 6 G165 MT Revolution

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#37
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postcloschkutza, on 15 iunie 2017 - 18:46, said:


Ce probleme au unii...

View Postcavaliere, on 15 iunie 2017 - 18:49, said:



esti tare plicitisit, asa-i?
Aveati voi ceva interesant de zis la adresa masinii sau posesorului și v-am intrerupt eu ? Nu de alta, dar eu nu m-am adresat niciunuia dintre voi. Butonul ignore va sta la dispozitie.

Edited by curentelectric, 15 June 2017 - 20:06.


#38
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postcurentelectric, on 15 iunie 2017 - 20:04, said:

Aveati voi ceva interesant de zis la adresa masinii sau posesorului și v-am intrerupt eu ? Nu de alta, dar eu nu m-am adresat niciunuia dintre voi. Butonul ignore va sta la dispozitie.

Si tu ce ai zis interesant la adresa masinii sau posesorului, ca nu iti place titlul topicului si ca faci tu ifose ca scrie cu caractere japoneze?:))) Nu mai fura curent electric.

#39
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Nu m-am gândit ca titlul va stârni polemici. Am ales caractere japoneze întrucât e vb de o mașină japoneza, construită în Japonia. Și în plus sun fan Anime-uri și manga🤘.

#40
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Eu detest ANIME, dar titlul tău mi se pare foarte șmecher :)))

#41
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update ODO :3788 km

Acum 3 saptamani am facut un drum la Slanic Prahova. La dus am mers in spatele finului si am avut un consum de 5.8 % pana la Ploiesti.  Aici ne-am plimbat ceva prin oras ca trebuia sa lase pe cineva si am ajuns la 6%.  Apoi am mers la salina si dupa la Campina pe traseul Ostrovu-Brebu Manastirei. Foarte prost drumul, nu il recomand, pacat de peisaje. In Campina am ajuns cu un consum de 6.2%. Aici ne-am despartit si la intoarcerea la Bucuresti am mers  mai tare si am ajuns cu un consum de 6.4%. Masina e foarte fain de condus pe curbe, iar copilul a fost foarte incantat. Imi zicea intruna sa mai iau curbe si radea cu pofta. Sotia nu a fost la fel de fericita. Din pacate, japonezii nu au pus si ei viteza medie. Mi se pare inadmisibil ca o masina in 2017 sa nu iti afiseze viteza medie. Din ce am vazut pe Google Maps am facut 85 km in 58 min. Nu stiu cat de corecte sunt datele dar asa apare.

Acum  2 saptamani am mai facut un drum pana la bunici (mers doar pe DN-uri) si am mers mai incet ca a dormit copilul cand m-am intors. Pe 140 km am avut avut consum de 5.3%. La intoarcere am avut  5%. Cred ca e cel mai mic vazut pana acum.
In weekend am facut un drum pana la Pitesti si m-am intors cu un consum de 7.2 % pe 300 km. La dus am mers tare ca ma grabeam (cam 150-160) cu ceva varfuri de 180. La intoarcere am mers linistit cu 135 km/h pe CC. Masina este destul de confortabila la viteze mari, insa anvelopele  sunt destul de zgomotoase ( Bridgstone Turranza 01).
In oras am consumuri de intre 7% si 11%. Pe ultimii 340 Km in Bucuresti am scos 8.3% si include drumuri la orele de varf dar si drumuri in weekend sau in afara orelor de varf. Consumul pe primii 3400 de km este de 7.5%. Eu sunt multumit. La Avensis pe ultimii 40380 km aveam consum de 8.67 %.

Acum partile mai putin bune. Am reusit sa foot o janta la intrarea pe sub pasajul Pipera. Ptr cine stie zona, intrarea dinspre strada Gara Herastrau vis-vis de Nusco Tower. Era intuneric, eram putin grabit si am comis-o. Probabil cand ies din iarna o sa apelez la Casco.  Inca nu stiu daca la iarna sa cumpar jante si anvelope pe 17 sau sa cumpar direct anvelope de 19. Inca ma deranjeaza faptul ca nu sunt carlige in portbagaj ptr a agata bagajele. Cand e plin portbagajul nu e o problema, dar cand ai putin cateva plase se plimba peste tot. Urat din partea ochiosilor sa nu puna ceva carlige sau ceva organizatoare.

Urmeaza saptamana viitoare un drum la prietenii bulgari pana la Balcic cand va fi incarcata cu 4 oameni plus scaun de copil si bagaje multe. Sa vedem cum se comporta.

Attached Files



#42
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
buna,cum sta la partea de antifonare la viteze de 140-150 ? masina e si pe lista mea pentru o viitoare achizitie si iti urmaresc cu interes jurnalul ..felicitari si drumuri bune !

#43
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Mie mi se pare ok chiar și la 160. Dar mi se pare mai slaba la antifonare fata de un Pasat sau un Mondeo. Cel mai bine faci un test drive și te lămurești.

#44
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
Tocmai ce am urmarit drive-testul lui Buhnici cu Mazda 6 2017 in Spania si spunea ca au lucrat semnificativ la partea asta si se simte diferenta fata de modelul 2015-2016..si ca e la acelasi nivel cu Passat si Mondeo !! cel mai bine o sa fac un drive test sa ma lamuresc ,am si un amic cu Passat 2016 si o sa pot face o comparatie. Traiesc in strainatate si circul pe autostrada foarte mult de aceea partea cu antifonarea e unul dintre criterii..pe mine ma intereseaza in mod special motorul de 2.2 diesel despre care am auzit numai de bine,nu ma deranjeaza deloc ca cilindreea e peste 2000 pt ca aici impozitele se calculeaza altfel(in functie de norma euro,emisii si consumul declarat)..multumesc inca o data de raspuns si toate cele bune !!

#45
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update:
ODO 7200 km. So far so good. Masina încă îmi place foarte mult. Consumul a ajuns la 7.64%.

Am făcut schimbul de anvelope deoarece plec în concediu 2 săptămâni și am zis ca nu are rost sa aștept pana in noiembrie. Pana la urmă am cumpărat Nokian Wr A4 pe dimensiunea 225/45/R19. Din păcate aveam puține opțiuni. Prețul a fost 883 lei/bucată și schimbul plus saci 150 lei.
M-am gândit sa cumpăr set complet de roți dar în talon mai am dimensiunea 225/55/R17 și ar fi însemnat sa cumpăr jante de aliaj pe 17 și costul trecea de 5000 și nu cred ca merita. În plus arată mai bine pe 19.

Anvelopele sunt din saptamana 18 2017 și sunt făcute în Rusia. Sper ca nu erau beți rușii când le-au făcut, deși din ce am auzit finlandezii ii fac la cantitatea de alcool consumat. Revin cu păreri după ce fac ceva km.

#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Stai linistit, fabricile sunt automatizate si exista ctc . Brandurile importante nu se joaca

#47
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postbobalex18, on 14 octombrie 2017 - 13:44, said:

Stai linistit, fabricile sunt automatizate si exista ctc . Brandurile importante nu se joaca
Depinde.
Nokian are si fabrici proprii (inclusiv cea din Rusia) dar a dat si licenta altor producatori (din SUA, Europa sau China) sa fabrice si sa vanda anvelope Nokian.

#48
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update si nu prea despre masina. Mai mult despre Opel Mokka X 

De cand am pus cauciurile de iarna, masina a parcurs aproximativ 700 km, dar eu am facut doar un drum de la Pitesti la Bucuresti pe A1. In astea 2 saptamani masina a fost la tatal meu. Asadar nu prea pot spune mare lucru inca, dar din ce am observat sunt mai silentioase fata de Bridgestone Turanza t001 de vara. Duminica de exemplu am vrut sa plec mai tare de pe loc(era si putin panta) si am pierdut aderenta si am lasat niste urme pe asfalt. Temperatura cred ca era in jur de 10 grade. In acelasi loc cu anvelopele de vara nu am avut problema asta. Ramane sa vad dupa ce fac mai multi km.

In alta ordine de idei, abia m-am intors din concediu din Spania, unde am condus un Opel Mokka X 1400 km. Initial rezervasem la Sixt un Peugeot 308 deoarece citisem ca are cel mai mare portbagaj din clasa compacta. Cand am ajuns la fata locului mi-au spus ca nu au 308 disponibil, dar imi fac upgrade gratuit la Mokka X, care este clasa superioara. Oricat am incercat sa le explic ca pe mine ma intereseaza portbagajul, mi-au spus ca nu se poate si ca Opel este upgrade si doar asta au. Pana la urma m-am gandit ca pot pune trolerele (2 mai +2 mici) in picioare si intra. Cum aveam doar un drum de facut cu bagaje, am acceptat.

Masina a fost 1.4 benzina de 140 cai, destul de ok echipata (senzori ploaie si lumini, clima pe 2 zone, acces fara cheie, S&S, senzori parcare si camera video, navigatie, Android Auto care a mers fara probleme) cu 21.000 km. Imi mentin parerea ca un SUV-ulet sau ce este acest Mokka X, este complet inutil. Practic ai acelasi spatiu sau mai mic ca intr-o compacta insa platesti cel putin 4-5000 euro in plus.
Acum impresiile despre masina:
-cei 140 de cai mi se par inutili, desi par multi. Eram 4 oameni in masina fara bagaje, si efectiv cand acceleram de la 80-90 spre 120-130 nu se intampla mare lucru. Am incercat si in treapta a 3-a si a 4-a, nimic. Prima data cand am obseravat ca e lesinata, eram intr-o urcare usoara pe 2 benzi si inceracam sa depasesc un camion; desi eram cu pedala la fund parca nu voia sa accelereze. Asta se intampla in treapta a 4-a la 80 cred. Am retrogradat in a 3-a si degeaba. Apoi am facut mai multe incercari sa vad exact ce poate masina si m-am lamurit ca e slaba rau si trebuie sa stau cuminte.
-consumul pe cei 1400 km a fost de 6.8 % cu o viteza medie de 69.7 km/h. Mi se pare cam mult avand in vedere ca am mers 90% extraurban cu viteza maxima 120 km/h dar majoritatea km au fost facuti la viteze de  80-100 km/h. Cu masina mea in conditiile astea aveam sub 6% si este un motor de 2 l si ceva mai multi caluti.
-desi costa in jur de 20K euro, calitatea la interior lasa de dorit. De exemplu cotiera este un maner ca la autobuz care coboara (si poate fi folosita doar de sofer). Asta nu ar fi o problema asa mare daca nu ar face inutilizabila frana de mana. “Cotiera” vine chiar deasupra manetei franei de mana si o face foarte incomod de folosit. Nu stiu cum au gandit cei de la Opel. Daca era frana de mana cu buton, mai intelgeam, da asa…
Alt minus mi s-a parut zgomotul in masina. Deja de la 100 km/h nu prea puteai sa mai discuti cu persoanele din spate. Daca trageai de butoanele de reglaj AC se misca toata “masca”.
-sistemul S&S e mai slab ca la Mazda si intra mai putin.
-masina sta binisor pe curbe, dar nu am putut sa aflu ce poate deoarece un pasager avea rau de masina.
-mi-a placut in schimb android auto care a mers fara probleme. Acum imi dau seama ca e chiar util si trebui sa-mi pun si eu. Daca stau dupa Mazda sa bage AA official…cred ca vand masina inainte. Exista ceva hack-uri pe net, dar trebuie sa studiez putin.

Duminica cand m-am urcat in Mazda 3 si am facut un drum pana la Pitesti mi s-a parut ca e din alt film fata de Mokka, desi a costat mai putin. Se manevreaza mult mai usor (pare mult mai agila); desi are mai putin caluti, astia chiar isi fac treaba; cand accelerezi chiar se misca masina. Mazda 3 devine zgomotoasa la 130 km/h cum era Mokka de 100 km/h. Materialele la interior sunt vizibil mai bune si ergonomia e mai buna. De exemplu la Mokka e incomod in mers sa atingi ecranul sa selectezi diverse chestii.

Acum despre spanioli. Au drumuri foarte bune si foarte bine semnalizate. Sunt mult mai disciplinati in trafic fata de italieni. Comparatia cu noi nu isi are sensul. La parcul auto stau mai rau ca noi, au masini destul de vechi si am vazut mai putine masini scumpe fata de Romania. In orase nu am vazut masini parcate pe trotuar, treceri de pietoni sau pe locurile de handicati. Majoritatea masinilor sunt lovite si foarte zgariate. Am intrebat pe cineva care este explicatia si mi-a spus ca ptr ei masina este doar un mijloc de transport si nu prea conteaza cum arata. Cand se fac mai multe daune le repara pe toate odata. Spre deosebire de noi unde in alegerea unei masini conteaza foarte mult imaginea, ei cumpara masini strict ptr necesitati. Cred ca avea dreptate, avand in vedere cate persoane conduc masini cat jumatate din valoarea casei in care locuiesc sau chiar mai mult.

Cam atat momentan.

Over&out.

#49
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Update

ODO~11490 KM

Salutare,

Nu am mai scris de mult din lipsa de timp dar nici evenimente nu au fost. Masina merge bine in continuare ( ar fi culmea la km astia sa faca probleme). Consumul pe ultimii 11217 km este de 7.76%. Ptr mine e un consum bun si normal ptr o masina pe benzina cu motor de 2L. Pana acum am avut costuri de 13082 lei adica 1.17 lei/km. Asta asa mai mult ca o statistica.

Cum nu prea am ce povesti despre masina, am sa vb putin de consumuri, ca am vazut ca e la moda pe toate topicurile. Consumul urban este maricel si depinde destul de mult de cat cald este motorul. Am observat ca pe aceeasi 5 km vara aveam consum de 6% iar acum sunt 8%. Cateva exemple:

-azi dimineata pe  -3 grade am facut 15.4 km in 49 min, viteza medie fiind de 18.93 km/H (calculata manual, ca japozezul a fost prea idiot sa afiseze si viteza medie ) cu un consum de 9.7%.
-aseara am facut 9 km in 37 min cu o vit medie de 14.48 km/h si a iesit 11.4 %. Dar 900 m au fost facuti pe Fabrica de Glucoza (ptr cine stie)  in 20 min.
-intr-o saptamana de mers in Bucuresti pe 120 km iese 8.5 % dar asta include drumuri pe intervalele orare 7-9 si 18-19, dar si drumuri sera dupa 21 si in weekend.
-consumul extraurban este in jur de 6% in functie de traffic si de cat de grabit sunt. Am avut si 4.9% de la Targoviste la Bucuresti, dar si 6.2 % de la Pitesti la Campulung. Am venit de Bran la Bucuresti pe DN1 si desi am stat o ora de la intrarea pe DN la Predeal si pana am trecut de statiuni am ajuns la Bucuresti cu 6.3 %. Si pot spune ca am mers destul de grabit dupa statiuni.
-pe autostrada consumul Bucuresti-Pitesti este cam 7.5% mers constant cu 140 km/h (uneori chiar mai mult) iar de la Pitesti la Bucuresti in jur de 7%.

Si acum sa continuam cu partile mai putin bune:

-ma enerveaza in continuare ca nu au pus viteza medie in computerul de bord sau macar in infotaiment.

-am primit de cateva ori o eroarea ca trebuie dezaburesc parbrizul ca este camera frontala blocata. Asta s-a intamplat cand afara ploua si intr-o dimineaza pe -4 grade cand s-a rezolvat dupa 2 min de dezaburire. Dar de obicei cand ploua, am stat si 5 min cu dezaburirea pe maxim si nu a disparut mesajul. Problema principal este ca in fiunctie de camera frontal functioneaza si celelalte sisteme, dintre care cel mai important mi se pare ALH( Adaptive LED Headlights). Am trimis o poza la dealer pe mail acum 2 zile dar nici un raspuns. O sa-i dau si un telefon daca mai apare. Oricum data viitoare o sa fac o proba sa vad in cat timp dispare mesajul, si daca dispare, Din ce am citit pe net este posibil sa fie camera defecta si in cazul asta se schimba pe garantie.

-mai ma enerva ceva, si anume ca nu a venit cu Android Auto, dar acolo am rezolvat singur si am “hackuit” sistemul. Mi se pare penibil ca in 2017 sa nu ai disponibil AA si Car Play, desi au promis mai de mult ca vor fi. Totusi sunt niste oameni care au reusit sa puna AA pe sistemul Mazda, deci se poate. Am instalat si un programel Speedometer care arata si viteza reala, dar din pacate nu calculeaza corect viteza medie. Daca arata corect viteza medie nu mai eram suparat pe japonezi

-alt minus este filtru de habitaclu care este de toata jena. Imi intra in masina orice miros. O sa rezolv la revizie cand voi cumpara un filtru cu carbon activ, ca filtru cu care a venit este mai mult sa fie. Nu am umblat inca la el sa-l vad, deci e posibil sa nici nu fie :)

-alt minus este vopseaua extrem de slaba si deja am ceva zgarieturi mici care se vad doar din anumite unghiuri si in functie de cum bate lumina.(probabil de pe la spalatorii)

Acum cand stiu toate problemele/minusurile astea, daca ar fi sa cumpar din nou o masina, as alege la fel.

Surpinzator, tapiteria si interiorul arata in continuare bine fara zgarieturi. Am doar o zgarietura mica pe volan pe care nu mi-o explic, ptr ca am doar verigheta. Eram circumspect cand am vazut tapiteria care mi se parea mai slaba calitativ fata de Avensis dar se pare ca e mai buna. Nu mai sunt probleme nici cu scaunul isofix si acum se instaleaza foarte usor.

O chestie amunzanta a fost cand am descperit dupa cateva luni cum functioneaza sistemul de inchidere automata. Eram foarte nervos ca ma dadeam jos din masina si pana ajungeam sa dau jos copilul se incuia masina. Am aflat ulterior ca acest lucru se intampla doar daca e actionata si frana de mana.
In rest masina merge bine, anvelopele sunt foarte bune (nu am apucat sa le vad pe zapada mare) parca ceva mai bune ca Dunlop 3D ce am avut pe Avensis. Bine, compar mere cu pere , ca Dunlop erau pe 15 si Nokian sunt pe 19. Pana acum nu am observant nicio diferenta fata de anvelopele de vara, ba chiar mi se par mai silentioase.

In continuare imi place foarte mult cum arata si cum merge. Farurile sunt excelente pe timp de noapte si sistemul ALH este foarte tare. Singura masina care imi place la fel de mult ca aspect este Giulia. Din pacate iesea din buget la momentul achizitiei, poate in viitor. Oricum consider ca am dat nejustificat de mult pe o masina (indiferent de masina si de posibilitati).


Urmatoarea investitie va fi antifonarea cu material insonorizant (am auzit ca merita si se cunoaste diferenta), carlig de remorcare si un suport ptr biciclete. Dar asta prin primavara.

Attached Files



#50
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005
Cum am văzut că ai avut de-a face și cu Mazda 3 îmi poți spune dacă e diferență de calitate din punct de vedere al tapițeriei între 3 și 6? Mie unul mi se pare că tapițeria de la 3 este destul de slabă calitativ, rămâne să văd cum rezistă în timp.

#51
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Mi se pare mai bună la 6. Data viitoare când ajung la părinți o sa le compar mai atent.

#52
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.11.2012
Salut,
In ce consta mai exact antifonarea? Ce parti sunt izolate? Ti se pare zgomotoasa acum sau o faci pentru ca ai auzit de bine?

Edited by the_same, 17 January 2018 - 18:13.


#53
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Se pune material în uși și în portbagaj. A făcut operațiunea asta cineva pe forum la Mazda și a zis ca merită. Nu este chiar asa zgomotoasa,dar dacă se poate mai bine, de ce nu?

#54
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Revin cu 2 consumuri din seara asta. Drumul spre casa făcut din 2 bucăți.

Trebuie ignorata Avg speed deoarece nu tine cont de timpul când mașină nu se mișcă.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate