Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Noul motor 1.5 TSI a apărut în configuratorul VW Golf facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#19
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 19:50, said:

Cati km avea VW la care ai schimbat DPF-ul ?
Se simte VW cu "musca pe caciula" de "a dat tonul"  ?

PS: iar ne omoara marketing-ul vw......sa fie acest motor la "fel de bun" ca..
https://www.4tuning....zina-23139.html

pentru fanii VW astea sunt cazuri izolate sau nu e de incredere site-ul. Eu cred ca sunt doar masochisti.

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,545
  • Înscris: 15.06.2007
Mi se pare foarte firesc sa scoata versiunile diesel de pe masinile mici.  Oricum la cilindree comparabila,  gen 1.4 tdi vs 1.4 tsi, diferentele de consum sunt foarte mici.  La 3000cmc deja e cu totul altceva.

#21
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 max_01, on 09 aprilie 2017 - 10:35, said:

Dieselgate: Noile reglementări vor scoate de pe șosele vehiculele diesel (comisarul european pentru industrie)

După ce Volkswagen a recunoscut că a utilizat un sistem software care maschează nivelul emisiilor poluante ale automobilelor sale — un scandal care a scos în evidență reglementările prea blânde din blocul comunitar — Comisia Europeană (CE) a propus revizuirea regulilor de autorizare și testare a noilor vehicule în regiune.
Majoritatea parlamentarilor a votat în favoarea proiectului de lege, care va întări supervizarea UE și va permite Bruxelles-ului să amendeze producătorii auto cu până la 30.000 de euro (31.923 de dolari) per vehicul.
În cele din urmă aceste reglementări vor scoate de pe șosele vehiculele diesel, a estimat marți Elzbieta Bienkowska.
https://www.agerpres...strie--16-21-51

Ce se zice acum nu mai este valabil peste o zi, o saptamana sau o luna deoarece apar tot timpul schimbari de situatie, stare de fapt valabila si in politica interna a VAG.
Reglementarea de mai sus, adoptata luna aceasta(linkul tau este datat cu 4 februarie 2017), va pune capat inselaciunilor actuale cu softul care induce in eroare masuratorile si va duce la obligativitatea ca noile motoare diesel fabricate sa foloseasca tehnolgia AddBlue(doar cu aceasta tehnologie dieselul este non polunat cum pretind  sau au pretins pentru actuala generatie de diesel, producatorii auto) care costa destul de mult asa ca sfarsitul dieselului pentru autoturisme nu este departe.
Compara consumul unui diesel de 2.9TDI care dezvolta 190 cai putere cu al hibridului care dezvolta 218 cai putere.Eu prefer de departe hibridul insa nu mi-l permit financiar si cu atat mai putin un motor diesel cu tehnologie AddBlue asa ca in viitor voi opta pentru un benzinar de ultima generatie daca imi voi permite financiar.
Toti cei care nu isi permit diesel spera cumva sa dispara de pe piata, au asa o bucurie greu de explicat...

Restrictiile pt diesel se preconizeaza a se introduce doar in anumite orase si doar in anumite zone din acele orase si doar din 2020.

Ramane de vazut ce efecte vor avea asupra preturilor la motoarele pe benzina noile filtre de particule, turbinele, intercoolerele...
Cert e ca mai e mult pana departe...

Sa nu uitam ca doar 15 vapoare polueaza cat toate masinile de pe planeta la un loc http://www.industryt...-the-world/8182

 max_01, on 09 aprilie 2017 - 10:42, said:

Cine isi va permite va cumpara un diesel cu tehnolgia AdBlue dand mai mult poate cu 15.000-20.000 de mii euro in plus pentru un motor diesel.( fata de circa 2000 euro in prezent)
De unde ai scos cifrele astea? 20k euro in plus pt un motor diesel? Suna a fabulatie

 max_01, on 09 aprilie 2017 - 10:42, said:

Si la noi se acorda acum o subventie in valoare de 10000 euro celor care isi cumpara un hibrid.
Tu chiar fabulezi... cu cata usurinta scoti cifre din burta si le arunci pe forum...
Nu e nici pe departe 10000 euro subventie pt hibride :)
Te faci de ras daca arunci asa cifre gresite

 bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 12:10, said:

Motoarele diesel or sa dispara mai repede decat cred unii. In momentul in care taxa de poluare o sa ajunga astronomica pentru modelele noneuro-3-4 sau mai sus, interdictii de circulatie in orasele mari.
In functie de interesele de pe piata petrolului.

Revenind la noile motoare, cu cat or sa fie mai complexe cu atat banii pentru intretinerea lor vor fi mai multi.

Fiabilitatea deja a ajuns o utopie. Cel putin la VW si nu numai.
Fiabilitatea a scazut din cauza:
- injectiei directe
- turbinei
- intercoolerului
- filtrului de particule

Adica fix toate componentele care au fost acum adaugate pe motoarele pe benzina.

Altfel, motoarele in sine, cele diesel erau si sint mai rezistente si mai fiabile, duc lejer sute de mii de km, revizii la intervale f largi etc...

Motorul diesel de la VW, varianta CR, are daca nu ma insel schimbul de distributie la 210.000km...la Logan era 60.000...

 max_01, on 09 aprilie 2017 - 18:25, said:

Fata de vechile motorizari este clar ca hibridele vor fi mai scumpe la intretinere insa pentru ca acestea vor inlocui in cazul autoturismelor(doar in cazul acestora) dieselul, vor fi fabricate in numar urias la nivel global asa ca inevitabil va scadea considerabil atat pretul de productie cat si cele de achizitie sau intretinere.
Bine, sint si hibride diesel http://www.promotor....lectric-9772182

 bumpocbum, on 09 aprilie 2017 - 19:50, said:

Cati km avea vw la care ai schimbat DPF-ul ?
Se simte VW cu "musca pe caciula" de "a dat tonul"  ?

PS: iar ne omoara marketing-ul vw......sa fie acest motor la "fel de bun" ca..
https://www.4tuning....zina-23139.html
Germanii au fost intotdeauna primii care au oferit masini conforme cu urmatoarea norma de poluare, inca inainte sa intre in vigoare.

 max_01, on 09 aprilie 2017 - 20:33, said:

L-au dat de nevoie.Ca sunt obligati sa o faca ca sa poata respecta cu adevarat normele de poluare.


WV recomanda inlocuirea filtrului de particule la 150.000km rulati iar costul unui filtru de particule, zice Auto Bild este de 1500 euro.Cine isi cumpara o benzinara cu filtru de particule si face in medie pana in 10.000 km il schimba dupa 15 ani.
Majoritatea celor f vocali impotriva dieselului sint tineri la prima masina, fara familie, si cu drumuri prin oras sub 10k km pe an.
Ce spui tu acolo confirma asta... pt 10.000 km/an NU MERITA sa iei masina, poti merge cu taxiul si iesi mai ieftin.

Sint insa oameni care fac 80.000km/an, si pt aceia dieselul e important.

Nici ce ai zis de VW nu e corect, intotdeauna nemtii au oferit primii masini conforme cu normele inca neimpuse, se misca mai repede la cercetare/dezvoltare.

 fortzoso, on 10 aprilie 2017 - 09:13, said:

pentru fanii VW astea sunt cazuri izolate sau nu e de incredere site-ul. Eu cred ca sunt doar masochisti.
Tu esti hater VW sau cum? Nu exista nimic intre fani si hateri?
Cum ar fi un om care stie ca exista un motor nereusit dar asta nu inseamna ca toata marca sucks?
Sau Audi, Porche etc sint masini rele?

Motorul de 1.2 TSI a trecut la distributia pe curea, problemele sint rezolvate din ce stiu eu, sau tu nu stii decat partea rea?

Pana la urma ce companie nu a folosit niciodata motoare si componente nemtesti? Bosch e in orice masina.
Motoare VW au fost puse in Mitsubishi, Volvo...

#22
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 unbrutus, on 10 aprilie 2017 - 14:08, said:


Tu esti hater VW sau cum? Nu exista nimic intre fani si hateri?
Cum ar fi un om care stie ca exista un motor nereusit dar asta nu inseamna ca toata marca sucks?
Sau Audi, Porche etc sint masini rele?

Motorul de 1.2 TSI a trecut la distributia pe curea, problemele sint rezolvate din ce stiu eu, sau tu nu stii decat partea rea?

Pana la urma ce companie nu a folosit niciodata motoare si componente nemtesti? Bosch e in orice masina.
Motoare VW au fost puse in Mitsubishi, Volvo...

Există o lege a compensației pe lumea asta. Fanii înrăiți că tine trebuie să aibă parte de hateri ca mine.
Și vezi că n-ai citit tot articolul de spui că problemele s-au rezolvat la VW, fiindcă autorii au înșiruit o groaza de probleme la motoarele noi, reclamații făcute de o groaza de clienți înșelați.
Sper că ai văzut si că mașinile lor nu au fost reparate pe garanție, deci despre ce rezolvare vorbești la clienții care au luat țeapă ?

Edited by fortzoso, 10 April 2017 - 14:46.


#23
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 fortzoso, on 10 aprilie 2017 - 14:45, said:

Există o lege a compensației pe lumea asta. Fanii înrăiți că tine trebuie să aibă parte de hateri ca mine.
Și vezi că n-ai citit tot articolul de spui că problemele s-au rezolvat la VW, fiindcă autorii au înșiruit o groaza de probleme la motoarele noi, reclamații făcute de o groaza de clienți înșelați.
Sper că ai văzut si că mașinile lor nu au fost reparate pe garanție, deci despre ce rezolvare vorbești la clienții care au luat țeapă ?
Tu esti hater ca pornesti de la un motor si vorbesti de intreaga marca... eu prin ce anume sint fan inrait? Nu confunda realitatea cu imaginatia ta.
Articolul mentioneaza clar ca masina era in afara garantiei, si ca la alta care era in garantie i s-a schimbat motorul cu totul. Dar na, greu cu cititul..

Articolul mai zice si:
"Stim ca sunt multi fani ai marcii Volkswagen. Si noi avem doua masini VW in redactie, iar numarul cunostintelor care au Volkswagenuri este urias. Insa va recomandam sa evitati cumpararea unui model, nou sau second-hand, dotat cu acest motor de 1.2 litri."

De fapt, pare clar ca numai tu esti asa binar, nu poti gandi decat la extreme... oamenii zic clar ca vorbesc doar de acest motor si multi din redactie au VW

Garantia a fost extinsa:
"Autoturismele Volkswagen si Volkswagen Autovehicule Comerciale, vandute in Romania, vor avea o garantie extinsa la 4 ani. Noua garantie a fost introdusa pentru masinile achizitionate de la distribuitorii autorizati Volkswagen din tara noastra, incepand cu 1 octombrie 2011 si se va aplica pe durata a 4 ani calculati de la data livrarii autovehiculului, in limita unui parcurs de 120.000 km.
Garantia extinsa este aplicata pentru toate modelele Volkswagen. Pentru informatii complete privind conditiile si termenele in care aceasta se acorda, va invitam sa va adresati unuia dintre distribuitorii autorizati Volkswagen din toata tara."
http://www.automarke...ania-41099.html

Mult timp toate marcile nemtesti, de la VW la BMW, aveau 2 ani garantie

#24
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 unbrutus, on 10 aprilie 2017 - 14:08, said:


Nu e nici pe departe 10000 euro subventie pt hibride Posted Image
Ecotichet de 45.000 de lei pentru achiziţionarea unui autovehicul nou 100% electric

http://www.capital.ro/ecotichet-de-45000-de-lei-pentru-achizitionarea-unui-autovehicul.html

Imi pastrez opinia pentru cele afirmate mai sus.

 unbrutus, on 10 aprilie 2017 - 14:08, said:

Toti cei care nu isi permit diesel spera cumva sa dispara de pe piata, au asa o bucurie greu de explicat...

In acest moment am un diesel, in viitor imi permit actuala generatie de diesel(exclus cele cu tehnologia AddBlue) insa la cati km fac eu intr-un an, sub 20.000 de km, in viitor ma voi orienta spre un benzinar cat mai modern.

#25
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 max_01, on 10 aprilie 2017 - 17:36, said:

Ecotichet de 45.000 de lei pentru achiziţionarea unui autovehicul nou 100% electric
mai omule, tu nu vezi ca scrie 100% electric si tu ai zis ca se da pt hibride?
oricum era doar un proiect, nu stiu care e valoarea in forma finala.

Edited by unbrutus, 10 April 2017 - 18:48.


#26
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 unbrutus, on 10 aprilie 2017 - 15:29, said:

Tu esti hater ca pornesti de la un motor si vorbesti de intreaga marca... eu prin ce anume sint fan inrait? Nu confunda realitatea cu imaginatia ta.
Articolul mentioneaza clar ca masina era in afara garantiei, si ca la alta care era in garantie i s-a schimbat motorul cu totul. Dar na, greu cu cititul..


Esti fan inrait fiindca nu sesizezi penibilul situatiei : masina noua cu motor schimbat dupa 15000 km ! Si cu 3 saptamani de mers cu autobuzul fiindca nesimtirea VW atinge cote greu de imaginat : deci dupa ce ca faci un motor mizerabil cu defecte de fabricatie, nu-i poti da omului un replacement car Posted Image !
Voi fanii VW cred ca sunteti putini masochisti, de le cumparati masinile in continuare.Posted Image

In ceea ce priveste faptul ca 1.2 TSI a fost singurul motor cu probleme, eu zic sa te mai documentezi pe forumul monomarca. La un alt topic (cel cu VW trece pe locul unu la numarul de masini vandute) am dat de acolo postarea cuiva care a avut la firma Passat-uri cu motoare TDI. Daca la generatiile vechi nu a avut probleme deosebite la ele, la cele noi cam 20% dintre ele au fost cu probleme, ceea ce pe buna dreptate i s-a parut mult pentru niste masini noi

#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 fortzoso, on 10 aprilie 2017 - 20:48, said:

Si cu 3 saptamani de mers cu autobuzul fiindca nesimtirea VW atinge cote greu de imaginat : deci dupa ce ca faci un motor mizerabil cu defecte de fabricatie, nu-i poti da omului un replacement car Posted Image !

Sunt perfect de acord, in cei 3 ani cat am fost posesorul B6, am avut (ne)placerea sa constat ca injectorul1 a durat 3 saptamani pana a venit, injectorul2 tot 3 saptamani si ceva maruntis pana am facut scandal, calculator confort cu coloana volanului pret 1000 de euro 1 luna (ca de calculatorul vine la pachet cu restul de fiare). Dupa 1 an vw a constatat ca nu trebuia schimbata toata coloana volanului, doar un cip, valoare cu manopera 500 lei (5 mil vechi). Asistenta in ro nu am vazut.

Daca vw experimenteza si in continuare pe spinarea clientilor noile motorizari le urez multa bafta....si nervi de otel !.....clientilor.

Masina la schimb...chestii SF.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 10:14.


#28
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 bumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 10:13, said:

Sunt perfect de acord, in cei 3 ani cat am fost posesorul B6, am avut (ne)placerea sa constat ca injectorul1 a durat 3 saptamani pana a venit, injectorul2 tot 3 saptamani si ceva maruntis pana am facut scandal, calculator confort cu coloana volanului pret 1000 de euro 1 luna (ca de calculatorul vine la pachet cu restul de fiare). Dupa 1 an VW a constatat ca nu trebuia schimbata toata coloana volanului, doar un cip, valoare cu manopera 500 lei (5 mil vechi). Asistenta in ro nu am vazut.

Daca vw experimenteza si in continuare pe spinarea clientilor noile motorizari le urez multa bafta....si nervi de otel !.....clientilor.

Masina la schimb...chestii SF.
Masina noua sau folosita?

#29
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Invariabil, un alt topic este distrus de acceasi useri care isi varsa nemultumirile peste tot unde vad diesel, VW, TDi, TSI, etc...

Noul motor 1,5 TSI era anuntat si cu turbina cu geometrie variabila, o premiera mondiala. Doar Porsche 911 Turbo mai are o astfel de turbina si au mai fost cateva incercari nereusite in istorie.
Desi dieselurile au de mai mult timp, problema cea mai mare la benzinare este temperatura prea ridicata a gazelor arse, care necesita ca vanele turbinei sa fie confectionate din materiale rezistente si scumpe.
In comunicatul oficial VW nu am intalnit nimic de geometria variabila, insa in articolul de pe AMS scrie ca ar avea. Geometria variabila aduce un avantaj mare la turatii mici

Quote

Ein Turbolader mit variabler Geometrie ist bei Dieseln üblich, bei Benzinmotoren hingegen wegen des heißeren Abgases heikel. Bisher gab es das nur bei Porsche im 911 Turbo, nicht in der Großserie.
AMS

A gasit cineva ceva oficial ca ar avea sau nu VTG?

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In propozitie era faptul ca VW face tot felul de teste pe pielea clientilor. Si acest motor ca si 1.2 TSi (motor declarat ca cel mai bun de la Adam si Eva) poate avea aceeasi soarta. De ce ar fi distrus acest topic ? De tine care tii mortis sa iti impui parerea ?

In presa e una si realitatea alta. Ar trebui sa mai citesti si parerile posesorilor de vw. Cu ce incalzaste pe un posesor de vw noua tehnologie biracheta daca ii crapa blocul motor dupa 1000km, sau mai rau dupa iesirea din garantie ? Si in cazul fericit sta 1 luna sau mai mult pana ii schimba motorul ?

 dennis_2005, on 11 aprilie 2017 - 10:34, said:

Masina noua sau folosita?
Scuze dar nu mai doresc sa intru in amanunte. Masina a fost un BKP.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 11:07.


#31
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 valitudor, on 11 aprilie 2017 - 10:44, said:



Noul motor 1,5 TSI era anuntat si cu turbina cu geometrie variabila, o premiera mondiala. Doar Porsche 911 Turbo mai are o astfel de turbina si au mai fost cateva incercari nereusite in istorie.
Desi dieselurile au de mai mult timp, problema cea mai mare la benzinare este temperatura prea ridicata a gazelor arse, care necesita ca vanele turbinei sa fie confectionate din materiale rezistente si scumpe.
In comunicatul oficial VW nu am intalnit nimic de geometria variabila, insa in articolul de pe AMS scrie ca ar avea. Geometria variabila aduce un avantaj mare la turatii mici

Porche apartine grupului VAG asa ca un transfer de tehnologie de la Porche spre acest nou motor este un lucru firesc.

 bumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 10:52, said:



Scuze dar nu mai doresc sa intru in amanunte. Masina a fost un BKP.
Eu trag concluzia ca a fost folosita, forjata bine.Toate piesele au durata de functionare limitata asa ca la un moment dat, toate trebuie inlocuite.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din pacate oamenii sunt informati prost si au impresia ca daca un motor pica sigur proprietarii l-au forjat de i-au sarit pistoanele. De fapt injectoarele pica ca s-au corodat din cauza uleiului in care au stat, lantul de distributie se rupe ca intinzatorul a fost proiectat prost si exemplele pot continua.

"Propulsorul de 1.2 TSI are doua probleme majore de conceptie: lantul de distributie fabricat din materiale proaste si intinzatorul de lant hidraulic care este gandit prost si nu face treaba bine." (http://www.autolatest.ro/editorial-auto/vw-produce-cele-mai-proaste-motoare-probleme-grave-1-2-si-1-4-tsi-2014)

Daca sapi mai adanc o sa gasesti multe alte exemple.

Din cauza asta sunt sceptic ca motorul din topic chiar e atat de fiabil si grozav cum se afirma in presa/forumuri.

Stiu ca e de neconceput (pentru unii)  ca VW sa folosesca materiale de proasta calitate dar asta e realitatea.  Din pacate acest aspect se regaseste si la alti producatori.

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 12:32.


#33
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 fortzoso, on 10 aprilie 2017 - 20:48, said:


Esti fan inrait fiindca nu sesizezi penibilul situatiei : masina noua cu motor schimbat dupa 15000 km ! Si cu 3 saptamani de mers cu autobuzul fiindca nesimtirea VW atinge cote greu de imaginat : deci dupa ce ca faci un motor mizerabil cu defecte de fabricatie, nu-i poti da omului un replacement car Posted Image !
Voi fanii VW cred ca sunteti putini masochisti, de le cumparati masinile in continuare.Posted Image

In ceea ce priveste faptul ca 1.2 TSI a fost singurul motor cu probleme, eu zic sa te mai documentezi pe forumul monomarca. La un alt topic (cel cu VW trece pe locul unu la numarul de masini vandute) am dat de acolo postarea cuiva care a avut la firma Passat-uri cu motoare TDI. Daca la generatiile vechi nu a avut probleme deosebite la ele, la cele noi cam 20% dintre ele au fost cu probleme, ceea ce pe buna dreptate i s-a parut mult pentru niste masini noi
Cu emoticoane cu vomat si jigniri ce discutii poti tu purta, in general asa, inclusiv pe la tine pe acasa? Sau doar pe forum esti zmeu?
Am avut marci japoneze si a durat 2 luni pana a venit o piesa! Cu vaporul cica! Mi s-a dat masina la schimb? Nu.
Nu se dadea in Ro. Acum poate, in 2017, sa se dea. Mie nu mi s-a dat.

Tu esti hater, si atat. E evident ca baietii aia de la 4tuning stiu mai multe ca tine si au zis clar ca au redactia plina de VW si nu renunta, pur si simplu e de evitat o generatie de motoare noi.

Stiau de altfel prea bine de ce le-au ales de la inceput. Chiar daca sint mai scumpe ca masinile frantuzesti, "japoneze" (vorba vine japoneze, nu e nimic japonez la ele si sint facute prin europa)

 valitudor, on 11 aprilie 2017 - 10:44, said:

Invariabil, un alt topic este distrus de acceasi useri care isi varsa nemultumirile peste tot unde vad diesel, VW, TDi, TSI, etc...

Noul motor 1,5 TSI era anuntat si cu turbina cu geometrie variabila, o premiera mondiala. Doar Porsche 911 Turbo mai are o astfel de turbina si au mai fost cateva incercari nereusite in istorie.
Desi dieselurile au de mai mult timp, problema cea mai mare la benzinare este temperatura prea ridicata a gazelor arse, care necesita ca vanele turbinei sa fie confectionate din materiale rezistente si scumpe.
In comunicatul oficial VW nu am intalnit nimic de geometria variabila, insa in articolul de pe AMS scrie ca ar avea. Geometria variabila aduce un avantaj mare la turatii mici


AMS

A gasit cineva ceva oficial ca ar avea sau nu VTG?
Cred ca tre sa asteptam sa apara primele reviewuri si poate sa fie disponibil si in ro si vom stii mai multe.

 bumpocbum, on 11 aprilie 2017 - 12:31, said:

Stiu ca e de neconceput (pentru unii)  ca vw sa folosesca materiale de proasta calitate dar asta e realitatea.  Din pacate acest aspect se regaseste si la alti producatori.
Cu siguranta se regaseste si la alti producatori, si atunci de ce atata ura intr-un topic despre un motor nou...

Mazda a facut niste experimente pe consumatori cu motorul ei turbo, pe care l-a retras repede.

VW... nu stiu ce sa zic, problema e si ca ei vand mult mai mult decat orice alt producator, pt ca au atatea marci in grup, si atunci auzi mai des de probleme.

Daca intri pe forum la VW, ai mii de utilizatori, la alte marci, abia daca raspunde cineva la un topic o data la 3 saptamani.

Tin minte ca m-am dus la un drive test cu un Mitsubishi... motorul era VW.

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ce ma deranajeaza de fapt pe mine e agresivitatea fanilor ww si marketingul mincinos. Si nu in ultimul rand cand cumperi un VW esti tratat cu lapte si miere, dupa ce ai cumparat esti tratat ca pe un fraier. Nu mai zic ca in momentul in care ai probleme nu se uita nici naiba la tine. Adica lipsa asistenta, piese care zici ca vin de la Polul Nord si nu din Germania, experimentele producatorului pe pielea cumparatorilor.

In loc sa incercam sa analizam la rece calitatile si defectele unui motor se pleaca direct de la premisa ca vw ce cea mai tare, cea mai fiabila, cea mai....dintre toate.
In momentul in care se aduce in discutie fiabilitatea indoielnica a pieselor deja apare un razboi, intre oameni care au avut de tras din cauza laudelor nejustificate prin care au fost convinsi sa cumpere masina si cei care au ridicat-o in slavi din reavointa sau pur si simplu din nestiinta sau mai stiu eu din ce motive. Nu e cinstit ca in momentul cand cumperi o masina de fapt tragi la loterie. Multi au muncit din greu si au renuntat la multe ca sa fie mandrii posesori de marca vw.

Revenind la motorul din discutie, cine GARANTEAZA ca e sau nu un motor fiabil si nu are cine stie ce vicii de fabricatie ascunse ?

Ca vw face si masini bune e adevarat, dar care sunt respectivele ? Adica care lot e bun si care ii cade lantu de la "bicicleta" ...?

Edited by bumpocbum, 11 April 2017 - 13:04.


#35
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
acum, ca posesor si de 1,2 tsi polo sa scriu sieu ca la achizitie am fost mintit ca nu mai are lant ca sa constat la vreo 2 ani ca are? Asta e dealeri de doi bani.
cel mai tare este ca VW nu mai da clientilor planul de service!! adica nu stii cand sa schimbi lichidul de frana sau o bujie, e penibil!
am vorbit la service si cica se poate cumpara asa ceva!!

1,2 tsi are probleme cu lantul, intizatorul, mecatronica dsg, a mai avut cu turbinele, toate f scump de remediat.

la 1.5 tsi... as astepta minim 2-3 ani inainte de a lua unul si doar daca nu o sa fac cu masina aia peste 10k km pe an.

Edited by msn2, 11 April 2017 - 13:25.


#36
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Și eu când i-am zis lui unbrutus să de uite pe forumul monomarca mi-a zis că sunt hater, deși i-am dat exemple și de om cu Passat-uri la firma, care a zis că dacă la cele vechi nu a avut probleme, la cele noi a avut probleme cam la 20% dintre ele. Acum pe mine nu mă interesează părerea unor fani că el sau că valitudor care cred că au rachete în dotare, toate aceste postări le fac pentru că mai sunt destui care doresc o mașină nouă si nu li de pare normal ca la o mașină nouă sa aibă probleme majore fie și în garanție. Iar când procentajul de mașini noi cu probleme este așa de mare, e bine să știe dacă merită să se înhame la așa ceva numai de dragul de a avea o emblema cu dubluv pe curul mașinii lor și în rest nimic altceva in plus fata de altele mașini. Adică nimic bun, mă refer, că probleme va avea o șansă mai mare de a le avea comparativ cu altele mărci.
In plus ce-mi place este că tocmai cei care se comportă agresiv cu cei care nu le laudă mândrețea de masina, tocmai ei se plâng de agresivitatea mea.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate