Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#1477
Posted 19 July 2017 - 08:15
RasAlGhul, on 18 iulie 2017 - 23:39, said: Ai vazut tu vreo reclama la televizor cu Tesla? Sau ai auzit vreo reclama la radio privitoare la masinile Tesla? Eu unul n-am vazut, n-am auzit, cel putin pana acum...in schimb de DAS AUTO si de minciunile lor sunt satul pana peste cap. Nici nu vb.musk de Tesla. Nici nu este tam tam planetar cu modelul 3. Nici nu se vb.de autopilot peste tot ... Nici nu se ridica in slavi fabrica tesla, 🤣🤣🤣 Acum vezi prima data totul? |
#1478
Posted 19 July 2017 - 08:16
#1480
Posted 19 July 2017 - 08:41
Torquemada-666, on 19 iulie 2017 - 08:15, said:
Nici nu vb.musk de Tesla. Nici nu este tam tam planetar cu modelul 3. Nici nu se vb.de autopilot peste tot ... Nici nu se ridica in slavi fabrica tesla, Acum vezi prima data totul? Tu ai vazut astea fiindca au fost aceste discutii aprinse pe forum. Daca o sa discuti cu vreun prieten o sa constati ca nici nu a auzit de Tesla. Oricum ideea era ca este cea mai vanduta masina electrica din lume. Si asta in conditiile in care costa intre 70k si 120k $. Iti dai seama ce va fi cand vor produce multe Model 3 al caror pret va incepe de la 35k $ ? Cati vor mai cumpara e-Golf, o masina la pret mai mare, autonomie si demaraje mult mai slabe fata de un Model 3 ? |
#1481
Posted 19 July 2017 - 09:06
http://m.automarket....euro-78505.html
"Volkswagen ID, prima mașină electrică de serie a constructorului german, va costa cu până la 7.000 de euro mai puțin decât Tesla Model 3, astfel că prețul ar putea ajunge la circa 24.000 de euro. Tesla a început în luna iulie producția noului Model 3, cea mai accesibilă mașină electrică pe care a realizat-o constructorul american până în prezent. Pe piața din Statele Unite, Tesla Model 3 are un preț de pornire de circa 35.000 de dolari, echivalentul a circa 30.500 de euro, însă pe piața europeană vor apărea în viitorul apropiat numeroase modele asemănătoare ca performanțe și preț. Printre ele se numără și Volkswagen ID, versiunea de serie a conceptului cu același nume, care își va face însă apariția undeva în cursul anului 2020. Prețul oficial al noului model este încă necunoscut, însă oficialii Volkswagen au oferit primele indicii în această direcție printr-o comparație directă cu Model 3. Astfel, Thomas Sedran, șeful departamentului de strategie corporativă, afirmă că Volkswagen ID va costa cu 7.000 - 8.000 de dolari mai puțin decât Model 3. Prin urmare, prețul lui Volkswagen ID ar putea fi de 23.500 - 24.500 de euro, în cazul în care predicțiile celor de la Volkswagen cu privire la reducerea costurilor pentru baterii se vor confirma. În varianta de concept, Volkswagen ID promite o autonomie de 400-600 de kilometri și un motor electric care generează echivalentul a 170 de cai putere, cu o accelerație 0-100 km/h de până la 8 secunde." Se va cumpara, stai linistit. Se cumpara eGolf, cu autonome de 160km, dar cand va fi mai mare de 300km, asa cum este momentan? Uite sus mai ieftin ca teasla. Nu.mi trebuie 0.100km in 0,03 secunde si masina sa faca făssss, făssss. Pt.asta prefer o benzinara sport oricand. P.S. Sa ramanem on topic, aici nu e vb.despre teasla. Edited by Torquemada-666, 19 July 2017 - 09:08. |
#1482
Posted 19 July 2017 - 09:28
Declaratii au dat foarte multe pana acum. De facut nu au facut nimic.
Daca puteau scoteau si ei masina ei electrica minune ca Tesla deja a inceput livrarile la Model 3 iar pana in 2020 vor livra deja cateva milioane bune. In plus pana in 2020 nici Tesla nu sta pe loc cu inovatiile si masina aia va fi deja depasita. |
#1484
Posted 19 July 2017 - 09:33
Reclama e sufletul comertului....
Romanul in special e axat pe convingerea ca vw=mama fiabilitatii. La reclama care o face grupul VW precedata de ceva antecedente solide (mitul cu motorul care merge 500 mii de km fara sa ii scoti capacul ala de plastic) duce la vanzari masive. Cand descopera insa realitatea cade cam greu la stomac...de fapt la punga. Si cu motoarele lor electrice, or sa aiba pe cine sa testeze.... |
#1485
Posted 19 July 2017 - 10:09
bumpocbum, on 19 iulie 2017 - 09:33, said:
Reclama e sufletul comertului.... Romanul in special e axat pe convingerea ca vw=mama fiabilitatii. La reclama care o face grupul VW precedata de ceva antecedente solide (mitul cu motorul care merge 500 mii de km fara sa ii scoti capacul ala de plastic) duce la vanzari masive. Cand descopera insa realitatea cade cam greu la stomac...de fapt la punga. Si cu motoarele lor electrice, or sa aiba pe cine sa testeze.... Nu doar romanul. Dar peste 10.3 mil au cumparat vag. Si anul acesta tot in jurul acestei cifre va fi. Scandalul nu a avut nici o urmare pt.vanzari. Nici chiar in US, unde deja sunt pe crestere. Ford3, on 19 iulie 2017 - 09:28, said:
Declaratii au dat foarte multe pana acum. De facut nu au facut nimic. Daca puteau scoteau si ei masina ei electrica minune ca Tesla deja a inceput livrarile la Model 3 iar pana in 2020 vor livra deja cateva milioane bune. In plus pana in 2020 nici Tesla nu sta pe loc cu inovatiile si masina aia va fi deja depasita. Milioane 🤣🤣🤣 bun bancul. Abia au livrat cateva in vreo 2 saptamani. http://m.adevarul.ro...50e8/index.html "Încă nu se știu foarte multe despre schimbările majore cu care va veni Tesla Model 3, dar vom afla mai multe pe 28 iulie, când 30 de astfel de automobile vor ajunge la primii 30 de clienți de pe lista de așteptare. Desigur, sunt niște norocoși, iar restul se vor mulțumi s-o aibă de anul viitor." 28 🤣🤣🤣 = milioane pana in 2020. Il scriu ca banc pe net. |
#1486
Posted 19 July 2017 - 10:29
Torquemada-666, on 19 iulie 2017 - 10:09, said:
Nu doar romanul. Dar peste 10.3 mil au cumparat vag. Si anul acesta tot in jurul acestei cifre va fi. Scandalul nu a avut nici o urmare pt.vanzari. Nici chiar in US, unde deja sunt pe crestere. E normal. Chinezii "e" multi...Si Merkel se pricepe. Clientul final nu prea conteaza... |
|
#1487
Posted 19 July 2017 - 10:42
#1488
Posted 19 July 2017 - 12:01
Torquemada-666, on 19 iulie 2017 - 10:09, said: Milioane bun bancul. Abia au livrat cateva in vreo 2 saptamani. http://m.adevarul.ro...50e8/index.html "Încă nu se ştiu foarte multe despre schimbările majore cu care va veni Tesla Model 3, dar vom afla mai multe pe 28 iulie, când 30 de astfel de automobile vor ajunge la primii 30 de clienţi de pe lista de aşteptare. Desigur, sunt nişte norocoşi, iar restul se vor mulţumi s-o aibă de anul viitor." 28 = milioane pana in 2020. Il scriu ca banc pe net. Ho ! Nu te grabi asa ca abia a început producția ! Măcar ai ceva vechime la plata ca sa-ti vina mai repede ? |
#1489
Posted 19 July 2017 - 17:58
Hansolo, on 19 iulie 2017 - 17:47, said: Ahaha. Sunt curios ce spune de asta un domn care intr-o discutie contradictorie pe teme auto mi-a spus ca-s pontist pe baza locatiei de la cont (un fel de amintire a originii). In fine, cu tine chiar daca n-am avut aceleasi pareri n-am avut probleme. Chestiunile de politica insa sunt in alta parte si ar fi pacat sa se ajunga pe aici ca pe ariile respective. Oricum, vad ca ai tacut malc la comentariile mele dealeri vs producatori. Nu am tacut. Dar e off topic si oricum totul merge inainte. La comparatia cu Dacia care nu se strica, Confucius spunea: "mai bine un diamant cu defecte, decat o piatra banala fara nici un defect". P.S. 10.3 mil dupa scandal. |
#1490
Posted 19 July 2017 - 18:04
Hansolo, on 19 iulie 2017 - 17:47, said:
Ahaha. Sunt curios ce spune de asta un domn care intr-o discutie contradictorie pe teme auto mi-a spus ca-s pontist pe baza locatiei de la cont (un fel de amintire a originii). Edited by valitudor, 19 July 2017 - 18:05. |
#1491
Posted 19 July 2017 - 18:35
Torquemada-666, on 19 iulie 2017 - 17:58, said:
La comparatia cu Dacia care nu se strica, Confucius spunea: "mai bine un diamant cu defecte, decat o piatra banala fara nici un defect". P.S. 10.3 mil dupa scandal. Excelenta comparatia. Cu alte cuvinte "afara e vopsit gardu si inauntru leopardu".. Eu unul prefer piatra fara defecte. Am cele mai mari sanse sa ajung de la A la B fara morcovi si frunze care nu se vad in depasiri... Sau sa fiu claxonat in bataie de joc de posesorii de Logan....cand raman ca ......diamantul cu defecte.....( a se citi ca un ....) in mijlocul intersectiei.... Sunt curios cati s-au regasit in acesta ipostaza si mai au si curajul sa recunoasca !!!!!! Ce ziceai Kroghy dupa ultima aparitie in public pe platforma ? Ps: Toyota a redus productia de masini din cauza cutremurului .... Edited by bumpocbum, 19 July 2017 - 18:50. |
|
#1492
Posted 20 July 2017 - 05:43
Ford3, on 18 iulie 2017 - 22:54, said:
Esti bun sa zici care este acel topic de preamarire Renault ? Oricum ce am vrut sa demonstrez cu acea declaratie este faptul ca s-a schimbat doar conducerea dupa scandalul dieselgate, dar nu si politica acestei firme Daca ei tot timpul si-au batut joc de masinile electrice si chiar si acum ei mizeaza tot pe motoarele termice, de ce-l freaca grija pe Unicorn de criza de baterii ? N-au decat sa produca tot masini cu motoare termice si daca tot sunt mai vizionari decat Elon Musk, oamenii or sa cumpere de la ei si nu de la firmele care produc masini electrice. |
#1493
Posted 20 July 2017 - 11:32
Torquemada-666, on 19 iulie 2017 - 10:42, said:
Daca se descurca si vand, bravo lor. Marketing f.bun. Nici in Europa nu au scazut vanzarile dupa scandal. |
#1494
Posted 20 July 2017 - 12:35
cata, on 20 iulie 2017 - 11:32, said:
Dar fiabilitatea, care mai era? Opel, cea mai fiabilă marcă germană |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users