Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Taxa auto in orase, in locul timbrului de mediu

- - - - -
  • Please log in to reply
376 replies to this topic

#37
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,556
  • Înscris: 16.12.2011

View PostwolfydRg, on 24 februarie 2017 - 16:55, said:

Pai si atunci cum poti fi de acord cu o taxa care in mod sigur nu isi va atinge scopul propus ?
Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala.
Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei.
Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ??

#38
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Hai sa facem un calcul simplu.
Daca intr-un oras aglomerat acum ai consum de 10% din cauza aglomeratiei si daca prin taxe mari scade traficul si implicit consumul la 8% se face o economie de aprox. 900 ron pe an daca se face un rulaj de 10 mii km. Pe langa scaderea traficului mai castigi si la timp.
O taxa de centru de 900 ron pe an ar fi bna numai cu conditia sa scada traficul.
Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada.
Alta solutie ar fi o taxa prohibitiva de 100 euro pe luna sau ceva asemanator si numai cei care locuiesc in zona centrala sa poata circula in acele zone.

Edited by Kroghy, 24 February 2017 - 17:11.


#39
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View PostJammalan-the-Prophet, on 24 februarie 2017 - 17:02, said:

Vezi ca astia te contrazic
De unde ai cifrele alea?
https://en.wikipedia...ssion_standards
Attached File  euro-standards-table1-e1417517099468-1.jpg   45.47K   16 downloads
Comparatia a fost gresita initial. Conteaza noxele in general, nu doar CO2.

#40
rambo200

rambo200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 30.12.2015

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:

Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ?
Care hirburi?Ai fost vreodata cu o masina la RAR sa vezi cum o testeaza aia acolo?Ti-o respinge si daca nu ai un bec la numar,nu mai vorbiti din auzite.La ITP acelasi lucru,ultimele doua care le-am facut am avut masina blocata in rampa su supraexaminata de inginerul de la RAR.

#41
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:

Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala.
Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei.
Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ??

Sa aplici legea si sa se faca ITP-ul pe bune?

View Postluci_flash, on 24 februarie 2017 - 17:12, said:

Attachment euro-standards-table1-e1417517099468-1.jpg
Comparatia a fost gresita initial. Conteaza noxele in general, nu doar CO2.
Pai da si noxele alea, e tabelul acolo, tu ai adus niste cifre poti sa spui de unde le-ai scos?
Nici nu mai vorbesc de diferneta intre CO si CO2 si cu cat e mai rau e unul din ele ?

Mai sunt si niste legi ale chimiei, nu poti sa scoti carbon din benzina asa, mai mult decat se alimenteaza Posted Image.


LE
Vad ca editasi da alea sunt normele la diesel. Dupa cum vad eu la benzina e
SHOKING!!!
Euro 3 benzina e mai putin poluant ca Euro 5 diesel :)

Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 February 2017 - 17:18.


#42
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:

Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala.
Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei.
Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ??
1. Prin verificare tehnica la sange a masinilor si doar cele care corespund normelor in vigoare sa poata fi inmatriculate.
2. Aha, deci tu vrei sa tii strazile libere prin impiedicarea accesului la o masina pentru o anumita categorie de conationali, ca doar e vina lor ca avem reteaua de drumuri pe care o avem. Si asta prin impunere de taxe, care de care mai babane (pe care trebuie sa le suporte unul care vrea sa-si ia o masina mai veche pentru ca, evident, nu are bani de una mai noua) si care sa umple buzunarele celor care ar trebui sa se ocupe de dezvoltarea infrastructurii.

Pe de alta parte, va arde grija de CO2-ul ala de zici ca nu e adevarat (ce nevoie avem de paduri & vegetatie, las' ca le dam la austrieci pe'o spaga) insa de particulele emise de majoritatea noilor motorizari E5 & 6 pe benzina (mai ales motorasele turbo) nici nu va pasa, ca doar alea sunt ECO si ajuta la sanatate. Ah, stai, ca despre alea nu se bate toba, ca doar reprezinta consecinta reducerii cu orice pret (pe hartie) a emisiilor de CO2..

Edited by closchkutza, 24 February 2017 - 17:18.


#43
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:

Indirect probabil ca nu sunt de acord si , ca orice bir , o consider anormala si imorala.
Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ? Aici nu ma refer la masini ci exclusiv la harburile de 1-3500 euro pe care europenii le arunca iar noi umplem soselele cu ele. Cum poti impiedica ca asemenea cadavre auto sa intre si sa fie inmatriculate? Ca, cel putin la mine in zona, satuc mic, la 200 case ...10-20 samsari care aduc intre 3-4 masini lunar pe platforma. Masini impropriu spus. Troace de 1000-2000 de lei.
Cum puteti opri transformarea tarii in haznaua auto a Europei si, mai ales, cum puteti debloca strazile care vor deveni ultraaglomerate. ??
acuma, hai sa moara si capra vecinului.
ce sa faci frate, daca asta e nivelul nostru? cu cate salarii de romania iti iei o masina noua? ce dobanzi ai la finantare? la asta nu te gandesti? pentru multi, masina e o necestate, foarte multe zone sunt neacoperite de transportul in comun. lasa omul sa faca ce vrea, dumneata crezi ca, daca si-ar permite, nu s-ar lua o masina noua?

#44
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View PostKroghy, on 24 februarie 2017 - 17:10, said:

Hai sa facem un calcul simplu.
Daca intr-un oras aglomerat acum ai consum de 10% din cauza aglomeratiei si daca prin taxe mari scade traficul si implicit consumul la 8% se face o economie de aprox. 900 ron pe an daca se face un rulaj de 10 mii km. Pe langa scaderea traficului mai castigi si la timp.
O taxa de centru de 900 ron pe an ar fi bna numai cu conditia sa scada traficul.
Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada.
Alta solutie ar fi o taxa prohibitiva de 100 euro pe luna sau ceva asemanator si numai cei care locuiesc in zona centrala sa poata circula in acele zone.
In Londra e 11.5 lire pe zi. La noi probabil o sa fie sub 10 lei/zi.
E imposibil sa nu scada traficul. In Londra e implementata din 2003, si functioneaza foarte bine.
Masinile electrice si hybride nu platesc aceasta taxa (si nici persoanele care locuiesc in acea zona).

Edited by luci_flash, 24 February 2017 - 17:17.


#45
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 17:05, said:


Dar cum sa franezi explozia de harburi aduse din vest ?
Se va frana de la sine.
Nimeni nu-si cumpara 3/4/5 masini doar de dragul de a plati taxe, impozite, asigurari, etc aiurea.

Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare.
Corect, nu?

#46
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,099
  • Înscris: 09.01.2007

View PostwolfydRg, on 24 februarie 2017 - 16:51, said:

Atunci tu vrei sa imi iei cu japca bani in mod legal si esti de acord sa se duca si mai mult la corupti.

Da clar. Eu ma ofer sa car geamantanele cu bani la corupti.
Citatul asta denota nivelul: "cu japca... in mod legal".
YOW.... noaptea mintii  Posted Image

View PostKroghy, on 24 februarie 2017 - 17:10, said:

Insa tare ma tem ca o sa puna si taxa si nici traficul nu o sa scada.


la romani e foarte posibil

#47
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

View Postoverseas, on 24 februarie 2017 - 16:37, said:


Nu. Eu credeam ca un sofer care face 2000 km cu Euro 3 polueaza mai mult decat unul care face 2000 km cu Euro 6. Posibil sa ma insel, tre' sa bag logaritm sa verific.
Si daca il taxezi pe ala cu euro 3 o sa polueze mai putin?Ideea era ca taxa respectiva nu se aplica la nr de km facuti, adica la cat poluezi.Nu isi ia nimeni masina de 15 ani sa faca 30000 pe an, ala isi ia masina noua, ca daca isi permite sa bage 300 euro benzina lunar, isi permite si rata la o masina noua. Ala care abia are 200 lei pe luna de benzina isi ia masina de 15 ani, si face mult mai putini km, deci polueaza mai putin.
Inainte sa va aruncati asa, luati si cititi studii despre orase in strainatate, cum ar fi  Londra, unde poluarea nu s-a redus semnificativ dupa introducerea taxelor.Principul ca daca iti permiti poluezi, daca nu iti permiti, nu poluezi, nu va reduce niciodata poluarea.Si introducerea accizelor pe combustibil a avut teoretic acelsai scop, dar nu a scazut nici numarul de masini, nici consumul de carburant, nici poluarea, dimpotriva a crescut.
Sint doua categorii de soferi, cei care merg cu masina din moft si cei care merg din necesitate.Ala care isi permite sa mearga de moft, isi va permite sa plateasca taxa si sa mearga in continuare, iar cel care merge din necesitate, ala nare ce face, va taia din bugetul de mancare, haine, copii si va platii si va merge cu masina.Poluarea nu se va reduce pe principiul "daca iti permiti poluezi, daca nu, nu poluezi.Vrei sa reduci cu adevarat poluarea, ok sint deacord.Interzice accesul tuturor masinilor, sau limiteaza cantitatea de combustibil care poate fi cumparata si gata, s-a rezolvat, poluarea se va reduce.

#48
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View Postericmario, on 24 februarie 2017 - 17:16, said:


Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare.

Si daca sunt ca acolo, tot e mai bine fata de ce platesti acum in RO. La un motor mai mare, numai impozitul pe care il dai la stat iti acopera taxa de poluare acolo si asigurarea obligatorie.

#49
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostPekiasan, on 24 februarie 2017 - 16:48, said:

Nu glumesc deloc.
Pur si simplu nu vad alta solutie de a scapa de aglomeratia strazii.
Hai sa fim seriosi, strazi, autostrazi ca in vest nu o sa avem nici in 20-40 de ani. Coruptia e in floare, tot se fura iar in infrastructura nu ajung nici macar 10% din fondurile generos alocate.
Atunci ce poti face sa eviti ambuteiaje, blocaje si poluarea masiva?
Eu doar am observat ca , la noi, daca nu pui un bir nu-l determini pe roman sa renunte la masina. Poluarea a ajuns ceva de groaza. Ca sa nu mai zic ca in orasele provinciale de la capatul tarii a ajuns sa se circule infernal. Solutia ar fi, daca am fi civilizati, transportul in comun. Dar cum noi suntem romani in Romania...
Nu stiu ce sa zic. Pare inuman dar... ??? Posted Image Posted Image

Inuman este faptul ca exista taxe, in primul rand...
Cat despre restul..imi pare rau, dar nu pot rezona la asemenea enormitati.
Tu vrei pur si simplu sa fure altii si mai mult. Ghinion, eu nu vreau.

#50
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

View Posttakemeintoyourskin, on 24 februarie 2017 - 16:42, said:

Mda, daca ar gandi toti ca tine.... ar fi mereu 400 000 in piata protestand in primul rand pentru padurile Romaniei, peste 20 de ani dupa ce vom fi platit taxe de mediu la greu, dar padurile vor fi spre disparitie, sa vedem atunci efectele poluarii, si dupa ce mai strangem cateva miliarde de tone de desuri de tot felul aduse pe mai nimic in tara si depozitate in soare daca se poate.
Le vom vedea, si le vom si merita.Citind anumite posturi incep sa ajung la concluzia ca asa meritam.

#51
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View Postcloschkutza, on 24 februarie 2017 - 17:13, said:

1. Prin verificare tehnica la sange a masinilor si doar cele care corespund normelor in vigoare sa poata fi inmatriculate.
2. Aha, deci tu vrei sa tii strazile libere prin impiedicarea accesului la o masina pentru o anumita categorie de conationali, ca doar e vina lor ca avem reteaua de drumuri pe care o avem. Si asta prin impunere de taxe, care de care mai babane (pe care trebuie sa le suporte unul care vrea sa-si ia o masina mai veche pentru ca, evident, nu are bani de una mai noua) si care sa umple buzunarele celor care ar trebui sa se ocupe de dezvoltarea infrastructurii.

Pe de alta parte, va arde grija de CO2-ul ala de zici ca nu e adevarat (ce nevoie avem de paduri & vegetatie, las' ca le dam la austrieci pe'o spaga) insa de particulele emise de majoritatea noilor motorizari E5 & 6 pe benzina (mai ales motorasele turbo) nici nu va pasa, ca doar alea sunt ECO si ajuta la sanatate.
ITP-ul poate sa ti-l faca orice service ratat, deci n-ai cum sa controlezi asta. Te duci, ii dai tehnicianului 100 de lei, si ai trecut indiferent de noxe.
Problema nu este de CO2, ci de noxe in general. Conform unui raport al UN toate vacile produc mai mult CO2 decat toate masinile din lume.
Deci incalzirea globala poate vine de la CO2, dar cancerul si asmul sigur nu.

Nu cred ca a zis nimeni vreodata ca motoarele Euro 6 nu produc niciun fel de noxe. In schimb in mod cert polueaza mai putin decat un Euro 3/4/5.

#52
rambo200

rambo200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 30.12.2015

View Postluci_flash, on 24 februarie 2017 - 17:22, said:

ITP-ul poate sa ti-l faca orice service ratat, deci n-ai cum sa controlezi asta. Te duci, ii dai tehnicianului 100 de lei, si ai trecut indiferent de noxe.
Vezi ca nu prea mai merge asa,eu am fost blocat de 2 ori in service la ITP.
NU mai vorbiti din auzite.

#53
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View Postericmario, on 24 februarie 2017 - 17:16, said:

Se va frana de la sine.
Nimeni nu-si cumpara 3/4/5 masini doar de dragul de a plati taxe, impozite, asigurari, etc aiurea.

Eu as fi de acord sa avem aceleasi taxe ca in Germania, dar sa fie raportate la puterea noastra de cumparare.
Corect, nu?
Din pacate se vor cumpara.
Fiindca masina euro 4 in loc sa fie 4000 de euro acum este 2000, si tocmai a intrat in bugetul tau. Si tocmai fiindca e ieftina, la anu ii cumperi si sotiei o masina, dar euro 3, ca e si mai ieftin.

View Postrambo200, on 24 februarie 2017 - 17:25, said:

Vezi ca nu prea mai merge asa,eu am fost blocat de 2 ori in service la ITP.
NU mai vorbiti din auzite.
Eu am cel putin 3 cunostinte care in fiecare an asa trec ITPul. Nu zic ca nu exista serviceuri corecte. Zic doar ca exista un loophole.

#54
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,330
  • Înscris: 24.05.2010
SI in belgia se merge preponderend cu bicicleta.... in trafic chiar masina are nivel de prioritate pe la urma dincolo de transport in comun, biciclisti, pietoni

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate