Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom
Last Updated: May 24 2019 20:48, Started by
Nimcid25
, Sep 01 2016 09:48
·
0

#73
Posted 03 August 2017 - 21:05

Aolo! Și ce-mi faci, Stalin?
Pentru cultura ta generală, la Telekom, CATV se dă DOAR acolo unde ai FTTH. Aruncă o privire aici despre cum merge CATV-ul lor și nu te mai rățoi aiurea. https://forum.softpe...tis-la-telekom/ |
#74
Posted 03 August 2017 - 21:12

Aolo! Și ce-mi faci, Stalin? Pentru cultura ta generală, la Telekom, CATV se dă DOAR acolo unde ai FTTH. Aruncă o privire aici despre cum merge CATV-ul lor și nu te mai rățoi aiurea. https://forum.softpe...tis-la-telekom/ Dacă nu, stai naibii în banca ta și nu mai polua topicul cu prostiile tale. Hai, valea! Edited by Otineu, 03 August 2017 - 21:13. |
#75
Posted 03 August 2017 - 22:07

Băi, berbecule!
Ca să poți folosi CI de la Telekom trebuie să ai CATV, care la ei vine din ONT (o mizerie de aparat în care intră fibra și de unde iese telefonia fixă, internetul și TV-ul) sau în cazuri rare, ONT-ul e pus pe scară sau stradă și trage de acolo În al doilea rând, fibra optică vine într-un ONT. Eu, personal, am fibră optică și de la Telekom, și de la Digi, așa că... șezi blând și lasă-te de obiceiurile câinilor când n-au cățele pe lângă ei. În al treilea rând, persoana pentru care mă interesez are o praștie de decodor care poate fi înlocuit cu ceva mai de soi în funcție de posibilitățile pe care le oferă Telekom în zonă. Iar aceste posibilități tu nu le știi, dar o dai ca curca-n lemne. Încă o dat-ți spun. Stai în banca ta și nu mai polua topicul. M-am lămurit ce știi. Aștept informații de la cei ce știu. De fapt, o parte le-am primit acum câteva minute de la un angajat Telekom, iar restul le primesc mâine după ora 9.00 când află situația concretă de la adresa respectivă. Primul este decodorul persoanei pentru care mă interesez.
Poate nu ai internet, săracul de tine Attached FilesEdited by Otineu, 03 August 2017 - 22:10. |
#76
Posted 08 August 2017 - 12:07

Cum se dezactivează beleaua aia de Norton AntiVirus? I-a fost activat de către sistem unui amic al meu iar în My Account-ul lui nu apare nicio rubrică dedicată.
|
#78
Posted 08 August 2017 - 17:38

#80
Posted 21 August 2017 - 10:40

Va salut!
Am si eu o problema Am un receiver HD Samsung, nu imi mai diapare de pe ecran informatiile unui post tv, adica acea caseta, am dat pe MOOZ RO iar de atunci nu imi mai dispare sub nicio forma, am schimbat canalul si nimic, am stins tv-ul si tot nimic, cum pot scoate acea caseta de pe ecran? |
#81
Posted 22 August 2017 - 01:20

vad ca ofera telekom la portare un Smartphone SAMSUNG Galaxy J5 cu 1 leu cu abonamentul Mobil 13, dar nu stiu ce fel de SAMSUNG Galaxy J5 : 2016,2017,J5 Prime G570 LTE....?
-daca platesc 1 an abonamentul Mobil 13 dupa aceea pot trece la Mobil 7 si sa pastrez telefonul luat cu 1 leu ? |
#82
Posted 22 August 2017 - 08:52

Ieri ajunge nenea instalatorul de servicii la adresa respectiva si in cateva minute taie cablul telefonic, il prelungeste cu altul prin celebra rasucire a firelor si izolarea lor cu banda izolatoare, dupa care baga in priza routerul / modemul, il porneste si pleaca. Pentru ca legatura pacanea şi scotea scantei, am dezizolat-o. Banda izolatoarea mirosea vag a afumat. Dupa indepartarea bandei izolatoare, „lucrarea” arata cam ca in poza atasata. Din cate imi dau seama, mesterul de atunci a apelat la acest mijloc pentru ca a vrut sa faca economie de o priza telefonica. Ce ma mira este altceva: de ce cele doua echipe de instalatori ale TLK care s-au perindat prin casa in ultimele doua luni (primii ca sa instaleze si urmatorii ca sa "repare" netul instalat de primii) nu au corectat eroarea facuta de colegul lor? ![]() |
|
#83
Posted 29 August 2017 - 20:09

Am un deranjament Tv si nu stiu cum sa-l rezolv. De 2 zile nu mai pot vedea nimic pe TV imi apare ca porneste STB si atat, apoi primesc mesaj ca receiverul nu primeste semnal. A fost o frutuna duminica, dar problema a aparut luni. Acuma ce ma omoara e urmatorul aspect...nu vine nimeni sa rezolva problema din urmatoarea cauza...receiverul nu este la adresa din contract. Mi s-a spus ca titularul trebuie sa schimbe adresa receiverului...(ca o paranteza receiverul a fost tot timpul acolo de multi ani, nu exista aceasta opreliste pe atunci, exista si un receiver in Germania pe acelasi abonament), titularul a sunat si i s-a spus ca echipa nu poate decat la adresa titularului, mai exact sa merg cu receiverul acolo daca vreau sa se rezolve problema, nu i s-a spus ca poate fi schimbata adresa. deci 2 informatii contradictorii, am discutat si cu dl. de aici care mai face abonamente(dic_star79), nu mi-a zis nimic despre cum as putea rezolva problema. E vorba de un receiver HD unul din primele modele aparute. Eu suspectez ca e ceva de la antena sau lnb. Orice propunere avizata de rezolvare e bine venita. metionez si ca, inainte de aceasta problema, receiverul, aleator, numai pe programele HD se intrerupea apareau macroblocuri. un coleg de pe aici spunea ca ar fi de la cei care au statii pe masini care ar putea crea un bruiaj.
|
#85
Posted 29 August 2017 - 20:29

Sa inteleg ca esti de acord cu hotia de ai ramas abonat Telekom? |
#86
Posted 29 August 2017 - 20:34

Intotdeauna exista alternativa.
Daca nu e fixa, sigur e mobila. Dar exista. Nu te face partas la hotia si minciuna lor. |
#87
Posted 29 August 2017 - 20:51

Intotdeauna exista alternativa. Daca nu e fixa, sigur e mobila. Dar exista. Nu te face partas la hotia si minciuna lor. Edited by partyman, 29 August 2017 - 20:52. |
|
#88
Posted 30 August 2017 - 03:10

O sa ma adresez ANPC, poate ei vor gasi mai multa intelegere.
|
#89
Posted 13 October 2017 - 21:19

Routerul oferit de Telekom clientilor noi stie standardul ac?
|
#90
Posted 13 October 2017 - 23:25

ONT-ul cu Wi-Fi nu cred ca este AC, pentru aia trebuie cumparat router personal, ISP-istii cu fibra nu au (inca) ONT cu AC ca sa fie precum la coaxializatul UPC cu Disconnect Box.
![]() |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users