Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal casa Zorilor/cluj-napoca
#19
Posted 20 November 2016 - 22:44
Mi s-a parut ca sunt cam muulte usi interioare, la aceea m-am referit. Daca dvs. sunteti multumit, nu conteaza parerea altora. Va doresc constructie usoara si multa sanatate.
Si ca sa spun si parerea mea, daca terenul nu e in panta, garajul sub casa nu merita (estetic,buget, constructie:hidroizolat, izolat etc). La etaj, faceti macar un dormitor cu baia proprie. La geamurile de la demisol, daca sunt sub cota terenului, sa faceti drenaj/rigola de evacuare a apei. |
#20
Posted 20 November 2016 - 22:58
Merci de coment, o sa incerc sa iti raspund la fiecare point.
horean, on 20 noiembrie 2016 - 22:44, said:
Mi s-a parut ca sunt cam muulte usi interioare, la aceea m-am referit. Daca dvs. sunteti multumit, nu conteaza parerea altora. Va doresc constructie usoara si multa sanatate. Si ca sa spun si parerea mea, daca terenul nu e in panta, garajul sub casa nu merita (estetic,buget, constructie:hidroizolat, izolat etc). La etaj, faceti macar un dormitor cu baia proprie. La geamurile de la demisol, daca sunt sub cota terenului, sa faceti drenaj/rigola de evacuare a apei. La etaj fiind bai si dormitoare nu prea se poate fara usi interioare. La parter, doar biroul, baia si scara spre demisol au usa. De care as putea scapa ? Alta solutie ? Geamurile de la demisol sper sa iasa la cota terenului. Relativ la garaj, pentru configuratia actuala a terenului, cealalta optiune era sa fac garaj pe cei 3 metri care despart casa de unul din vecini si sa avem garajele la calcan (asta a fost prima solutie vecinul inca a ramas cu proiect de garaj pana la limita de propietate). Planul era mai simplu, dar garajul era mai putin functional, incapea numai 1 masina, restul de frectii care le mai ai prin curte (de tuns iarba, biciclete, frectii de dezapezit etc) trebuiau sa ajunga in alt loc. Pentru aceste considerente am optat pentru demisol. Plus ca avem si o pivnita, si am mutat centrala la demisol eliberand din spatiul de la parter. |
#21
Posted 20 November 2016 - 23:00
nu'ti ajung 3m de masina la garaj dublu, am unpic peste 6.5m, cred ca sunt 6.7-6.8m si trebuie sa sug burta si cu fooarte mare bagare de seama cand deschid portierele. poate cine stie, la ceva masini din clasa mica...
4.95m pt o masina + spatiu de depozitare e f bine Edited by argentum, 20 November 2016 - 23:02. |
#22
Posted 20 November 2016 - 23:06
brawnie, on 20 noiembrie 2016 - 22:28, said: la etaj lipsesc stalpii din axul A iar stalpul din intersectie ax B cu ax 3 a disparut si el ca magarul in ceata...apropo cade cam pe mijlocul dormitorului si dpmdv cam e nevoie de el.
O intrebare, am avut de ales intre plansee dale si plansee + grinzi. Din cum le-a descris plansee dale pareau solutia cea mai buna, acum mai citind un pic pe net, nu stiu daca se folosesc foarte mult. Voi ce ati alege ? |
#23
Posted 20 November 2016 - 23:09
Servus!
Unde, mai exact, in Zorilor construiesti? Si cu cat ai cumparat terenul? Recent s-a intamplat asta, sau nu? |
#24
Posted 20 November 2016 - 23:11
argentum, on 20 noiembrie 2016 - 23:00, said:
nu'ti ajung 3m de masina la garaj dublu, am unpic peste 6.5m, cred ca sunt 6.7-6.8m si trebuie sa sug burta si cu fooarte mare bagare de seama cand deschid portierele. poate cine stie, la ceva masini din clasa mica... 4.95m pt o masina + spatiu de depozitare e f bine Da privind latimea ma declar multumit. Acum la lungime nu incap 2 Passat-uri de exemplu, dar 1 Passat si un Golf incape. Asta asa ca sa ne facem o idee. lenny13, on 20 noiembrie 2016 - 23:09, said:
Servus! Unde, mai exact, in Zorilor construiesti? Si cu cat ai cumparat terenul? Recent s-a intamplat asta, sau nu? In partea de jos a Europa. 100.000 a fost terenul acum 1 an. |
#25
Posted 20 November 2016 - 23:17
danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said:
Demisiolul va fi 1,3m in pamant si are o rampa de 5m. Sper sa fie suficient. danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said: o masina are 1,8m daca pui 2 una langa alta nu mai poti deschide usile. In mod normal pentru o folosinta ok iti trebuie cam 3m latime. Noi mai avem tot felul de alte scule (biciclete si altele ) de aceea am optat pentru un garaj mai lat. Masinile se vor parca una in spate la cealalta. Deocamdata am doar 1. danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said:
windfang - adica "aparatoare" stanga-dreapta de vant ? Scopul fiind sa nu ploaie/viscoleasca intrarea/usa ? windfang.PNG 98.07K 78 downloads danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said:
In ultimele 2 locuinte (ultimii 9 ani) am avut open space, mirosurile nu mai sunt asa o problema, avantaj este ca din bucatarie poti vedea ce face "armata". Sotia zicea ca daca ne deranjeaza am putea face schimb la geam si iesirea pe tereasa si apoi bucataria se poate separa cu un geam de sticla. Asta evident dupa ce ne-am mutat si chiar devine o problema. danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said:
Planurile sunt preliminare, si 3D este rezultatul ultimelor discutii care le-am avut cu arhitectul, de aceea unele chestii nu sunt pe plan. De ex geamurile de la scara danfizesan, on 20 noiembrie 2016 - 22:47, said: Dupa cum ziceam planurile sunt un pic vechi, m-am hotarat sa merg cu YTONG A+ 40cm, fara izolatie, daca gasesc o echipa care a facut cel putin 3-4 case cu YTONG. Daca nu revenim la caramida 30cm + 15cm izolatie. S-a discutat la un moment dat pe ceva topic despre asta ...aruncati un ochi aici poate renuntati la ideea de Ytong... Edited by brawnie, 20 November 2016 - 23:19. |
#26
Posted 20 November 2016 - 23:33
brawnie, on 20 noiembrie 2016 - 23:17, said:
La o rampa lunga de 5 m si o inaltime de 1,3 rezulta o panta de 26% respectiv un unghi de 14.6 grade...dupa mine e cam mult..In normativul NP 127-2009 - Normativ parcajele subterane la pag.9 Art. 35 este mentionat ca rampele de acces nu trebuie sa depaseasca 18%. Este drept ca acest normativ se aplica pentru parcaje > de 10 masini. se poate si mai rau eu am garaj la subsolul blocului si are 2,5 metri... Sunt curios cum o sa rezolve arhitectul/structuristul problema stalpului din ax B cu ax 3...in rest un geam..se muta, se modifica...e neesential Ce v-a determinat sa luati aceasta decizie? Un perete multistrat (caramida+izolatie) este mai ok decat un perete monostrat (BCA) si mult mai ieftin. S-a discutat la un moment dat pe ceva topic despre asta ...aruncati un ochi aici poate renuntati la ideea de Ytong... Rampa unde stau acum este cam la fel, si nu a pus nici o problema iarna. In garaj si eu am 3 m, si pot deschide portiera fata la pozitia 2 si portiera spate la pozitia 1 (ceea ce este mai incomod dar asta este) , acesta a fost 1 din motivele pentru care am optat pentru garaj subteran. 3m as fi avut si daca il faceam la calcan cu vecinul, deci la fel de stramt ca si acum, dar fara rampa, dar si cu loc de o singura masina. Eu nu ma pricep deci sunt si eu curios cum ca face structuristul cu stalpii. YTONG mi-a placut cum a iesit casa unui unchi de al meu care acum este la faza acoperisului. Toti stalpii sunt inglobati in YTONG decupat si nu se vede nimic de beton in exterior. Apoi zidul a fost relativ drept, cu deviatii milimetrice (fata de alte case care se faceau la el pe strada cu caramida si unde am bagat un ochi ca sa imi dau seama de diferente). O as mai studiez problema in zilele urmatoare, dar din 2-3 posturi citite in linkul ca l-ai trimis am inteles ca 30+15 era cam la fel cu Y40 ca si izolare termica. Portanta nu ma intereseaza pentru ca structura este data de partea de fier-beton (stalpi + grinzi). Poate nu am inteles eu bine, deci maine mai studiez. PS: poti sa ma tutuiesti nu sunt chiar asa batran. Edited by danfizesan, 20 November 2016 - 23:34. |
#27
Posted 20 November 2016 - 23:37
Salutare,
Vin si eu cu exprimarea grafica pentru ce a zis colegul @brawnie mai sus (sustin total ce a spus el), si in plus mai ar mai fi 2 aspecte. Pe pdf-urile atasate am figurat asa cum cred eu ca vor fi grinzile. Cred ca e destul de nasol sa ai grinzi care iti traveseaza dormitoarele asa.. aiurea. Poate incearca arhitectul tau o varianta rocada intre scara si grupul sanitar de la parter (cred ca nu va mai genera un hol asa lung la etaj). La designul exterior no comment L.E. Cred ca a apucat sa scrie mai repede ca mine @brawnie daca stii, ma intereseaza si pe mine partea cu planseul dala, eventual normativ, ceva Attached FilesEdited by un_arhitect, 20 November 2016 - 23:41. |
#28
Posted 20 November 2016 - 23:39
E bun ytongul de 40 ( asa am eu casa tot in cj ) dar sfatul meu este sa te uiti la ytong de 50 . La momentul cand mi-am facut eu casa nu exista de 50 ca altfel .. .
|
|
#29
Posted 20 November 2016 - 23:56
un_arhitect, on 20 noiembrie 2016 - 23:37, said:
Salutare, Vin si eu cu exprimarea grafica pentru ce a zis colegul @brawnie mai sus (sustin total ce a spus el), si in plus mai ar mai fi 2 aspecte. Pe pdf-urile atasate am figurat asa cum cred eu ca vor fi grinzile. Cred ca e destul de nasol sa ai grinzi care iti traveseaza dormitoarele asa.. aiurea. Poate incearca arhitectul tau o varianta rocada intre scara si grupul sanitar de la parter (cred ca nu va mai genera un hol asa lung la etaj). La designul exterior no comment L.E. Cred ca a apucat sa scrie mai repede ca mine @brawnie daca stii, ma intereseaza si pe mine partea cu planseul dala, eventual normativ, ceva Uitandu-ma la aceste grinzi si la pozitia lor, acum imi dau seama de ce se plusa pe varianta planseu dala, ca nu trebuia sa isi mai bata capul cu aceste grinzi. Sa vedem cum decurge discutia in continuare. Relativ la garaj, merci mult pentru schita, intr-adevar de multe ori 1 imagine este 1000 cuvinte. Din ce vad ar trebui sa scot casa 0.3 din pamant si sa mearga 0.3 in spate, atunci ar fi 1m de coborat in 5.3m. 0,3 mai in spate nu ar fi problema, in schimb adancimea de doar 1m s-ar putea sa fie, in momentul in care la cornisa trebuie sa fie 6m. Varianta 2 sa am 7m de la strada nu imi convine, fiindca pierd 2m din partea din spate. cobi1, on 20 noiembrie 2016 - 23:39, said:
E bun ytongul de 40 ( asa am eu casa tot in cj ) dar sfatul meu este sa te uiti la ytong de 50 . La momentul cand mi-am facut eu casa nu exista de 50 ca altfel .. . Deja stai in casa sau abia ai construit-o ? De ce ai recomanda YTONG A+ de 50 ? |
#30
Posted 21 November 2016 - 00:02
Stau deja de 8 ani .
Un plus de termoizolare/rezistenta nu strica niciodata , nu ca 40 nu ar fi de ajuns : iarna inainte sa tencuiesc peretii , pe interior puneam mana pe zidaria bca si era calda cand afara erau - 10 grade . Ca suprafata eu am 360 mp construiti ( ext casei ) . Tendinta este spre o casa cat mai bine termoizolata astfel si consumul de energie la incalzire/ racire este mai redus . |
#31
Posted 21 November 2016 - 06:49
Ok, în loc se YTONG 50,de ce nu as pune YTONG 40 și încă 10cm de xps? Care ar fi dezavantajul?
|
#32
Posted 21 November 2016 - 07:45
danfizesan, on 21 noiembrie 2016 - 06:49, said:
Ok, în loc se YTONG 50,de ce nu as pune YTONG 40 și încă 10cm de xps? Care ar fi dezavantajul? Niciodata nu alegeti sa folositi in calea migrarii vaporilor mai intai materiale cu permiabilitate mare si apoi cu permiabilitate redusa.. Ia simulati invers si comparati rezultatele (mai intai BCA si apoi vata versus BCA si apoi XPS).. |
#33
Posted 21 November 2016 - 07:58
andreilesan, on 21 noiembrie 2016 - 07:45, said:
Dar care ar fi avantajul? Ce va motiveaza sa folositi xps pe fatade? In configuratia asta s-ar putea sa nu se mai usuce decat la spre sfarsitul verii peretele.. Niciodata nu alegeti sa folositi in calea migrarii vaporilor mai intai materiale cu permiabilitate mare si apoi cu permiabilitate redusa.. Ia simulati invers si comparati rezultatele (mai intai BCA si apoi vata versus BCA si apoi XPS).. Din cite inteleg, ce spui este ca umiditatea din casa se va opri in YTONG pentru ca nu mai poate trece de EPS, corect ? Ar fi mai corect sa pui EPS pe interior si apoi YTONG ? La constructiile clasice cu caramida placate cu polistiren nu este aceeasi problema, polistirenul impiedicand umezeala din casa sa iasa si aceasta ramane in caramida ? PS: nu ma mai lua cu dumneavoastra te rog, ma simt de 100 de ani. Nu ma pricep, de aceea intreb, am adaugat 10 EPS pentru a mari rezistenta termica. Care ar fi optiunea corecta ? Edit: schimbat din XPS in EPS, deh novicii. Edited by danfizesan, 21 November 2016 - 08:21. |
|
#34
Posted 21 November 2016 - 08:09
XPS este polistiren extrudat. EPS este polistiren expandat.
Xps-ul are o permeabilitate la vapori f scazuta, nu ca eps-ul ar excela la capitolul asta. |
#35
Posted 21 November 2016 - 08:20
Da, stupid me. Ma refeream la EPS. Polistiren extrudat.
|
#36
Posted 21 November 2016 - 08:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users