Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#199
Posted 17 July 2018 - 21:47
Ca forma, un singur lucru nu-mi place la Duster: aparatoarele alea de la rotile spate, mi se pare ca prea iasa in lateral, ceeace ii da o forma cam naspa. Si o chestie tehnica cu care nu prea sunt impacat e ca nu prea are sprint la depasiri. Joi fac o cursa la Brad (HD) si o sa ma conving mai bine cu depasirile ca am primit ceva sfaturi pe-aici pe forum.
|
#200
Posted 25 July 2018 - 14:49
DannyMC, on 17 iulie 2018 - 21:42, said:
Niste habarnisti jandarmii aia franceji!! Bine ca nu i-au citit inainte pe SP, pe expertii români in autovehicule ca cine stie ce SH-uri premium isi luau de banii pe care i-au dat pe cotetele de Duster! |
#201
Posted 25 July 2018 - 21:00
Ba sa stii ca d-aia le-au luat! Ca sa aiba magrebienii la ce sa dea foc! Cred ca au facut comanda speciala cu kituri de chibrituri si sticle cu benzina pentru incendiere la fiecare masina, ca sa nu se mai chinuie saracii niggeri...
Vai de capu' meu... Edited by DannyMC, 25 July 2018 - 21:06. |
#202
Posted 25 July 2018 - 21:10
Pilutu, on 17 iulie 2018 - 21:47, said:
Ca forma, un singur lucru nu-mi place la Duster: aparatoarele alea de la rotile spate, mi se pare ca prea iasa in lateral, ceeace ii da o forma cam naspa. Si o chestie tehnica cu care nu prea sunt impacat e ca nu prea are sprint la depasiri. Joi fac o cursa la Brad (HD) si o sa ma conving mai bine cu depasirile ca am primit ceva sfaturi pe-aici pe forum. |
#203
Posted 25 July 2018 - 21:49
M0sGerila, on 25 iulie 2018 - 21:10, said:
Sper ca esti bine, ti-au iesit depasirile ? |
#204
Posted 26 July 2018 - 06:20
Orice depasire cu benzinarul porneste de la minim 3000 rpm, caci din cate imi dau seama ai benzinar. Oricum nici dieselul nu e sfaraiala, personal nu imi place deloc.
Pe de alta parte nu este o masina sportiva, este o masina pentru mers normal. Daca vrei sa simti putere uita-te spre exemplu la un Sportage de 170 cp, benzina turbo, care , apropo costa cat un Duster cu 16-le vietii ! In rest, daca nevoia ta a fost pentru duster si nu pentru condusul dinamic, atunci ai ales corect, dusterul e bun la ce e el bun, nu la drumuri lungi pe asfalt si depasiri in tromba ! Bafta ! |
#205
Posted 26 July 2018 - 08:39
Mersi M0sGerila, pana anul viitor mai fac investigatii, mai vad.
|
#206
Posted 07 May 2019 - 07:11
Probleme mari cu pretul la Duster.
Acelasi tip de masina, dotari si optionale difera ca pret in Romania fata de Germania ( https://www.dacia.de...cia-duster.html ) , UK ( https://www.dacia.co...new-duster.html ) , Franta ( https://www.dacia.fr...duster-suv.html ) , etc. NU POT SA CRED !!! Tara unde se produce DUSTER - Romania este cea care ofera subventii la curent, taxe, tva, facilitati, etc. Aici gasim si cel mai scump DUSTER de pe continent. Cu un singur clik se poate accesa in fiecare tara a UE configuratorul si spre surprinderea tuturor o sa observe ca acelasi model ca in reprezentantele din Romania este mai ieftin si cu 2.000 -3.300 euro. ESSENTIAL, COMFORT, etc. Daca luam pretul de baza fara REMAT, fara alte reduceri o sa observati ca TOATA gama Renault - Dacia este mai scumpa in tara producatoare decat in restul tarilor unde se exporta. Este un furt calificat, este un jaf la drumul mare, armata de functionari care tr sa verifice de ce se intampla astfel de fapte nu vad absolut nimic. De retinut, tot ce inseamna facilitate oferita de Statul Roman - fiscal, subventii, deduceri - sunt platite de la Bugetul de Stat, adica de populatie ca sa scoata pe portile fabricii masini ieftine care mai apoi dupa un calcul sumar sa aflam ca numai pentru Romania - preturile sunt cu 2.000 - 3.300 euro mai mari! Edited by deloghi, 07 May 2019 - 07:31. |
#208
Posted 07 May 2019 - 11:54
Desi au acelasi nume , dotările difera intre Romania si Germania, de ex . În România sînt mai multe dotări incluse față de Germania..
|
|
#209
Posted 07 May 2019 - 16:50
#211
Posted 07 May 2019 - 18:06
deloghi, on 07 mai 2019 - 07:11, said:
Probleme mari cu pretul la Duster. Acelasi tip de masina, dotari si optionale difera ca pret in Romania fata de Germania ( https://www.dacia.de...cia-duster.html ) , UK ( https://www.dacia.co...new-duster.html ) , Franta ( https://www.dacia.fr...duster-suv.html ) , etc. NU POT SA CRED !!! Tara unde se produce DUSTER - Romania este cea care ofera subventii la curent, taxe, tva, facilitati, etc. Aici gasim si cel mai scump DUSTER de pe continent. Cu un singur clik se poate accesa in fiecare tara a UE configuratorul si spre surprinderea tuturor o sa observe ca acelasi model ca in reprezentantele din Romania este mai ieftin si cu 2.000 -3.300 euro. ESSENTIAL, COMFORT, etc. Daca luam pretul de baza fara REMAT, fara alte reduceri o sa observati ca TOATA gama Renault - Dacia este mai scumpa in tara producatoare decat in restul tarilor unde se exporta. Este un furt calificat, este un jaf la drumul mare, armata de functionari care tr sa verifice de ce se intampla astfel de fapte nu vad absolut nimic. De retinut, tot ce inseamna facilitate oferita de Statul Roman - fiscal, subventii, deduceri - sunt platite de la Bugetul de Stat, adica de populatie ca sa scoata pe portile fabricii masini ieftine care mai apoi dupa un calcul sumar sa aflam ca numai pentru Romania - preturile sunt cu 2.000 - 3.300 euro mai mari! La nemti e mai ieftin si nu trebuie sa fie de mirare, nu e niciun furt, daca ei considera profitabil s-o vanda cu 1000 euro din partea mea. Asta e piata libera, ti-o baga cineva pe gat??? Ce furt si prostii debitati La sloveni e mai scumpa ca la noi, deci din nou, e o piata libera Attached Files |
#212
Posted 08 May 2019 - 13:49
Pragurile acela nu leam văzut în nici o opțiune, eu le vreau
L.E Leam găsit Edited by Anonymous1986, 08 May 2019 - 13:53. |
#213
Posted 09 May 2019 - 07:05
Fiind o masina fabricata in Romania nu este normal sa coste mai mult ca cele care pleaca la export din mai multe motive:
1) - Subventia oferita de Guvern 2) - Reducerea si deducerea tva 3) - Km-ri/distante foarte mici de deplasare in reprezentante 4) - Facilitati fixcale anuale. 5) - Diferenta foarte mare de calitate la materiale 6) - Remat alocat din fondul de mediu dupa ce in prealabil si-au scumpit gama de masini din Februarie 2019 urmand sa ieftineasca tot dupa terminare fonduri. 7) - Ne respectarea vanzarilor in moneda nationala - LEU Romanesc 8) - Curs valutar/paritate nerealista respectiv curs BNR al fiecarei zi. 9) - TVA-UL SE PLATESTE SEPARAT fata de costul masinii. 10) - Facilitati foarte mari la KW - ul de curent alocat - diferenta de pret este subventionata de la buget - adica de NOI TOTI. Cine are ochi sa citeasca si sa vada inseamna ca si-a dat seama de magarii. Cine nu vrea sa vada aceste megarii e liber sa faca ce vrea. Eu am scris pentru cei care doresc o masina dar sa nu fie furati de excroci. Toate acestea au mai fost scrise in Adevarul.ro, HotNews.ro, etc. Edited by deloghi, 09 May 2019 - 07:17. |
|
#214
Posted 09 May 2019 - 08:15
Omule înțelege ca nu exista diferențe de calitate la materiale, epoca comunista a apus. La preț totul depinde de dotările fiecărei mașini
|
#215
Posted 11 December 2019 - 09:38
QAZ, on 19 iunie 2018 - 13:14, said:
Benzinarul te limiteza ceva, crapa ambreiajul repede daca forțezi in off road. Revenind dupa ceva timp.... Am schimbat ambreiajul la 74 mii km. Din motive de cuplare neuniforma la plecarea de pe loc. A rezistat foarte bine avand in vedere locurile pe unde am ajuns. Pret 1500 lei cu manopera cu tot. Disc uzat neuniform, joc in rulmentul de presiune. La 70 mii am trecut dusterul pe GPL. Consum mediu de la 9.3 benzina la 10.5 GPL. Motorul este k4m foarte fiabil si pe GPL. Attached Files |
#216
Posted 11 December 2019 - 16:08
Sunt in cautarea unui asa zis SUV mai mult pentru oras in special pentru pozitia mai inalta la volan. Mi-a atras atentia Dacia Duster, asa ca am fost la un DT zilele trecute. Am mers cu 1.3 TCe 150 4x2. Cred ca as putea caracteriza aceasta masina ca fiind una interesanta. Motorul este foarte fainut. intr-o depasire in deal de la 110 km/h am urcat pana spre 135km'h fara prea mare efort. Mentionez ca eram 3 oameni in masina, iar eu fac (,) cat doi. Silentios, chiar si la viteza mare. Au un plus din partea mea cei de la Dacia/Renault pentru o insonorizare mult mai buna decat in trecut. Cutia de viteze agata putin cand schimbi din 2 in 3, dar probabil ca te obisnuiesti. Masina are ruliu, lucru cu care nu prea sunt obisnuit, deoarece eu vin de pe o berlina.
Acum stau si ma gandesc daca am nevoie de 4x4 sau 4x2 este suficient, mai ales ca merg mai mult in oras. Plus ca portbagajul este mai mic la 4x4. Consumul creste. In acele 3 sau 4 zile de iarna, cand e greu sa te misti prin oras, cred ca merge si 4x2 fara probleme. Pretul obtinut de la dealer, este unul foarte bun, dupa parerea mea. 16.6K pentru varianta Prestige 4x2 cu motor de 1.3 TCe 150 ( cu keyless inclus). Una peste alta este o masina decenta, care isi face treaba pe drumurile Patriei, piese relativ iefitne, service cam peste tot. Suspensia este super comoda si placuta in oras, atunci cand treci peste denivelari. In ianuarie 2020, o sa merg la reprezentanta si o sa dau comanda de un asemenea model, dar cu cateva accesorii, praguri, aparatoare aripi, portiere, masca aia de pe capota, eventual si un portbagaj exterior. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users