Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Flota lui Robert

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

#127
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Multi mi au spus ca de banii bagati in Kia luam X lucruri.
Problema este ca in Kia nu am bagat toti banii deodata, au fost bagati treptat banii. Clar nu ma apropiam de o masina noua, nici macar un Logan.
Daca aveam toti banii bagati, deodata, clar imi schimbam masina de mult. Dar asa... Abia acum am reusit sa pun deoparte 2000 de euro pentru noua masina. Acum de la 1 mai mi-am facut si cartea de munca ca sa fiu eligibil pentru un leasing/credit auto.

In alta ordine de idei, aseara la 5 dimineata am ajuns de la mare. KM: 240.400.
Am facut 800 km si consumul a fost de 6.3, mers 130-140 pe A2, la dus AC-ul pornit tot drumul, 2 persoane + bagaje. Probabil a crescut enorm consumul cand am dat o fuga de 1 mai in Vama, dar am stat o ora sa intram si o ora la iesire, bara la bara. In plus, ne am plimbat prin statiuni incet, am mai avut varfuri de viteza.
Totul merge bine, urmeaza o perioada aglomerata cel putin pana in Iunie ca si km, ma asteptam ca pana la 1 iunie sa mai fac ~5000 km.

Attached Files



#128
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
De 4 zile am inlocuit Kia cu un Renault Fluence.
Pe scurt: - 1.5 DCI 110 cp + cutie automata
- dublu climatronic
- esp, abs, 8 airbaguri
- jumate piele/jumate textil
- oglinzi rabatile electric
- keyless go/entry
Din 2011 sfarsit, 260.000 km, 220.000 km a fost prin Germania masina si ultimii 40.000 km a fost la un prieten de familie in Romania.
Masina a fost probata foarte atent la reprezentanta, am verificat tot istoricul ei, pretul a fost bun asa ca am batut palma.
Sunt super incantat de alegerea facuta. Am deja 500 km cu ea si are un consum de 6.1 in Bucuresti.

Kia isi cauta un nou proprietar, sunt 2 persoane interesate de ea, dar luni au banii ambele pentru ea. Se da la primul venit cu banii.

Attached Files



#129
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 23.11.2017
Cum e la condus combinatia dci + edc?
Ma uit si eu in ultima vreme dupa ceva mai nou si am pus ochii pe Megane cu combinatia asta
Cat a fost halatu daca nu e secret? Posted Image

Edited by Muf, 17 May 2019 - 15:22.


#130
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Cutia nu e wow daca compari cu un DSG. E decenta, in bara la bara cand mergi cu 10-15 km/h e foarte nehotarata intre 1-2 daca o lasi in drive, dar cand vad ca merg usor in coloana, o trec pe manual, ca ma streseaza cum tot ma freaca 1-2-1-2 si tot asa. In rest schimba fluid, nu se simte nimic in masina, face repede kickdown pentru depasiri ( dar sa nu faci ca si taicamiu, sa apesi juma de pedala si sa te astepti sa ai putere in depasire ). In linii mari este ok, nu am mari fite la cutia automata, singura chestie, sper sa fie fiabila in timp.
Halatul a fost 4000 de euro :).

#131
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Salutari.
Nu vin cu vesti prea bune.
4200 km mai tarziu cu Fluence ul, am fost implicat intr un accident destul de urat.
Este primul grav de care am parte.
Nu sunt vinovat, primul accident a fost cand mergeam pe banda 3 si o masina de pe banda 2 a tras de volan direct in mine. Tipul a fugit, am avut noroc ca a mers cineva dupa el si i a luat numarul de inmatriculare si masina. Dupa am avut noroc ca a fost adus de politie la declaratii, cand noi inca eram dupa.
Dupa asta un taxi s a oprit in spatele meu, a pus triunghi reflectorizant ( eu eram speriat si socat, nu eram in stare de nimic dupa, am lovit si parapetul, dar nu am poze si cu laterala aia ).
La nici 2 minute dupa ce a fost pus triunghiul, nu a pastrat un baiat distanta si a lovit un BMW i3, un alt Fluence de taxi care a ricosat in taxiul din spatele meu si in a mea.
Sunt bucuros ca sunt bine si ca am reusit sa rezolv cu partea de acte, acum a mai ramas doar partea cu asigurarile. Masina se afla la reprezentanta la Renault. Inca citesc si invat ce trebuie facut in continuare. Am deschis ambele dosare de dauna ( city/omniasig ), dar acum astept sa vad ce se intampla.

Attached Files



#132
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,232
  • Înscris: 12.12.2011
Nasol rãu de tot....dar Mercedesul ãla cum a ajuns asa de întors?

#133
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Conform celor aflate de mine, cel cu I3 a franat, asta cu Mercedes nu a pastrat distanta si a lovit I3ul, I3ul a ricosat intr un alt fluence, fluence ul in taxi ul din spatele meu si dupa in mine.
Eu am apucat sa vad doar cum vin toate masinile spre mine.

Am deschis ambele dosare de dauna la masina, marti se apuca de demontat pentru reconstatare si de luni primesc o masina la schimb pana se rezolva neplacerea asta.
Am facut si ITP-ul la Kia joi.

#134
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Citesc aici si ma minunez cat ghinion poti sa ai, nu pot ramane indiferent si iti dau un sfat prietenesc, fa-ti o sfestanie la toate masinile care le ai, poate ti se schimba norocul, eu am cunoscut multe persoane si am cunoscut si de-astia ca tine, care pur si simplu atrag ghinionul, tu gandeste-te ca puteai sa mori, de cateva ori din ce spui pe forum.

#135
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
O sa incerc si varianta asta cu mersul la biserica cu masinile.
Pana la urma, am rezolvat cu Fluence ul. De o saptamana deja masina merge pe roti iar. Pot spune ca am avut noroc, am primit suficienti bani pentru a achita complet creditul luat pentru masina si pentru a repara tehnicul masinii, fara estetic.
Am inlocuit la ea urmatoarele:
- cadru motor
- bascule
- amortizoare fata plus flanse
- bielete anti ruliu/directie, pivoti, capete de bara
- far dreapta si plasticul de deasupra oglinzii.
Am parcurs deja 1500 km cu ea de la reparatie, totul ok, nici nu se cunoaste ca a fosg lovita vreodata. Ba chiar mi se pare mai comfortabila nitel.
Kia a fost vanduta.
O sa urmeze si esteticul sa il fac, temporar merg asa cu masina pana intra banii de la asigurator, deoarece am acoperit reparatia din banii de pe Kia si am ales sa nu ma chitrosesc sa o fac pe bucati. Am reglat si indreptat usor aripa dreapta fata, ca sa se deschida usa pe dreapta, nitel de retus sa nu mai fie zgariata asa rau si asta e.
In principiu, prin septembrie ma eliberez sa o las la vopsit plus polish integral.

Attached Files



#136
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Sper să ai mai mult noroc cu Fluence, dar nici ăsta nu sună bine. Diesel cu mulți kilometri și cu cutie automată. De ce nu te-ai uitat și tu după o mașină cu motor pe benzină aspirat și cu mai puțini kilometri?

Cu o potaie pe benzină pe care o conduc de 15 anu nu am avut nici 5% din problemele pe care le-ai avut cu un singur Diesel într-un an. De altfel, ai sesizat și tu că Megane-ul 1 a avut mult mai puține probleme decât restul. Mai bine îl țineai pe ăla.

View PostKokoshmare, on 28 aprilie 2019 - 12:53, said:

Citind jurnalul tău de bord am flash back-uri cu răposata mea Dacie 1310.
Nici alea nu erau atât de păguboase și în plus, le repara orice Gigel în fața blocului.

Edited by neur0, 24 July 2019 - 08:35.


#137
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,685
  • Înscris: 03.03.2007
Benzinara si motorul aspirat mi se par cele mai sfinte. Eu mi-am luat o Kia Venga  2010 in martie , 5000 euro, 1.4 benzina aspirat, merge brici..urmeaza luna viitoare sa iau si un Hyundai i30 1,6 benzina tot aspirat. Diesel mi se par si scumpe de intretinut, prea multe piese ce pot pica si mai scade si pretul repede..:-??

#138
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Și cutia manuală. Se defectează mult mai greu și costă mult reparația.

#139
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,685
  • Înscris: 03.03.2007
Depinde de cutia automata. Acum am si o Honda Civic 1.8 aspirata 2011 cu cutie automata CVT, pe care am luat o in 2015 la 82k km.Acum are aproape 130k si in 4 ani n am schimbat decat ulei,filtre,placute/discuri si 2 baterii. In rest apa, paie si bataie. Si civicul si Kia cat si hyundaiul pe care il voi lua sunt masini de la primul proprietar cu carte service la reprezentanta.AA, toate masinile mele sunt pe distributie lant.

#140
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Sincer si eu as fi vrut benzina aspirat.
Din pacate sunt oarecum obligat, am acces la 1200 ron motorina/lunar din partea firmei + ce consum in plus pot deconta 50%. La benzina, nu pot deconta nici macar un leu.
Recunosc, am vrut automata. Pentru un best deal, renuntam la automata.
Am vrut neaparat peste 2010 ca si fabricatie, motor decent, obligatoriu diesel.
Bugetul a fost undeva la 5000 de euro.
Am vazut multe masini pana la acest Fluence, toate aveau diverse lipsuri. Accidente urate in istoric, fara istoric service si alte asemenea.
Nici eu nu am fost tocmai incantat ca are un kilometraj marit, dar masina a fost intretinuta exemplar. De exemplu, la 210.000 km in Germania au fost schimbate ambreiajele + calculatorul la cutie.
Uleiul la cutie era facut la fiecare 60.000 km.
Sa vedem ce o sa fie. Masina SH este o loterie si sper ca acum am tras lozul castigator :).

#141
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Ceva noutati? A trecut o luna , esti ok?

#142
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Apreciez grija, totul este ok si sper sa ramana totul asa.
Am mers nitel mai mult cu Meriva in ultima perioada, ca statea de prea mult timp degeaba si a trebuit sa inmatriculez si Fluence ul.
A ajuns si Meriva la 151.xxx km. Urmeaza sa o ducem la service, bate usor, trebuie schimbati pivotii. In rest motorina si merge.
La Fluence totul ok, am inceput de 3 zile sa merg iar cu el, am depasit 270.000 km deja cu vreo 500 km, singurele mici bube este ca a ramas iar cartela fara baterie si un bec de semnal pe spate :).
In plus, am reusit pe ultimii 300 km doar in Bucuresti cu el sa scot un consum de 6.2, care mi se pare foarte decent.
Las si cateva poze cu ce am povestit pe aici :).

Attached Files


Edited by Tront, 30 August 2019 - 03:47.


#143
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
KM Fluence: 272.550
Tocmai am venit de la revizie, am mers pe ulei elf 5w30 DPF + filtre originale Renault = 500 ron total.
Au schimbat la service si un bec de pozitie si urmeaza sa ma intorc pe seara, dupa 6 sa rezolve cu stopurile pe spate. Nu mai au masa, din acest motiv tot am probleme cu becurile pe spate. Au zis ca o sa refaca firele si o sa ma coste ~100 ron.

Am uitat sa mentionez ca inainte sa il inmatriculez, la sfarsitul lui Iulie am fugit 3 zile cu Fluence ul in Vama Veche. Am plecat la 3 dimineata din Bucuresti, am mers pe pilot automat tot A2-ul cu 160 km/h, clima mereu pe auto la dus si intors iar consumul a fost de 6.2 la o medie de viteza de 118 km/h ( acasa-vama-acasa ).

Acum fug cu Renault-ul Trafic la ITP ca maine ii expira.

Attached Files



#144
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
A trecut ceva timp de la update uri.
KM Fluence - 279.950
De la ultimul update, am mai facut destule la masina:
- am luat carenajele la roata dreapta, 300 ron cu montaj.
- dupa accident, caraia usor de tot ceva pe dreapta,toti din service uri au zis ca sunt nebun, pana a inceput sa faca
mai tare si am aflat. Era capul de planetara pe dreapta. Din pacate, nu am gasit nimic compatibil pe piata,  asa ca am luat de la Renault, o planetara reconditionata de ei, am schimbat simeringul de la cutie + uleiul din cutie. Cost: 1000 ron, la reprezentanta.
- am pus folie pe geamuri: 250 ron
- am pus lampi de numar cu led ( cele vechi cedasera ) - 80 ron

Folia a fost cadoul pentru 280.000 km.
In rest, nu am de ce sa ma vait, merg zilnic cu masina si dupa 20.000 km nu regret deloc alegerea. Planetara se poate adauga la costul accidentului si pot spune ca a fost acoperit de asigurare.
Am comandat si senzorul de keyless de la sofer, face figuri des, de cele mai multe ori nu merge. Am incercat sa curat mufa si am verificat firele, dar nu e de acolo. Am probat cu alt senzor si nu mai face fite. Nu ardea sa il schimb, dar m am obisnuit cu keyless ul si ma streseaza.
Cost: 200 ron.
Am facut si o tura Bucuresti>Slanic>Cheia>Brasov cu ea, mers destul de alergat si am scos consum de 4.4 dus intors. Mi se pare foarte decent.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate