Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Pareri Dacia Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
392 replies to this topic

#181
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Facut test drive cu 1.5 dci 4x2 cu edc. Dezamăgit. Zgomotos motorul, iar nici macar cu edc nu au reusit sa faca masina mai rafinata.

Prin comparatie 1.6hdi de pe Peugeot 3008 e mult mai rafinata si se simte mai fain la condus(motor si cutie, exceptand restul) chit ca le hartie is cam la fel.

De asemenea la acelasi pret cu Duster diesel cu edc am obtinut 2008 la fel de bine dotat cu automata benzinar.

La ce sta bine Duster: la garda la sol si la portbagaj.
Spatiul pentru pasageri din spate mi se pare mic.

Dupa aceste experiente prietenul meu a decis sa scoata Dusterul din optiunile lui.

#182
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postbumpocbum, on 18 iunie 2018 - 23:11, said:

De fapt am pus doar drumul pentru amatorii de trasee forestiere. Daca ai inteles altceva asta e, nu conteaza....Din pacate ...dar.... sa nu divagam. .Am cateva cadre doar pe o filmare a drumului ca nu s-a obosit nimeni sa pozeze sau sa filmeze. In sine drumul nu e foarte greu doar obositor prin atatea pietre, drum rupt de ape, ceva noroi etc...O sa pun doar zona unde am ajuns.....Cabana Buta, Taul Butii....

LE: Uite si un screen de pe filmare intr-o zona mai linistita unde tineam covrigu intr-o mana si camera in cealalata.
Am sute de poze de astea, poate mii, daca intru pe google scot milioane....

#183
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Tu poate ai nevoie.......eu insa m-am bucurat si de Duster, si de drumuri si de peisaje.

PS: trage pluta la mal... https://www.flickr.c...157646730291260

Edited by bumpocbum, 19 June 2018 - 11:57.


#184
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Superb peisajul! Să ai drumuri bune în continuare și să te bucuri de Duster și pe viitor!

#185
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View Postbumpocbum, on 03 iunie 2018 - 13:11, said:

Eu am dusterul din 2012. Motor 1.6, 105 Cp, benzina, aspirat

Motorul trage excelent, depasirile se fac lejer fara nici cea mai mica problema inclusiv in rampe.  

Sa-nnebunesc, discutam despre Duster benzinar ?!

#186
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostTherockstar, on 19 iunie 2018 - 12:18, said:

Superb peisajul! Să ai drumuri bune în continuare și să te bucuri de Duster și pe viitor!

Multumesc, la fel.

View Postoverseas, on 19 iunie 2018 - 12:24, said:

Sa-nnebunesc, discutam despre Duster benzinar ?!

Eu am benzinar. E un pic mai complicat de mers cu el in off-road fata de un DCi. In rest depasirile se fac foarte lejer...daca nu iti e teama sa ajungi la 4-5k RPM...

#187
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Benzinarul te limiteza ceva, crapa ambreiajul repede daca forțezi in off road.

Edited by QAZ, 19 June 2018 - 13:34.


#188
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View Postbumpocbum, on 19 iunie 2018 - 12:34, said:


Eu am benzinar. E un pic mai complicat de mers cu el in off-road fata de un DCi. In rest depasirile se fac foarte lejer...daca nu iti e teama sa ajungi la 4-5k RPM...

Am condus si eu benzinare la 6000 rpm destul dar - cu tot respectul - e exagerat sa spui ca faci depasiri lejer. Acuma partea pozitiva e ca probabil ai vrut sa spui ca tu iti alegi depasiri pe care sa le poti face lejer, ceea ce e foarte ok.

#189
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Nici dci-ul meu nu trage asa bine cu ac si masina plina, pe dealul negru unde sunt portiunile alea de ras tiruri sta la 4300. Ceva la 150cp si 320nm++ era mai potrivit, in teren greu este ok datorita treptei 1 foarte scurta.

#190
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postoverseas, on 19 iunie 2018 - 13:30, said:

Am condus si eu benzinare la 6000 rpm destul dar - cu tot respectul - e exagerat sa spui ca faci depasiri lejer. Acuma partea pozitiva e ca probabil ai vrut sa spui ca tu iti alegi depasiri pe care sa le poti face lejer, ceea ce e foarte ok.

Fiecare conduce in stilul propriu. Eu unul prefer sa am spatiu mai mare pentru a evita la maxim orice incident. Cand aveam passat-ul tot la fel am condus, cu spatii mari libere in depasire. Dusterul are 1400kg. Sunt suficienti 105 Cp aspirati pentru depasiri decente.  In 6 ani de cand am dusterul nu am primit niciodata flash-uri din fata cand am depasit! E suficient cel putin pentru mine.

Poti sa ai o masina cu 200 Cp. Si cu toate astea sa constati ca anumite depasiri numai lejere nu sunt...Din simplul motiv ca cel pe care il depasesti se considera jignit....la cei 300Cp de care dispune..

Dealul Negru in general il urc pe banda de langa centru. Fara nici un fel de probleme. Si fara sa trag de masina. Nimic deosebit.

@QAZ intr-adevar ambreiajul este mai solicitat in off-road. Dar este ieftin, volanta e simpla masa... Deocamdata rezista fara probleme, am doar 62k insa. Ce e fain in off-road la Dci este cuplul mare la turatii mici... Eu unul insa merg destul de rar in off-road care sa solicite la maxim ambreiajul.

Edited by bumpocbum, 19 June 2018 - 19:12.


#191
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postqew, on 19 iunie 2018 - 08:14, said:

Facut test drive cu 1.5 dci 4x2 cu edc. Dezamăgit. Zgomotos motorul, iar nici macar cu edc nu au reusit sa faca masina mai rafinata.

Prin comparatie 1.6hdi de pe Peugeot 3008 e mult mai rafinata si se simte mai fain la condus(motor si cutie, exceptand restul) chit ca le hartie is cam la fel.

De asemenea la acelasi pret cu Duster diesel cu edc am obtinut 2008 la fel de bine dotat cu automata benzinar.

La ce sta bine Duster: la garda la sol si la portbagaj.
Spatiul pentru pasageri din spate mi se pare mic.

Dupa aceste experiente prietenul meu a decis sa scoata Dusterul din optiunile lui.
Nu ai cum sa compari mașini din clase diferite :) poți compara Duster cu 2008 :)

#192
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
M-am referit strict motorizare si cutie. Care ghici ce, este si pe 2008. Din pacate cu 2008 nu am mers, doar am vazut-o pe interior(calitativ peste Duster, versiuni cu același pret).

Prietenul meu ce isi cauta masina a condus 2008, si in aceiasi zi si Duster (masini in versiuni de pret asemanatoare, putin mai scump la.duster) si a zis ca taie Dusterul de pe lista.

#193
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Peugeot 2008 arata binisor, dar eu l-am taiat din start de pe lista (mai scump ca Duster, garda la sol mai mica, lungime mai mica, ampatament mai redus, senzatia de masina 'inghesuita") - practic, toate dimensiunile mai mici.
M-am uitat acum de curiozitate pe configuratorul de la Peugeot 2008, prima echipare (Active) diesel incepe de la 17.987E (TVA inclus). Preturi sensibil mai mari decat la Dacia, Dusterul meu Comfort 1.5dci a avut pretul de factura de 15400E (TVA inclus) cu optionale de 500E, deci incepea de la 14900E, peste 3000E diferenta...
In privinta insonorizarii nu-ti impartasesc opinia, ca posesor iti pot spune ca e silentioasa, nici vorba de motor zgomotos, de-abia dupa 100km/h incepi sa auzi motorul in habitaclu.

Edited by l_dan, 21 June 2018 - 13:52.


#194
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Prietenul vroia Prestige si dotarile de pe el(clima automata, scaune incalzite, camera, unitate media cu bluetooth,  blind spot is un must pentru el), 2008 la aceleasi dotari are cam acelasi pret(oferte primite la.reprezentante, nu pe net la configurator).


Conteaza mult ce nevoi ai de la masina. Daca ai nevoie de portbagaj marisor si garda la sol atunci Duster. Daca ai nevoie de confort(la interior in spate eu stau mai bine in 2008), materiale bune, si un interior mai bun atunci nu Duster.








#195
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postl_dan, on 21 iunie 2018 - 13:42, said:

Peugeot 2008 arata binisor, dar eu l-am taiat din start de pe lista (mai scump ca Duster, garda la sol mai mica, lungime mai mica, ampatament mai redus, senzatia de masina 'inghesuita") - practic, toate dimensiunile mai mici.
M-am uitat acum de curiozitate pe configuratorul de la Peugeot 2008, prima echipare (Active) diesel incepe de la 17.987E (TVA inclus). Preturi sensibil mai mari decat la Dacia, Dusterul meu Comfort 1.5dci a avut pretul de factura de 15400E (TVA inclus) cu optionale de 500E, deci incepea de la 14900E, peste 3000E diferenta...
In privinta insonorizarii nu-ti impartasesc opinia, ca posesor iti pot spune ca e silentioasa, nici vorba de motor zgomotos, de-abia dupa 100km/h incepi sa auzi motorul in habitaclu.

Pai tu compari Duster cu 2008? Se compara mere cu pere.
Sunt masini gandite diferit. 2008 nu e facut cu gandul la costuri cat mai mici, intr-un ambalaj frumos si este o masina de volum. E concurent pentru Captur, nicidecum Duster. A, ca vrei tu sa le compari de dragul comparatiei... poti sa compari si Clasa S cu Rolls Royce si vei vedea ca Clasa S are pret mai bun. Dar din nou, nu despre asta e vorba.

#196
mercedesicul

mercedesicul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 04.12.2011
Parerea mea este ca dusterul nu merita deloc banii care se cer pe el.Unul dotat full si diesel ajunge si la 20.000 ori la banii astia imi iau masina de 2-3 ani vechime dar mult mai masina decat Duster.Dusterul este incomod cu plastice de foarte slaba calitate zgomotos.Nu merita deloc.

#197
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Ba, merita. Depinde ce vrei sa faci el; daca il vezi ca masina de familie deja esti pe o pista gresita si folosesti idei preconcepute.
Ex, ca utilitara la baza eolienelor din Dobrogea e imbatabila. Iar aia de la Petrom nu de nebuni si-or fi tras flota de Duster, in loc de alte minunatii japoneze.
Iar fraierii aia de la jandarmeria frantuzeasca idem, asta ca sa ne uitam si in curtea altora.

Edited by Taxon, 17 July 2018 - 21:30.


#198
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Niste habarnisti jandarmii aia franceji!! Bine ca nu i-au citit inainte pe SP, pe expertii români in autovehicule ca cine stie ce SH-uri premium isi luau de banii pe care i-au dat pe cotetele de Duster!

Edited by DannyMC, 17 July 2018 - 21:44.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate