Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#1441
Posted 18 July 2017 - 04:28
Poti posta documentul unde reprezentanta recomanda sa se alimenteze masina doar cu motorina Mol Evo?
|
#1442
Posted 18 July 2017 - 07:33
Asa recomandau mecanicii din reprezentanta. Ma indoiesc sa faca cineva o recomandare oficiala, scrisa.
Cand am facut verificarea masinii la cumparare am primit si acesta recomandare verbala. Ca e bine, ca e rau nu pot sa stiu. Dar nu am avut probleme cu injectoarele pe partea mecanica si ce o mai fi in sistemul de injectie. Doar coroziunea din cauza uleiului si intrarea in scurt a lor. Edited by bumpocbum, 18 July 2017 - 07:35. |
#1444
Posted 18 July 2017 - 11:40
bumpocbum, on 16 iulie 2017 - 12:06, said:
Apropo de motorina, cat am avut passat-ul am bagat doar de la MOL (parca EVO diesel ii zice) asa cum a recomandat reprezentanta. Ce e de comentat aici ? Acum merg doar pe benzina PETROM de 95, cea mai ieftina. Si culmea nu se strica nimic.... E de genul asa a zis x si y , vezi daca nu citesti manualul ! Revenind la probleme, toti producatorii le au, este inevitabil... Faptul ca au schimbat injectoarele tot cu Siemens arata ca defapt reprezentanta e problema !! Lipsa de respecr pt clienri !! Edited by fotbal5, 18 July 2017 - 11:44. |
#1445
Posted 18 July 2017 - 11:52
fotbal5, on 18 iulie 2017 - 11:40, said:
Faptul ca au schimbat injectoarele tot cu Siemens arata ca defapt reprezentanta e problema !! Lipsa de respecr pt clienri !! reprezentanta nu plateste din banii ei aceste reparatii. ar ajunge la sapa de lemn daca ar face asta. este vb de VW care comanda aceste piese, iar daca ei zic sa se schimbe injectoarele cu alte petarde, pai asa se schimba si in service, pt ca asa zice vw. tu ca si client ai dreptul sa dai curs sau sa refuzi acest schimb "avantajos", vb aia, petarda sau nu, ei au facut recall si s-au spalat pe maini, e problema ta ca te mai costa jumate din motor pe urma de pe urma defectiunilor cauzate. asa ca oricat doriti sa aparati idolul, buba este la el. pestele de la cap se impute, sa nu uitati asta. |
#1446
Posted 18 July 2017 - 12:00
Nu apara nimeni idolul. Dar la ce vanzari au, f.mari, ma indoiesc mult ca sunt chiar asa mai proaste ca orice alta firma.
Decat sa ma "prezint" cu o Dacie cu 5 ani garantie si revizii 5 ani moka, mai bine cu un VW, Audi, Skoda, BMW in care mai bag bani. Luxul si imaginea costa. Vrei o nevasta urata si buna gospodina in casa, cu pretentii de Statiunea Eforie, sau o nevasta tanara si frumoasa, mai pretentioasa si cu pretentii de Strainatate? Edited by Torquemada-666, 18 July 2017 - 12:01. |
#1447
Posted 18 July 2017 - 12:10
iar asta nu are treaba cu numele din spatele idolului, e intr-adevar de
iar cand vezi ca masina are probleme de fabrucatie sau mai rau, de proiectare si dupa somatii se face si un recall. atunci te ia ca lasa bai ca "este" bune si astea de le schimbam, asa a zis sefu, nu putem sa trecem peste ce zice sefu. dar la ce masina ti-ai tras, iti permiti sa schimbi cu dinalea bune, sa vezi ce avem pe stoc, ceva boboc. este economie de consum, asa ca totul trebuie sa se invarta, de multe ori prin mai multe buzunare ale clientului. Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 12:00, said:
Nu apara nimeni idolul. ba da. pt ca in loc sa vezi ca buba e in capul producatorului, tu te iei de intermediar. ca si cum ai lua o paine cu mizerie in ea, mergi la magazin sa faci scandal, aia iti dau o alta paine la fel de problematica si apoi tot de aia de la magazin te iei ca e lipsa de repsect fata de client ca e painea naspa. producatorul e bun ca ti-a dat sa cumperi paine proasta cu pretentii de extra calitate, dar vanzatoarea e naspa ca nu a stiut ce e in painea aia. asa si aici, VW nu da 2 bani pe piesele schimbate, sunt la fel de proaste, dar nu e el de vina, reprezentanta e de vina ca a facut ce-a zis producatorul. |
#1448
Posted 18 July 2017 - 12:28
Majoritatea dealerilor fac asta. In Iasi eu nu mi.am liat Ford Mondeo din cauza reprez. Nu reparau aproape nimic daca ceva se strica pe garantie. Acuma nu mai stiu cum e, dar era arhicunoscut. La Toyota la fel, grav. La Skoda si mai nasol era. Acuma au mai rezolvat din probleme, dar toti cauta sa profite.
Si noi ca indivizi, care scrim aici pe net, cautam sa facem orice in avantajul nostru. Atunci ce sa mai vb.de altii mai mari 😉 |
#1449
Posted 18 July 2017 - 13:07
Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 12:00, said:
Decat sa ma "prezint" cu o Dacie cu 5 ani garantie si revizii 5 ani moka, mai bine cu un VW, Audi, Skoda, BMW in care mai bag bani. Luxul si imaginea costa. Vrei o nevasta urata si buna gospodina in casa, cu pretentii de Statiunea Eforie, sau o nevasta tanara si frumoasa, mai pretentioasa si cu pretentii de Strainatate? Hmmmm.....daca crezi ca impresionezi o parte feminina "mai pretentioasa si cu pretentii de Strainatate" cu o cataraga de 6000 de euro numita B6...sau mai stiu eu ceva din acesta gama te inseli amarnic... Pe ce lume traiesti ? Lux si imagine....daca stiu eu bine vw=mașina poporului.... Mai bine mergi cu taxi-ul si bagi bani in club decat in injectoarele passat-ului... Sau ceva bilete de avion ...mult mai ieftin. Apropo cu banii dati pe Duster iau 3 B6 la ora actuala.....sa am si pentru piese de rezerva... fotbal5, on 18 iulie 2017 - 11:40, said:
Sincer nu inteleg cine ti-a recomandat sa bagi un anume tip de benzina, sigur nu ai nimic in scris! Am scris mai sus ca recomandarea era verbala. Si daca o reprezentanta recomanda un anumit tip de combustibil/firma banuiesc ca totusi nu sunt vorbe in vant. De ex si la duster am o recomandare tot verbala pentru 95 Petrom. Si de data asta nu am nici cea mai mica problema cu masina. Cel putin lotul de Dustere din care face parte masina mea nu are probleme de proiectari gresite. Si oricum Renault nu se lasa rugata sa faca recall in caz de probleme de proiectare...defectuoasa. Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 12:28, said:
Si noi ca indivizi, care scrim aici pe net, cautam sa facem orice in avantajul nostru. Si care ar fi acel avantaj de care zici ? Edited by bumpocbum, 18 July 2017 - 13:07. |
#1450
Posted 18 July 2017 - 14:12
Torquemada-666, on 18 iulie 2017 - 12:00, said:
VW, Audi, Skoda, BMW Cu astfel de masini esti un om de rand la fel si ca cel cu Loganul....Un om de rand care cu chiu cu vai reuseste sa-si plateasca rata la masina (asta daca masina este noua)...sau cumpara masina sh cu un imprumut facut tot in banca. Daca ramane fara servici ...adio masina....indiferent ca-i Logan, skoda, VW, BMW, Renault, audi, Mercedes, etc... Aceste masini atrag curvele, proastele, pitipoancele, etc.. si nicidecum o femeie la locul ei care-si stie valoarea! Aceste masini care tu le-ai amintit mai sus sunt pentru omul de rand...nu pentru bogatasi! Daca vorbeai de Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Rolls Royce, etc...atunci mai stateam de vorba ...dar altfel? Sau te-ai vazut bogat ca ai o prapaditura (vechitura) de Audi si nimeni nu mai este ca tine? Ti-am mai spus eu candva ca esti un copil necopt la minte! Edited by RasAlGhul, 18 July 2017 - 14:22. |
|
#1451
Posted 18 July 2017 - 14:33
Dany_Darke, on 18 iulie 2017 - 11:52, said: reprezentanta nu plateste din banii ei aceste reparatii. ar ajunge la sapa de lemn daca ar face asta. este vb de VW care comanda aceste piese, iar daca ei zic sa se schimbe injectoarele cu alte petarde, pai asa se schimba si in service, pt ca asa zice vw. Tu n-ai auzit de cazuri in care service-ul schimba o piesa in garantie cu alta piesa mai veche sau de pe alta masina? Cam asta e marea fobie la noi si nu e legata de un brand. La recall n-as crede ca fac in scara larga asta, presupunand ca ar face un stoc de gunoaie pentru a le pastra pe cele bune sa le schimbe pe mai multi bani, volumul e prea mare pentru un amarat de service. Parerea mea e ca la noi la o masina noua problema principala e service-ul si mai putin brandul. |
#1453
Posted 18 July 2017 - 15:35
Doamne ce discutii....am avut un S Max care la 30 000 km i-a picat tot ce tine de ambreiaj.
S-a rezolvat ca era in garantie. Dar ar trebui sa exclud pe viata Ford? Am mai avut o Mazda. Foarte faina masina, doar ca tragea usurel dreapta. I-am verificat directia, era 99% in parametri. In plus, m-am programat pentru revizie la Bucuresti cu 1 luna (da, o luna, sunt sas nebun) inainte si tot am fost impins cateva ore buna mia tarziu. Sa nu mai iau in considerare Mazda? |
#1454
Posted 18 July 2017 - 15:50
Eu sunt mai circumspect din fire... In povestea lui bumpocbum sunt multe inadvertente... De unele dintre ele m-am convins cand am discutat despre oprirea motorului in mers care NU lasa masina fara directie asistata. Am ajuns sa postez si un video in care am scos cheia din contact si in car era evidet ca masina nu ramane fara directie asistata atata timp cat masina nu se oprea efctiv la 0 km/h. Eu m-am convins...
Acum inadvertentele. Spune colegul ca i-au fost schimbate la reprezentanta injectoarele defecte (vorbeste la plural, asadar sunt cel putin 2 injectoare si este extrem de improbabil sa cada in acelasi timp) cu alte injectoare Siemens... care s-au defectat si ele in scurt timp... Il intreb pe colegul bumpocbum, in ce an s-a facut reparatia intiala si schimbarea injectoarelor Siemens? Ii atrag totusi atentia ca Siemens a fost cumparat de Continental in anul 2007. Asadar cred ca o eventuala reparatie a sa in 2010 si inlocuire a injectoarelor Siemens cu alte injectoare Siemens s-a facut cu... injectoare SH sau foarte vechi. Daca este adevarat, mi se pare absolut normal ca dealer-ul VW sa refuze schimbarea injectoarelor. Daca totusi a cumparat injectoare Siemens originale de la un dealer VW la aproape 3 ani de la incetarea vechii marci... Injectoarele Siemens cu probleme a fost cele de prima echipare, din fabrica a unei parti din Passaturile fabricate in acei ani. Problema este de domeniul trecutului, cu urmari stinse pentr toata lumea... sau aprope toata lumea Noile injectoare Continental, schimbate gratuit de VW daca nu s-au facut interventii neautorizate la masina, sunt ok si functioneaza deja de 6 ani fara probleme, iar daca totusi mai pica, sunt sunt cazuri absolut izolate specifice oricarei piese. Noile injectoare nu mai au probleme de proiectare, asa cum au avut primele versiuni ale celor facute de Siemens Edited by valitudor, 18 July 2017 - 15:57. |
#1455
Posted 18 July 2017 - 15:52
Da, daca dupa inlocuire vei constata ca problema se repeta si piesele sunt proaste e bine sa eviti marca respectiva.
oaspetele, on 18 iulie 2017 - 15:35, said:
Doamne ce discutii....am avut un S Max care la 30 000 km i-a picat tot ce tine de ambreiaj. S-a rezolvat ca era in garantie. Dar ar trebui sa exclud pe viata Ford? Am mai avut o Mazda. Foarte faina masina, doar ca tragea usurel dreapta. I-am verificat directia, era 99% in parametri. In plus, m-am programat pentru revizie la Bucuresti cu 1 luna (da, o luna, sunt sas nebun) inainte si tot am fost impins cateva ore buna mia tarziu. Sa nu mai iau in considerare Mazda? |
|
#1457
Posted 18 July 2017 - 16:26
Din ciclul grandomaniei managerilor VW :
'http://www.automarke...-ion-78359.html' Asta e din ciclul, nu continuati cu productia de electrice ca e de jale. Noroc ca Mercedes isi deschide propria fabrica de baterii la anul, Tesla are in plan una noua in Europa iar Jaguar, BMW si Ford intenţionează să se alieze pentru a construi la rândul lor o fabrică de baterii asemănătoare cu cea dezvoltată de Tesla. Asa ca seful ala Unicorn sau cum l-o chema, ar face bine sa-si vada de propriile marci decat sa faca declaratii belicoase. Oricum, mi se pare mie sau astia de la VW au intrat in panica de la cota aia nesemnificativa de automobile electrice ? Ca prea curg declaratiile la ei mai mult decat la ceilalti. oaspetele, on 18 iulie 2017 - 16:01, said:
La Mazda nu aveam ce sa schimb. La mazda schimbai service-ul si daca la 3 service-uri iti spuneau la fel ca nu au ce-i face ii spuneai pa marcii. La o marca, conteaza foarte mult si cum se comporta post vanzare. Edited by Ford3, 18 July 2017 - 16:29. |
#1458
Posted 18 July 2017 - 16:44
Ford3, on 18 iulie 2017 - 16:26, said:
Oricum, mi se pare mie sau astia de la VW au intrat in panica de la cota aia nesemnificativa de automobile electrice ? Ca prea curg declaratiile la ei mai mult decat la ceilalti. La sfarsitul lui 2016, cota de piata arata cam asa: 1. BYD - cota de piata 13,2% 2. Tesla - cota de piata 9,9% 3. VW - cota de piata 8,2% ... 11. Ford, 3,3% Electrice |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users