Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obtinere gratuitati Legea 189/2000

La mulți ani @BlueKing-69!

suspectez un switch ca are probleme

Poate cineva sa imi indice de ce ...
 Votați-l pe Cap de Porc

Igienizare teren Bucuresti

Pompa submersibila-Pornire/Oprire

Streamer Logitech squeezebox duet
 Spatiile sanitare din Romania

Se poate seta mai jos de 1940 aici?

Canon EOS R1

Dimensionare corecta a tevilor/tr...
 System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?

Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...
 

Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#1
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom (net si voce fixa)

#2
alexzsky2

alexzsky2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 29.11.2014
Salut,am o intrebare,am net prin modem HUWAEI HG658.
De 3 ani de la contract nu am avut probleme,acum o saptamana s-a resetat de cateva ori la setarile de fabrica,azi duminica cand sa stea omul pe net,din nou resetare de fabrica de 2 ori.
Care ar fi cauza su cum se poate remedia problema?

#3
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
alexzsky2- ai incercat sa iei legatura cu cei de la suport ?

#4
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008

 alexzsky2, on 06 noiembrie 2016 - 09:20, said:

Salut,am o intrebare,am net prin modem HUWAEI HG658.
De 3 ani de la contract nu am avut probleme,acum o saptamana s-a resetat de cateva ori la setarile de fabrica,azi duminica cand sa stea omul pe net,din nou resetare de fabrica de 2 ori.
Care ar fi cauza su cum se poate remedia problema?
Intra in legătură cu cei de la suport , în cazul în care nu se rezolva problema vor veni colegii de la tehnic să îți schimbe routerul.

#5
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016
am si eu o problema la telefonul fix: nu mai suna;eu sun de pe celular( se aude ca suna in celular) dar telefonul fix nu suna;ce poate fi?de dat telefon de pe el pot sa dau,numai ca nu pot primi ca nu suna

Edited by popik87, 24 November 2016 - 09:18.


#6
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008
Dacă ridici receptorul răspunde?

#7
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 KyKyKyKy, on 24 noiembrie 2016 - 09:52, said:

Dacă ridici receptorul răspunde?

nu

#8
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 11.08.2009
Încearcă sa suni de pe fix pe mobil si vezi dacă iti apare numărul tău de fix ca fiind apelantul .

#9
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 tenie5022, on 24 noiembrie 2016 - 12:53, said:

Încearcă sa suni de pe fix pe mobil si vezi dacă iti apare numărul tău de fix ca fiind apelantul .
cand sun de pe fix pe mobil apare alt numar(numar de fix,dar nu este al meu)...deci cu totul alt numar,dar are acelasi prefix(de vrancea) si cand sun de pe mobil pe numarul de fix(care nu este al meu) suna la mine pe fix;oricum am dat telefon la 1930 si i-am sesizat pe cei de la Telekom

PS: am cautat in cartea de telefoane si nr de telefon este al vecinului............

Edited by popik87, 24 November 2016 - 16:29.


#10
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008
Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema .

#11
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 17:46, said:

Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema .


multumesc de raspuns;dar daca veciunu(sa zicem) vorbeste la fix acum de pe nr meu,cine plateste?imi vine mie pe factura ce vorbeste el?

Edited by popik87, 24 November 2016 - 17:57.


#12
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008
Eu zic sa suni în seara asta la deranjamente să vină o echipă mâine.

#13
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 18:58, said:

Eu zic sa suni în seara asta la deranjamente să vină o echipă mâine.


am sunat si vin maine

#14
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008

 popik87, on 24 noiembrie 2016 - 17:51, said:



multumesc de raspuns;dar daca veciunu(sa zicem) vorbeste la fix acum de pe nr meu,cine plateste?imi vine mie pe factura ce vorbeste el?
Eu spun că răspunsul îl ai deja.

#15
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,898
  • Înscris: 29.06.2006

 dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 17:46, said:

Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema .
in cutie sau in cablu...de unde stii? stii ca cablurile le face ericssonul? care de fapt a dat la altii terti mai departe?....repede cei de la tehnic, mai dic_star, credeam ca esti baiat informat

#16
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008

 dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 18:58, said:

Eu zic sa suni în seara asta la deranjamente să vină o echipă mâine.
Mai există erori d-astea?!
Chiar, dacă se întâmplă așa ceva și cel care are  numărul altuia sună la linia fierbinte, cine plătește?

#17
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,898
  • Înscris: 29.06.2006
kyky din momentul reclamatiei ar trebui sa se dea scadere pe perioada deranjamentului

#18
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008
Ei consideră deranjament din momentul sesizării.
Dacă omule legat la ei de 2 săptămâni, de exemplu, ce se întâmplă?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate