Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Loganu' lu Kokoshmare 0.9 TCE
Last Updated: Sep 10 2023 18:28, Started by
Kokoshmare
, Mar 02 2017 10:51
·
8
#325
Posted 08 June 2017 - 20:43
In afara de aderenta in lateral (adica in viraje), eu unul nu am simtit ceva in neregula la crossclimate. Probabil la urmatoarea masina tot crossclimatevoi pune.
|
#326
Posted 09 June 2017 - 16:12
Cre' ca Michelin Alpine e cea mai buna optiune pentru Loganel. Am un amic la o firma , astept un semnal sa vedem cand apare o oferta. Presimt ca o sa vina ceva la sfarsitul lui august dupa concediu cand o sa fiu lefter
In alta ordine de idei iacata cum stau cu cifrele Attached Files |
#328
Posted 10 June 2017 - 07:46
De luni pana vineri circul in Bucuresti la cele mai nenorocite ore si in week-end bag cate o plimbare lunga in care ii cam dau talpa.
|
#329
Posted 10 June 2017 - 11:09
matyred, on 06 iunie 2017 - 11:32, said: Dealerul meu zicea că Loganul acesta va avea un consum mai bun după primii 6000 Km. Mai un pic și ajungi acolo! Eu am doar 130 km cu ea, din care 120 km, extraurban. Consum mediu, din ce îmi aduc aminte, în jur 5.7. Nu am depășit 130 km/ h și nici 3.000 de ture cu ea. In cartea scrie că prima mie este indicat acest lucru.Am pus apărători originale pe spate, dar nu-mi prea place cum vin (Le-am și modificat-tăiat, un pic). Nu am dat roțile jos. Pe față, încă nu deoarece trebuie să dau jos roțile și cred că și deflector( sau cum se-o numii chestia din plastic care este la roată, de care se prinde apărătoare) și nu mai aveam chef. Schimbarea treptelor este cum am citit in topic. Pe la 2200 cere altă treaptă. Am crezut că este ceva ciudat, dar citind pe aici, văd că nu este chiar așa.Unii spuneau că este motor de turație și ar trebui să fie un pic "pișcat", deși GSI-ul spune altceva. Eu oricum am un stil asemănător de mers cu el (GSI), deși pe Kangoo dci trebuie să schimb treptele între 2500-3000 rpm. Deși am făcut puțini kilometrii cu ea, poate sunt un pic paranoic , poate este încă nerodată sau altfel de motor față de ce conduc eu în timpul săptămânii( Kangoo dci,Wv Polo benzină,Matiz,Tico), dar la semafor uneori, parcă are un pic de trepidații ( poate o fi și de la StopandGo, pe care îl anulez, deocamdată, până mă mai obișnuiesc cu ea), iar când apăs pedala de accelerație are o fracțiune de secundă de întârziere până răspunde, nu tot timpul. Nu știu sigur, dar parcă la Kangoo am avut aceeași chestie la început, dar poate mă înșel. Poate să fie și de la stilul meu de pilotaj. Poate apăs prea tare accelerația. Oricum asta nu înseamnă că nu fuge, ba din contră. In rest, bine antifonată, ulei băgat prin praguri. Deocamdată nu am setat nimic pe la ea (presiunea de pneuri,cruise control,ceva pe la senzorii de parcare- am cameră de recul) Voi vedea cum se comportă după ce mai fac ceva kilometrii. Referitor la apărători. Modelul care s-ar potrivii mai bine pe ea, cred că ar fi altul, pe care îl am eu acum pe Kangoo. Am văzut că și taximetriști au. Nu scrie Dacia pe el. Dacă e nevoie voi pune și poze. |
#330
Posted 11 June 2017 - 11:39
La aia se referea. Eu altceva nu am inteles: cum e cu uleiul bagat prin praguri?
|
#331
Posted 16 June 2017 - 14:25
Am spalat masina, este un effect de oglinda, se vede tavanul spalatoriei reflectat.
Vroiam sa va arat urmele iesirilor din week-end-urile trecute, am luat ceva pietricele in bot Attached Files |
#332
Posted 16 June 2017 - 14:50
tfmercedez, on 10 iunie 2017 - 11:09, said: Ce "camera de recul" ziceai ca ai? Ne pui o poza cu ea? La ce foloseste? Sau te refereai la camera video pentru mers inapoi? edi10000, on 11 iunie 2017 - 11:39, said:
La aia se referea. Eu altceva nu am inteles: cum e cu uleiul bagat prin praguri? PS Știe cineva cam pe la ce lună au ajuns cu progrămările online la înmatriculari in București?! Edited by matyred, 16 June 2017 - 14:51. |
#333
Posted 16 June 2017 - 15:46
Ar fii bine sa se completeze acea vaselina, nu de alat, dar e protectie la rugina !!
|
#336
Posted 17 June 2017 - 08:03
tfmercedez, on 16 iunie 2017 - 16:40, said:
Io zic ca nu-i nici vaselina si nici ulei, e ceara. Edited by matyred, 17 June 2017 - 08:05. |
#337
Posted 17 June 2017 - 09:21
Ii zice ceara anticoroziva pentru cavitati. Unele serviceuri auto de tinichigerie si vopsitorie, alea carora le pasa de masinile oamenilor si nu sa aiba clienti si anul urmator, dau cu asa ceva la orice element schimbat pe masina.
Edited by lula_canci, 17 June 2017 - 09:22. |
#338
Posted 17 June 2017 - 09:24
Mda, din pacate asta-i armata romana: pensii mari si tehnica militara arhaica. Pe strada mea trec ocazional coloane militare spre o UM. A trecut recent o coloana, camioane inmatriculate in polonia, modele noi, totul din alt film, iar politia militara circula cu Renault 19 si daewoo nubira.. aia erau "escorta".
Edited by tfmercedez, 17 June 2017 - 09:25. |
#339
Posted 18 June 2017 - 16:15
Mi-am luat in sfarsit folie de protectie pentru talon. Am zis sa nu iau de pe strada si am cautat pe la chioscurile RATB sau pe la librarii. Canci. Pana la urma m-am plictisit si am luat cu 5 lei de la primul vanzator de asta stradal
|
|
#340
Posted 18 June 2017 - 17:00
La Pipera pe langa DRPCIV e plin pe la toate chioscurile!
|
#342
Posted 18 June 2017 - 21:13
matyred, on 06 iunie 2017 - 11:32, said: Eu am doar 130 km cu ea, din care 120 km, extraurban. Consum mediu, din ce îmi aduc aminte, în jur 5.7. Nu am depășit 130 km/ h și nici 3.000 de ture cu ea. In cartea scrie că prima mie este indicat acest lucru. Stiu multi oameni care au facut chestia asta in "perioada de rodaj" (la alte masini) si dupa aia se vaitau ca nu le trage masina asa cum trebuie. Chiar si la Octavia 2 "i-am rupt pistoanele" de la inceput, si uite ca si la 94k km (din ianuarie 2008) trage ca-n prima zi. Zilele astea (poate maine, daca-si scoate taica-miu certificatul fiscal de la taxe si impozite) o sa dau si eu avansul pentru un Logan 0.9Tce 90CP cu gpl, model Laureate, alb, 10500E, cu scazamintele de rigoare ramane la 8450 euro. Discount 600E, rabla 1450E ... in plus, trebuie sa platesc tichetul 2000 lei (stiti undeva mai ieftin de 2000 lei ??). Sambata am facut un test cu motorul asta, dar pe Sandero. Mi-a placut mult de tot cum se misca (la serviciu am 1.5Dci, 90CP). Am dat trei ture de Preciziei, am prins cateva depasiri unde am dus-o in 5000 de ture ... se misca al dracului de frumos. Fara pic de lag daca nu mergi cu ea subturata ... Ce mi-a placut enorm la Sandero ala, si nu se prea gaseste la Logan: scaunele mult mai moi si mai confortabile !!! Daca puneau si pe Logan aceleasi scaune, erau adevarati ... Edited by shymano, 18 June 2017 - 21:16. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users