Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Proces constestare amenda
#127
Posted 14 October 2016 - 14:13
ericmario, on 14 octombrie 2016 - 13:53, said:
Vrei sa spui ca tu opresti la fiecare trecere de pietoni? Tu nu? La alegi, care pica la rand a incurcat-o... bumpocbum, on 14 octombrie 2016 - 13:46, said:
Art. 76 Marcajele aplicate pe drumurile publice sunt: c) transversale, care pot fi: 1. de oprire; Cum se intrepreteaza asta ? Marcajul transversal din fata trecerii de care este ? Aici ar fi de discutat...care marcaje?! Demult , pe majoritatea drumurilor din Ro nu se mai fac marcaje. De unde sa stie "soferii" ca "trebe sa opreasca"? Edited by gelutu980, 14 October 2016 - 14:10. |
#128
Posted 14 October 2016 - 14:20
Uite marcajul la trecerea asta. Pietonul a asteptat sa ajung aproape in dreptul lui dupa care a traversat prin spatele masinii. Mai opreste daca poti in ultima fractiune de secunda.
Asa ca mai bine incetinesti din timp, opresti la trecere si eventul rogi pietonul de pe trotuar sa traverseze, cu bata eventual. E o lege de rahat la patrat. Am intalnit o gramada de situatii in care pietonul citea presa langa trecere sau chiar pe trecere, ca sa nu mai vorbim de mobile. Attached FilesEdited by bumpocbum, 14 October 2016 - 14:21. |
#129
Posted 14 October 2016 - 14:37
bumpocbum, on 14 octombrie 2016 - 14:20, said:
Uite marcajul la trecerea asta. Pietonul a asteptat sa ajung aproape in dreptul lui dupa care a traversat prin spatele masinii. Mai opreste daca poti in ultima fractiune de secunda. Asa ca mai bine incetinesti din timp, opresti la trecere si eventul rogi pietonul de pe trotuar sa traverseze, cu bata eventual. E o lege de rahat la patrat. Am intalnit o gramada de situatii in care pietonul citea presa langa trecere sau chiar pe trecere, ca sa nu mai vorbim de mobile. La poza asta, gandeste-te ca eu eram deja pe trecere, iar primele 2 benzi erau ocupate de masini |
#130
Posted 14 October 2016 - 14:48
Inteleg foarte bine ca doar si eu am trecut prin ceva asemanator. Eu unul nu am mai facut contestatie ca trebuia sa ma prezint la proces in alt judet. Aveam sanse de castig 50% si am discutat de la avocati la .... Culmea e ca si din "organe" jumatate considerau ca sunt vinovat si jumatate nu.
Depinde doar de judecator in ce toane e ca legea e foarte prost facuta. Conducatorul auto a devenit un fel de clovn in fata pietonului care are chef de facut misto de el. Ca sa nu mai zic ca lasa loc la aranjamente..... Am fost in situatia in care un "pieton" tinea 4 masini la trecere ca facea un pas pe trecere urca pe trotuar si tot asa...... In situatia ta, la legislatia actuala statul trebuia sa puna semafor pentru toata trecerea. Ca sa protejeze viata pietonului dar si a ta. Dar cum traim in Romanica unde guvernantii au cu totul alte griji..... Pentru viitor o singura recomandare. Opreste la trecere daca sunt pietoni in fata trecerii sau in jurul ei. Sau in situatii in care nu ai vizibilitate din drepta sau stanga . O sa eviti multe neplaceri. Un caz grav de incompetenta. La noi in oras au pus separatoare de beton pana in trecerea de pietoni (si dupa). Pana aici e bine sau rau nu ma pronunt, eu unul sunt contra lor din cauza ca nu mai ai loc pe drum. Separatoarele sunt destul de inalte ca sa ai probleme de vizibilitate mai ales la o trecere. Si ca sa ajungem si la incompetenta, deasupra separatoarelor au pus flori pana in trecere. In consecinata am vazut 2 accidente cumplite cu victime pe trecere.....Au disparut florile.... Asa ca oprirea e sfanta. Edited by bumpocbum, 14 October 2016 - 14:58. |
#131
Posted 14 October 2016 - 14:56
Am avut o multitudine de faze in care pietonul, pe rosu fiind, mergea ca pe bulevard si cand l-am claxonat, imi arata semnu' pacii )
|
#132
Posted 14 October 2016 - 15:02
Cea mai buna treaba care am vazut-o pe o trecere a fost un orb. Intinde bastonul in fata si traverseaza. Eu as aplica asta si la pietoni normali. Vrei sa traversezi intinzi bratul in fata. Simplu si de bunsimt. Vrei sa citesti presa in fata trecerii nu ai decat. Eu nu am cum sa ghicesc intentia pietonului, ca asa zice legea asta tembela.
"că dacă un pieton se află în apropierea unei treceri de pietoni cu intenţia de a traversa".... Pentru noi romanii trebuiesc legi clare care nu lasa loc la interpretari !!! Am un amic in Anglia. Acolo totul e foarte clar, peste tot sunt camere, si legea e foarte clara. La trecere opresti. Punct. Nu ai oprit vine amenda acasa. Aici la noi e cu intentii, aranjamente, etc.... Edited by bumpocbum, 14 October 2016 - 15:09. |
#133
Posted 14 October 2016 - 15:11
gladiatore, on 13 octombrie 2016 - 16:26, said:
Eu ma intreb ,in situatia data ,cum putea initiatorul ,fiind pe banda 4 (in stanga ) ,sa vada pietonul angajat in traversare de pe marginea benzii 1 ,tinand cont ca pe 1si 2 se statea la coada fiind semafor rosu . Sigur legea spune sa incetinim la treceri ,dar daca pe banda 2 era un camion ,cum putea sa vada initiatorul de pe banda 4 ,ca unu' trece strada ??? Daca ala a trecut si initiatorul nu la lovit ,inseamna ca a fost atent ,iar politistii ar tb sa fie mai indulgenti in astfel de cazuri . arg, on 13 octombrie 2016 - 16:28, said:
Nu, este ca la cedeaza trecere, incetinesti/opresti te asiguri si pe urma treci. Daca sarea un copil dintre masini zicea ca a avut ghinion cand de fapt a cautat-o cu lumanarea. Cryb3by, on 13 octombrie 2016 - 18:07, said:
In sfarsit cineva care si-a creat o imagine clara asupra situatiei. Iti multumesc pentru atentie. Pentru cei carora nu va este clara situatia prezentata va pot spune ca trecerea respectiva nu are nici un semafor si masinile merg cu viteza, mai putin in situatii in care trec pietoni pe trecere, fie dinspre statia de tramvai, fie dinspre blocuri. Asa ca lasand la o parte tot fumul prezentat aici, cand vezi doua masini oprite in fata trecerii, e clar ca trebuie sa opresti. Poate doar de curiozitatea de a afla de ce erau doua masini oprite in fata unei treceri de pietoni marcate . Dimineata cand sunt aglomerate toate benzile, atunci tasnesc fie cei de pe banda a-4-a daca vad ca pietonul inca nu a ajuns in dreptul lor, fie cei de pe banda 1, dupa ce pietonul a trecut. . |
#134
Posted 14 October 2016 - 15:20
Cryb3by, on 14 octombrie 2016 - 14:56, said:
Am avut o multitudine de faze in care pietonul, pe rosu fiind, mergea ca pe bulevard si cand l-am claxonat, imi arata semnu' pacii ) Bine ca nu ai mai facut rost de o amenda pentru claxonat.....eu l-am atentionat sonor pe unu care s-a bagat fara sa semnalizeze in fata mea dupa care a frant brusc ca dorea sa faca dreapta. NU a reusit ca in dreapta era o trecere de pietoni cu pietoni pe ea asa ca a blocat toata banda pe care eram. E drept am claxonat ceva mai lung. Peste 200 m opreste o masina de politie in dreptul meu si ma "cearta" ca l-am sunat pe ala care a oprit regulamentar la trecere.....E ca la nebuni aici. Sa tot conduci pe drumurile noastre. CALM..... cristalqw, on 14 octombrie 2016 - 15:11, said:
Dimineata cand sunt aglomerate toate benzile, atunci tasnesc fie cei de pe banda a-4-a daca vad ca pietonul inca nu a ajuns in dreptul lor, fie cei de pe banda 1, dupa ce pietonul a trecut. Ce te faci cu o persoana in etate care merge cu cadrul si traverseaza cele 4 benzi in 10 min. Eventual se opreste dupa 2 benzi sa isi traga sufletul ? Dupa ce trece persoana o banda ai voie sa treci sau astepti sa ajunga pe partea cealalta ? Edited by bumpocbum, 14 October 2016 - 15:21. |
#135
Posted 14 October 2016 - 15:47
#136
Posted 14 October 2016 - 15:54
cristalqw, on 14 octombrie 2016 - 15:11, said:
Pentru cei carora nu va este clara situatia prezentata va pot spune ca trecerea respectiva nu are nici un semafor si masinile merg cu viteza, mai putin in situatii in care trec pietoni pe trecere, fie dinspre statia de tramvai, fie dinspre blocuri. Asa ca lasand la o parte tot fumul prezentat aici, cand vezi doua masini oprite in fata trecerii, e clar ca trebuie sa opresti. Poate doar de curiozitatea de a afla de ce erau doua masini oprite in fata unei treceri de pietoni marcate . Dimineata cand sunt aglomerate toate benzile, atunci tasnesc fie cei de pe banda a-4-a daca vad ca pietonul inca nu a ajuns in dreptul lor, fie cei de pe banda 1, dupa ce pietonul a trecut. . Daca stiti zona inseamna ca stiti si faptul ca deasupra pasajului (pentru cele 2 benzi) exista un semafor. Coada de masini care astepta la semafor era pana la trecerea de pietoni, deci nu erau oprite la trecerea de pietoni. |
|
#137
Posted 14 October 2016 - 16:50
Si totusi printre masinile oprite pe trecere a trecut un, un, un pieton.
|
#138
Posted 15 October 2016 - 04:23
Cryb3by, on 14 octombrie 2016 - 09:44, said:
Ca si idee, CEDO explica asa: NEVINOVAT pana la proba contrarie. Deci nu eu sunt cel care trebuie sa-si arate nevinovatia, ci politia sa arate ca sunt nevinovat, nu doar sa spuna printr-un PV. E suficient ca polițaiul să se prezinte la proces și să declare sub jurământ că te-a văzut încălcând legea.
Edited by calinkgb, 15 October 2016 - 19:07.
|
#139
Posted 15 October 2016 - 07:26
Quote E suficient ca polițaiul să se prezinte la proces și să declare sub jurământ că te-a văzut încălcând legea. pentru ca declaratia sub juramant nu e suficienta! trebuie sa furnizeze detalii, schite, etc! sa raspunda la intrebari... poate fi confruntat cu backroundul de catre petent (contestator) sau reprezentantul lui... |
#140
Posted 15 October 2016 - 08:40
Sa vezi ce bine e, cand judecatorul nici nu are permis de conducere. Sunt si cazuri din astea. Acolo intelegere si flexibilitate!
|
#141
Posted 15 October 2016 - 08:57
Nero-d, on 15 octombrie 2016 - 07:26, said:
prietene... e cuvantul lui impotriva cuvantului tau!... asta in cel mai rau caz! pentru ca declaratia sub juramant nu e suficienta! trebuie sa furnizeze detalii, schite, etc! sa raspunda la intrebari... poate fi confruntat cu backroundul de catre petent (contestator) sau reprezentantul lui... și? În orice caz cuvântul lui are mai multă greutate ca al tău (petent) pentru că se consideră că nu are un interes financiar sau de alt fel în cauză. Edited by DaculScoril0, 15 October 2016 - 08:59. |
|
#142
Posted 20 October 2016 - 15:46
Alarma falsa. Se pare ca sedinta de maine e administrativa, deci mai dureaza pana la termenul de judecata.
|
#143
Posted 26 October 2016 - 19:22
Las ca e mai bine asa. Iti mai tine speranta vie ca poate, poate ...
|
#144
Posted 27 October 2016 - 08:18
) multumesc pentru incurajare cristalqw. Mai am de asteptat pana in decembrie, cand s-a stabilit urmatoarea sedinta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users