Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
test amortizoare
Last Updated: Oct 04 2016 16:26, Started by
cornel001
, Oct 04 2016 13:34
·
0
#1
Posted 04 October 2016 - 13:34
Salut
Care sunt cele mai bune standuri pentru testat amortizoarele ? Cele folosite la ITP sunt ok, sau exista unele mai speciale mai bune, si daca da, unde ? |
#3
Posted 04 October 2016 - 14:14
Cele de ITP nu sunt pentru verificat amortizoare. Pentru amortizoare sunt standuri speciale care parctic masoara cat% din amortizor lucreaza. Practic face o misare sus/jos cu roata foarte rapid, un fel de vibratie si pe urma in functie de cat de repede se opreste din oscilat roata dupa intreruperea vibratiei face un calcul. Am facut o singura data la Cielo in urma cu vreo 6 ani ,era un stand de la Unix Auto care facea gratuit test de amortizoare si de franare.
Oricum testarea nu e concludenta, o roata moale are ca rezultat afisarea unui amortizor ai bun decat in realitate iar o roata mai umflata va da un amortizor mai uzat. Daca totusi gasesti si faci testul ai grija ca toate rotile sa aiba presiunea corecta inainte de test. Edited by PoeOvidiu, 04 October 2016 - 14:15. |
#4
Posted 04 October 2016 - 16:09
cornel001, on 04 octombrie 2016 - 13:34, said:
Salut Care sunt cele mai bune standuri pentru testat amortizoarele ? Cele folosite la ITP sunt ok, sau exista unele mai speciale mai bune, si daca da, unde ? Standuri de verificat amortizoare nu gasesti decat in fabricile de amortizoare.In verificarile de la ITP nu intra suspensia. PoeOvidiu, on 04 octombrie 2016 - 14:14, said:
Cele de ITP nu sunt pentru verificat amortizoare. Pentru amortizoare sunt standuri speciale care parctic masoara cat% din amortizor lucreaza. Practic face o misare sus/jos cu roata foarte rapid, un fel de vibratie si pe urma in functie de cat de repede se opreste din oscilat roata dupa intreruperea vibratiei face un calcul. Am facut o singura data la Cielo in urma cu vreo 6 ani ,era un stand de la Unix Auto care facea gratuit test de amortizoare si de franare. Oricum testarea nu e concludenta, o roata moale are ca rezultat afisarea unui amortizor ai bun decat in realitate iar o roata mai umflata va da un amortizor mai uzat. Daca totusi gasesti si faci testul ai grija ca toate rotile sa aiba presiunea corecta inainte de test. Ceea ce amintesti tu,este o modalitate sigura si legala de a fura bani din buzunarul clientilor.Acel dispozitiv nu masoara cat la suta lucreaza amortizorul,nici macar nu are treaba cu amortizorul.Dispozitivul masoara tot ansamblul:fuzeta + bascule + amortizor + rulmenti + etc. De curiozitate doar,va garantez ca din trei masuratori consecutive asupra aceleiasi masini,nici una nu va fi identica cu cealalta.Ideea este sa prosteasca cat mai multa lume si sa scoata bani,bani si iar bani. ps. Un tester de amortizoare este un echipament foarte complex,pe care nu-si-l permit service-urile auto.Doar acest surogat. Respectivul tester l-am vazut personal la fabrica de amortizoare Monroe din Belgia. |
#5
Posted 04 October 2016 - 16:26
De fapt la verificarea amortizoarelor, se rezuma la un test al aderentei (un amortizor in parametrii, va tine roata in contact permanent cu suprafata de rulare); in timpul oscilarii (cca 12-18 Hz) platformei se masoara greutatea pe fiecare roata a puntii. In functie de greutatea masurata se calculeaza dupa un algoritm, aderenta in procente.
E singura metoda utilizata deocamdata in atelierele specializate si n-as spune ca nu e concludenta. Prin urmare, alege un service mai rasarit care dispune de un stand, dotat corespunzator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users