Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul motor 1.5 TSI a apărut în configuratorul VW Golf facelift
#1
Posted 09 April 2017 - 09:06
Configuratorul Volkswagen România cuprinde de-acum și prima versiune Golf motorizată de noul propulsor 1.5 TSI, capabil să producă tot 150 de CP - adică exact valoarea furnizată de unitatea 1.4 TSI deja existentă în oferta constructorului german de foarte multă vreme.
Motorul de 1.5 litri beneficiază de un sistem de injecție de înaltă presiune, dar și de sistemul ACT (Active Cylinder Management) - capabil să dezactiveze doi dintre cei patru cilindri în momentul rulării în regim constant de viteză. Sistemul poate funcționa la viteze de până la 130 de km/h și doar atunci când turația motorului este cuprinsă între 1.400 și 4.000 rpm. În a doua jumătate a anului curent vom vedea la treabă și o a doua unitate 1.5 TSI, ce va furniza 130 de CP. Astfel, valorile de putere livrate de cele două unități ne fac să credem faptul că ușor ușor actualele unități de 1.4 litri vor fi înlocuite complet din ofertă. Pentru moment, singura posibilitate de configurare a noului motor este alături de o cutie de viteze DSG cu șapte trepte și doar în nivelul de echipare de vârf - Highline, diferența de preț față de o variantă 1.4 TSI similară fiind de 446 de euro, TVA inlcus. Astfel, prețul de pornire pentru un Golf 7 facelift 1.5 TSI DSG Highline presupune un efort financiar de 23.157 de euro, TVA inclus. În materie de performanțe, propulsorul 1.5 TSI de 150 de CP poate accelera noul Golf facelift, de la 0 la 100 de km/h, în 8.3 secunde, compacta germană putând atinge 216 km/h viteză maximă. Alături de motorizările amintite mai sus, configuratorul VW Golf mai cuprinde versiunile 1.0 TSI 110 CP, 1.4 TSI 125 CP, 1.6 TDI 115 CP și 2.0 TDI 150 CP. Prețul de intrare în gamă este de 15.844 de euro, TVA inclus, pentru versiunea 1.0 TSI Trendline, lista completă de prețuri putând fi accesată AICI. http://www.auto-test...w-golf-facelift Deoarece noul 1,5TSI este o imbunatatire a vechiului 1,4TSI, nu ar trebui sa existe probleme tehnice.Din cate se zicea acest motor este prevazut cu filtru de particule. Ar fi trebuit sa apara la pachet cu noul 1,5TSI si noul 1,5 TDI insa cei de la VAG vor renunta din acest an la motorizarea diesel pe Polo si Golf iar treptat la toata gama VAG, axandu-se pe benzinare cu filtru de particule, hibride si electrice. Edited by max_01, 09 April 2017 - 09:08. |
#2
Posted 09 April 2017 - 09:18
Desigur, toate sunt imbunatatiri pana la un punct critic.
Sunt curios cat de reusita e aceasta noua motorizare. Are filtru de particule 100% ? Stiam ca doar la euro 7 o sa puna. Edited by TruculMagic, 09 April 2017 - 09:21. |
#3
Posted 09 April 2017 - 09:20
TruculMagic, on 09 aprilie 2017 - 09:18, said:
Desigur, toate sunt imbunatatiri pana la un punct critic. Sunt curios cat de reusit e aceasta noua motorizare. Are filtru de particule 100% ? Stiam ca doar la euro 7 o sa puna. VAG va mai echipa masinile iesite din fabrica cu motoare diesel pana ce isi epuizeaza stocul de motoare apoi se axeaza doar pe benzinare, hibride si electrice. Dupa 2-3 ani vom vedea cat de reusit este acest motor care va fi folosit din iulie 2017 pe toate autoturismele VAG, inlocuind definitiv 1,4TSI. Edited by max_01, 09 April 2017 - 09:22. |
#4
Posted 09 April 2017 - 09:23
Capacitatea de 1.5 e calculata pt. taxele si impozitele din asia unde exista prag la 1.5. Pt. europa sunt praguri la 1.4 si 1.6. Era mai buna gama veche dar probabil ca vor sa le combine pt. reducerea costurilor.
ACT-ul e foarte bun pt. ca reduce consumul aproape de cel al unui motor diesel daca se ruleaza calm. max_01, on 09 aprilie 2017 - 09:20, said:
VAG va mai echipa masinile iesite din fabrica cu motoare diesel pana ce isi epuizeaza stocul de motoare apoi se axeaza doar pe benzinare, hibride si electrice. Edited by Kroghy, 09 April 2017 - 09:27. |
#5
Posted 09 April 2017 - 09:34
Kroghy, on 09 aprilie 2017 - 09:23, said:
O gogomanie mai mare ca asta rar am auzit. Motoarele diesel se vor produce atata timp cat exista cerere pt. ca in caz contrat clientii vor alege alta marca. Stocul de motoare deja produse se epuizeaza in cateva luni insa cererea e de aproximativ 45% diesel in Europa asa ca vor mai echipa cativa ani buni masinile iesite din fabrica cu motoare diesel. Da, motoarele diesel se vor produce foarte multi ani de acum incolo, cu tehnolgie AddBlue, care costa foarte mult, pentru camioane, autocare, locomotive, vapoare. Mercedes a anuntat anul acesta ca va echipa cu motor diesel avand tehnologia AddBlue doar modelele lor cele mai scumpe datorita costului mare de fabricatie al acestui motor care ridica mult pretul de achizitie al autoturismului.Locul dieselului va fi luat cu succes de hibride care sunt mai eficiente din toate punctele de vedere. Un hibrid la Passat care dezvolta 218 cai putere si cuplul motor de 400Nm, consuma benzina in medie 1,6 l/100km iar la Mercedes clasa E unde dezvolta 279 cai putere si un cuplu motor de 600Nm, consumul mediu de benzina este de 2,1 l/100km.De ce as mai dori atunci un diesel? Si eu am masina cu propulsie diesel insa ma atrage mult mai mult un hibrid din motivele tehnice mentionate mai sus. Edited by max_01, 09 April 2017 - 09:39. |
#6
Posted 09 April 2017 - 09:45
https://www.4tuning....este-33733.html
Max citeste atent, apoi compara cu ce ai scris tu mai sus. "De cealalta parte a baricadei se regaseste motorul de 2.0 litri TDI, despre care Welsch spune ca se va regasi mult timp de acum inainte in gama de motorizari ale constructorului german de automobile." |
#7
Posted 09 April 2017 - 10:35
Torquemada-666, on 09 aprilie 2017 - 09:45, said:
https://www.4tuning....este-33733.html Max citeste atent, apoi compara cu ce ai scris tu mai sus. "De cealalta parte a baricadei se regaseste motorul de 2.0 litri TDI, despre care Welsch spune ca se va regasi mult timp de acum inainte in gama de motorizari ale constructorului german de automobile." După ce Volkswagen a recunoscut că a utilizat un sistem software care maschează nivelul emisiilor poluante ale automobilelor sale — un scandal care a scos în evidență reglementările prea blânde din blocul comunitar — Comisia Europeană (CE) a propus revizuirea regulilor de autorizare și testare a noilor vehicule în regiune. Majoritatea parlamentarilor a votat în favoarea proiectului de lege, care va întări supervizarea UE și va permite Bruxelles-ului să amendeze producătorii auto cu până la 30.000 de euro (31.923 de dolari) per vehicul. În cele din urmă aceste reglementări vor scoate de pe șosele vehiculele diesel, a estimat marți Elzbieta Bienkowska. https://www.agerpres...strie--16-21-51 Ce se zice acum nu mai este valabil peste o zi, o saptamana sau o luna deoarece apar tot timpul schimbari de situatie, stare de fapt valabila si in politica interna a VAG. Reglementarea de mai sus, adoptata luna aceasta(linkul tau este datat cu 4 februarie 2017), va pune capat inselaciunilor actuale cu softul care induce in eroare masuratorile si va duce la obligativitatea ca noile motoare diesel fabricate sa foloseasca tehnolgia AddBlue(doar cu aceasta tehnologie dieselul este non polunat cum pretind sau au pretins pentru actuala generatie de diesel, producatorii auto) care costa destul de mult asa ca sfarsitul dieselului pentru autoturisme nu este departe. Compara consumul unui diesel de 2.9TDI care dezvolta 190 cai putere cu al hibridului care dezvolta 218 cai putere.Eu prefer de departe hibridul insa nu mi-l permit financiar si cu atat mai putin un motor diesel cu tehnologie AddBlue asa ca in viitor voi opta pentru un benzinar de ultima generatie daca imi voi permite financiar. Edited by max_01, 09 April 2017 - 11:02. |
#8
Posted 09 April 2017 - 10:36
Kroghy are dreptate. Cat timp e cerere se vor fabrica.
Cat % din populatie isi bate sau isi va bate capul cu un hibrid? Cat de fiabil este un hibrid? Neamtu isi cumpara BMW seria 3 hibrid 2017 ca sa mearga toata ziulica pe electric? Nu.. Motoarele de capacitate mica, capabile sa dezvolte putere euro 6+ sunt viitorul. Nici gpl nici hibrid. Diesel va mai duce 10 ani lejer, dupa om vedea. Cat timp exista pe strazi cazane euro 1 euro 2 euro 3, care polueaza cat 10 autovehicule euro 5 inclusiv camioane si autobuze oo aproape am uitat dar inca exista bascule DAC care lasa nori de fum, nu norisori...nu putem vorbi de hibride Edited by Claudiu998, 09 April 2017 - 10:38. |
#9
Posted 09 April 2017 - 10:42
Claudiu998, on 09 aprilie 2017 - 10:36, said:
Kroghy are dreptate. Cat timp e cerere se vor fabrica. Cat % din populatie isi bate sau isi va bate capul cu un hibrid? Cat de fiabil este un hibrid? Neamtu isi cumpara BMW seria 3 hibrid 2017 ca sa mearga toata ziulica pe electric? Nu.. Motoarele de capacitate mica, capabile sa dezvolte putere euro 6+ sunt viitorul. Nici gpl nici hibrid. Diesel va mai duce 10 ani lejer, dupa om vedea. Cat timp exista pe strazi cazane euro 1 euro 2 euro 3, care polueaza cat 10 autovehicule euro 5 inclusiv camioane si autobuze oo aproape am uitat dar inca exista bascule DAC care lasa nori de fum, nu norisori...nu putem vorbi de hibride Prin noua legislatie adoptata luna aceasta de Comisia Europeana, producatorii auto sunt obligati sa iasa pe piata doar cu produse care respecta cu adevarat norma de poluare pe care pretind ca o respecta. Treptat, prin marirea taxelor si impozitelor, respectiv scaderi de pret la noua tehnologie auto subventionata si de stat, oamenii se vor orienta spre noua tehnologie. Actualele diesel nu vor disparea de pe strada intro zi, o luna sau un an ci zic eu, intro perioada rezonabila care va tine cont de situatia financiara si sociala a unei tari.Anul trecut, pentru o perioada de timp, statul irlandez a oferit subventii celor care si-au cumparat hibride la pret de benzinare.Si la noi se acorda acum o subventie in valoare de 10000 euro celor care isi cumpara un hibrid.Daca se doreste, inclusiv cu sprijinul producatorilor auto care pot beneficia de scutirea de la anumite taxe si impozite, scenariul se poate repeta si in Romania sau alte state membre UE, pentru ca majoritatea cetatenilor care isi cumpara o masina noua sa isi permita un hibrid. Edited by max_01, 09 April 2017 - 11:08. |
#10
Posted 09 April 2017 - 12:10
Motoarele diesel or sa dispara mai repede decat cred unii. In momentul in care taxa de poluare o sa ajunga astronomica pentru modelele noneuro-3-4 sau mai sus, interdictii de circulatie in orasele mari.
In functie de interesele de pe piata petrolului. Revenind la noile motoare, cu cat or sa fie mai complexe cu atat banii pentru intretinerea lor vor fi mai multi. Fiabilitatea deja a ajuns o utopie. Cel putin la VW si nu numai. Edited by bumpocbum, 09 April 2017 - 12:12. |
|
#11
Posted 09 April 2017 - 12:12
bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 12:10, said:
Motoarele diesel or sa dispara mai repede decat cred unii. In momentul in care taxa de poluare o sa ajunga astronomica pentru modelele noneuro-3-4 sau mai sus, interdictii de circulatie in orasele mari. In functie de interesele de pe piata petrolului. |
#12
Posted 09 April 2017 - 18:25
ericmario, on 09 aprilie 2017 - 12:12, said:
Adica niciodata, sau nu prea curand. bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 12:10, said: Revenind la noile motoare, cu cat or sa fie mai complexe cu atat banii pentru intretinerea lor vor fi mai multi. Edited by max_01, 09 April 2017 - 18:23. |
#13
Posted 09 April 2017 - 19:43
E f.bine ca VW a dat tonul dpf.ului si pe benzinare. Sa vedem adevaratii proprietari si ecologisti, daca fac dpf off, sau sunt corecti si eco si atunci cand se infunda, il schimba cu unul nou.
Sa vedem ecologistii, daca sunt adrvarati sau de carton. Eu cand am schimbat la o masina un DPF, am dat 2000e si gata. Dar sa dam din taste si sa grăim pe net, mai bine divedim in viata reala. Jumatate din cati posteaza au la diesel dpf off. |
#14
Posted 09 April 2017 - 19:50
Cati km avea VW la care ai schimbat DPF-ul ?
Se simte VW cu "musca pe caciula" de "a dat tonul" ? PS: iar ne omoara marketing-ul vw......sa fie acest motor la "fel de bun" ca.. https://www.4tuning....zina-23139.html Edited by bumpocbum, 09 April 2017 - 19:56. |
#15
Posted 09 April 2017 - 19:58
bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 19:50, said:
Cati km avea VW la care ai schimbat DPF-ul ? Se simte VW cu "musca pe caciula" de "a dat tonul" ? PS: iar ne omoara marketing-ul vw......sa fie acest motor la "fel de bun" ca.. https://www.4tuning....zina-23139.html In jur de 300k. Mers si in oras mult. Dpf.urile de producator sunt mizerii. In cateva luni sunt infundate complet. Edited by Torquemada-666, 09 April 2017 - 19:59. |
|
#16
Posted 09 April 2017 - 20:26
#17
Posted 09 April 2017 - 20:33
Torquemada-666, on 09 aprilie 2017 - 19:43, said:
E f.bine ca VW a dat tonul dpf.ului si pe benzinare. Torquemada-666, on 09 aprilie 2017 - 19:58, said:
In jur de 300k. Mers si in oras mult. Dpf.urile de producator sunt mizerii. In cateva luni sunt infundate complet. |
#18
Posted 10 April 2017 - 07:00
max_01, on 09 aprilie 2017 - 09:06, said:
axandu-se pe benzinare cu filtru de particule Adica toata extra tehnologia de la diesel, care crestea pretul si dadea batai de cap legate de fiabilitate. max_01, on 09 aprilie 2017 - 09:34, said:
Tu trebuie sa accepti realitatea chiar daca esti fan diesel.CEO VAG a afirmat in luna februarie 2017 ca din iulie 2017, Polo si Golf nu vor mai fi fabricate cu motoare diesel, tot din acea perioada, 1,5TSI care va inlocui 1,4TSI va fi prevazut cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Tot tipul asta a declarat ca VAG se va axa pe hibride in locul dieselului si ca vor mai trece multi ani pana ce benzinarele si hibridele vor fi inlocuite definitiv de cele cu 100% propulsie electrica. Da, motoarele diesel se vor produce foarte multi ani de acum incolo, cu tehnolgie AddBlue, care costa foarte mult, pentru camioane, autocare, locomotive, vapoare. Mercedes a anuntat anul acesta ca va echipa cu motor diesel avand tehnologia AddBlue doar modelele lor cele mai scumpe datorita costului mare de fabricatie al acestui motor care ridica mult pretul de achizitie al autoturismului.Locul dieselului va fi luat cu succes de hibride care sunt mai eficiente din toate punctele de vedere. Un hibrid la Passat care dezvolta 218 cai putere si cuplul motor de 400Nm, consuma benzina in medie 1,6 l/100km iar la Mercedes clasa E unde dezvolta 279 cai putere si un cuplu motor de 600Nm, consumul mediu de benzina este de 2,1 l/100km.De ce as mai dori atunci un diesel? Si eu am masina cu propulsie diesel insa ma atrage mult mai mult un hibrid din motivele tehnice mentionate mai sus. Nu e nici o diferenta de consum fata de un motor normal la drum lung. Dieselul e scos de pe masinutele mici, pt ca e scump. Din pacate. Cu cat mai scump? Pt ca acum si cele pe benzina vor avea filtru particule, intercooler, inectie directa, turbine... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users