Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb
 Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...
 Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#3025
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 utopium, on 08 martie 2018 - 09:26, said:

Ti-am spus, cand o sa ai un contra-exemplu si o sa ne spui ca da, cele 20 de persoane pe care le-ai intrebat au confirmat ca ai dreptate si cutia automata spusa de tine e mai populara decat DSG, atunci poti sa zici ca m-ai contrazis cu argumente. Din pacate nu poti si stii si tu asta ... da, stiu, exista si Japonia, SUA, nu neg, doar ca, vezi tu, momentan masinile europene sunt cele mai raspandite din lume, iar grupul VW e numarul 1.
Argumentele mele sunt urmatoarele

1. VW (cu Skoda, Audi etc) vinde majoritar in Europa si China (vreo 8 milioane de bucati in total, sau pe acolo). In ambele locuri, transmisiile manuale sunt peste 80% din piata, ca proportie.
2. In SUA, unde VW oricum vinde putin, VW a renuntat la DSG pentru majoritatea modelelor si a inlocuit-o cu o automata clasica deci vanzarile de DSG acolo sunt minore.
3. Toyota vinde vreo 4 milioane pe an in Japonia, US, Australia, Canada, in toate tarile respective automatele sunt 95% din piata sau asa ceva.
4. Automatele cu dublu ambreiaj (toate, nu numai DSG) au sub 20% market share din vanzarile totale de automate (8.5% din totalul masinilor)

Foloseste-ti logica, analizeaza cifrele de mai sus. Daca concluzia ta e ca DSG-ul e cea mai populara cutie automata din lume, te rog sa argumentezi cu cifre sau extrapolari rezonabile. Concluzia mea e ca nu este, nici pe departe. 'Intreaba 20 de oameni si vezi ce iti spun' este un argument penibil din toate punctele de vedere.

#3026
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

 tatalor51, on 08 martie 2018 - 10:17, said:

2. In SUA, unde VW oricum vinde putin, VW a renuntat la DSG pentru majoritatea modelelor si a inlocuit-o cu o automata clasica deci vanzarile de DSG acolo sunt minore.
Ar fi interesant de aflat atunci de ce dealerii americani fac reclama DSG-ului pe site-urile lor:
Asta e dealer din Texas: https://www.streetvw...g-transmission/
Asta e din California: https://www.newcentu...w-does-it-work/
Din ce se intelege acolo, doar pe masini mai ieftine gen Jetta ar exista "regular automatic" in loc de DSG.

Sau ia incearca sa configurezi un Audi pe Audi USA si vezi daca nu cumva iti ofera implicit S-tronic (DSG).

Oricum vad ca nu ne poti oferi un nume concret de model de cutie care e mai populara, doar ai o banuiala ca ar trebui sa existe altele dar nu stii concret care. Dar daca insisti nuantez, in Europa DSG-ul e de departe cea mai populara transmisie automata.

Edited by utopium, 08 March 2018 - 13:56.


#3027
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
E cea mai populara din Europa, OK.

Ca idee, dupa regulile oricarei dezabateri (logice si de bun simt, evident), cel care face o afirmatie trebuie sa aduca argumente in favoarea ei. Tu nu pari sa stii asta si nici sa ai vreo treaba cu logica, altfel nu mi-ai cere mie sa aduc dovezi ca ceea ce sustii tu este adevarat. Ce sa zic, greseala mea ca incerc sa dezbat chestii intr-un mod logic cu cineva care are idei la nivelul clasei a 4-a.

#3028
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 02.09.2005
A ieșit utopium din hibernare, bine ați venit la un nou sezon :)

#3029
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

 tatalor51, on 08 martie 2018 - 14:03, said:

Ca idee, dupa regulile oricarei dezabateri (logice si de bun simt, evident), cel care face o afirmatie trebuie sa aduca argumente in favoarea ei. Tu nu pari sa stii asta si nici sa ai vreo treaba cu logica, altfel nu mi-ai cere mie sa aduc dovezi ca ceea ce sustii tu este adevarat. Ce sa zic, greseala mea ca incerc sa dezbat chestii intr-un mod logic cu cineva care are idei la nivelul clasei a 4-a.
Iar cand tu zici ca nu e asa, vii cu un exemplu ca nu e asa, e foarte simplu sa faci asta daca esti convins ca nu e asa. Ceea ce nu ai putut oferi.

Altfel e ca si cum as zice eu ca exista echipe mai tari decat Barcelona dar nu pot sa-ti spun care, dar stiu eu sigur ca exista undeva prin lumea asta mare. Cam asta a fost "argumentatia" ta: sigur exista undeva, dar eu nu pot sa-ti dau un exemplu.

Edited by utopium, 08 March 2018 - 19:32.


#3030
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In SUA Passat, Golf, Jetta si Tiguan vin cu automata clasica. Pe Audi e S-Tronic. Skoda si Seat nu exista.

Pe unele variante gen Golf GTI si Golf Alltrack gasesti DSG.

Cutiile de tip DCT nu sunt populare in SUA ci mai degraba AT cu convertizor si CVT. Din variantele non-premium, Hyundai/Kia mai foloseste DCT pe motoarele 1.4l turbo si 1.6l turbo si cam atat. (exceptand PowerShit-ul de pe Ford Focus care l-au scos din Europa)

Doua din cele mai populare masini din SUA (Honda Civic si CR-V) au CVT. Subaru si Nissan vand majoritatea modelelor cu CVT.

DCT cu ambreiaj uscat e mai pacatos. (fie ca e cel de la Renault, VW sau Hyundai/Kia)

DSG e popular in Europa pentru ca VW e popular in Europa si a fost cam prima cutie AT care avea consum si emisii oficiale mai bune decat in varianta manuala.

Numai Honda Civic in SUA se vinde intr-un numar mai mare decat toate modelele VW la un loc. Surprinzator, VW vinde mai mult in SUA decat Mazda.

Edited by MembruAnonim, 08 March 2018 - 21:41.


#3031
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,070
  • Înscris: 25.04.2016

 MembruAnonim, on 08 martie 2018 - 21:31, said:

In SUA....Seat nu exista.
Nu exista in SUA dar exista in America de sud, iar cei din SUA cumpara de la vecinii lor mexicani. Si vin si cu DSG masinile Seat.

Edited by MMike, 08 March 2018 - 21:42.


#3032
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Seat nu exista in SUA, punct. Ca aduce careva din Mexic ilegal, asta e altceva. Nu poti inmatricula in SUA o masina care nu se vinde aici. Trebuie intai sa treaca testele de safety.

Edited by MembruAnonim, 08 March 2018 - 21:45.


#3033
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,070
  • Înscris: 25.04.2016
Oricum nu exista in SUA Seat, dar pe continentu american da.

#3034
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 utopium, on 08 martie 2018 - 19:31, said:

Iar cand tu zici ca nu e asa, vii cu un exemplu ca nu e asa, e foarte simplu sa faci asta daca esti convins ca nu e asa. Ceea ce nu ai putut oferi.

Altfel e ca si cum as zice eu ca exista echipe mai tari decat Barcelona dar nu pot sa-ti spun care, dar stiu eu sigur ca exista undeva prin lumea asta mare. Cam asta a fost "argumentatia" ta: sigur exista undeva, dar eu nu pot sa-ti dau un exemplu.

https://en.wikipedia...HP_transmission

Greu de gasit cifre de vanzari, dar as zice ca e mai populara decat DSG-ul (mai toate modelele BMW, mai toate Audi din State si mai ales RAM trucks, care au vanzari de 500.000 pe an). Deasemenea posibil/probabil cutia automata cu 6 viteze de pe Toyota Camry/Rav4, CVT-ul de pe Honda Accord/Civic/CR-V sau X-Tronicul de pe multe modele Nissan.

Si din nou, fiindca nu pari sa intelegi o chestie absolut de bun simt si super simpla: povara de a dovedi o afirmatie ii revine celui care a facut-o. In cazul de fata, afirmatia initiala a fost ca DSG-ul este cea mai populara cutie de viteze automata din lume. Pe care ai facut-o tu, fara sa aduci absolut niciun argument. E vreo parte neclara pana aici? Poti sa urmezi macar regulile de baza ale unei dezbateri sau continui la nivelul clasei a 4-a?

(in exemplul tau cu Barcelona, daca eu as fi facut afirmatia ca Barcelona e cea mai tare echipa din lume fara sa aduc niciun argument, n-as fi asteptat de la tine sa aduci argumente impotriva fiindca ar fi fost ilogic si stupid. Ar fi fost evident de datoria mea sa aduc argumente care sa-mi sustina afirmatia. Simplu, nu? Nu pentru tine, aparent.)

Edited by tatalor51, 08 March 2018 - 23:36.


#3035
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 08.12.2008

 utopium, on 07 martie 2018 - 21:22, said:


Iar sa spui ca DSG nu e o cutie reusita mi se pare aiurea, e cea mai raspandita cutie automata din lume si e folosita masiv pe masinile premium din grupul VW. Ca mai exista si probleme la milioane de masini vandute, e normal, insa in general e o cutie foarte laudata pentru ca e rapida si eficienta (consumul e chiar mai mic decat cu manuala).

Nu am înțeles niciodată de ce un lucru, dacă e vândut mult și se strica, este cumva "iertat". Probleme pot apărea și dacă vinzi 10 milioane, și dacă vinzi 10000. Pentru că, in cazul de față, vorbim de probleme de PROIECTARE, care nu tin cont de numărul de unități vandute. Dacă o mașina e proiectata într-un  anumit fel, se va strica sau nu, mai repede sau nu.  DSG s-au impus prin multe , mai puțin prin fiabilitate. E o cutie rafinată, schimba rapid și fără șocuri. Nu ai ce să-i reproșezi din acest punct de vedere. A fost bine gândită de niste ingineri. Dar cu siguranță că acei ingineri au știut că totul se va răsfrânge cumva în alta parte.

Așa e și cu mașinile. Marca X, considerată de mulți buna, e de cumpărat. N-are nimic dacă ii schimbi chestii scumpe la mai puțin 250000 de km. "Bai, sunt consumabile" :D
Pana mea ! Closhkutza are o mașina care la 190000 de km a cerut primii bani extra. Și aia înseamnă pompa pentru spălat parbrizul. Citeam zilele trecute pe forumul Mitsu că nimeni nu a umblat la ambreiaj , deși sunt useri și cu 250000 de km. Alții au schimbat rulmenții la peste 160000 de km. In rest nu s-au atins de nimic. Ok, au  schimbat și becuri, curele, ulei, filtre...Dacă le schimbi la un Polo la nici 150000 de km, toată lumea zice că e normal. Wtf?? Chiar nu e.
Deci așa cum spuneam, precum și în cazul DSG-ului, e vorba de cum e proiectata acea mașina.

Edited by LauCalin, 08 March 2018 - 23:41.


#3036
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

 LauCalin, on 08 martie 2018 - 23:40, said:

Nu am înțeles niciodată de ce un lucru, dacă e vândut mult și se strica, este cumva "iertat".
Nu e iertat, doar ca daca ai auzit ca s-au stricat 3 DSG-uri si doar un "BlaBla", nu tragi concluzia ca DSG e mai slab decat "BlaBla"-ul, trebuie sa vezi daca nu cumva acele DSG-uri se vand de 10 ori mai mult decat "BlaBla"-ul si apoi sa tragi o concluzie.

Am mai zis-o, neasteptat de multi de pe forumul auto se gandesc prima data la ce se strica la o masina, daca tine 300.000 de km, etc ... probabil are de a face cu obiceiul romanesc de a cumpara masiv second hand si trebuie sa fii foarte atent cand cumperi ceva ca sa nu iei teapa. Cand cumperi masini noi astea sunt chestii mai putin relevante, prefer sa cumpar un motor "revolutionar" chiar si netestat de piata decat sa iau o tehnologie invechita, care stiu deja ca e departe de a fi cea mai eficienta, doar pentru ca "si-a demonstrat fiabilitatea in timp". Altfel am avea toti inca televizoare cu tub, ca alea si-au demonstrat fiabilitatea in timp. Eu sunt genul care prefer sa iau o tehnologie noua si revolutionara gen un TV OLED/QLED 4K decat o solutie "testata in timp", foarte fiabila dar evident inferioara tehnic. Da, OLED-ul/QLED-ul nu e inca testat, nu stii daca o sa mearga 10 ani, dar stiu ca atat cat o sa mearga o sa-mi ofere o calitate mult superioara unei solutii "testate in timp". Asa ca eu sunt deschis ofertelor "netestate", urmatoarea data vreau o Octavia hibrida (cu un 1.5 TSI "netestat", ca deh, o sa fie mai grea masina cu vreo 200 de kg decat actuala) si nici nu vreau sa aud de un 2.0 TDI, "testat in timp" Posted Image Pana la urma 4 ani e in garantie, iar daca nu ti se pare fiabila in aia 4 ani o schimbi si gata, nu e nici o tragedie, se mai intampla si sa apara probleme cu tehnologiile noi, dar sa alegi constient tehnologiile vechi doar pentru ca sunt "testate" mi se pare aiurea si in mod cert nu incurajeaza progresul.

 tatalor51, on 08 martie 2018 - 23:21, said:

Si din nou, fiindca nu pari sa intelegi o chestie absolut de bun simt si super simpla: povara de a dovedi o afirmatie ii revine celui care a facut-o.
Iar povara celui care contrazice o afirmatie ii revine ... chiar lui Posted Image Concluzia e ca nu stii concret daca am avut dreptate sau nu, ce stim concret e ca in Europa am sigur dreptate, dar nu stim daca si la nivel mondial. Pentru mine e oricum putin relevant pentru ca interesul meu pentru masini non-europene e aproape inexistent (pentru cele americane (termice) e zero, pentru cele japoneze sa zicem ca exista o portita deschisa, desi momentan probabilitatea de a cumpara asa ceva in viitor e destul de mica).

Edited by utopium, 09 March 2018 - 14:13.


#3037
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,494
  • Înscris: 18.06.2007
offtopic: am luat oled pentru filme....recomand oricui xoxo

#3038
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

 bobalex18, on 09 martie 2018 - 14:20, said:

offtopic: am luat oled pentru filme....recomand oricui xoxo
Mda, dar sigur se vor gasi unii sa spuna ca s-ar putea sa ai probleme de "burn-in"-ul, ca e o tehnologie netestata si nu e sigur ca te va tine 20 de ani, ca nu exista posturi 4K, etc Posted Image Eu sunt in dubiu intre OLED si QLED pentru noul TV. Pana la urma sunt avantaje si dezavantaje sa fii "early-adopter", nimeni nu neaga asta, dar cateodata chiar merita sa-ti asumi "riscul".

Edited by utopium, 09 March 2018 - 14:48.


#3039
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Off ma bag si eu, OLED nu e tehnologie netestata !!! E pe piata de mult ca ecran, dar nu pentru TV de uz rezidential.
Plus ca un TV mai mult de 5-7 ani nu vad de ce as tine in casa. Mai ales la cum avanseaza tehnologia azi.
4K nu e pt. televiziune la ora actuala, poate in viitor (mai ales ca e vorba de o tara pe cablu unde nu sa implementat inca DVB-C2).
4K e pentru Filme, VOD (gen Netflix) si console sau PC-uri.
Si inca odata un TV are o durata medie de viata intre 5 si maxim 10 ani. Doar cele clasice cu tub erau cu durata de 20-30 ani. Dar tehnologia organica are termen de expirare mic.

Edited by fotbal5, 11 March 2018 - 16:25.


#3040
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

 fotbal5, on 11 martie 2018 - 16:24, said:

Off ma bag si eu, OLED nu e tehnologie netestata !!!
Nici TSI nu e netestata, dar asta nu ii opreste pe unii ca la fiecare aparitie de motor nou sa zica ca e riscant sa-l cumperi :)

PS: Exista si posturi TV 4K in Romania, la Ines de exemplu. Se zvoneste ca vor aparea si la UPC intr-un viitor nu chiar asa indepartat.

#3041
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 08.12.2008

 utopium, on 09 martie 2018 - 14:13, said:


Nu e iertat, doar ca daca ai auzit ca s-au stricat 3 DSG-uri si doar un "BlaBla", nu tragi concluzia ca DSG e mai slab decat "BlaBla"-ul, trebuie sa vezi daca nu cumva acele DSG-uri se vand de 10 ori mai mult decat "BlaBla"-ul si apoi sa tragi o concluzie.

Ce treabă are numărul de vânzări, cu problemele apărute? Atunci când vorbim de o problema apăruta la cel puțin 25-30% din produse, e clar că nu vorbim de cazuri izolate. Iar atunci când se mai fac și recall-uri, lucrurile sunt și mai clare.
Poate nu știi cum sunt proiectate mașinile. Sunt niste etape care se întind pe câțiva ani. După ce sunt testate și se da acceptul pentru liniile de asamblare și adaptare a uzinelor pentru producerea acelui produs, tu, ca și constructor, in cazul in care găsești ulterior niste slăbiciuni ale acelui produs, nu mai poti sa modifici mare lucru. Eventual un recall pe care îl faci peste cel puțin 2-3 ani ca sa nu o dai de gard, lăsând o impresie dezamăgitoare cu produsul tau revolutionar, cum ziceai tu.
Multi nu pot înțelege că un produs dacă e slab, e slab și dacă se vinde 1 și dacă se vinde 1 milion. Pentru că aici vorbim de o greșeală tehnica. Nu de karma sau alinierea planetelor.
Așa s-a întâmplat și cu motoarele TSI. Nu era nevoie sa se vanda milioane de exemplare, ca sa apară probleme tehnice la mai toate motoarele. Pentru că, așa cum spuneam, vorbim de o problema tehnica, de proiectare și/sau constructie.

Edited by LauCalin, 11 March 2018 - 18:45.


#3042
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007
Stiu o gramada de oameni cu TSI si/sau DSG ... culmea, nici unul nu a avut probleme cu motorul sau cutia ... deci nu stiu de unde scoti fabulosul tau procent de 25-30%.

Edited by utopium, 11 March 2018 - 21:50.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate