Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare masina familie confortabila si pentru pasageri
Last Updated: Apr 15 2017 18:44, Started by
all4u
, Mar 23 2017 19:36
·
0
#19
Posted 23 March 2017 - 22:34
Daca nu treci la sh din clasa superioara (clasa medie, nu premium) nu o sa gasesti nici o compacta confortabila, mai ales ca vad ca spatiul la picioare e important.
Toate masinile din clasa compacta sunt micute, limitate ca spatiu in spate si bancheta cam deloc confortabila. Sunt masini gandite pentru persoane singure sau familii mici (sot si sotie), practic niste low cost. |
#21
Posted 23 March 2017 - 23:06
Eu as zice Corolla, care e chiar spatioasa in spate, dar sunt subiectiv, ca am modelul vechi de Corolla, obiectiv si eu as alege un break, nu un sedan! Culmea, Auris break nu e asa spatios in spate ca si Corolla! Corolla are 2700 mm ampatament, Aurisul 2600, cei 100 de mm se simt cand stai pe locurile din spate!
Sunt de vreo trei ani in aceeasi dilema ca tine, sa aleg o masina confortabila si fiabila in clasa compacta si nimic din ce gasesc in clasa compacta nu ma multumeste! Nu sunt multumit nici de ce gasesc in clasa medie! Ce m-a multumit pe mine din punct de vedere al spatiului interior, atat in fata cat si in spate e Sportage, Kia Sportage, ca sa-l imit pe Bond, James Bond! Da o tura pe la dealer sa o vezi si cu ocazia asta arunca un ochi si la Ceed break, poate te multumeste aia! Daca vrei musai un sedan cu costuri mici de exploatare, Corolla 1.6 benzina e raspunsul! O am de aproape 10 ani si e o masina care nu-ti da batai de cap, si cu 200 000 de km garantie sau 6 ani, chiar e ok! Nu e o masina perfecta, are si ea "detractorii' ei, dar e te obisnuiesti cu ei, daca vrei ! Edited by kodiak, 23 March 2017 - 23:11. |
#22
Posted 23 March 2017 - 23:07
Am mers in spate in Octavia 2.Spătarul banchetei nu mi s-a parut cel mai confortabil comparat cu al altor masini din clasă.
|
#23
Posted 23 March 2017 - 23:41
unbrutus, on 23 martie 2017 - 19:56, said: Si caroseria nepotrivita, o caroserie Sedan e mai inghesuita in spate (in special din pdv al inaltimii) decat un Break. Am stat perfect confortabil in Passat break, dar m-am simtit cu capul in tavan in Audi A6. Designul ala frumos in care acoperisul coboara brusc spre spate e dezastru. Masinile Renault sint cam toate inconfortabile in spate (si in fata uneori). Problema e ca tu ai ales numai Sedan... pt o familie un monovolum sau un break e mult mai util. Ar mai fi si masini gen Golf Plus, care are vreo 10cm in plus fata de un golf normal Nu e asa, combi e net mai mic in spate decat sedan. Pt initiator: Jetta. Edited by denky, 23 March 2017 - 23:46. |
#24
Posted 24 March 2017 - 00:38
Criteriul comoditatii banchetei a fost un criteriu extrem de important cand am ales eu tinicheaua.
Asa m-am pricopsit cu un i30. |
#25
Posted 24 March 2017 - 01:35
Skoda Superb e baza. Pasagerii pot face chiar si sex pe bancheta din spate fara sa se atinga de scaunele din fata. )
|
#26
Posted 24 March 2017 - 06:56
Masinile sedan si break au in general suspensia setata mai mult spre confort in comparatie cu masinile hatchback care au suspensia mai spre sport. O suspensie setata mai sportiv o sa-i cam zdruncine pe cei din spate (mai ales pe drumuri cu denivelari/gropi, sine de tramvai, etc.). Daca suspensia spate este independenta este si mai bine deoarece in curbe si pe drumurile cu denivelari confortul va fi mai bun. Mai conteaza ampatamentul care, cu cat este mai mare cu atat este mai mult spatiu in spate. De exemplu, Corolla are acelasi ampatament (2700 mm) ca si Avensis care este din clasa medie. Daca faci test-drive cu Auris si dupa aceea cu Corolla, iti dai seama imediat de confortul superior al Corollei. Pentru un confort bun, masina trebuie sa fie bine antifonata si insonorizata ca sa nu se simta deranjant de tare zgomotul de rulare si zgomotul facut la frecarea cu aerul (zgomotul de vant). Cand faci test drive trebuie sa mergi cu masina si cu viteza mai mare (130-150 km/h), ca sa verifici cum se aude in masina zgomotul facut de vant. Daca masina are geamuri atermice confortul va fi mai bun, fiindca vara nu te arde soarele prin geamurilel masinii. Unele masini din clasa compacta au geamuri atermice (Octavia, Jetta), iar altele nu au nici macar optional.
|
#27
Posted 24 March 2017 - 07:22
Nu e mai simplu sa va duceti sa faceti test drive cu fiecare masina si alegi? Faza cu confortul in spate depinde de fiecare, eu unul ma simt bine si in golf 4, altul poate plange la A6 2013 ...
|
#30
Posted 24 March 2017 - 09:34
Pune si bugetul si starea masinii , noua/sh , poate vei primi si alte sugestii decat cele din lista ta !
|
#31
Posted 24 March 2017 - 10:34
all4u, on 23 martie 2017 - 19:58, said:
Poate ca da, dar asta inseamna bani mai multi, iar la bugetul meu doar pe aici ma incadrez. M-ar ajuta daca ati pune masinile de mai sus in ordinea pe care o credeti cea mai favorabila. Ar trebui sa intelegi ca acele masini nu sunt de familie,indiferent de topul facut de tine sau preferintele utilizatorilor de pe forum. Ar trebui sa specifici in primul rand banii de care dispui sau esti dispus sa-i cheltui.Pragul maxim. Apoi ar fi bine sa vorbesti si despre "gabaritul" pasagerilor membrii de familie pe care vrei sa-i transporti. Ca si recomandare,ar fi Citroen Picasso C4 sau cele asemanatoare.Strict din ce ai enumerat ar fi Toyota sau Hyundai. |
#32
Posted 24 March 2017 - 16:15
adisz, on 24 martie 2017 - 10:34, said: Ar trebui sa intelegi ca acele masini nu sunt de familie,indiferent de topul facut de tine sau preferintele utilizatorilor de pe forum. Ar trebui sa specifici in primul rand banii de care dispui sau esti dispus sa-i cheltui.Pragul maxim. Apoi ar fi bine sa vorbesti si despre "gabaritul" pasagerilor membrii de familie pe care vrei sa-i transporti. Ca si recomandare,ar fi Citroen Picasso C4 sau cele asemanatoare.Strict din ce ai enumerat ar fi Toyota sau Hyundai. Cel mai realist post de pana acum - bravo 'adisz' Astea nu prea sunt masini de familie. |
#33
Posted 24 March 2017 - 17:05
Motivele pentru care am ales masinile de mai sus sunt bugetul la dispozitie, motorizarile si faptul ca-mi plac mie ca si sofer, in urma unor diverse criterii, printre care si drive test.
Nu am vrut sa discut si de alte variante, pentru ca ori ieseam din buget (14.500 maxim), ori o luam de la capat cu cautarile. Nu voiam variante fanteziste, gen Mercedes sau BMW, pentru ca stiu exact cat pot sa platesc pentru o masina noua, iar variantele de sh nu fac obiectul prezentei discutii. Voiam pareri cu privire strict la aceste modele, care sunt convins ca nu sunt cele mai bune pentru voi, dar eu atat pot la salariul meu. Privitor la forma caroseriei hatch, sedan sau break, am ales sedanul. Cu totii sunt de inaltime medie (eu sunt cel mai lung de 1.80) si greutate medie (eu sunt cu maximul de 90 kg) Am taiat pana acum de pe lista Renault Megan si Skoda Rapid. Optiunea 1 pana acum fiind Elantra. Deci daca aveti amabilitatea puneti in ordinea preferata masinile de mai jos (toate variante sedan): - H. Elantra, - O. Astra, - T..Corolla , - F. Focus. Edited by all4u, 24 March 2017 - 17:06. |
|
#34
Posted 24 March 2017 - 17:15
Cred ca Elantra este cea mai spatioasa din cele enumerate!
O Octavie nu gasesti in buget? |
#35
Posted 24 March 2017 - 17:21
In cazul asta fiabilitatea trebuie să fie unul dintre cele mai importante criterii iar raspunsul nu poate fi decat unul singur - Toyota
|
#36
Posted 24 March 2017 - 20:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users