Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Taxa auto in orase, in locul timbrului de mediu
#37
Posted 24 February 2017 - 17:05
wolfydRg, on 24 februarie 2017 - 16:55, said:
Pai si atunci cum poti fi de acord cu o taxa care in mod sigur nu isi va atinge scopul propus ? Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei. Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ?? |
#38
Posted 24 February 2017 - 17:10
Hai sa facem un calcul simplu.
Daca intr-un oras aglomerat acum ai consum de 10% din cauza aglomeratiei si daca prin taxe mari scade traficul si implicit consumul la 8% se face o economie de aprox. 900 ron pe an daca se face un rulaj de 10 mii km. Pe langa scaderea traficului mai castigi si la timp. O taxa de centru de 900 ron pe an ar fi bna numai cu conditia sa scada traficul. Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada. Alta solutie ar fi o taxa prohibitiva de 100 euro pe luna sau ceva asemanator si numai cei care locuiesc in zona centrala sa poata circula in acele zone. Edited by Kroghy, 24 February 2017 - 17:11. |
#39
Posted 24 February 2017 - 17:12
Jammalan-the-Prophet, on 24 februarie 2017 - 17:02, said:
euro-standards-table1-e1417517099468-1.jpg 45.47K
16 downloads Comparatia a fost gresita initial. Conteaza noxele in general, nu doar CO2. |
#40
Posted 24 February 2017 - 17:13
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:
Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? |
#41
Posted 24 February 2017 - 17:13
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:
Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala. Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei. Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ?? Sa aplici legea si sa se faca ITP-ul pe bune? luci_flash, on 24 februarie 2017 - 17:12, said:
euro-standards-table1-e1417517099468-1.jpg Comparatia a fost gresita initial. Conteaza noxele in general, nu doar CO2. Nici nu mai vorbesc de diferneta intre CO si CO2 si cu cat e mai rau e unul din ele ? Mai sunt si niste legi ale chimiei, nu poti sa scoti carbon din benzina asa, mai mult decat se alimenteaza . LE Vad ca editasi da alea sunt normele la diesel. Dupa cum vad eu la benzina e SHOKING!!! Euro 3 benzina e mai putin poluant ca Euro 5 diesel Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 February 2017 - 17:18. |
#42
Posted 24 February 2017 - 17:13
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:
Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala. Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei. Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ?? 2. Aha, deci tu vrei sa tii strazile libere prin impiedicarea accesului la o masina pentru o anumita categorie de conationali, ca doar e vina lor ca avem reteaua de drumuri pe care o avem. Si asta prin impunere de taxe, care de care mai babane (pe care trebuie sa le suporte unul care vrea sa-si ia o masina mai veche pentru ca, evident, nu are bani de una mai noua) si care sa umple buzunarele celor care ar trebui sa se ocupe de dezvoltarea infrastructurii. Pe de alta parte, va arde grija de CO2-ul ala de zici ca nu e adevarat (ce nevoie avem de paduri & vegetatie, las' ca le dam la austrieci pe'o spaga) insa de particulele emise de majoritatea noilor motorizari E5 & 6 pe benzina (mai ales motorasele turbo) nici nu va pasa, ca doar alea sunt ECO si ajuta la sanatate. Ah, stai, ca despre alea nu se bate toba, ca doar reprezinta consecinta reducerii cu orice pret (pe hartie) a emisiilor de CO2.. Edited by closchkutza, 24 February 2017 - 17:18. |
#43
Posted 24 February 2017 - 17:13
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:
Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala. Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei. Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ?? ce sa faci frate, daca asta e nivelul nostru? cu cate salarii de romania iti iei o masina noua? ce dobanzi ai la finantare? la asta nu te gandesti? pentru multi, masina e o necestate, foarte multe zone sunt neacoperite de transportul in comun. lasa omul sa faca ce vrea, dumneata crezi ca, daca si-ar permite, nu s-ar lua o masina noua? |
#44
Posted 24 February 2017 - 17:16
Kroghy, on 24 februarie 2017 - 17:10, said:
Hai sa facem un calcul simplu. Daca intr-un oras aglomerat acum ai consum de 10% din cauza aglomeratiei si daca prin taxe mari scade traficul si implicit consumul la 8% se face o economie de aprox. 900 ron pe an daca se face un rulaj de 10 mii km. Pe langa scaderea traficului mai castigi si la timp. O taxa de centru de 900 ron pe an ar fi bna numai cu conditia sa scada traficul. Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada. Alta solutie ar fi o taxa prohibitiva de 100 euro pe luna sau ceva asemanator si numai cei care locuiesc in zona centrala sa poata circula in acele zone. E imposibil sa nu scada traficul. In Londra e implementata din 2003, si functioneaza foarte bine. Masinile electrice si hybride nu platesc aceasta taxa (si nici persoanele care locuiesc in acea zona). Edited by luci_flash, 24 February 2017 - 17:17. |
#45
Posted 24 February 2017 - 17:16
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said: Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Nimeni nu-si cumpara 3/4/5 masini doar de dragul de a plati taxe, impozite, asigurari, etc aiurea. Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare. Corect, nu? |
#46
Posted 24 February 2017 - 17:18
wolfydRg, on 24 februarie 2017 - 16:51, said:
Atunci tu vrei sa imi iei cu japca bani in mod legal si esti de acord sa se duca si mai mult la corupti. Da clar. Eu ma ofer sa car geamantanele cu bani la corupti. Citatul asta denota nivelul: "cu japca... in mod legal". YOW.... noaptea mintii Kroghy, on 24 februarie 2017 - 17:10, said:
Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada. la romani e foarte posibil |
|
#47
Posted 24 February 2017 - 17:18
overseas, on 24 februarie 2017 - 16:37, said: Nu. Eu credeam ca un sofer care face 2000 km cu Euro 3 polueaza mai mult decat unul care face 2000 km cu Euro 6. Posibil sa ma insel, tre' sa bag logaritm sa verific. Inainte sa va aruncati asa, luati si cititi studii despre orase in strainatate, cum ar fi Londra, unde poluarea nu s-a redus semnificativ dupa introducerea taxelor.Principul ca daca iti permiti poluezi, daca nu iti permiti, nu poluezi, nu va reduce niciodata poluarea.Si introducerea accizelor pe combustibil a avut teoretic acelsai scop, dar nu a scazut nici numarul de masini, nici consumul de carburant, nici poluarea, dimpotriva a crescut. Sint doua categorii de soferi, cei care merg cu masina din moft si cei care merg din necesitate.Ala care isi permite sa mearga de moft, isi va permite sa plateasca taxa si sa mearga in continuare, iar cel care merge din necesitate, ala nare ce face, va taia din bugetul de mancare, haine, copii si va platii si va merge cu masina.Poluarea nu se va reduce pe principiul "daca iti permiti poluezi, daca nu, nu poluezi.Vrei sa reduci cu adevarat poluarea, ok sint deacord.Interzice accesul tuturor masinilor, sau limiteaza cantitatea de combustibil care poate fi cumparata si gata, s-a rezolvat, poluarea se va reduce. |
#48
Posted 24 February 2017 - 17:19
ericmario, on 24 februarie 2017 - 17:16, said: Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare. |
#49
Posted 24 February 2017 - 17:20
Pekiasan, on 24 februarie 2017 - 16:48, said:
Nu glumesc deloc. Pur si simplu nu vad alta solutie de a scapa de aglomeratia strazii. Hai sa fim seriosi, strazi, autostrazi ca in vest nu o sa avem nici in 20-40 de ani. Coruptia e in floare, tot se fura iar in infrastructura nu ajung nici macar 10% din fondurile generos alocate. Atunci ce poti face sa eviti ambuteiaje, blocaje si poluarea masiva? Eu doar am observat ca , la noi, daca nu pui un bir nu-l determini pe roman sa renunte la masina. Poluarea a ajuns ceva de groaza. Ca sa nu mai zic ca in orasele provinciale de la capatul tarii a ajuns sa se circule infernal. Solutia ar fi, daca am fi civilizati, transportul in comun. Dar cum noi suntem romani in Romania... Nu stiu ce sa zic. Pare inuman dar... ??? Inuman este faptul ca exista taxe, in primul rand... Cat despre restul..imi pare rau, dar nu pot rezona la asemenea enormitati. Tu vrei pur si simplu sa fure altii si mai mult. Ghinion, eu nu vreau. |
#50
Posted 24 February 2017 - 17:21
takemeintoyourskin, on 24 februarie 2017 - 16:42, said:
Mda, daca ar gandi toti ca tine.... ar fi mereu 400 000 in piata protestand in primul rand pentru padurile Romaniei, peste 20 de ani dupa ce vom fi platit taxe de mediu la greu, dar padurile vor fi spre disparitie, sa vedem atunci efectele poluarii, si dupa ce mai strangem cateva miliarde de tone de desuri de tot felul aduse pe mai nimic in tara si depozitate in soare daca se poate. |
#51
Posted 24 February 2017 - 17:22
closchkutza, on 24 februarie 2017 - 17:13, said:
1. Prin verificare tehnica la sange a masinilor si doar cele care corespund normelor in vigoare sa poata fi inmatriculate. 2. Aha, deci tu vrei sa tii strazile libere prin impiedicarea accesului la o masina pentru o anumita categorie de conationali, ca doar e vina lor ca avem reteaua de drumuri pe care o avem. Si asta prin impunere de taxe, care de care mai babane (pe care trebuie sa le suporte unul care vrea sa-si ia o masina mai veche pentru ca, evident, nu are bani de una mai noua) si care sa umple buzunarele celor care ar trebui sa se ocupe de dezvoltarea infrastructurii. Pe de alta parte, va arde grija de CO2-ul ala de zici ca nu e adevarat (ce nevoie avem de paduri & vegetatie, las' ca le dam la austrieci pe'o spaga) insa de particulele emise de majoritatea noilor motorizari E5 & 6 pe benzina (mai ales motorasele turbo) nici nu va pasa, ca doar alea sunt ECO si ajuta la sanatate. Problema nu este de CO2, ci de noxe in general. Conform unui raport al UN toate vacile produc mai mult CO2 decat toate masinile din lume. Deci incalzirea globala poate vine de la CO2, dar cancerul si asmul sigur nu. Nu cred ca a zis nimeni vreodata ca motoarele Euro 6 nu produc niciun fel de noxe. In schimb in mod cert polueaza mai putin decat un Euro 3/4/5. |
|
#52
Posted 24 February 2017 - 17:25
luci_flash, on 24 februarie 2017 - 17:22, said:
ITP-ul poate sa ti-l faca orice service ratat, deci n-ai cum sa controlezi asta. Te duci, ii dai tehnicianului 100 de lei, si ai trecut indiferent de noxe. NU mai vorbiti din auzite. |
#53
Posted 24 February 2017 - 17:28
ericmario, on 24 februarie 2017 - 17:16, said:
Se va frana de la sine. Nimeni nu-si cumpara 3/4/5 masini doar de dragul de a plati taxe, impozite, asigurari, etc aiurea. Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare. Corect, nu? Fiindca masina euro 4 in loc sa fie 4000 de euro acum este 2000, si tocmai a intrat in bugetul tau. Si tocmai fiindca e ieftina, la anu ii cumperi si sotiei o masina, dar euro 3, ca e si mai ieftin. rambo200, on 24 februarie 2017 - 17:25, said:
Vezi ca nu prea mai merge asa,eu am fost blocat de 2 ori in service la ITP. NU mai vorbiti din auzite. |
#54
Posted 24 February 2017 - 17:29
SI in belgia se merge preponderend cu bicicleta.... in trafic chiar masina are nivel de prioritate pe la urma dincolo de transport in comun, biciclisti, pietoni
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users