Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

Noul motor 1.5 TSI a apărut în configuratorul VW Golf facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postbumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 13:00, said:

Ce ma deranajeaza de fapt pe mine e agresivitatea fanilor ww si marketingul mincinos.
Te rog sa-l citezi pe fanul acela agresiv de aici care a determinat seria ta de offtopic si lamentari pe un topic care n-are legatura cu subiectul mesajelor tale. De parca n-ati scris acelasi lucru pe absolut orice topic, de zeci de ori.
Sunt foarte curios sa vad cine a fost acel fan care te-a provocat... Multumesc!

View Postdennis_2005, on 11 aprilie 2017 - 12:11, said:

Porche apartine grupului VAG asa ca un transfer de tehnologie de la Porche spre acest nou motor este un lucru firesc.
Asa este, insa nu numai tehnologia este importanta, ci si pretul cu care vine. Din acest motiv sunt curios daca au sau nu VTG, avand in vedere pretul cerut pe ele

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca eu expun o experienta negativa tu zici ca ma lamentez. Daca eu zic ca injectoarele au fost facute cu materiale proaste si s-au corodat altii zic ca masina avea 1 milion de km . Daca eu zic ca masina mea a fost verificata in reprezentante sunt useri care zic ca au fost magarite. Daca eu iti prezint link-uri cu dovezi ca anumite motoare sunt praf tu zici ca ca nu citesti comentarii de pe site-uri cu toate ca reprezinta problemele reale ale posesorilor de agregate proaste marca wv.
Asa ca imi rezerv si eu dreptul de a combate fiabilitatea proasta a marcii VW.

Revenind la turbina, vezi ca sunt o gramada de referinte la geometria variabila....stiu ca tu nu citesti decat ce iti convine si le interpretezi cum ti se nazare.

In concluzie fie ca iti convine sau nu vw face marfa proasta. Vanduta la pret de lux. 25+ mii euro pentru o masina care ii pica lantu e inadmisibil.

Inca un lucru, ai fost posesor de passat  B6? Da sau nu? Daca nu ce crezi tu e IRELEVANT !. Si cu asta basta.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 14:23.


#39
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu nu am spus nimic din ceea ce ai înșirat tu acolo. Cred că nici nu mai știi cu cine te cerți...
Eu te-am rugat să spui cine a fost agresiv cu tine și te-a provocat și să respecți subiectul acestui topic. În rest, din partea mea, poți să te plângi cât poftești, dar fă-o unde trebuie.
Ai spus un singur lucru ON topic, despre turbină, dar habar nu am ce vrei sa spui

#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu nu ma cert cu nimeni, tu ai impresii din astea. Ma opresc aici ca vad ca urmaresti sa tot o dai in off-topic doar doar..... Tu spui multe si uiti la fel de repede.
Apropo vezi ca am niste lacrimi cat casa, s-a udat pana si placa de baza de la serverul Softpedia.
Deci inca o data, cand o sa ai B6 o sa ai dreptul sa ma faci mincinos (sa ne faci mincinosi) . Si asta doar daca demonstrezi ca ai dreptate.Pana atunci e bine sa iti respecti colegii de forum.

Revenim la motorul de 1.5 tsi. Si cu rugamintea pentru curatenie....

PS: esti la fel de off-topic ca mine dar nici macar nu iti dai seama !

Apropo iti spune ceva asta ? ...Zboara TSI-ul in fiecare fraza....

View PostKroghy, on 09 aprilie 2017 - 09:23, said:

O gogomanie mai mare ca asta rar am auzit. Motoarele diesel se vor produce atata timp cat exista cerere pt. ca in caz contrat clientii vor alege alta marca. Stocul de motoare deja produse se epuizeaza in cateva luni insa cererea e de aproximativ 45% diesel in Europa asa ca vor mai echipa cativa ani buni masinile iesite din fabrica cu motoare diesel.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 15:29.


#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 13:00, said:

Ce ma deranajeaza de fapt pe mine e agresivitatea fanilor ww si marketingul mincinos. Si nu in ultimul rand cand cumperi un VW esti tratat cu lapte si miere, dupa ce ai cumparat esti tratat ca pe un fraier. Nu mai zic ca in momentul in care ai probleme nu se uita nici naiba la tine. Adica lipsa asistenta, piese care zici ca vin de la Polul Nord si nu din Germania, experimentele producatorului pe pielea cumparatorilor.

In loc sa incercam sa analizam la rece calitatile si defectele unui motor se pleaca direct de la premisa ca vw ce cea mai tare, cea mai fiabila, cea mai....dintre toate.
In momentul in care se aduce in discutie fiabilitatea indoielnica a pieselor deja apare un razboi, intre oameni care au avut de tras din cauza laudelor nejustificate prin care au fost convinsi sa cumpere masina si cei care au ridicat-o in slavi din reavointa sau pur si simplu din nestiinta sau mai stiu eu din ce motive. Nu e cinstit ca in momentul cand cumperi o masina de fapt tragi la loterie. Multi au muncit din greu si au renuntat la multe ca sa fie mandrii posesori de marca vw.

Revenind la motorul din discutie, cine GARANTEAZA ca e sau nu un motor fiabil si nu are cine stie ce vicii de fabricatie ascunse ?

Ca vw face si masini bune e adevarat, dar care sunt respectivele ? Adica care lot e bun si care ii cade lantu de la "bicicleta" ...?
Agresivitatea e evident la hateri mai degraba.
Aici e un topic despre un motor VW de altfel... ce cauti aici daca ai ceva cu ei...
Am mentionat deja de piese venite de la polul nord la japoneze.

Ba de fapt si la Logan a durat 3 saptamani sa imi aduca o piesa.

E generala treaba in romania, o tara mica, cu stocuri mici, o piata imatura, unde nu putem vorbi de reduceri, promotii ca in occident etc

View Postbumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 14:19, said:

Daca eu expun o experienta negativa tu zici ca ma lamentez. Daca eu zic ca injectoarele au fost facute cu materiale proaste si s-au corodat altii zic ca masina avea 1 milion de km . Daca eu zic ca masina mea a fost verificata in reprezentante sunt useri care zic ca au fost magarite. Daca eu iti prezint link-uri cu dovezi ca anumite motoare sunt praf tu zici ca ca nu citesti comentarii de pe site-uri cu toate ca reprezinta problemele reale ale posesorilor de agregate proaste marca wv.
Asa ca imi rezerv si eu dreptul de a combate fiabilitatea proasta a marcii vw.

Revenind la turbina, vezi ca sunt o gramada de referinte la geometria variabila....stiu ca tu nu citesti decat ce iti convine si le interpretezi cum ti se nazare.

In concluzie fie ca iti convine sau nu vw face marfa proasta. Vanduta la pret de lux. 25+ mii euro pentru o masina care ii pica lantu e inadmisibil.

Inca un lucru, ai fost posesor de passat  B6? Da sau nu? Daca nu ce crezi tu e IRELEVANT !. Si cu asta basta.
TERMINA Cu offtopicul!

#42
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postunbrutus, on 11 aprilie 2017 - 18:34, said:


Aici e un topic despre un motor VW de altfel... ce cauti aici daca ai ceva cu ei...


Si unde ai vrea sa mergem ? Pe topicul despre un motor de Toyota si sa spunem acolo ce proaste sunt motoarele de VW ? Pai, aia stiu deja chestia asta.Posted Image !

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postunbrutus, on 11 aprilie 2017 - 18:34, said:

TERMINA Cu offtopicul!
Multumesc de recomandare. Ia citeste de la cap si vezi cat de off-topic esti si tu. Deja din postarea 4 acest topic a luat-o in balarii...

Stii treaba cu barna....

View Postunbrutus, on 10 aprilie 2017 - 14:08, said:

Pana la urma ce companie nu a folosit niciodata motoare si componente nemtesti? Bosch e in orice masina.
Ce bine ar fi fost ca in B6 sa fi fost Bosch. Poate acum eram in tabara VW si ridicam in slavi motoarele diesel. Si nu numai.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 22:57.


#44
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
@bumpocbum, deci si tu esti de acord ca tot piesele nemtesti sint mai bune :)
trebuie evitate extremele... nu trebuie sa fii intr-o anume tabara si nici sa ridici in slavi... asta ramane pt religie.

Insa uita-te la unele postari pline de ura impotriva unei intregi companii... ba chiar a masinilor nemtesti in general.
Desi asa cum f bine ai sesizat si tu, problemele VW de la B6 au venit de la piesele Delphi... frantuzesti sau ce sint ele.

ma uitam o data la niste masini asiatice pe care le-am avut... Mazda, Honda... injectie bosch. componente ABS bosch.
E o amestecatura mare....

#45
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postunbrutus, on 12 aprilie 2017 - 11:20, said:

problemele VW de la B6 au venit de la piesele Delphi... frantuzesti sau ce sint ele.
Nu, Delphi (companie americana) a produs niste probleme mult mai mari la marca pe care o lauda si o are el acum, Dacia. Siemens, alta companie nemteasca a produs problemele la B6. :)

#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postunbrutus, on 12 aprilie 2017 - 11:20, said:

Insa uita-te la unele postari pline de ura impotriva unei intregi companii...

Nu e nici o ura. Pur si simplu o informare corecta.Atat si nimic mai mult. Referitor la calitatea pieselor nemtesti a fost o vreme in care VW se respecta. De aici si fiabilitatea deosebita a masinilor nemtesti pana undeva in 2004.
Referitor la Bosh raspunsul l-a dat @valitudor. Injectoarele Simens au fost inlocuite cu Continental, firma tot nemteasca. Si tot cu probleme, e adevarat mai putine.

Hai sa revenim la 1.5....

PS: Bosh-ul inca se respecta....banuiesc insa ca si pretul e altul...

Referitor la Dacia si delphi, asta a fost cand 1.5 DCI tocmai se nascuse...

Edited by bumpocbum, 12 April 2017 - 11:51.


#47
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2017 - 11:47, said:

Referitor la Dacia si delphi, asta a fost cand 1.5 DCI tocmai se nascuse...
Adica prin 2003-2005? Cand VW era f fiabil? Si acum ce sa facem, uram Renault. trecem intr-o tabara si ridicam in slavi?

Fiecare producator a avut si rebuturi, dar unii mai multe ca altii, si per total, ramane si calitatea materialelor la interior, tinuta de drum etc unde stim cine castiga.

E adevarat ca eu am avut model B5 si B5.5, deja la B5.5 se vedea ca nu era un progres, ci un regres. B5 a fost the king, era tanc.

#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Stai linistit ca multi nu sufera Renault/Dacia.Din principiu. Si nu din cauza ca au au avut probleme cu el. Ca idee VW shimba in injector prost cu unul identic. La fel de prost. Nu pot sa zic la fel insa de Renault. In plus cu valoarea unui singur injector PD reparai tot sistemul de injectie de la Dacia/Renault....
Si da B5 a fost masina.

Un Logan este undeva la 5-7 mii euro...poti sa zici ca nu ai pretentii de masina super. Dar la 25-30 mii sa iti pice injectorul/lantul, etc e chiar de toata jena.

Edited by bumpocbum, 12 April 2017 - 12:09.


#49
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2017 - 12:06, said:

Stai linistit ca multi nu sufera Renault/Dacia.Din principiu. Si nu din cauza ca au au avut probleme cu el. Ca idee VW shimba in injector prost cu unul identic. La fel de prost. Nu pot sa zic la fel insa de Renault.
Nu prea exista renault fara probleme... injectoarele schimbate la renault pica iar, pt ca problema era generata de spanul din pompa...
Pana s-a prins lumea, schimbau injectoarele si se mirau ca pica iar. Ce-i drept se pare ca se poarta span-ul si la case mai mari (VW)

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2017 - 12:06, said:

Si da B5 a fost masina.
De renault de care model poti zice ca ar fi fost comparabil? B5 a aparut cand in 2002? Cum arata atunci un renault comparativ... nu poti deci sa te superi ca lumea isi aminteste inca de acele vremuri.
E clar ca intre timp s-au mai schimbat lucrurile si parca sint toti o apa si=un pamant...

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2017 - 12:06, said:

Un Logan este undeva la 5-7 mii euro...poti sa zici ca nu ai pretentii de masina super.
De ce dezinformezi? Nu a existat si nu exista logan de 5000 euro. A fost in declaratii scurt timp.

Colegii care au postat in jurnal de bord au dat in jur de 10.000 pe un logan, 11.000 chiar... un Duster e 17000

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2017 - 12:06, said:

Dar la 25-30 mii sa iti pice injectorul/lantul, etc e chiar de toata jena.
Postase cineva pe aici un jurnal de bord cu un Passat second hand si zicea ca valoarea din factura era parca spre 50k euro.
Frumoasa masina, ce-i drept.

Candva, ne bucuram la masini cu lant... "e fara moarte"... "nu dai bani sa faci distributia"...

Pe de alta parte, motorul VW diesel CR pe curea, se schimba distributia la 210.000km... la Renault se schimba la 60.000. Cine mai intelege ce si cum...
Daca o curea rezista atat, de ce naiba ne mai complicam cu lanturile??

#50
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Unbrutus ibtra pe site ul Dacia si o sa vezi exact pretul unui Logan 😉

#51
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Iar daca esti posesor de Dacie sau Renault poti sa mai scazi 600 euro din acel pret.

#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostMicroEdge, on 12 aprilie 2017 - 20:55, said:

Unbrutus ibtra pe site ul Dacia si o sa vezi exact pretul unui Logan ��
pretul obtinut de colegii de forum e cel mai bun indicator. Totusi am verificat, incepe de la 7000, departe de cei 5-7000 mentionati mai sus la deruta...

Ma uitam la bicicleta asta http://www.decathlon...tml#/140-413-xl
Numele e acelasi, dar an de an ii scot cate ceva din piesele Shimano si le inlocuiesc cu alternative mai ieftine si mai proaste...

E acelasi lucru si cu maisnile

Edited by unbrutus, 12 April 2017 - 21:56.


#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmax_01, on 09 aprilie 2017 - 09:06, said:

Configuratorul Volkswagen România cuprinde de-acum și prima versiune Golf motorizată de noul propulsor 1.5 TSI, capabil să producă tot 150 de CP - adică exact valoarea furnizată de unitatea 1.4 TSI deja existentă în oferta constructorului german de foarte multă vreme.

Motorul de 1.5 litri beneficiază de un sistem de injecție de înaltă presiune, dar și de sistemul ACT (Active Cylinder Management) - capabil să dezactiveze doi dintre cei patru cilindri în momentul rulării în regim constant de viteză. Sistemul poate funcționa la viteze de până la 130 de km/h și doar atunci când turația motorului este cuprinsă între 1.400 și 4.000 rpm. În a doua jumătate a anului curent vom vedea la treabă și o a doua unitate 1.5 TSI, ce va furniza 130 de CP. Astfel, valorile de putere livrate de cele două unități ne fac să credem faptul că ușor ușor actualele unități de 1.4 litri vor fi înlocuite complet din ofertă.

Pentru moment, singura posibilitate de configurare a noului motor este alături de o cutie de viteze DSG cu șapte trepte și doar în nivelul de echipare de vârf - Highline, diferența de preț față de o variantă 1.4 TSI similară fiind de 446 de euro, TVA inlcus. Astfel, prețul de pornire pentru un Golf 7 facelift 1.5 TSI DSG Highline presupune un efort financiar de 23.157 de euro, TVA inclus.
ca sa revenim on topic, de fapt nici nu apare in configurator:

Attached Files

  • Attached File  vw1.PNG   17.47K   26 downloads


#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Apare, la motorizarea pe benzina.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate