Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Recomandare masina familie confortabila si pentru pasageri

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#37
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006
La Toyota am pretul un pic sub 15.000, dar este prima varianta de echipare.
La Elantra 13.300 la confort (a 2-a varianta de echipare) si 14.800 versiunea highway (a 3-a).
Astra 12.500 cu destule dotari.
Focus 14.500 cam cu de toate.
Am exclus, datorita mai multor criterii, Megane (cca. 15000), Rapid (12.000), 308 (14.000), Kia si Todelo, la care nu mai stiu preturile.

#38
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
1. Rapid break de la cca. 10.000 eur: http://oferteskoda.ro/rapid
2. Octavoa de la ca. 14500 eur: http://oferteskoda.ro/octavia

Am cautat de curand si eu, si doar ca informatie, am renuntat la caroserie tip sedan (ceea ce am in momentul de fata) din cauza gurii mici de incarcare. Si conteaza, cand asezi bagajele ca la tetris sau te mudraresti pe pantaloni cautand ceva "in fundul portbagajului" unui sedan. La break/hatchback nu ai problema asta. Si zic lucrul asta doar ca sa te gandesti bine ce tip de caroserie ai nevoie.

Kia Sportage si altele asemenea (Kadjar) eu le-am exclus deoarece portbagajul nu era neaparat mare. In Sportage dupa 2 trollere l-ai umplut. Stiu bine, am prieten cu Sportage si am fost impreuna cu famillie in concedii (noi cu Megane 2 sedan). Iar daca esti constrans de buget, sa iei tipul asta de masini (SUV) fara 4x4 mi se pare ca nu-si are rostul (consum mai mare de combustibil din cauza de forma caroserie).

Pe de alta parte, Kia Ceed break ar fi si ea ok.

#39
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006

View PostSwatKat, on 25 martie 2017 - 03:12, said:

1. Rapid break de la cca. 10.000 eur: http://oferteskoda.ro/rapid
2. Octavoa de la ca. 14500 eur: http://oferteskoda.ro/octavia

Am cautat de curand si eu, si doar ca informatie, am renuntat la caroserie tip sedan (ceea ce am in momentul de fata) din cauza gurii mici de incarcare. Si conteaza, cand asezi bagajele ca la tetris sau te mudraresti pe pantaloni cautand ceva "in fundul portbagajului" unui sedan. La break/hatchback nu ai problema asta. Si zic lucrul asta doar ca sa te gandesti bine ce tip de caroserie ai nevoie.

Kia Sportage si altele asemenea (Kadjar) eu le-am exclus deoarece portbagajul nu era neaparat mare. In Sportage dupa 2 trollere l-ai umplut. Stiu bine, am prieten cu Sportage si am fost impreuna cu famillie in concedii (noi cu Megane 2 sedan). Iar daca esti constrans de buget, sa iei tipul asta de masini (SUV) fara 4x4 mi se pare ca nu-si are rostul (consum mai mare de combustibil din cauza de forma caroserie).

Pe de alta parte, Kia Ceed break ar fi si ea ok.
Rapidul Spaceback este cu 18 cm mai mica decat varianta sedan si are un portbagaj mic tare.
Si mie imi place Octavia, daca mergi in reprezentanta te indragostesti pe loc de ea, insa dupa ce faci o configuratie minimala (peste 16.000) si treci de banii alocati, ramai doar cu parerea de rau...

Poate nu am fost suficient de explicit cu ceea ce vreau cand am deschis discutia. Nu mai caut variante de caroserie sau alte marci de masini, ca de mai mult timp le-am analizat deja pe toate pe care pot sa le accesez.
Discutia o voiam strict pe tema confortului pasagerului din dreapta sau din spate.  Masina o voi folosi preponderent eu (este a 2-a masina in familie), iar situatiile in care voi avea inca 2 pasageri in plus vor fi cele in care plecam in concedii sau la plimbari pe ici pe colo... Doi pasageri inseamna unul in fata si unul in spate. Deci cred ca incap in oricare din variantele expuse de mine.
Voiam pareri nu cu privire la motorizari, caroserii, ci exclusiv la confortul ca pasager, unde intr-adevar si spatiul din masina are rolul sau, dar este important si cum te simti in masina, cum este bancheta, cum este spatarul, cum se simte viteza pe scaunul din fata, cat de sigura pare masina, cum se simt gropile si orice denivelare de pe drumurile noaste. Acestea pe langa spatiul aferet, ar defini in conceptia mea notiunea de confort pentru pasager.

In momentul de fata, clasamentul meu (doar pentru masinile car le-am selectionat) ar fi:
1. Elantra
2. Corolla.
3. Astra
4. Ford.

Edited by all4u, 25 March 2017 - 07:00.


#40
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Stii ca elantra si Corolla nu se incadreaza la norme pt reducere rabla.

La Ford ai suficient spatiu în spate?

Skoda de ce era pe locul 5 nu e destul de confortabila?

Eu as face efort as lua octavia chiar daca mai scumpa cu 2000 euro. Mult mai practica. Diferenta de pret o recuperezi la revanzare consum mai mic cu 1 litru decat concurenta.

#41
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Conteaza si ce temperament ai ca sofer, in sensul ca daca esti mai iute, cu mai putina rabdare (sa stai dupa ceilalti), atunci fara un motor potent s-a dus naibii tot confortul (psihic). De exemplu, Astra sedan este mai grea ca Astra k (hatchback) cu aprox. 200kg si asta se simte la dinamica masinii. Daca masina va fi folosita de tine si ocazional in concedii vei avea ca pasageri sotia si copilul, atunci masina trebuie sa te multumeasca pe tine in primul rand. Elantra si Corolla sunt asemanatoare ca performante, motorul de la Elantra este un pic mai gurmand, iar Corolla are portbagaj mai mare. Dupa mine, Focus Titanium cu motor 1.5 ecoboost, este peste celelalte la dinamica, placerea de a conduce masina, insonorizare, tinuta de drum (este singura cu suspensie independenta pe spate dintre cele alese de tine), dar la interior nu este cea mai spatioasa. Te-as sfatui sa nu iei decizia finala pana nu faci test drive cu fiecare din masinile selectate de tine si decat dupa ce ai negociat la sange pretul la fiecare masina.

#42
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006
Da, stiu de noile conditii pentru rabla, iar preturile le am in aceste conditii.
Skoda Rapid era pe locul 5, daca aveam posibilitatea sa iau Octavia, nici nu mai deschideam discutia... Rapidul imi da o senzatie de ieftin, este mai mica decat Astra (sedan) de exemplu cu aproape 20 cm. Masina o aveam in calcul, dar zilele trecute am aflat ca varianta sedan va fi oprita din fabricatie, dar singura problema la masina asta e ca e ingusta (cu peste 10 cm fata de celelalte alese de mine).

Configuratia pe care am facut-o pentru Octavia depaseste cu exact 2000 de euro bugetul. Deci pica, in conditiile in care daca as cauta masina in 17.000 euro, altul ar fi fost clasamentul meu. Asa, ma limitez la cei  14.000 pe care pot sa-i strang si sper ca nu doar pretul sa fie elementul hotarator.

View Postcodesmm, on 25 martie 2017 - 07:47, said:

Conteaza si ce temperament ai ca sofer, in sensul ca daca esti mai iute, cu mai putina rabdare (sa stai dupa ceilalti), atunci fara un motor potent s-a dus naibii tot confortul (psihic). De exemplu, Astra sedan este mai grea ca Astra k (hatchback) cu aprox. 200kg si asta se simte la dinamica masinii. Daca masina va fi folosita de tine si ocazional in concedii vei avea ca pasageri sotia si copilul, atunci masina trebuie sa te multumeasca pe tine in primul rand. Elantra si Corolla sunt asemanatoare ca performante, motorul de la Elantra este un pic mai gurmand, iar Corolla are portbagaj mai mare. Dupa mine, Focus Titanium cu motor 1.5 ecoboost, este peste celelalte la dinamica, placerea de a conduce masina, insonorizare, tinuta de drum (este singura cu suspensie independenta pe spate dintre cele alese de tine), dar la interior nu este cea mai spatioasa. Te-as sfatui sa nu iei decizia finala pana nu faci test drive cu fiecare din masinile selectate de tine si decat dupa ce ai negociat la sange pretul la fiecare masina.

Ai mare dreptate.
Eu ca sofer as lua Focusul, sotiei ii place foarte mult Elantra, iar ala micu este indragostit de Astra (probabil din cauza butoanelor). Culmea este ca la fiecare Toyota este pe locul doi. La mine din cauza garzii la sol si a optiunilor, la sotie pentu ca e confortabila, iar ala micu o accepta ca e spatioasa.
Am condus Focusul, am facut drive test cu Elantra si Opelul. Nu am condus decat Toyota Auris.

#43
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postall4u, on 24 martie 2017 - 20:54, said:

La Toyota am pretul un pic sub 15.000, dar este prima varianta de echipare.
La Elantra 13.300 la confort (a 2-a varianta de echipare) si 14.800 versiunea highway (a 3-a).
Astra 12.500 cu destule dotari.
Focus 14.500 cam cu de toate.
Am exclus, datorita mai multor criterii, Megane (cca. 15000), Rapid (12.000), 308 (14.000), Kia si Todelo, la care nu mai stiu preturile.

Cu riscul sa ma injuri ca insist, ai Jetta 1,4 tsi la 15600, pachet versiunea style, cred ca daca mai vorbesti cu ei o scoti mai jos. La multe, chiar si la revanzare, bate tot ce ai pus mai sus. Nu stiu cum e cu Rabla. Bafta.

Edited by denky, 25 March 2017 - 08:01.


#44
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Citroen C6.

#45
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Eu zic sa faci test-drive si cu Corolla (este o masina fezabila pe termen lung si are o fiabilitate recunoscuta) si fa comparatia cu Elantra, dar la aceeasi bani, Elantra ofera mai multe.
Ai facut test-drive cu Auris dar Corolla difera din multe puncte de vedere fata de Auris, inclusiv la confort. Daca garda la sol este un criteriu important pentru tine, atunci sa stii ca Focus si Corolla au garda la sol cea mai mica (120 mm), dar depinde unde o masoara fiecare producator pentru ca unii o masoara sub praguri, altii sub spoilerul din fata, iar altii sub masina in locul cel mai aproape de sol (locul cel mai indicat). Elantra si Corolla au motoare aspirate iar Focus si Astra au motoare turbo.

#46
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Elantra e diesel, si Mazda are aspirat!

#47
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Toate au si motorizari pe benzina si motorizari diesel. Elantra are motorul 1.6 MPI de 128CP (la diesel 1.6 CRDI de 136 CP), iar Corolla are pe benzina motorul 1.33 VVT-i de 99 CP si motorul 1.6 VVT-i de 132 CP (la diesel are 1.4 D-4D de 90 CP). Initiatorul a pus in discutie variantele pe benzina care se pot incadra in bugetul lui (in jur de 14000 euro).

#48
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postall4u, on 24 martie 2017 - 17:05, said:


Nu am vrut sa discut si de alte variante, pentru ca ori ieseam din buget (14.500 maxim), ori o luam de la capat cu cautarile.

Privitor la forma caroseriei hatch, sedan sau break, am ales sedanul. Cu totii sunt de inaltime medie (eu sunt cel mai lung de 1.80) si greutate medie (eu sunt cu maximul de 90 kg)

Am taiat pana acum de pe lista Renault Megan si Skoda Rapid. Optiunea 1 pana acum fiind Elantra.
Deci daca aveti amabilitatea puneti in ordinea preferata masinile de mai jos (toate variante sedan):
- H. Elantra,
- O. Astra,
- T..Corolla ,
-  F. Focus.

Strict referitor la spatiu le-as pune in ordinea ( Toyota nu o trec deoarece nu am facut drive test cu ea fiind zgomotoasa la viteze mari dupa cum spun review-urile):

1) H Elantra - Cea mai spatioasa si in fata si in spate dar nu stiu daca este la fel si la faceliftul aparut anul acesta.
2) F. Focus - Spatiul din spate mic, foarte comode atat scaunele din fata cat si bancheta din spate.
3) Opel Astra - asemanator ca spatiu cu Focus, mai putin comoda bancheta din spate. Portbagaj mai mic decat la Focus

La noi anul trecut am ales totusi Focus datorita unor avantaje care ni s-au parut importante : insonorizarea mai buna, tabla mai groasa, motorul de 1.5 mai puternic, tinuta de drum cea mai buna pentru o compacta (compar-o cu altele in viraje sau pe drumuri denivelate - suspensia independenta si greutatea ei ceva mai mare o tintuieste de drum). Strict referitor la spatiul din spate este destul de mic dar problema apare la cei care sunt nevoiti sa mearga cu scaunele din fata date la maxim in spate, ceea ce la noi nu este cazul. In schimb, pe bancheta din spate se sta cel mai confortabil dintre toate compactele care le-am testat (bancheta pentru sezut este mai lata decat la celelalte si de asta se pierde din spatiul de picioare dar se castiga la confort).
Dupa parerea mea lasa-le in finala doar pe H. Elantra si Ford Focus dintre cele enumerate de tine. Mergi pe Focus daca nu te deranjeaza spatiul mic pentru picioare in spate, mergi pe Elantra daca vrei spatiu suficient si portbagaj mare chiar daca vei avea 3 pasageri in spate.

#49
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006
Variantele de motorizare sunt:
T. Corolla - 1.33 vvt-i -  99 CP, echipare Luna, 15k euro (inclusiv rabla)
H. Elantra - 1.6 132 CP - echipare Highway, 14.8k euro (nu intra la rabla)
F. Focus - 1.0 turbo 125 CP -   Trend cu ceva optionale, 14.2k euro (inclusiv rabla)
O. Astra - 1.4 turbo 140 CP - Enjoy cu optionale, 13.2k euro (cu rabla).

Ca si pasager am intalnit masini cu scaune tari (in general cele nemtesti) care par dificile la drumuri scurte, dar mi-au placut la drumuri lungi, de cateva ore.... si masini cu scaune mai moi (frantuzesti in general) care au un confort deosebit la drumuri scurte, dar intepenesti in ele la drumuri lungi.

Apoi apare problema suspensiilor. Fiecare gen de masina cu plusurile si minusurile ei...

In al 3-lea rand este problema spatiului efectiv. Sunt masini in care stai cu genunchii lipiti de scaunul din fata. La altele chiar daca sunt mai largi spatiile, nu-ti intra picioarele sub scaun si tot asa...

La capitolul confort mai este important si felul cum stai in scaun, cat de lata este bancheta si cum simti denivelarile, cum se face accesul in masina, cum este antifonata, cum se face inclazirea si racirea, protectia geamurilor si altele care nu-mi mai vin in minte.

Sunt multe de luat in calcul si fiecare masina are plusuri si minusuri. De asta voiam o parere obiectiva strict la masinile de mai sus, strict de la cei ce au mers cu ele.

#50
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Nici eu n-as lua Corolla cu motorul de 1.3, mai bine Elantra cu motor de 1.6!
Sora-mea are Corolla cu motorul de 1.3, e OK pentru oras, dar nu mai mult, desi ea n-a avut treaba nici la calatorii lungi pe autostrazi!
Focusul e cam mic si motorul de 1.0 nu ma convinge cu toate premiile pe care le-a luat!
Astra ar putea fi o solutie, dar e cam gurmanda din cauza greutatii, dar daca iti place si iti satisface nevoile in privinta spatiului, de ce nu? Cati km faci pe an?

#51
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006

View Postkodiak, on 25 martie 2017 - 18:20, said:

Nici eu n-as lua Corolla cu motorul de 1.3, mai bine Elantra cu motor de 1.6!
Sora-mea are Corolla cu motorul de 1.3, e OK pentru oras, dar nu mai mult, desi ea n-a avut treaba nici la calatorii lungi pe autostrazi!
Focusul e cam mic si motorul de 1.0 nu ma convinge cu toate premiile pe care le-a luat!
Astra ar putea fi o solutie, dar e cam gurmanda din cauza greutatii, dar daca iti place si iti satisface nevoile in privinta spatiului, de ce nu? Cati km faci pe an?

Cam la fel vad si eu lucrurile...parca Elantra ar fi mai ok in comparatia cu Toyota, iar la Focus-Astra parca as merge pe Astra.

Voi circula cu masina cca. 15-20k km anual, fiind a doua masina (mai am un Peugeot 208 mai vechi), din care 10-12k in oras si 5-8k extraurban.

#52
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Mergi sa vezi Elantra, ia și familia cu tine și vezi ce părere au și ei! Apoi un drive test, cel mai bine tot cu familia sa vadă și în mers cum e, dacă se simt bine în mașină!
Eu vreau sa iau un break din doua motive: în fiecare decembrie ma întreb dacă încape bradul în mașină, și al doilea motiv, prietenul meu cățelul ar sta mai confortabil în portbagaj la break decât sta acum pe bancheta din spate! Nu-l car des cu mașina dar ma dispera sa curat după aia!

#53
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postall4u, on 25 martie 2017 - 18:42, said:


Cam la fel vad si eu lucrurile...parca Elantra ar fi mai ok in comparatia cu Toyota, iar la Focus-Astra parca as merge pe Astra.

Voi circula cu masina cca. 15-20k km anual, fiind a doua masina (mai am un Peugeot 208 mai vechi), din care 10-12k in oras si 5-8k extraurban.

Astra te incanta fata de Focus datorita motorului mai puternic si a pretului mai mic ?

#54
all4u

all4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.03.2006

View Postfortzoso, on 25 martie 2017 - 21:45, said:


Astra te incanta fata de Focus datorita motorului mai puternic si a pretului mai mic ?
Sincer Astra o multumeste mai mult pe nevasta-mea. Cred ca din cauza potbagajului care pare un pic mai mare si a senzatiei de spatiu mai mare din interior, probabil si datorita faptului ca Fordul are consola intrata mai mult in habitaclu. Imi spunea ca in spate este mai mult loc la picioare in partea de jos.
Strict ca motorizare as fi mers pe Focus, chiar daca e in 3 cilindri.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate