Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2077 replies to this topic

#1459
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Ma refeream la faptul ca electricele in general au o cota de piata nesemnificativa si totusi numai oficialii VW nu prididesc sa le atace, desi tot dau declaratii ca vor face si vor drege in acest domeniu.
Pe celelalte grupuri nu le-am vazut asa belicoase.
Sa aiba legatura cu faptul ca la VW amortizarea MF va dura cel mai mult ?

P.S. vezi ca esti in mare confuzie cu cotele de piata. In link-ul pus de tine doar liniuta verde reprezinta modelele electrice restul sunt hibride plug-in. Chiar ma miram cum sa fie VW inaintea celor din grupul Renault la electrice cand doar modelele electrice din acest grup ZOE si LEAF depasesc cota de piata a primului producator de electrice din lume care este Tesla.

Edited by Ford3, 18 July 2017 - 17:02.


#1460
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Afirmatii de genul ala consideri tu atac?

#1461
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Mai intai a fost declaratia ca daca ar vrea VW ar depasi usor vanzarile de electrice ale lui Tesla. Apoi vine prostia asta cu bateriile.
Asa cum am mai zis ar face bine sa-si vada de marcile proprii ca vad ca alti producatori nu se dau asa in spectacol.

P.S. vezi ca esti in mare confuzie cu cotele de piata. In link-ul pus de tine doar liniuta verde reprezinta modelele electrice restul sunt hibride plug-in. Chiar ma miram cum sa fie VW inaintea celor din grupul Renault la electrice cand doar modelele electrice din acest grup ZOE si LEAF depasesc cota de piata a primului producator de electrice din lume care este Tesla.

#1462
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Cine a facut declaratia ca VW ar depasi usor vanzarile Tesla? Te rog sa citezi articolul, sursa?
Da, e vorba si de plug-in, adica de stecker, cablu, priza
Grupul Renault e dupa grupul VW pentru ca sunt luate in considerare doar grupurile si nu aliantele, altfel e Reno + Nissan, e foarte clar

#1463
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Eu vorbeam de electrice și tu bagi și hibridele numai că sa mai glorifici puțin VAG ?
Deci rămâne cum am zis VAG sta foarte prost la vânzarea de electrice.
Oricum îmi place că ți-ai pregătit scuza pentru sfârșitul anului când VAG nu va mai fi pe primul loc la vânzări. Vezi că acolo ăștia fac calculul și pe alianțe.


#1464
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 12:00, said:


Decat sa ma "prezint" cu o Dacie cu 5 ani garantie si revizii 5 ani moka, mai bine cu un VW, Audi, Skoda, BMW in care mai bag bani.
Ramai la VAG-ul tau, zeul suprem.
BMW nu are nimic in comun cu VAG.

#1465
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Ford3, on 18 iulie 2017 - 17:50, said:

Eu vorbeam de electrice și tu bagi și hibridele numai că sa mai glorifici puțin VAG ?
Deci rămâne cum am zis VAG sta foarte prost la vânzarea de electrice.
Oricum îmi place că ți-ai pregătit scuza pentru sfârșitul anului când VAG nu va mai fi pe primul loc la vânzări. Vezi că acolo ăștia fac calculul și pe alianțe.

Eu zic ca tu nu stii despre ce era vorba in articol. In articol era vorba despre o eventuala criza a bateriilor Li-ion, iar masinile plug-in, din categoria carora fac parte si electricele si hibridele plug-in, folosesc tocmai acest tip de baterii, iar articolul citat de mine demonteaza afirmatiile tale cum ca VW nu ar conta ca producator care foloseste bateriile Li-ion.

Din partea mea Nissan si Reno impreuna pot sa stea pe locul intai 50 de ani de acum inainte. M-ai vazut cumva cu o viata plina de tristete pe topicurile lor, asa cum participi tu pe orice topic VW?

Edited by valitudor, 18 July 2017 - 19:01.


#1466
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Ford3, on 18 iulie 2017 - 17:06, said:

Mai intai a fost declaratia ca daca ar vrea VW ar depasi usor vanzarile de electrice ale lui Tesla. Apoi vine prostia asta cu bateriile.
Asa cum am mai zis ar face bine sa-si vada de marcile proprii ca vad ca alti producatori nu se dau asa in spectacol.

P.S. vezi ca esti in mare confuzie cu cotele de piata. In link-ul pus de tine doar liniuta verde reprezinta modelele electrice restul sunt hibride plug-in. Chiar ma miram cum sa fie VW inaintea celor din grupul Renault la electrice cand doar modelele electrice din acest grup ZOE si LEAF depasesc cota de piata a primului producator de electrice din lume care este Tesla.

Pune sursa. Nu dezinforma si trolla, ca fac raport. Sursa.



 ericmario, on 18 iulie 2017 - 18:28, said:


Ramai la VAG-ul tau, zeul suprem.
BMW nu are nimic in comun cu VAG.

Nu are. De asta mi.am luat si 7.

 valitudor, on 18 iulie 2017 - 16:44, said:


Intr-adevar, au o cota nesemnificativa pe piata electricelor

La sfarsitul lui 2016, cota de piata arata cam asa:
1. BYD - cota de piata 13,2%
2. Tesla - cota de piata 9,9%
3. VW - cota de piata 8,2%
...
11. Ford, 3,3%
Electrice

VW care nu se chinuie deloc pe electrice, cota 8.2 fata de tesla 9.9%, care se da peste cap si.si face reclama si pe centura de meteoriti? Bravo VW. F.bine.

 Ford3, on 18 iulie 2017 - 17:50, said:

Eu vorbeam de electrice și tu bagi și hibridele numai că sa mai glorifici puțin VAG ?
Deci rămâne cum am zis VAG sta foarte prost la vânzarea de electrice.
Oricum îmi place că ți-ai pregătit scuza pentru sfârșitul anului când VAG nu va mai fi pe primul loc la vânzări. Vezi că acolo ăștia fac calculul și pe alianțe.

VAG dupa scandal vinde mai bine. Obisnuieste.te. In romania se aduce din afara pe primul loc vw, deci obisnuieste.te. Si la masini noi straine in Romania e locul 1. Deci ... idem.
Nu am zus niciodata ca vw va fi nereu pe 1. Am zis fortzoso ca e minunat, ca a vandut mai mult dupa scandal si chiar de locul 1.

P.S. Fac o pauza sa mai raspund, deoarece ma imbat de bucurie ca a fost eliberat Domnul Dan Voiculescu.

Edited by Torquemada-666, 18 July 2017 - 19:39.


#1467
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 19:36, said:

Nu are. De asta mi.am luat si 7.

Siiigur, 8 nu ti-ai luat?

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 19:36, said:


P.S. Fac o pauza sa mai raspund, deoarece ma imbat de bucurie ca a fost eliberat Domnul Dan Voiculescu.
...ca sa vedeti cu cine stam de vorba.

#1468
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 ericmario, on 18 iulie 2017 - 18:28, said:

Ramai la VAG-ul tau, zeul suprem.
BMW nu are nimic in comun cu VAG.

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 19:36, said:


Nu are. De asta mi.am luat si 7.


Deci fanul absolut VAG si-a luat BMW seria 7 pentru ca acesta nu are nimic in comun cu VAG. Te cam contrazici ori cam minti. In cazul tau ambele sunt posibile.
Ai vreun jurmal de bord cu BMW-ul ala?

WAW...am trait sa o vad si pe asta "Domnul Dan Voiculescu" , Domnul cu D mare. Ala te plateste ca sa trolezi pe aici?

#1469
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu tin jurnale cu nici o masina. La ce se comenteaza pe jurnale pe aici, nu tin. Nici pe forum monomarca nu tin, mi se par irelevante mie.

Edited by Torquemada-666, 18 July 2017 - 19:53.


#1470
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 19:36, said:



Pune sursa. Nu dezinforma si trolla, ca fac raport. Sursa.





Nu are. De asta mi.am luat si 7.



VW care nu se chinuie deloc pe electrice, cota 8.2 fata de Tesla 9.9%, care se da peste cap si.si face reclama si pe centura de meteoriti? Bravo VW. F.bine.



VAG dupa scandal vinde mai bine. Obisnuieste.te. In romania se aduce din afara pe primul loc vw, deci obisnuieste.te. Si la masini noi straine in Romania e locul 1. Deci ... idem.
Nu am zus niciodata ca vw va fi nereu pe 1. Am zis fortzoso ca e minunat, ca a vandut mai mult dupa scandal si chiar de locul 1.

P.S. Fac o pauza sa mai raspund, deoarece ma imbat de bucurie ca a fost eliberat Domnul Dan Voiculescu.

Mai bine fă-ți raport singur că nu citești despre ce-i vorba. Sursa a pus-o Vali in linkul lui iar la cota de piață VW e sub Tesla, ba chiar în urma multor mărci la electrice. VW e peste doar daca aduni și hibridele fiindcă Tesla nu produce mașini de tranziție.

#1471
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 valitudor, on 18 iulie 2017 - 15:50, said:

Eu sunt mai circumspect din fire... In povestea lui bumpocbum sunt multe inadvertente... De unele dintre ele m-am convins cand am discutat despre oprirea motorului in mers care NU lasa masina fara directie asistata. Am ajuns sa postez si un video in care am scos cheia din contact si in car era evidet ca masina nu ramane fara directie asistata atata timp cat masina nu se oprea efctiv la 0 km/h. Eu m-am convins...

Acum inadvertentele.
Spune colegul ca i-au fost schimbate la reprezentanta injectoarele defecte (vorbeste la plural, asadar sunt cel putin 2 injectoare si este extrem de improbabil sa cada in acelasi timp) cu alte injectoare Siemens... care s-au defectat si ele in scurt timp...

Il intreb pe colegul bumpocbum, in ce an s-a facut reparatia intiala si schimbarea injectoarelor Siemens?
Ii atrag totusi atentia ca Siemens a fost cumparat de Continental in anul 2007. Asadar cred ca o eventuala reparatie a sa in 2010 si inlocuire a injectoarelor Siemens cu alte injectoare Siemens s-a facut cu... injectoare SH sau foarte vechi. Daca este adevarat, mi se pare absolut normal ca dealer-ul VW sa refuze schimbarea injectoarelor. Daca totusi a cumparat injectoare Siemens originale de la un dealer VW la aproape 3 ani de la incetarea vechii marci...
Injectoarele Siemens cu probleme a fost cele de prima echipare, din fabrica a unei parti din Passaturile fabricate in acei ani.

Problema este de domeniul trecutului, cu urmari stinse pentr toata lumea... sau aprope toata lumea
Noile injectoare Continental, schimbate gratuit de VW daca nu s-au facut interventii neautorizate la masina, sunt ok si functioneaza deja de 6 ani fara probleme, iar daca totusi mai pica, sunt sunt cazuri absolut izolate specifice oricarei piese. Noile injectoare nu mai au probleme de proiectare, asa cum au avut primele versiuni ale celor facute de Siemens


Tu citesti pe diagonala si interpretezi dupa cum bate vantul.  Ti-am mai explicat de o gramada de ori ca am ramas fara directie asistata si fara frana asistata. Prima data cred ca aveam 40 km pe ora pe bulevard si s-a oprit motorul, am tras usurel (sau mai greu) dreapta de volan si am intrat pe banda de langa trotuar, a doua oara eram aproape oprit la stop asa ca am ramas intepenit ca fraierul in mijlocul drumului. O sa iti spun asa mai pe romaneste, mi se rupe de inovatiile tale, eu asa am considerat ca raman fara asistari cand am simtit ca s-a intarit frana si volanul. Din ce motive chiar nu ma intereseaza. In plus de asta s-au mai plans si altii de aceste simptome. Faptul ca tu mergi fara cheie in contact ca sa demostrezi cine stie ce teorii spune multe despre tine.

Daca mai tin bine minte masina fabricata in 2006 am luat-o in 2009 si in 2010 a picat primul injector. Parca la 6 luni sau 1 an a picat si al 2-lea.
Reprezentanta de aici le-a schimbat cu SIemens-uri, Conti-ul parca a intrat pe piata in 2012.

Daca vrei sa pricepi e ok daca nu e iar ok. Eu unul ma bucur de Renault si in 12 ani  am bagat doar cheia in contact si m-am bucurat de masina. Tu vad ca te lauzi ca uleiul de motor face tenul frumos, ca doar surubaresti la audiul ala toata ziua.

Stai calm ca mai exista si alte prioritati pe lume decat o banala masina. Fie si Audi sau Passat sau logan/duster...

Apropo din ciclul ce poti face cu un Duster....si nu poti cu un passat....

Attached Files


Edited by bumpocbum, 18 July 2017 - 20:39.


#1472
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 valitudor, on 18 iulie 2017 - 15:50, said:

Ii atrag totusi atentia ca Siemens a fost cumparat de Continental in anul 2007. Asadar cred ca o eventuala reparatie a sa in 2010 si inlocuire a injectoarelor Siemens cu alte injectoare Siemens s-a facut cu... injectoare SH sau foarte vechi.

Din pacate vorbesti doar de dragul de a vorbi. Poti sa crezi ce vrei...dar injectoarele au fost schimbate in reprezentanta deoarece erau la jumatate de pret cu injector la schimb, si ghici...altele nu aveau la vremea respectiva. Sigur erau de la fondul plastic din moment ce durau cel putin 17 zile sa le aduca de la fabrica...poate fabrica le facea sh...mai stii ??

Edited by bumpocbum, 18 July 2017 - 20:51.


#1473
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 18 iulie 2017 - 19:00, said:



Eu zic ca tu nu stii despre ce era vorba in articol. In articol era vorba despre o eventuala criza a bateriilor Li-ion, iar masinile plug-in, din categoria carora fac parte si electricele si hibridele plug-in, folosesc tocmai acest tip de baterii, iar articolul citat de mine demonteaza afirmatiile tale cum ca VW nu ar conta ca producator care foloseste bateriile Li-ion.

Din partea mea Nissan si Reno impreuna pot sa stea pe locul intai 50 de ani de acum inainte. M-ai vazut cumva cu o viata plina de tristete pe topicurile lor, asa cum participi tu pe orice topic VW?

In articol era vorba de o criză pe care o s-o prindă in primul rand VAG care nu are bani sa mai investească în fabrici de baterii datorită faptului că banii lor au fost mizați pe active ce produc mașini cu motoare termice, chiar și când altii deja începeau să întrevadă că altul va fi viitorul. Dar Unicorn ăla e doar un șmecheraș care încerca să sperie și pe alții că s-o lase mai moale lumea cu adoptarea mașinilor electrice.

P.S. Tu nu ai intrat pe alte topice fiindcă fanii Renault-Nissan au bunul simț să nu deschidă topice de preamărire a mărcii lor. Am zis mai înainte : Toyota a fost 5 ani pe primul loc la vânzări și nimeni n-a deschis un asemenea topic.

#1474
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
LOL. Un fan al Renault a deschis topic de "preamărire" cum zici tu a Renault-Nissan doar pentru ca alianta a depasit VW in luna martie, nu mai vorbesc de un an intreg.
De ce ar fi lipsa de bun simt sa deschida cineva un topic de stiri si sa spuna ca VW a reusit sa detroneze Toyota dupa 5 ani? Toyota a detronat GM dupa 60 de ani.
Tot lipsa de bun simt e daca afli asta?

Deocamdata VW este producatorul mondial care investeste cel mai mult in cercetare si dezvoltare dintre toate marcile din lume, (lucru pe care l-ai aflat acum ceva timp, nu-i asa?) Ma gandesc ca or avea ei ceva in plan si cu motoarele electrice.

Daca nu au, asta e. mai rezista ei ceva cu dieselul dupa care o sa fii fericit. Mai ai putina rabdare

Edited by valitudor, 18 July 2017 - 22:42.


#1475
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Esti bun sa zici care este acel topic de preamarire Renault ?
Oricum ce am vrut sa demonstrez cu acea declaratie este faptul ca s-a schimbat doar conducerea dupa scandalul dieselgate, dar nu si politica acestei firme Daca ei tot timpul si-au batut joc de masinile electrice si chiar si acum ei mizeaza tot pe motoarele termice, de ce-l freaca grija pe Unicorn de criza de baterii ? N-au decat sa produca tot masini cu motoare termice si daca tot sunt mai vizionari decat Elon Musk, oamenii or sa cumpere de la ei si nu de la firmele care produc masini electrice.

#1476
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

 Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 19:36, said:

VW care nu se chinuie deloc pe electrice, cota 8.2 fata de Tesla 9.9%, care se da peste cap si.si face reclama si pe centura de meteoriti? Bravo VW. F.bine.




Ai vazut tu vreo reclama la televizor cu Tesla? Sau ai auzit vreo reclama la radio privitoare la masinile Tesla? Eu unul n-am vazut, n-am auzit, cel putin pana acum...in schimb de DAS AUTO si de minciunile lor sunt satul pana peste cap.

Edited by RasAlGhul, 18 July 2017 - 23:42.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate